IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 26-07-2007 12:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 12:00 schreef Mark het volgende:
een woord: godver


+1


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-07-2007 12:02 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 1:12 schreef WhiteRider het volgende:
Ik zou het eerder schaamteloos en triest vinden als die figuren van die kankerploeg hun harses nog zouden laten zien aan de start.

LOL, drama queen. Meneer kijkt net twee weken wielrennen en serveert hier even een legioen topateleten en medewerkers af.

Alsof fietsen met doping vanzelf gaat. Ik vind al die wielrenners stuk voor stuk enorme klasbakken en ik ga het volgend jaar gewoon lekker weer volgen, de Tour is nl. vet. Ik hoop alleen dan wel op wat stabielere toestanden zodat je 2 weken niet voor niets hebt meegeleefd.

Voor de renners en de ploegen is het verder vreselijk, natuurlijk. Ik hoop maar dat ze niet allemaal gaan schaatsen, of zo, of mountainbiken...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-07-2007 12:09 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 juli 2007 1:46 schreef Onweerwolf het volgende:
'Ik baal, ik baal, mijn carrière is voorbij'
Door LÉON DE KORT

,,Ik begrijp er niets van,’’ reageerde de ontslagen Rabo-renner Michael Rasmussen vannacht vanaf een onbekende plek.

Michael Rasmussen. FOTO EPA
,,Wat is de reden dat ik nu weg moet? Theo de Rooij heeft het me niet duidelijk kunnen maken wat hem er toe heeft gebracht me uit de wedstrijd te halen.

,,Ik baal, ik baal, ik baal.

,,Ik besef ook dat mijn carrière is geruïneerd.

,,Ik heb geen idee wat me staat te doen of waar ik heen ga. Het is een enorme klap voor mij.

,,En ook voor alle jongens van de ploeg. Ze zijn vernietigd.’’


Ik begrijp het ongeloof van Rasmussen wel. In "la Grande Boucle" kennen ze het begrip voordeel van de twijfel niet, daar is het juist de nadeel van de twijfel.

Ik vermoed dat Rasmussen genaaid is door de sponsor, bang voor negatieve publiciteit. Of de sponsor is onder druk gezet.

Ik begrijp het nog styeeds niet, naar mijn mening kan je dit alleen doen als je bewijs hebt dat er doping in het spel is.


[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-07-2007 12:11]



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-07-2007 12:11 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 juli 2007 1:49 schreef Blueprint het volgende:
Je weet dat Rasmussen ook nooit op doping is betrapt?

En alleen deze tour al 14x negatief getest... Plus de test van gisteren, maar die zal ook wel negatief zijn.


[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 26-07-2007 12:20]



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 12:13 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 12:09 schreef Azagthoth het volgende:
Ik begrijp het nog styeeds niet, naar mijn mening kan je dit alleen doen als je bewijs hebt dat er doping in het spel is.



Nee, dat is niet zo. Het bleek vorig jaar ook al dat het vermoeden van schuld voldoende is om iemand uit de Tour te weren. En het is natuurlijk wel een beetje verdacht om bewust te liegen over je verblijfplaats, terwijl je weet dat je onverwachte controles kunt verwachten (beetje paradoxaal, maar dat terzijde). En aangezien in de wielerwereld het principe 'guilty until proven innocent' geldt, is het logisch dat Rasmussen uit de Tour gezet is. Dat andere sporters en zelfs zware criminelen meer rechten hebben dan wielrenners is een andere discussie...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 12:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Excuses, ik was wat ongenuanceerd.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-07-2007 12:26 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Als ik het goed begrijp dan was het feit dat een Italiaanse ex-renner hem had zien trainen in Italië al eerder bekend en heeft de ploegleiding van de Rabobank gisteravond besloten om Rasmussen te ontslaan nadat een Italiaanse journalist (tot nu toe onbekende) dingen op tafel had gelegd?



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 26-07-2007 12:27 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 26 juli 2007 12:00 schreef Mark het volgende:
een woord: godver


+ 2


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 26-07-2007 12:28 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 12:26 schreef Tenderstrike het volgende:
Als ik het goed begrijp dan was het feit dat een Italiaanse ex-renner hem had zien trainen in Italië al eerder bekend en heeft de ploegleiding van de Rabobank gisteravond besloten om Rasmussen te ontslaan nadat een Italiaanse journalist (tot nu toe onbekende) dingen op tafel had gelegd?

Volgens De Rooij kreeg hij gister pas een telefoontje van de ex-renner.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-07-2007 12:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 12:28 schreef Digerdoden het volgende:
Volgens De Rooij kreeg hij gister pas een telefoontje van de ex-renner.


Ok. Ik dacht dat er een ex-renner was die hem had gezien in Italië en dat gisteren een Italiaanse journalist nog meer informatie aan Rabobank had doorgespeeld.

Ik ben benieuwd wat Rasmussen als verdediging gaat aanvoeren voor het feit dat hij in Italië zat terwijl hij zei dat hij in Mexico zat. Hij moet wel met een enorm goede reden komen, wil ik hem nog geloven. Ik skip de Tour vandaag ook maar even (in ieder geval) een dag.



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-07-2007 12:38 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 juli 2007 12:13 schreef Blueprint het volgende:
Nee, dat is niet zo. Het bleek vorig jaar ook al dat het vermoeden van schuld voldoende is om iemand uit de Tour te weren. En het is natuurlijk wel een beetje verdacht om bewust te liegen over je verblijfplaats, terwijl je weet dat je onverwachte controles kunt verwachten (beetje paradoxaal, maar dat terzijde). En aangezien in de wielerwereld het principe 'guilty until proven innocent' geldt, is het logisch dat Rasmussen uit de Tour gezet is. Dat andere sporters en zelfs zware criminelen meer rechten hebben dan wielrenners is een andere discussie...


Tsjah, als er niet zo spastisch gereageerd zou worden en de normale "voordeel van de twijfel" zou handhaven, dan los je al een groot gedeelte van het probleem op. Door deze paniekerige manier van doping bestrijding graaf je je eigen graf en wordt het alleen maar ongeloofwaardiger. Rasmussen is het slachtoffer!

Godskolere zeg, wat een anti-climax. Voor mij is de lol eraf deze Tour.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 12:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juli 2007 12:37 schreef Tenderstrike het volgende:
Ok. Ik dacht dat er een ex-renner was die hem had gezien in Italië en dat gisteren een Italiaanse journalist nog meer informatie aan Rabobank had doorgespeeld.
Dat is 1 en dezelfde persoon: ex-renner Davide Casani werkt tegenwoordig als wieleranalyst.

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-07-2007 12:40]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 12:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 0:07 schreef Azagthoth het volgende:
Ik snap er niets van, volgens mij is het of doping, of een gedwongen maatregel van bovenaf (hoger dan de de ploeg directie).


Ik ben bijna zeker dat het de tweede is.

Als je rijder in het geel rijdt en heeft nooit positief getest haal je hem er echt niet uit vanwege een verkeerde trainingslocatie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 12:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 12:02 schreef M. het volgende:
Alsof fietsen met doping vanzelf gaat. Ik vind al die wielrenners stuk voor stuk enorme klasbakken en ik ga het volgend jaar gewoon lekker weer volgen, de Tour is nl. vet. Ik hoop alleen dan wel op wat stabielere toestanden zodat je 2 weken niet voor niets hebt meegeleefd.

Dikke +1

edit: Maar gelukkig is de baseball seizoen in volle swing momenteel en de Cubs doen het weer goed.

En ik heb NASN zodat ik het allemaal kan kijken. Yeah.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-07-2007 12:55]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 13:02 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 12:26 schreef Tenderstrike het volgende:
Als ik het goed begrijp dan was het feit dat een Italiaanse ex-renner hem had zien trainen in Italië al eerder bekend en heeft de ploegleiding van de Rabobank gisteravond besloten om Rasmussen te ontslaan nadat een Italiaanse journalist (tot nu toe onbekende) dingen op tafel had gelegd?


De Rooij heeft n.a.v. de verklaringen van Cassani aan Rasmussen gevraagd of hij in Italië zat en Rasmussen heeft toegegeven. Daarna is hij ontslagen.

@Chelman: is dat baseball niet de sport die geen dopingprobleem heeft, omdat er niet op doping gecontroleerd wordt?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 13:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 13:02 schreef Blueprint het volgende:
@Chelman: is dat baseball niet de sport die geen dopingprobleem heeft, omdat er niet op doping gecontroleerd wordt?


Er wordt weldegelijk op doping gecontroleerd. De periode tussen 1995 en pakweg 2005 staat dan ook bekend als de 'Steroid Era'. Je zag toen allerlei homerun records sneuvelen. Ze hebben het nu flink aangepakt, het is ook in de resultaten te zien. De homerun stats zijn ongeveer naar het niveau van de jaren 80 gedaald.

http://en.wikipedia.org/wiki/Steroids_in_baseball

edit: NASN is beschikbaar op de UPC digital extra pakket op kanaal 204. Het is wel een sport die je moet begrijpen voordat je het kan waarderen (beetje als wielrennen), het is een spel van details.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-07-2007 13:10]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 13:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juli 2007 12:54 schreef Chelman het volgende:
edit: Maar gelukkig is de baseball seizoen in volle swing momenteel en de Cubs doen het weer goed.
Go Blue Jays



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 13:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 13:20 schreef Judge M. het volgende:
Go Blue Jays
Haha... 11 wedstrijden achterstand op de Red Sox. Dat gaan ze niet redden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 13:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juli 2007 13:26 schreef Chelman het volgende:
Haha... 11 wedstrijden achterstand op de Red Sox. Dat gaan ze niet redden.
Ik hou het dan ook al een jaar of 15 niet meer bij . Destijds zat ik een maand in Canada en idd ook elke dag baseball kijken. Voornamelijk Blue Jays (ik heb zelfs nog een wedstrijdshirt) en op de dagen dat die niet speelden de Montreal Expos (uiteraard in het Frans ). Ik kon de slagvolgordes en -gemiddeldes dromen op een gegeven moment.

Ja, was erg leuk



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 13:41 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 13:33 schreef Judge M. het volgende:
Ik hou het dan ook al een jaar of 15 niet meer bij . Destijds zat ik een maand in Canada en idd ook elke dag baseball kijken. Voornamelijk Blue Jays (ik heb zelfs nog een wedstrijdshirt) en op de dagen dat die niet speelden de Montreal Expos (uiteraard in het Frans ). Ik kon de slagvolgordes en -gemiddeldes dromen op een gegeven moment.

Ja, was erg leuk


De Expos bestaan niet meer. Ze zijn naar Washington DC verhuisd en heten de Washington Nationals.

Ik was altijd een CUBS fan nog voordat ik ooit voet in de VS zette. 'Toeval' wilde dat ik ook nog een tijdje op de University of Illinois studeerde. Wat dan weer een echte toeval was dat ik er tijdens het seizoen 1998 was (je weet wel Sammy Sosa en Mark McGwire). Ik ben meerder keren op Wrigley Park geweest, ook een paar Sosa homers gezien maar helaas...geen bal gevangen en niet bij de record breaking game geweest.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 13:42 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Voel je vrij om een honkbal-topic te beginnen


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 26-07-2007 13:49 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik heb het gehad deze tour, ik ben er helemaal klaar mee. Gister juich ik de deen nog over de streep, vandaag blijkt het gewoon een lieger en een bedrieger te zijn, net als Moreni, net als Vino.

Dan mag hij wel niet positief getest zijn, maar waarom glashard liegen? Klootzak... een volledig team dat zich anderhalve week kapot werkt voor hem, en wat geeft hij terug? leugens en bedrog. Ongenuanceerd? fuck you, ik kijk al zo'n 15 jaar wielrennen, maar de maat is me echt vol.

In april zit ik de tv wel weer op sporza, als ze weer over de kasseien denderen.


Dear dirty delightful old drunken old days


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-07-2007 13:50 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 13:33 schreef Judge M. het volgende:
Ik hou het dan ook al een jaar of 15 niet meer bij . Destijds zat ik een maand in Canada en idd ook elke dag baseball kijken. Voornamelijk Blue Jays (ik heb zelfs nog een wedstrijdshirt) en op de dagen dat die niet speelden de Montreal Expos (uiteraard in het Frans ). Ik kon de slagvolgordes en -gemiddeldes dromen op een gegeven moment.

Ja, was erg leuk


kan men datook "normaal" op de nederlands TV ontvangen (dus zonder schotelantennes etc)? Ik zou het graag willen volgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 13:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik voel me vrij maar ik gok dat behalve Judge en mijzelf hier niet veel mensen rondlopen die ooit een baseball game gezien hebben m.u.v. enkele wedstrijden van Neptunus die af en toe op TV zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 13:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 13:50 schreef attila_de_hun het volgende:
kan men datook "normaal" op de nederlands TV ontvangen (dus zonder schotelantennes etc)? Ik zou het graag willen volgen.
Digitale TV is 'normaal' in de zin dat je geen schotel nodig hebt. Ik zou je sowieso aanraden om eens te kijken naar digitale TV. Als het goed is kost het je maar een euro of 5 per maand extra.

edit: Op ESPN.com kan je dacht ik volledige webcasts kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-07-2007 13:53]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen