IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 04-07-2007 18:37 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Ik ga zeker proberen zoveel mogelijk van de Tour mee te krijgen. Maar voordat ik me aan tourpools ga wagen, wil ik eerst wel eens zien wie er nou wel en niet mogen meedoen. Ben ook erg benieuwd naar de prestaties van Thomas Dekker, al denk ik dat hij voor de witte trui nog wat tekort zal komen t.o.v. Contador. Maar hij mag me verrassen.

Favorieten voor de eindzege zijn m.i. Klöden, Vinokourov, Evans, Sastre en Valverde, maar misschien kan Menchov het dit jaar wat beter volhouden. Persoonlijk ben ik geneigd om voor Klöden te gaan, omdat hij constanter is dan 'Vino' en een betere tijdrit heeft dan de anderen. Bovendien heeft Klöden zo ongeveer voor het eerst in zijn carrière een seizoen zonder blessures gehad.

edit: ingeschreven voor beide subleagues, teams kunnen toch nog gewijzigd worden

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 04-07-2007 19:46]


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 20:14 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Alessandro Petacchi zal komende zaterdag niet in de Tour de France starten. De aanklager van het Italiaans olympisch comité (CONI) eiste namelijk een jaar schorsing tegen de renner van Milram.

De wielerploeg nam geen enkel risico en haalde de sprinter uit de Tourploeg. Pettachi wordt vervangen door Andrei Grivko uit Oekraïne. Tijdens de Giro d'Italia is namelijk gebleken dat de Italiaanse renner een te hoge salbumatolconcentratie in zijn lichaam had.

Doordat de aanklager een schorsing van een jaar eiste, is Petacchi de volgende wielrenner die in een dopingzaak is verwikkeld. Bovendien was de kans zeer groot geweest dat hij de Ronde van Frankrijk niet uit zou mogen rijden.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-07-2007 20:50 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:14 schreef Tenderstrike het volgende:
Alessandro Petacchi zal komende zaterdag niet in de Tour de France starten. De aanklager van het Italiaans olympisch comité (CONI) eiste namelijk een jaar schorsing tegen de renner van Milram.

De wielerploeg nam geen enkel risico en haalde de sprinter uit de Tourploeg. Pettachi wordt vervangen door Andrei Grivko uit Oekraïne. Tijdens de Giro d'Italia is namelijk gebleken dat de Italiaanse renner een te hoge salbumatolconcentratie in zijn lichaam had.

Doordat de aanklager een schorsing van een jaar eiste, is Petacchi de volgende wielrenner die in een dopingzaak is verwikkeld. Bovendien was de kans zeer groot geweest dat hij de Ronde van Frankrijk niet uit zou mogen rijden.


Nou, da's relaxed voor McEwen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-07-2007 20:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Gaat nergens over dit, alleen maar vanwege een middel tegen astma waarvan hij (waarschijnlijk onbewust) iets teveel van gesprayed had.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 04-07-2007 21:12 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

ik ga wel proberen zoveel mogelijk te kijken.
En tsja, heel flauw misschien maar mijn favoriet is gewoon rasmussen. Niet om de tour te winnen, maar misschien wel voor de bergtrui (die ik uiteindelijk toch veel boeiender vind), maar vooral omdat hij eigenlijk de enige renner is die er voor mij ooit echt is uitgesprongen. Gelukkig hoef ik van mezelf ook geen fan te zijn van een gedoogverfde winnaar. En we kunnen natuurlijk altijd hopen.
Zabel behoort ook altijd tot mijn favorieten, gewoon omdat ik vind dat die man kwaliteiten heeft.

Maar stiekem heel stiekem hopen we natuurlijk dat euskatel het als ploeg gezien beter doet dan alle anderen. Want we moeten ten slotte ook een favoriete ploeg hebben en dan heb ik toch liever een ploeg die individualisme toelaat. Wat in mijn herinnering bij euskatel vaak wel het geval was in het verleden.


En al die doping dingen, ach ja je kan je natuurlijk ook druk maken, maar dat ligt niet in mijn aard.


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 04-07-2007 21:12 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht



bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 04-07-2007 21:19 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:

edit: ingeschreven voor beide subleagues, teams kunnen toch nog gewijzigd worden


Ik alleen voor de telegraafpoule. UIt ervaring weet ik dat ik óf teveel tijd besteed aan een poule die ik iedere dag bij moet houden, óf mezelf voor m'n kop sla als ik mniet goed heb bijgehouden. Dan liever 1 keer renners uitzoeken. Minder spannend, omdat veel mensen dezelfde namen kiezen (sprinters + klassementrijders), maar wel leuk om ites te doen. En je moet altijd op zoek gaan naar de verassing, want daar scoor je punten mee..


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2007 13:56 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Twee dagen voor de start van de Ronde van Frankrijk heeft ook Alejandro Valverde het antidopingcharter van de internationale wielrenunie UCI ondertekend. Valverde, kopman van de Spaanse ploeg Caisse d'Epargne, is favoriet voor de eindoverwinning.

Om mee te mogen doen aan de Tour, moeten de renners de code ondertekenen. In de verklaring nemen ze afstand van dopingpraktijken. Wie alsnog wordt betrapt, levert een jaarsalaris in als boete. De ondertekening van Valverde is opvallend, de afgelopen tijd werd zijn naam voortdurend in verband gebracht met de Spaanse dopingdokter Fuentes.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-07-2007 14:09 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Zo opvallend is dat niet. Ten eerste wordt Valverde alleen door de media genoemd in de zaak-Fuentes en niet door justitie en ten tweede zit dat charter zo slecht in elkaar dat iedere renner onder een eventuele boete uit kan komen wanneer hij naar de rechter stapt.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2007 14:54 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Even voor de duidelijkheid: het was een nieuwsbericht



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-07-2007 15:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Bjarne Riis heeft besloten de Tour de France aan zich voorbij te laten gaan. Hij maakte vandaag zijn definitieve beslissing bekend. Hij wil dat de renners van CSC zich puur op de Tour kunnen concentreren en niet lastig worden gevallen door de dopingperikelen rondom Riis.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 05-07-2007 15:21 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
LONDEN - Twee jaar geleden had Oscar Freire er al veel last van, maar vlak voor de start van de Ronde van Frankrijk wordt de Spaanse wielrenner opnieuw geplaagd door een blessure aan het zitvlak.

Het probleem, onderhuids, manifesteert zich nu links in plaats van rechts. "Maar het is dezelfde soort blessure als toen", vertelde de renner van Rabobank donderdagmorgen bij de medische keuring in Londen.

In 2005 miste hij door de kwetsuur een groot deel van het seizoen, hij moest toen onder meer de Tour laten schieten. Freire verwacht niet dat zijn deelname voor dit jaar in gevaar is. Zaterdag begint de Tour met een proloog in Londen.


Het zit hem ook niet mee. Desalniettemin moet hij zeker in staat zijn om een of twee ritten te winnen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 05-07-2007 16:29 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Het ziet er dus uit dat Valverde meegaat, mooi... Wordt het niet helemaal een mickey mouse rondje die tour...


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-07-2007 14:19 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Alle 189 renners hebben dat document nu ondertekend. Rasmussen als laatste. Iedereen heeft toch eieren voor hun geld gekozen.

En ook maar ingeschreven voor de Telesport pool.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 06-07-2007 14:25]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-07-2007 15:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

De sponsorinkomsten zijn voor het tweede jaar op rij enorm gedaald, geen mens (naast de die hards) vult nog een tourpoule in... Gaat de sport nu definitief naar de kloten en krijgt het de status van ik noem een gewichtheffen? Het is nu echt erop of eronder dit jaar...


Dear dirty delightful old drunken old days


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2007 15:35 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Heeft niemand hier nog Hincapie als mogelijke winnaar genoemd? Of Schleck? Misschien moet ik toch nog maar een jaartje meedoen als dat soort namen niet eens de revue passeren na 3 paginas discussie.

Tsk


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-07-2007 15:39 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 15:35 schreef Mark het volgende:
Heeft niemand hier nog Hincapie als mogelijke winnaar genoemd? Of Schleck? Misschien moet ik toch nog maar een jaartje meedoen als dat soort namen niet eens de revue passeren na 3 paginas discussie.

Tsk


Je kan merken dat je de Tour in GB niet goed kan volgen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2007 15:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik denk trouwens dat Moreau ook nog wel eens een goede kans zou kunnen maken.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-07-2007 15:46 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 15:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik denk trouwens dat Moreau ook nog wel eens een goede kans zou kunnen maken.


Drie weken Tour is iets anders dan de Dauphine voor zo'n oude renner.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2007 15:53 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 15:46 schreef Mark Z het volgende:
Drie weken Tour is iets anders dan de Dauphine voor zo'n oude renner.


Het zijn juist de jonge renners die daar meestal moeite mee hebben.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2007 16:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 15:39 schreef Mark Z het volgende:
Je kan merken dat je de Tour in GB niet goed kan volgen.



Zie, dit is wat gebrek aan informatie over voorseizoenen met je doet. Ik hoop dat de Engelsen zich wat meer in de sport gaan verdiepen nu de Tour in londen start. Maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat een land zonder Tour-historie nooit echt het wielrennen zal omarmen.



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-07-2007 16:06 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 15:53 schreef Onweerwolf het volgende:
Het zijn juist de jonge renners die daar meestal moeite mee hebben.


Renners van 37/38 ook.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2007 16:06 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 16:05 schreef Mark het volgende:
Zie, dit is wat gebrek aan informatie over voorseizoenen met je doet. Ik hoop dat de Engelsen zich wat meer in de sport gaan verdiepen nu de Tour in londen start. Maar ik ben realistisch genoeg om te beseffen dat een land zonder Tour-historie nooit echt het wielrennen zal omarmen.




Boardman!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2007 16:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 16:06 schreef Mark Z het volgende:
Renners van 37/38 ook.


Moreau is 36!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 06-07-2007 16:09 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 16:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Moreau is 36!


Hehe, dan kan het nog net.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 06-07-2007 16:09]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen