IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-07-2007 18:57 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 24 juli 2007 18:53 schreef Digerdoden het volgende:
Ik denk dat dit soort dingen ook genoeg voorkomen in anbdere sporttakken, maar dat er daar minder aandacht aan wordt geveven, of minder goed wordt gecontroleerd.

...of de doping lijst niet zo absurd lang is. Als je 1x teveel aan je Astma-inhaler zuigt ben je al de lul.

Ik snap eigenlijk niet dat die renners het nog steeds proberen, de pak kans is toch veels te groot. En die kut Fransen vind ik ook bijzonder onbetrouwbaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 24-07-2007 18:59]



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 24-07-2007 19:00 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Verschrikkelijk dit...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 24-07-2007 19:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

GODVERDOMME!

Ik vind wielrennen zo'n mooie sport om te zien. Ik kan uren lang gebiologeerd naar de TV zitten staren. Ik voel mee met renners die door het ijs zakken en juich voor iedereen die wint..en dan doen ze dit soort dingen.

Echt onbegrijpelijk.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-07-2007 20:07 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 24 juli 2007 18:18 schreef spectre het volgende:
Van hemzelf of van een ander?


quote:

'Vino' heeft na de tijdrit in Albi, die de Kazaach won, positief getest. De 33-jarige leider van Astana werd betrapt op bloedtransfusie. Daarvan zouden in zijn bloed sporen zijn gevonden. Het zou gaan om bloed van een ander persoon met dezelfde bloedgroep, een zogenaamde homologe bloedtransfusie.



We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 20:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nou, ik begon het net gaaf te vinden, maar van mij hoeft het eigenlijk niet meer.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-07-2007 21:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 18:57 schreef Azagthoth het volgende:
...of de doping lijst niet zo absurd lang is. Als je 1x teveel aan je Astma-inhaler zuigt ben je al de lul.

Ik snap eigenlijk niet dat die renners het nog steeds proberen, de pak kans is toch veels te groot. En die kut Fransen vind ik ook bijzonder onbetrouwbaar.

Ik denk dat je hierbij niet alleen naar de renners moet wijzen. Dat zijn sportmensen die maar één ding willen: zo hard mogelijk fietsen. Wat nu als je door je ploegleiding onder druk gezet wordt om stofje X te nemen? En de dokter geeft je absoluut de garantie dat het goedgekeurd is door de autoriteiten? Zeg je dan "nee, ik hou het wel bij mijn pastasalade"?

Die gasten zijn toch ook maar een speelbal van veel grotere krachten. Slechts grondstof zijn ze, niets meer dan aardolie of steenkool. Echt kut dit .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 24-07-2007 22:05 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 18:22 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Vino hierover te zeggen heeft. Het feit dat Astana uit de Tour is gestapt zegt wel iets over de mate van ernst van de beschuldigingen. Ze gaan er dus niet van uit dat het zomaar wat geruchten zijn.


Dat is niet uit eigen beweging gebeurd, maar op "verzoek" van de organisatie van de Tour de france!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-07-2007 22:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 24 juli 2007 19:41 schreef Onweerwolf het volgende:
GODVERDOMME!

Ik vind wielrennen zo'n mooie sport om te zien. Ik kan uren lang gebiologeerd naar de TV zitten staren. Ik voel mee met renners die door het ijs zakken en juich voor iedereen die wint..en dan doen ze dit soort dingen.

Echt onbegrijpelijk.




hehe, alleen maar meer uren wielrennen op tv nu


Je moeder.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-07-2007 22:51 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 22:05 schreef mardukfan het volgende:
Dat is niet uit eigen beweging gebeurd, maar op "verzoek" van de organisatie van de Tour de france!


Toen ik dat postte, was het nog niet bekend dat het op 'verzoek' van de Tour was.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 24-07-2007 22:54 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

http://www.nu.nl/news/1168644/751/Astana_uit_Tour_na_positieve_test_Vinokoerov_%28video%29.html

quote:
Vinokoerov was voorafgaand aan de Tour al omstreden door zijn samenwerking met de omstreden Italiaanse sportarts Michele Ferrari. Bovendien zou hij behoren tot een groepje renners dat 'men in black' wordt genoemd; renners die trainen in onherkenbare kleding om op die manier te ontkomen aan 'out-of-competition'-controles.

Hmm, er was toch ook een rabo-renner die in het zwart traint?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-07-2007 23:00 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Waarom heeft de organisatie van de Tour eigenlijk geen verzoek ingediend bij T-Mobile om de Tour te verlaten na de uitslag van Sinkewitz' dopingtest?



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 24-07-2007 23:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Bij Sinkewitz was toch alleen verhoogd testosteron geconstateerd? Bij Vino was het bloeddoping, een veel "ernstiger" vergrijp.

Bovendien was Sinkewitz al de Tour uit toen het geconstateerd werd. Tenslotte was het bij Vino ook duidelijk dat zijn etappewinsten aan de doping te danken zijn en dat hij ook kanshebber is (was) dankzij die doping. Hij en zijn ploeg voldoen gewoon wat meer aan het predikaat "CHEATOR" en die krijgen per direct een BAN .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-07-2007 23:03]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-07-2007 23:08 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Zou Vino zich dan zondag expres hebben laten lossen om de schijn niet tegen te krijgen en maandag te knallen? Of zou hij zondag echt kapot hebben gezeten?

Ik vind het eigenlijk maar raar dat Sinkewitz als los geval (dus los van de ploeg, of ik moet iets gemist hebben) zien wordt en bij Vino wordt het gelijk naar de hele ploeg toe getrokken.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 23:10 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 23:03 schreef M. het volgende:
Bij Sinkewitz was toch alleen verhoogd testosteron geconstateerd? Bij Vino was het bloeddoping, een veel "ernstiger" vergrijp.

Bovendien was Sinkewitz al de Tour uit toen het geconstateerd werd. Tenslotte was het bij Vino ook duidelijk dat zijn etappewinsten aan de doping te danken zijn en dat hij ook kanshebber is (was) dankzij die doping. Hij en zijn ploeg voldoen gewoon wat meer aan het predikaat "CHEATOR" en die krijgen per direct een BAN .

Terecht toch?

Overigens beweert Vino dat het door die val kwam, dat gezanik met z'n bloed.
:')


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 25-07-2007 1:47 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Erg jammer

Ik vind het vooral triest dat een schitterende coureur als Vino zo iets doet

Ach ja, ik ben die dopingschandalen nu wel grondig beu. Ik denk niet dat ik morgen zal kijken. Niet uit prinicpe, maar gewoon omdat het me nu echt wel niet meer interesseert.


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-07-2007 1:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik zet het wel aan tijdens 't werk, maar ik kijk er met hele andere ogen naar...dat weet ik wel.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-07-2007 1:50 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 25 juli 2007 1:48 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zet het wel aan tijdens 't werk, maar ik kijk er met hele andere ogen naar...dat weet ik wel.
heb jij een tv op je werk?



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-07-2007 1:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Eigen bedrijf > kantoor is m'n kamer.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 25-07-2007 1:54 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 25 juli 2007 1:51 schreef WhiteRider het volgende:
Eigen bedrijf > kantoor is m'n kamer.


dat doe je goed



valfar
Usericon van valfar
Posted 25-07-2007 1:58 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Waarom stoppen met kijken na die dopingschandalen? Ik kijk zelf ook de tour maar ik snap niet waarom men ineens niet meer zou kijken nadat er iemand is betrapt op doping. Ik kijk liever een tour waar de mensen die vals spelen uit zijn gezet dan een tour waar mensen die vals spelen niet worden ontdekt! Kan iemand mij dat uitleggen? En op den duur wordt het toch wel steeds beter met de aanpak van doping. Ik denk dat na het geval Rasmussen mensen die hun trainingsplaats niet doorgeven ook harder worden aangepakt na deze tour.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-07-2007 2:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Omdat ik nu geen idee meer heb wie wel en geen doping gebruikt, daarom.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 25-07-2007 2:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 25 juli 2007 2:03 schreef WhiteRider het volgende:
Omdat ik nu geen idee meer heb wie wel en geen doping gebruikt, daarom.


Iedereen.

Kijk maar gewoon verder


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 25-07-2007 6:05 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 2:03 schreef WhiteRider het volgende:
Omdat ik nu geen idee meer heb wie wel en geen doping gebruikt, daarom.


Had je dat voorheen wel dan?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 25-07-2007 6:44 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 2:04 schreef Burzum het volgende:
Iedereen.

Kijk maar gewoon verder




Ik ga vanmiddag gewoon weer kijken uiteraard.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-07-2007 8:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juli 2007 6:44 schreef Tenderstrike het volgende:


Ik ga vanmiddag gewoon weer kijken uiteraard.
+1



Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen