IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-07-2007 14:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Las net dat het Boogerd zou zijn, van die doping.



LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 25-07-2007 15:01 by LLphotograph Wijzig reactieProfiel van LLphotographQuote dit berichthttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 25 juli 2007 14:59 schreef WhiteRider het volgende:
Las net dat het Boogerd zou zijn, van die doping.




Achjohhhh niet teveel lezen en aantrekken van wat er gezegd wordt uiteindelijk komt de aap wel uit de mouw met hoe het allemaal gegaan is...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-07-2007 15:01 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juli 2007 14:59 schreef WhiteRider het volgende:
Las net dat het Boogerd zou zijn, van die doping.


Waar dan?



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-07-2007 15:02 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Grapje.

















































:')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-07-2007 15:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ho ho.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-07-2007 15:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hihi.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 25-07-2007 15:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 15:02 schreef WhiteRider het volgende:
Grapje.

















































:')




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-07-2007 15:41 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wat ik trouwens wel dubieus vind is dat L'Equip als eerste naar buiten komt met die doping-info. Is het Franse testlab soms rechtstreeks aan het lekken naar de pers? Zijn geloof ik wel meer gevallen waarbij L'Equip doping-uirtslagen presenteert voordat officiele bronnen hiermee naar buiten komen. Lekker zootje, dat Frankrijk.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-07-2007 15:59 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Ik ben absoluut voor individualisme in ploegen. Maar hetgeen dat dekker, boogerd en menchov momenteel presteren voor rasmussen dwingt echt respect af. Ook hun rijden zeer zeer goed deze tour. Ook het feit dat menchov zich zonder morren nu in een knechtenrol plaatst vind ik zeker respect waard. Niet veel kopmannen stappen terug, zelfs niet als iemand anders er beter voor staat.

Ik vind het ondanks de dopingschandalen nog steeds een prachtige sport en zeker het begin van deze tour was het zeer spannend. Nu nog steeds, omdat rasmussen nog een tijdrit heeft te gaan en het is afwachten hoe goed hij deze rijdt.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 25-07-2007 17:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

GENIAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 25-07-2007 17:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Schitterende etappe!!

Rasmussen
Menchov
Dekker
Soler
Sastre

Als Rasmussen een stukje eerder was aangegaan, dan had hij Contador nog wel op 2 minuten kunnen rijden. Dit moet in principe genoeg zijn voor de tijdrit, maar je weet het nooit met Evans en Leipheimer.



bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 25-07-2007 17:51 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

Fantastische etappe. Overigens is het Moreni die gepakt is.




Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-07-2007 18:07 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2007 23:03 schreef M. het volgende:
Bij Sinkewitz was toch alleen verhoogd testosteron geconstateerd? Bij Vino was het bloeddoping, een veel "ernstiger" vergrijp.

Bovendien was Sinkewitz al de Tour uit toen het geconstateerd werd. Tenslotte was het bij Vino ook duidelijk dat zijn etappewinsten aan de doping te danken zijn en dat hij ook kanshebber is (was) dankzij die doping. Hij en zijn ploeg voldoen gewoon wat meer aan het predikaat "CHEATOR" en die krijgen per direct een BAN .


Nee, Sinkewitz werd op doping betrapt voor de tour, maar dat werd tijdens de tour pas bekend gemaakt.

Hoe jij de dingen voorstelt is meten met twee maten, wat niet de bedoeling mag zijn.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-07-2007 18:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 17:32 schreef Tenderstrike het volgende:
Als Rasmussen een stukje eerder was aangegaan, dan had hij Contador nog wel op 2 minuten kunnen rijden.


Hij wou wel, maar de motoren zaten er lange tijd te dicht op, Rasmussen zat niet voor niets druk te gebaren dat ze op moesten rotten.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-07-2007 18:15 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 15:41 schreef Mark het volgende:
Wat ik trouwens wel dubieus vind is dat L'Equip als eerste naar buiten komt met die doping-info. Is het Franse testlab soms rechtstreeks aan het lekken naar de pers? Zijn geloof ik wel meer gevallen waarbij L'Equip doping-uirtslagen presenteert voordat officiele bronnen hiermee naar buiten komen. Lekker zootje, dat Frankrijk.


Frankrijk is een land wat mooi is, maar waar de inwoners totaal niet deugen.

Tijdens de etappe was het me een paar keer opgevallen dat de Franse 'supporters' "boe" riepen toen Rasmussen voorbij kwam (dat terwijl zijn bijnaam "kip" is).


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 25-07-2007 18:20 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Mooi dat nu een renner uit een Franse ploeg gepakt is.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-07-2007 18:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juli 2007 18:20 schreef Psychonaut het volgende:
Mooi dat nu een renner uit een Franse ploeg gepakt is.
+1

Kutpubliek



spectre
Usericon van spectre
Posted 25-07-2007 18:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

+1
stokbroodvreters


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-07-2007 18:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 juli 2007 15:02 schreef WhiteRider het volgende:
Grapje.





:')




Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-07-2007 18:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 juli 2007 14:56 schreef Judge M. het volgende:
Tadaa




Je moeder.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 25-07-2007 18:50 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

kunnen jullie effe ophouden de fransen af te kraken. Het zijn heethoofden eerlijk waar, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik een voetbalwedstrijd nederland duitland of nederland frankrijk meekijk jullie ook allemaal boe ropen als de fransen of duitsers scoren. Dus veel beter zijn jullie nederlanders niet. En natuurlijk zien de fransen liever een fransman winnen. Dat niet melden van rasmussen geeft ze alleen een rede om hun frustraties te uiten dat er al in geen jaren een fransman de tour heeft gewonnen.
Dus svp niet mijn familie beledigen ja?

Maar behalve dat, wat een etappe, moest eigenlijk bij m'n ex langs, maar ben blijven kijken totdat rasmussen was gefinisht.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-07-2007 18:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 25 juli 2007 18:50 schreef Pandora het volgende:
blabla
Dus svp niet mijn familie beledigen ja?



deze zin was overbodig om erbij te zetten hoor

anyway, fransen zeiken altijd


Je moeder.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 25-07-2007 18:55 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 14:59 schreef WhiteRider het volgende:
Las net dat het Boogerd zou zijn, van die doping.




Ja, het is tijd voor een bank die het anders doet. Het is tijd voor de bloedbank, hihi.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-07-2007 18:55 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-07-2007 18:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 25 juli 2007 18:50 schreef Pandora het volgende:
kunnen jullie effe ophouden de fransen af te kraken. Het zijn heethoofden eerlijk waar, maar ik moet heel eerlijk zeggen dat als ik een voetbalwedstrijd nederland duitland of nederland frankrijk meekijk jullie ook allemaal boe ropen als de fransen of duitsers scoren. Dus veel beter zijn jullie nederlanders niet. En natuurlijk zien de fransen liever een fransman winnen. Dat niet melden van rasmussen geeft ze alleen een rede om hun frustraties te uiten dat er al in geen jaren een fransman de tour heeft gewonnen.
Dus svp niet mijn familie beledigen ja?
Bullshit. Ik heb ook familie in Frankrijk maar die zou ik het ook kwalijk nemen als ze zich zo kinderachtig zouden gedragen. Rasmussen is gewoon de beste, punt uit. Dat ze er daar niet tegenkunnen is hun probleem. Ik kan me trouwens niet herinneren dat er ook maar iemand in Nederland was die bij de laatste WK Italie op een soortgelijke manier de wereldtitel misgunde.



Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen