IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-07-2007 1:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 juli 2007 0:54 schreef Blueprint het volgende:
Voetbal heeft inderdaad een betere doofpotcultuur en dus ook geen dopingprobleem. Oh nee, voetballers gebruiken geen doping


Daar toen ze tenminste niet zo spastisch als een renner 3 weken in Curacao zit terwijl hij juist gezegd had dat hij in Suriname was.



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 26-07-2007 1:09 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Potdomme... Dit is een gedenkwaardig jaar geworden wat betreft de Tour...
Ik hoop stiekem dat de Rabo's gewoon blijven rijden... Al was het maar uit chauvinistisch oogpunt bezien

En ik ben er eigenlijk voor om al die renners verplicht op dope te zetten! Hup, spuiten zullen ze en vroegtijdig sterven ook! Stelletje nichten

*edit: ja, hypocriet ja... past goed bij de tour momenteel*

[Dit bericht is gewijzigd door Phantom Lord op 26-07-2007 1:10]


FREEZE


WMP
Usericon van WMP
Posted 26-07-2007 1:12 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik ga nu juist intensiever de tour volgen; zelden zo'n hilarische soap gezien!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 1:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik zou het eerder schaamteloos en triest vinden als die figuren van die kankerploeg hun harses nog zouden laten zien aan de start.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-07-2007 1:14 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 juli 2007 1:12 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zou het eerder schaamteloos en triest vinden als die figuren van die kankerploeg hun harses nog zouden laten zien aan de start.


Verklaar je nader. Alleen omdat Rasmussen niet vertelt heeft waar hij was tijdens zijn training?

Schandelijk hoe je spreekt over bijv. zo'n nationale sportheld als Boogerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-07-2007 1:15]



Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 26-07-2007 1:15 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:12 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zou het eerder schaamteloos en triest vinden als die figuren van die kankerploeg hun harses nog zouden laten zien aan de start.
Waarom? Omdat ze resolute maatregelen getroffen hebben tegen iemand die zichzelf steeds verdachter maakt? Nee, sorry, ik vind dat ze juist gehandeld hebben en dat ze juist Rasmussen extra pijn doen door gewoon door te rijden.

En eigenlijk is het stiekem best een leuke soap inderdaad... Een snufje hier, een spuitje daar, een valplartij, een ruzie op een berg...

*ik ben toch best blij dat ik gewoon voor mijn plezier op de racefiets stap en niet om zo goed te presteren... Topsport is dodelijk*


FREEZE


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 1:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:14 schreef Azagthoth het volgende:
Verklaar je nader. Alleen omdat Rasmussen niet vertelt heeft waar hij was tijdens zijn training?

Schandelijk hoe je spreekt over bijv. zo'n nationale sportheld als Boogerd.

Pardon?

Volgens een betrouwbaar klinkende verklaring van die knaap bij de Avondetappe gebruikt elke renner uit de Tour de France doping.
Buiten dat vertrouw ik geen enkele renner meer, want ik geloof absoluut niet dat het in Italië-verhaal de reden is dat Rasmussen eruit is gezet.

Ik ga er gemakshalve vanuit dat de hele sport doordrenkt is van de doping. Precies zoals die kerel bij de Avondetappe zei.

Is het dan zo gek dat ik ook m'n respect verlies voor Boogerd? Hij rijdt al 11 jaar, en heeft 11 jaar tussen 200 dopinggebruikenden gezeten, zonder zelf te gebruiken?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 1:21 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

En oja, ik vergelijk nu niet renner A met renner B, maar sportman A met sportman B. Talloze sporters gebruiken niet, maar leveren ook grootse prestaties. In de wielersport gebeurt dat blijkbaar alleen met doping.

Ik vind dat een schande voor de sport, en van weinig respect getuigen tegenover echte sporters.

Echte sporters ja, die blijkbaar niet binnen het wielrennen bestaan. Of hoort doping er 'gewoon' bij?




EDIT:
!!!
Disclaimer: ik zeg dit in de veronderstelling zijnde dat die kerel bij de Avondetappe de waarheid sprak.
!!!

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-07-2007 1:22]


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 26-07-2007 1:22 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:18 schreef WhiteRider het volgende:
Pardon?

Volgens een betrouwbaar klinkende verklaring van die knaap bij de Avondetappe gebruikt elke renner uit de Tour de France doping.
Buiten dat vertrouw ik geen enkele renner meer, want ik geloof absoluut niet dat het in Italië-verhaal de reden is dat Rasmussen eruit is gezet.

Ik ga er gemakshalve vanuit dat de hele sport doordrenkt is van de doping. Precies zoals die kerel bij de Avondetappe zei.

Is het dan zo gek dat ik ook m'n respect verlies voor Boogerd? Hij rijdt al 11 jaar, en heeft 11 jaar tussen 200 dopinggebruikenden gezeten, zonder zelf te gebruiken?
Daar geef ik je wel gelijk in... Het is niet echt geloofwaardig meer, maar stop dan nu a la minute met de hele tour, want geen enkele renner is nu clean.

Als ze dan toch gewoon doorrijden, waarom de Rabo's niet? De geloofwaardigheid van de topsport wielrennen is er nu toch al echt af, dus wat boeit het allemaal nog?


FREEZE


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 1:23 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:22 schreef Phantom Lord het volgende:
Daar geef ik je wel gelijk in... Het is niet echt geloofwaardig meer, maar stop dan nu a la minute met de hele tour, want geen enkele renner is nu clean.

Als ze dan toch gewoon doorrijden, waarom de Rabo's niet? De geloofwaardigheid van de topsport wielrennen is er nu toch al echt af, dus wat boeit het allemaal nog?

Vanuit dat oogpunt bekeken boeit het geen fuck, maar ik ga niet naar een wedstrijd kijken die de geloofwaardigheid van een tekenfilm niet eens benadert.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 26-07-2007 1:24]


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 26-07-2007 1:26 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:23 schreef WhiteRider het volgende:
Vanuit dat oogpunt bekeken boeit het geen fuck, maar ik ga niet naar een wedstrijd kijken die de geloofwaardigheid van een tekenfilm niet eens benadert.
Dan kijk je (net als veel anderen) gewoon niet. Ik kijk straks alleen even om te zien wie er allemaal start en of er nog wel gestart wordt, maar verder wil ik me volledig van distantiëren, want dit was voor mij de druppel wel.


FREEZE


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2007 1:30 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:18 schreef WhiteRider het volgende:
Pardon?

Volgens een betrouwbaar klinkende verklaring van die knaap bij de Avondetappe gebruikt elke renner uit de Tour de France doping.
Buiten dat vertrouw ik geen enkele renner meer, want ik geloof absoluut niet dat het in Italië-verhaal de reden is dat Rasmussen eruit is gezet.

Ik ga er gemakshalve vanuit dat de hele sport doordrenkt is van de doping. Precies zoals die kerel bij de Avondetappe zei.

Is het dan zo gek dat ik ook m'n respect verlies voor Boogerd? Hij rijdt al 11 jaar, en heeft 11 jaar tussen 200 dopinggebruikenden gezeten, zonder zelf te gebruiken?


Deze redenering klopt absoluut niet. Alleen omdat fucking Jans Koerts verklaart dat iedere wielrenner doping gebruikt is Rabo een kankerploeg? Je wist gisteren nog niet eens van het bestaan van Koerts af aan je posts te merken.

Wat heeft Boogerd te maken met het feit dat Rasmussen liegt tegenover zijn ploegleiding?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-07-2007 1:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 juli 2007 1:21 schreef WhiteRider het volgende:
blablabla.


EDIT:
!!!
Disclaimer: ik zeg dit in de veronderstelling zijnde dat die kerel bij de Avondetappe de waarheid sprak.
!!!


En dat terwijl het juist bleek dat hij onbetrouwbaar was...



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 26-07-2007 1:30 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Idd, van mijn part mogen ze de hele boel afblazen nu. Stel je nu voor dat Contador deze Tour wint. Wat voor waarde heeft die zege nu nog? En vooral, wie wilt nu als Tourwinnaar 2007 herinnerd worden?

Beter geen winnaar dan vind ik, ook al is ie 'dopingvrij' ... als je daar nog over kan spreken in de eerste plaats


Faustian Spirit of the Earth


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2007 1:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

En de reden is natuurlijk niet het ergens anders zijn dan aangegeven van Rasmussen op zich maar het feit dat hij daar over liegt en dus waarschijnlijk doping heeft gerbuikt in Italie.

Waarom zou je er anders over liegen? Het is niet verboden om in Italie te trainen of zo.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 1:34 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:21 schreef WhiteRider het volgende:
En oja, ik vergelijk nu niet renner A met renner B, maar sportman A met sportman B. Talloze sporters gebruiken niet, maar leveren ook grootse prestaties. In de wielersport gebeurt dat blijkbaar alleen met doping.

Ik vind dat een schande voor de sport, en van weinig respect getuigen tegenover echte sporters.


Het is wel extreem naief om te denken dat wielrenners veel meer doping gebruiken dan andere sporters. Heb je feiten en onderzoeksresultaten? Ik wel. In Nederland zijn er het laatste jaar van alle onderzochte sporters de meeste dopinggevallen geconstateerd bij biljarten(!!!) en rugby. Internationaal vallen vooral 100-meter lopers door de mand, gevolgd door worstelaars. Sowieso zit het met de dopingcontroles in Nederland enorm fout, want sporters weten van onverwachte controles!

Daarbij kun je nog optellen dat in de zaak-Fuentes het aanvankelijk ging om wielrenners, voetballers, atleten en tennissers. De wielrenunie heeft een uitgebreid onderzoek ingesteld, maar waar zijn die andere sporters gebleven? Het is niet voor niets dat ik al eerder de doofpotcultuur in het voetbal noemde.

Het is ook niet voor niets dat een aantal van die Fuentes-klanten naar verluidt bij Valencia speelden, een club die kortstondig aan de Europese top stond, waarna veel spelers in het buitenland gingen spelen en niets meer presteerden. Davids aan de nandrolon? Moet wel een vergissing zijn... als hij wielrenner was, werd hij afgeslacht door de pers en voor 2 jaar geschorst, waarbij hij 4 jaar lang geen Champions League mag spelen.

Het gaat zelfs zo ver dat een Nederlandse topdammer (Sijbrands, ex-wereldkampioen) gestopt is met dammen, omdat hij aan dopingcontroles zou moeten meedoen. Dit wordt geaccepteerd door de damwereld, maar die wielerwereld had hem als een stel hyena's verscheurd als hij een ex-Tour de France winnaar zou zijn.

Kortom, ik geloof net zoveel in 'echte' wielrenners als jouw 'echte' sporters.

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 26-07-2007 1:35]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 1:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:30 schreef Onweerwolf het volgende:
Deze redenering klopt absoluut niet. Alleen omdat fucking Jans Koerts verklaart dat iedere wielrenner doping gebruikt is Rabo een kankerploeg? Je wist gisteren nog niet eens van het bestaan van Koerts af aan je posts te merken.

Wat heeft Boogerd te maken met het feit dat Rasmussen liegt tegenover zijn ploegleiding?

Ik zeg toch "afgaande op de verklaring van die kerel"? Alles uit die post is met die verklaring in het achterhoofd gehouden gezegd.
Moet ik het wielrennen jaren volgen om zijn verklaring, in jip-en-janneketaal, te kunnen bevatten?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 1:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:34 schreef Blueprint het volgende:
Het is wel extreem naief om te denken dat wielrenners veel meer doping gebruiken dan andere sporters. Heb je feiten en onderzoeksresultaten? Ik wel. In Nederland zijn er het laatste jaar van alle onderzochte sporters de meeste dopinggevallen geconstateerd bij biljarten(!!!) en rugby. Internationaal vallen vooral 100-meter lopers door de mand, gevolgd door worstelaars. Sowieso zit het met de dopingcontroles in Nederland enorm fout, want sporters weten van onverwachte controles!

Daarbij kun je nog optellen dat in de zaak-Fuentes het aanvankelijk ging om wielrenners, voetballers, atleten en tennissers. De wielrenunie heeft een uitgebreid onderzoek ingesteld, maar waar zijn die andere sporters gebleven? Het is niet voor niets dat ik al eerder de doofpotcultuur in het voetbal noemde.

Het is ook niet voor niets dat een aantal van die Fuentes-klanten naar verluidt bij Valencia speelden, een club die kortstondig aan de Europese top stond, waarna veel spelers in het buitenland gingen spelen en niets meer presteerden. Davids aan de nandrolon? Moet wel een vergissing zijn... als hij wielrenner was, werd hij afgeslacht door de pers en voor 2 jaar geschorst, waarbij hij 4 jaar lang geen Champions League mag spelen.

Het gaat zelfs zo ver dat een Nederlandse topdammer (Sijbrands, ex-wereldkampioen) gestopt is met dammen, omdat hij aan dopingcontroles zou moeten meedoen. Dit wordt geaccepteerd door de damwereld, maar die wielerwereld had hem als een stel hyena's verscheurd als hij een ex-Tour de France winnaar zou zijn.

Kortom, ik geloof net zoveel in 'echte' wielrenners als jouw 'echte' sporters.

Dat mag, maar vooralsnog heb ik geen reden aan te nemen dat Federer strak staat van de doping. Als je op zo'n manier gaat redeneren hoef je nooit meer naar sport te kijken.
Ik ben geen onderzoeker, dus ik ga af op wat mij verteld wordt in de media. Zolang de wielrennerij in het nieuws komt als dopingsport, laat ik die sport links liggen.
Zolang ik geen aanleiding heb te denken dat Gomes strak van de amfetamine tussen de palen staat, blijf ik hem een goede keeper vinden.

Begrijp me niet verkeerd, als dezelfde berichten over voetbal naar buiten zouden komen, stop ik ook per direct met het kijken naar voetbal. Ik trek echter in twijfel of er in voetbal in die mate doping wordt gebruikt, en ik denk dat ik daar alle recht toe heb.

Ik ben een consument, een luie consument. Ik ga zelf geen moeite doen doofpotten open te breken, daar zijn de media voor.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2007 1:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

'Ik baal, ik baal, mijn carrière is voorbij'
Door LÉON DE KORT

,,Ik begrijp er niets van,’’ reageerde de ontslagen Rabo-renner Michael Rasmussen vannacht vanaf een onbekende plek.

Michael Rasmussen. FOTO EPA
,,Wat is de reden dat ik nu weg moet? Theo de Rooij heeft het me niet duidelijk kunnen maken wat hem er toe heeft gebracht me uit de wedstrijd te halen.

,,Ik baal, ik baal, ik baal.

,,Ik besef ook dat mijn carrière is geruïneerd.

,,Ik heb geen idee wat me staat te doen of waar ik heen ga. Het is een enorme klap voor mij.

,,En ook voor alle jongens van de ploeg. Ze zijn vernietigd.’’


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 26-07-2007 1:48 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

Goede zaak van Raboploeg, een liegende werknemer kun je niet gebruiken. Dat ie wel of niet gebruikt heeft, is verder niet meer relevant.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 1:49 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:39 schreef WhiteRider het volgende:
Dat mag, maar vooralsnog heb ik geen reden aan te nemen dat Federer strak staat van de doping. Als je op zo'n manier gaat redeneren hoef je nooit meer naar sport te kijken.
Ik ben geen onderzoeker, dus ik ga af op wat mij verteld wordt in de media. Zolang de wielrennerij in het nieuws komt als dopingsport, laat ik die sport links liggen.
Zolang ik geen aanleiding heb te denken dat Gomes strak van de amfetamine tussen de palen staat, blijf ik hem een goede keeper vinden.

Begrijp me niet verkeerd, als dezelfde berichten over voetbal naar buiten zouden komen, stop ik ook per direct met het kijken naar voetbal. Ik trek echter in twijfel of er in voetbal in die mate doping wordt gebruikt, en ik denk dat ik daar alle recht toe heb.

Ik ben een consument, een luie consument. Ik ga zelf geen moeite doen doofpotten open te breken, daar zijn de media voor.


Je weet dat Rasmussen ook nooit op doping is betrapt?


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 1:59 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Uit protest (of tactische overwegingen) stel ik morgen geen renners op in de Rondemaster


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 11:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Of je hebt er geen meer over

Afijn, Rabo rijdt dus de tour uit zonder Rasmussen.



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-07-2007 11:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Wat een gezeik zeg, wat een kutsport


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 26-07-2007 12:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

een woord: godver


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen