IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-07-2007 16:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Rijdt Kloden ook nog mee?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2007 16:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-07-2007 16:26 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Astana is het ploegke waar het peloton naar gaat loeren, lijkt me, samen met discovery.


Dear dirty delightful old drunken old days


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-07-2007 17:50 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 15:20 schreef Schaffelaer het volgende:
De sponsorinkomsten zijn voor het tweede jaar op rij enorm gedaald, geen mens (naast de die hards) vult nog een tourpoule in... Gaat de sport nu definitief naar de kloten en krijgt het de status van ik noem een gewichtheffen? Het is nu echt erop of eronder dit jaar...


Het probleem van de tourpools was vooral dat het pas twee dagen vantevoren bekend werd wie er allemaal meedoen, dankzij al het gezeik met dat UCI-charter. Bovendien blijkt dit vooral om kleinere pools te gaan, want bijvoorbeeld Rondemaster heeft wederom meer deelnemers dan ooit.

En met die sponsorinkomsten komt het ook wel weer goed, bedrijven wachten gewoon even af tot de ergste storm is overgewaaid en dan gaan ze weer investeren. Het blijkt namelijk zeer rendabel te zijn, ondanks alle problemen. En dat de Tour zelf minder inkomsten krijgt, lijkt me een goede zaak. Op die manier leert de Tourdirectie misschien ook eens wat beter te luisteren naar de UCI en de ploegen en kunnen we gezeik zoals met de Unibet-ploeg voorkomen.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-07-2007 17:52 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 16:26 schreef Schaffelaer het volgende:
Astana is het ploegke waar het peloton naar gaat loeren, lijkt me, samen met discovery.


Discovery? Die mogen blij zijn als de top-10 halen... dan zijn Rabobank, CSC en Caisse d'Epargne toch een stuk sterker.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-07-2007 18:09 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

De sleutel van deze tour zou wel eens het team kunnen zijn, omdat de individuen er niet echt uit lijken te steken. Discovery heeft op papier een team dat in de breedte goed meekan. Maar goed, een rabo of csc heeft dat ook. Een top 10 voor discovery is zeker haalbaar, zelfs het podium.

Maar goed, het voorspellen is dit jaar moeilijk dan in tijden, dat maakt het juist zo leuk!


Dear dirty delightful old drunken old days


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2007 18:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 18:09 schreef Schaffelaer het volgende:
De sleutel van deze tour zou wel eens het team kunnen zijn, omdat de individuen er niet echt uit lijken te steken. Discovery heeft op papier een team dat in de breedte goed meekan. Maar goed, een rabo of csc heeft dat ook. Een top 10 voor discovery is zeker haalbaar, zelfs het podium.

Maar goed, het voorspellen is dit jaar moeilijk dan in tijden, dat maakt het juist zo leuk!


Geheel mee eens!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 06-07-2007 18:42 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 20:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Nou, da's relaxed voor McEwen.


Je hebt altijd nog Thor Hushovd!
die het hem lastig kan maken


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2007 18:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 18:42 schreef mardukfan het volgende:
Je hebt altijd nog Thor Hushovd!
die het hem lastig kan maken


Hmmz, Hushovd is toch een iets minder explosieve sprinter als McEwen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 06-07-2007 19:09 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Napolitano? Die kwam bij de Giro leuk mee...


Dear dirty delightful old drunken old days


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-07-2007 19:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Best kut trouwens dat ik morgen de proloog ga missen nu ik naar die modderboel in Friesland moet. Is toch altijd erg leuk om te zien vind ik.

Iemand heel misschien toevallig enig idee of er gekken zijn die hier torrents oid van maken?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-07-2007 19:53 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 6 juli 2007 19:09 schreef Schaffelaer het volgende:
Napolitano? Die kwam bij de Giro leuk mee...


Bennati zal toch de eerste man zijn bij Lampre. Verder verwacht ik in de sprints wel iets van de jonkies Cavendish en Haussler. Bovendien hebben we 'Tommeke' nog, die zal het vast niet zo slecht doen als vorig jaar.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 06-07-2007 20:31 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Astana boos op UCI
Door Olga (Nuongirl) op vrijdag 6 juli 2007 13:44
Bron: Telesport

Astana gaat een woedende brief naar de internationale wielerunie UCI sturen. Anne Gripper, antidopingdirectrice van de UCI, zei twee weken geleden dat er zes renners in de gaten worden gehouden vanwege hun bloedwaarden. Ze sprak over 'men in black', waarmee ze naar de Astana-renners wees.

Pat McQuaid, de voorzitter van de UCI, de internationale wielerunie, zei in Le Journal du Dimanche dat een Tourzege van Alexandre Vinokourov ongeloofwaardig zou zijn. McQuaid wees daarmee naar het nieuws dat 'Vino' werkt met de omstreden arts/trainer Michele Ferrari.

"Zonder bewijzen valt de UCI ons aan. Dit heeft niets te maken met hun werk als regering van de wielersport", aldus de manager van Astana, Marc Biver.



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-07-2007 11:50 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Rondemaster ligt alweer plat


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-07-2007 15:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2007 11:50 schreef Blueprint het volgende:
Rondemaster ligt alweer plat


Nu niet meer.

Ik kwam er net pas achter dat de proloog pas aan het begin van de avond is. Ergens stond me bij dat het altijd aan het einde van de middag was, maar dat was dus blijkbaar niet zo? Nu kan ik het waarschijnlijk niet kijken.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-07-2007 15:17 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Geloof dat iets over vieren de eerste renner vertrekt. De NOS reportage begint echter inderdaad pas om 17.30 uur.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-07-2007 15:32 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Rondemaster team voor vandaag:

Thor Hushovd
Alejandro Valverde
Stuart O'Grady
Stefan Schumacher
Michael Rogers
George Hincapie
David Millar
David Zabriskie
Bradley Wiggins



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-07-2007 15:58 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2007 15:17 schreef Mark Z het volgende:
Geloof dat iets over vieren de eerste renner vertrekt. De NOS reportage begint echter inderdaad pas om 17.30 uur.


Op België beginnen ze om 16:00 uur, Eurosport ook!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-07-2007 16:00 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2007 15:32 schreef Burzum het volgende:
Rondemaster team voor vandaag:

Thor Hushovd
Alejandro Valverde
Stuart O'Grady
Stefan Schumacher
Michael Rogers
George Hincapie
David Millar
David Zabriskie
Bradley Wiggins




Bijna hetzelfde, maar natuurlijk wel met Cancellara!!

Thor Hushovd
Stefan Schumacher
Andrey Kashechkin
George Hincapie
Bradley Wiggins
Davil Millar
David Zabriskie
José Ivan Gutierrez Palacios
Fabian Cancellara


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-07-2007 16:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Beste Rondemaster deelnemer,

Door een technische storing was het niet mogelijk voor een groot deel van de deelnemers om hun deelname te activeren. Om iedere deelnemer die zich tijdig heeft aangemeld gelijke kans te bieden, is besloten om de Proloog niet op te nemen in de puntentelling en het totaalklassement. De officiële start is nu op zondag 8 juli. U kunt tot zondag 8 juli 11.00 uur uw team samenstellen.




Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-07-2007 16:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-07-2007 16:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 juli 2007 16:00 schreef Blueprint het volgende:
Bijna hetzelfde, maar natuurlijk wel met Cancellara!!




Vergeten ja

Maarja telt toch niet mee, helaas.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 07-07-2007 16:16 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2007 16:09 schreef Tenderstrike het volgende:
Beste Rondemaster deelnemer,

Door een technische storing was het niet mogelijk voor een groot deel van de deelnemers om hun deelname te activeren. Om iedere deelnemer die zich tijdig heeft aangemeld gelijke kans te bieden, is besloten om de Proloog niet op te nemen in de puntentelling en het totaalklassement. De officiële start is nu op zondag 8 juli. U kunt tot zondag 8 juli 11.00 uur uw team samenstellen.




Heb ik een wereldteam samengesteld, telt het niet!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-07-2007 16:18 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik dacht dat het team dat je samenstelde voor de hele Tour geldig was.

Mooi dat de proloog niet meetelt dan.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 07-07-2007 16:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 7 juli 2007 16:18 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik dacht dat het team dat je samenstelde voor de hele Tour geldig was.

Mooi dat de proloog niet meetelt dan.


Nee het gaat dus per etappe


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen