IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 18:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik vind 't sinds kort allemaal wel interessant enzo, maar eigenlijk is het volgens mij een van doping doordrenkte kutsport.

Ik weet in ieder geval echt niet wie ik wel of niet moet geloven.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 24-07-2007 18:02]


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2007 18:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het zijn incidenten waar enkelingen bij betrokken zijn, daar ben ik van overtuigd.. Maar Astana stopt? Bron?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 18:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Astana uit Tour na positieve test Vinokoerov
Uitgegeven: 24 juli 2007 17:44
Laatst gewijzigd: 24 juli 2007 18:00

AMSTERDAM - Alexandre Vinokoerov heeft zaterdag, na zijn zege in de tijdrit van de Tour, positief getest op het gebruik van doping.

Dat meldt de Franse sportkrant L'Equipe. Volgens de krant zou zijn volledige ploeg, Astana, zich daarop hebben teruggetrokken uit de Ronde van Frankrijk

Vinokoerov won de tijdrit op indrukwekkende wijze nadat hij een dag eerder op grote achterstand was binnengekomen. Maandag won hij opnieuw een etappe. Het bloedmonster dat toen werd afgenomen, wordt nu geanalyseerd.

Meer volgt...



www.nu.nl


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-07-2007 18:04 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Zelfs op het nos journaal is het zojuist voorbij gekomen.

Wtf?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 18:04 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Die hele Tour is één aanfluiting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2007 18:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

godverdomme, wat een mongool als dat waar is


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-07-2007 18:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Godsamme, het lijkt Landis wel. Ik had er gisteren ook al geen goed gevoel bij.

Ik hoop maar dat Boogerd zich keurig gedragen heeft



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-07-2007 18:08 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 18:04 schreef WhiteRider het volgende:
Die hele Tour is één aanfluiting.

Vet niet, want rasmussen rijdt wel goed.

En ehm, ik ben wel benieuwd wat voor doping dat dan moet zijn geweest. Want gezien de val die vino heeft gemaakt in het begin kan het best zijn dat het gewoon pijnstillers of iets waren. Toch? *kijkt er hoopvol*

Blijf toch maar vasthouden aan m'n favorieten van de afgelopen jaren. Rasmussen en Mayo.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-07-2007 18:10 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 18:08 schreef Pandora het volgende:
Vet niet, want rasmussen rijdt wel goed.

En ehm, ik ben wel benieuwd wat voor doping dat dan moet zijn geweest. Want gezien de val die vino heeft gemaakt in het begin kan het best zijn dat het gewoon pijnstillers of iets waren. Toch? *kijkt er hoopvol*

Blijf toch maar vasthouden aan m'n favorieten van de afgelopen jaren. Rasmussen en Mayo.

Eh, dat lijkt me sterk. Een bloedtransfusie houdt in dat je ooit, toen je in topvorm was, je bloed hebt laten aftappen. Als het even minder gaat, laat je dat bloed weer injecteren. Het is moeilijk op te sporen, maar geldt wel als doping.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 24-07-2007 18:10 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 24 juli 2007 18:08 schreef Pandora het volgende:
Vet niet, want rasmussen rijdt wel goed.

En ehm, ik ben wel benieuwd wat voor doping dat dan moet zijn geweest. Want gezien de val die vino heeft gemaakt in het begin kan het best zijn dat het gewoon pijnstillers of iets waren. Toch? *kijkt er hoopvol*

ja waarschijnlijk heeft ie een paracetamol te veel geslikt



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-07-2007 18:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

loool, een sport met 1 zekerheid, doping


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2007 18:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 18:10 schreef WhiteRider het volgende:
Eh, dat lijkt me sterk. Een bloedtransfusie houdt in dat je ooit, toen je in topvorm was, je bloed hebt laten aftappen. Als het even minder gaat, laat je dat bloed weer injecteren. Het is moeilijk op te sporen, maar geldt wel als doping.
Ik vraag me af hoe ze het hebben getest, want het is lastig op te sporen en de methodes daaroor zijn omstreden.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-07-2007 18:17 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Er waren twee soorten rode bloedlichaampjes gevonden meen ik te hebben gelezen.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2007 18:18 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Van hemzelf of van een ander?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-07-2007 18:19 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 18:10 schreef WhiteRider het volgende:
Eh, dat lijkt me sterk. Een bloedtransfusie houdt in dat je ooit, toen je in topvorm was, je bloed hebt laten aftappen. Als het even minder gaat, laat je dat bloed weer injecteren. Het is moeilijk op te sporen, maar geldt wel als doping.

kijk nu weet ik ook wat bloeddoping inhoudt.
Maar dat lijkt me idd lastig op te sporen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-07-2007 18:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 juli 2007 18:18 schreef spectre het volgende:
Van hemzelf of van een ander?
Nee van een jachtluipaard



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-07-2007 18:20 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Geen idee, ik denk dat we daar nog even geduld voor moeten hebben.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-07-2007 18:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 18:19 schreef Judge M. het volgende:
Nee van een jachtluipaard
O.


[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 24-07-2007 18:21]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-07-2007 18:22 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben erg benieuwd wat Vino hierover te zeggen heeft. Het feit dat Astana uit de Tour is gestapt zegt wel iets over de mate van ernst van de beschuldigingen. Ze gaan er dus niet van uit dat het zomaar wat geruchten zijn.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-07-2007 18:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

De Rooij sprakeloos na dopingschandaal Viino
Door Olga (Nuongirl) op dinsdag 24 juli 2007 18:32
Bron: Telesport

Theo de Rooij heeft geschokt gereageerd op het bericht dat Aleksandre Vinokourov is betrapt op bloeddoping.

"Ik ben sprakeloos”, aldus de directeur van de wielerploeg van Rabobank. "Ik kan niet beschrijven hoe ik hier al drie weken rondloop. Er zijn krachten losgekomen die boven onze hoofden uitstijgen. Het is bizar hoeveel uitslagen van dopingcontroles via de pers naar buiten komen. Dat was ook al zo tijdens de Ronde van Italië. Het gaat maar door. Vooral de Franse pers neemt in de Tour een zeer agressieve houding aan, zo merkten wij aan de benadering van Michael Rasmussen. Die zaak zal nu wel naar de achtergrond worden gedrukt," aldus De Rooij die oordeelde dat het bericht rond Vino wederom grote schade aan de wielersport zal toebrengen. "Het dopingsysteem is aan een zeer grondige herziening toe. En dan druk ik me nog voorzichtig uit. Dit kun je onmogelijk overlaten aan wielerploegen die onderling praten over ethiek."



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 24-07-2007 18:41 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Kutzooi, het was eindelijk weer eens een mooie tour... en dan dit.

pfff



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-07-2007 18:43 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Het is ook nog extra kut dat het Vino is. Voor mijn part was het Evans, Leipheimer of weet ik veel wie geweest, maar Vino vond ik toch altijd een erg mooie prof.



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-07-2007 18:46 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 18:43 schreef Tenderstrike het volgende:
Het is ook nog extra kut dat het Vino is. Voor mijn part was het Evans, Leipheimer of weet ik veel wie geweest, maar Vino vond ik toch altijd een erg mooie prof.

+1


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 24-07-2007 18:53 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 18:02 schreef WhiteRider het volgende:
Ik vind 't sinds kort allemaal wel interessant enzo, maar eigenlijk is het volgens mij een van doping doordrenkte kutsport.

Ik weet in ieder geval echt niet wie ik wel of niet moet geloven.

Ik denk dat dit soort dingen ook genoeg voorkomen in anbdere sporttakken, maar dat er daar minder aandacht aan wordt geveven, of minder goed wordt gecontroleerd.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 24-07-2007 18:56 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Update @ 18:49

De NOS meldt nu ook dat Astana en dus Alexandre Vinokourov, zich onder druk van de UCI, uit de Tour hebben teruggetrokken. Behalve zijn eigen bloed, zou Vino ook bloed van een ander hebben gebruikt.



Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen