IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-07-2007 15:04 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 15:01 schreef bolderkar het volgende:
Andere vraag: zijn er eigenlijk renners die van metal houden dat iemand weet? Heel true kunnen ze niet zijn natuurlijk, immers flink bier drinken op Wacken of Graspop zit er niet in voor hun , maar toch ben ik benieuwd...


Vladimir Karpets en Laurent Brochard hebben lang haar, maar geen idee of ze naar metal luisteren.



bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 03-07-2007 15:14 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 15:04 schreef Tenderstrike het volgende:
Vladimir Karpets en Laurent Brochard hebben lang haar, maar geen idee of ze naar metal luisteren.



Gerben Löwik misschien, maar die doet natuurlijk weer niet mee... Of het blijkt dat Jenje eignelijk Boogerd is ofzo


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-07-2007 15:21 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 13:21 schreef Digerdoden het volgende:
Heb de Telesport Tourpoule gevonden, tevens een subpoule voor ZM aangemaakt

login: zwaremetalen
pass: forum

http://tourpoule.telesport.nl/213/gpreg.php?lang=nl&gid=213


Aangemeld!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 03-07-2007 16:14 by Sargatanas Wijzig reactieProfiel van SargatanasQuote dit bericht

Ook aangemeld.



bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 03-07-2007 17:18 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

Aangemeld..


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 03-07-2007 17:35 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 14:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Geel dit jaar: ik hoop dat Vino het eindelijk red, maar ik heb mijn twijfels. Kloden en Valverde maken beide kans als hun persoonlijke tegenslag wegblijft,'t zijn beiden natuurlijk erg kwetsbare renners. Kloden als tourwinnaar vind ik trouwens om een of andere reden erg moeilijk voor te stellen.


Vino is natuurlijk de meest genoemde naam, maar ik begrijp eigenlijk maar half waarom. Tja, je moet EEN naam noemen, het is nog moeilijker dan vorig jaar een favoriet aan te wijzen.

Gaat Valverde uberhaupt mee? Die gast wordt ook keer op keer genoemd in de dopingaffaires...

quote:
Verder vind ik Evans en Leipheimer kanshebbers. Beide zijn goed in vorm maar missen de kwaliteiten van een echte leider die zijn wil aan het peloton kan opleggen. Wellicht dat de switch van Leipheimer naar Discovery de juiste was, aangezien de werklust binnen dat team ongeevenaard is.


Discovery werd vorig jaar compleet zoekgereden, ik hoop dat ze dit jaar wat sterker voor de dag komen. Het optreden in de Giro beloofde iig niet veel goeds...

Van Evans weet ik het niet, hij was wel sterk in de bergen vorig jaar. Leipheimer komt meestal te kort in de bergen en hopeloos te kort in de tijdrit. Zijn hele carriere is gebaseerd op 1 leuke klassering in de Vuelta.

quote:
Menchov is natuurlijk ook nog een mogelijkheid net als eventueel Sastre, Schleck of Kashechkin

Rogers? Beltran? Contador voor mijn part? Spannend wordt het wel, zolang er maar niet teveel dopinggezeik is...

[Dit bericht is gewijzigd door Schaffelaer op 03-07-2007 17:36]


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-07-2007 17:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik geef het dit jaar helaas helemaal op. Vorig jaar heb ik het nog geprobeerd, maar de aandacht die er hier in Engeland aan wielrennen wordt besteed is zo minimaal dat ik niet eens weet hoe bepaalde renners in het voorzeisoen gedraaid hebben. Dus voor het eerst sinds *snif* ruim 15 jaar geen poule-deelname aan wat datn ook aangaande de Tour.

Met droef hart, dat wel.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-07-2007 17:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 17:35 schreef Schaffelaer het volgende:
Gaat Valverde uberhaupt mee? Die gast wordt ook keer op keer genoemd in de dopingaffaires...


Blijft nog even afwachten idd, voor zover ik weet is het vooralsong wel de bedoeling dat 'ie gaat starten


quote:

Discovery werd vorig jaar compleet zoekgereden, ik hoop dat ze dit jaar wat sterker voor de dag komen. Het optreden in de Giro beloofde iig niet veel goeds...

Van Evans weet ik het niet, hij was wel sterk in de bergen vorig jaar. Leipheimer komt meestal te kort in de bergen en hopeloos te kort in de tijdrit. Zijn hele carriere is gebaseerd op 1 leuke klassering in de Vuelta.


Goe punt, vorig jaar was inderdaad waardeloos voor Discovery, de Giro heb ik niet veel van gezien helaas, wellicht dat ze zich echt geconcentreerd hebben op de Tour? Leip schijnt echter wel behoorlijk in vorm te zijn. Wie weet kan hij de magic die Armstrong destijds had met Discovery weer tot leven brengen, twijfelachtig misschien, maar ik vlak hem zeker niet uit.

Evans is ook meer een wens, ben enigszins fan van hem omdat hij toch een soort outsider is met een ploeg die zeker niet in eerste instantie voor het klassement gaat. Des te meer waardering dus als het hem wel zou lukken


quote:

Rogers? Beltran? Contador voor mijn part? Spannend wordt het wel, zolang er maar niet teveel dopinggezeik is...


Rogers zou inderdaad een erg leuke verassing zijn, erg constante renner. Helaas mist hij vooralsnog de kracht om mee te gaan in de laatste paar kilometers van de bergetappes. Als íe goed is zit er wellicht een top 5 voor hem in.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 03-07-2007 17:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 17:39 schreef Mark het volgende:
Ik geef het dit jaar helaas helemaal op. Vorig jaar heb ik het nog geprobeerd, maar de aandacht die er hier in Engeland aan wielrennen wordt besteed is zo minimaal dat ik niet eens weet hoe bepaalde renners in het voorzeisoen gedraaid hebben. Dus voor het eerst sinds *snif* ruim 15 jaar geen poule-deelname aan wat datn ook aangaande de Tour.

Met droef hart, dat wel.




Ach, ik volg wielrennen ook niet het hele jaar door, daar heb ik veels te veel andere interesses voor. Toch doe ik al jaren (onsuccesvol) mee met de poules. Het gaat om het meedoen en het blijft elke dag spannend of je toch een keer goed zit.

Voordeel van AD Ronderenner is dat je elke dag je ploeg kunt veranderen, dus ook al ben je uitgeschakeld voor het algemeen klassement, je kunt altijd nog dagprijzen winnen!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 03-07-2007 17:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Volgende week maandag passeert de tour hier in Nieuwpoort met als effect dat we een half dagje niet zullen kunnen werken en dan zullen we een barbeque houden met de collega's We zullen ook gaan kijken naar de tour **houd punaises in de aanslag **


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-07-2007 18:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

allemaal dopés


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-07-2007 1:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 18:05 schreef Hypnos het volgende:
allemaal dopés


Klopt

Maar toch blijf ik het een leuk schouwspel vinden


Faustian Spirit of the Earth


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-07-2007 8:48 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 17:35 schreef Schaffelaer het volgende:
Rogers? Beltran?





LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 8:56 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Vijf dagen voor de start van de Tour de France hebben 53 coureurs nog geen handtekening gezet onder de UCI-overeenkomst tegen doping in het wielrennen. De Franse sportkrant l'Equipe concludeert dit nu alle ploegen voor de Tour bekend zijn.

De directie van de Tour heeft al gezegd dat renners die niet tekenen, La Grande Boucle niet rijden. Bij tien ploegen hebben alle Tour-deelnemers hun handtekening gezet: Rabobank, AG2R, Bouygues Telecom, Crédit Agricole, Cofidis, Française des Jeux, Agritubel, T-Mobile, Gerolsteiner, Euskaltel en Milram (met uitzonderling van Alessandro Petacchi, die wacht op een uitspraak van het Italiaanse Olympisch comité over zijn vermeende dopinggebruik). Bij Quick-Step, CSC en Caisse d'Epargne, heeft nog niemand getekend.


Ik ben benieuwd wat de UCI/ASO gaat doen als Quick-Step, CSC en Caisse d'Epargne blijven weigeren om te tekenen. Het zou kunnen betekenen dat de Tour begint zonder Boonen, De Jongh, Tankink, Sastre, Schleck, Voigt, Zabriskie, Cancellara, O'Grady, Pereiro, Valverde en Zandio.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 10:29 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
CSC zwicht voor de druk van de organisatie van de Tour de France en gaat toch de anti-dopingverklaring van de UCI te tekenen. Eerder weigerde de Deense ploeg nog om het document te ondertekenen maar het team is nu toch overstag gegaan.

De reden voor de weigering om te tekenen was omdat de verklaring volgens de renners aan alle kanten rammelde. Bjarne Riis hoopte dat meer ploegen weigerden om te tekenen maar veel medestanders vond de Deen niet. De Nederlandse Rabobank-ploeg tekende ook bezwaar aan tegen de inhoud van het document, maar zette wel een handtekening. De organisatie van de Tour dreigde ploegen die het document niet ondertekenden met uitsluiting voor La Grande Boucle.



Op deze manier wordt het wel heel moeilijk voor Caisse D'Epargne en QuickStep om voet bij stuk te houden.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2007 10:30 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 8:48 schreef Mark Z het volgende:


Anders noem je zelf even een naam voor het klassement.


Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 10:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 10:30 schreef Schaffelaer het volgende:
Anders noem je zelf even een naam voor het klassement.


quote:
Op 3 juli 2007 14:40 schreef Mark Z het volgende:
Kloden rijdt toch in hetzelfde team als Vino? Die zal dus vooral in dienst van Vino rijden. Totdat Vino een inzinking krijgt uiteraard. Zelfde geldt voor Kashechkin.

Voor Valverde en Sastre geldt dat het nog helemaal niet zeker is of ze mogen starten zaterdag.

Schleck is te ligt voor zowel tijdrit als hooggebergte.

Dus dan hou je Vino, Evans, Leipheimer en Menchov over.





Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2007 10:52 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

heh-heh, ik dacht dat ik goed gekeken had...


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-07-2007 10:52 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 10:34 schreef Tenderstrike het volgende:



Dank u.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2007 10:55 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Maar goed, ik kan niet zeggen dat 1 van de 'favorieten' die altijd langskomen (het rijtje Vino, Menchov, Leipheimer, Evans) ook echt wat heeft laten zien het laatste jaar. Dus een beetje name-dropping kan geen kwaad lijkt me...


Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 10:57 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 10:55 schreef Schaffelaer het volgende:
Maar goed, ik kan niet zeggen dat 1 van de 'favorieten' die altijd langskomen (het rijtje Vino, Menchov, Leipheimer, Evans) ook echt wat heeft laten zien het laatste jaar. Dus een beetje name-dropping kan geen kwaad lijkt me...


Dan is de kans in ieder geval groter dat je gelijk hebt.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 04-07-2007 11:05 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wat is gelijk? Er moet toch een top 10 komen (als er nog 10 aan de start komen, ghe-ghe) en daar heb je 10 namen voor nodig. In welke volgorde dat komt te staan is nog zeer de vraag...


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 04-07-2007 11:36 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Ik denk dat die twee niet in de top 10 komen. Of Rogers moet het nu eindelijk eens gaan waarmaken.

Goed dat CSC toch heeft getekend. Ze zullen wel flink door de sponsor onder druk zijn gezet.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 04-07-2007 14:14 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Woehoe... Maandag naar de Tour gaan kijken in Gent
Zal een leuk feestje worden lijkt me... heel wat vrienden bij elkaar, bbq organiseren, liters en liters heerlijke Belgische bieren en wie weet...kijken we nog wat naar de Tour ook


Member of the iso-betawuste crew!!


bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 04-07-2007 14:22 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 10:57 schreef Tenderstrike het volgende:
Dan is de kans in ieder geval groter dat je gelijk hebt.


Nou Mentsjov is in goede doen. Evans is, net als Leipheimer, zo'n renner die ongetwijfeld in de top 10 zal eindigen , maar die nooit zal winnen, aangezien ze nog nooit een aanval hebben geplaatst. Die blijven altijd heel lang eraan hangen, tot het laatst op aankomsten bergop, maar nemen noiot initiatief. Daarnaast hebben ze een aardige tijdrit, maar daar zullen ze niemand mee arafrijden. Kansloos dus. Daarom maken Vino en valverde ene goede kans, die rijden wél.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen