IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-06-2008 22:48 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

...maar toch gewonnen. En dat telt uiteindelijk.


Bruce Banner


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-06-2008 22:49 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Als het zo moet, dan is het mij een overwinning niet waard


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-06-2008 22:49 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 22:37 schreef Lainedil het volgende:








YEAH!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-06-2008 22:50 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 22:46 schreef Lainedil het volgende:
LOL, nee dan Portugal; C Ronaldo krijgt een aai over zijn tenen, en doet alsof de wereld vergaat. Die Portugees met 2-3 al voor de wedstrijd op zijn shirt geprint doet hetzelfde.

Pot, ketel, zwart.


Eens kijken hoe jij je voelt als je noppen van 1 centimeter in je voet gedrukt krijgt.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-06-2008 22:51 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 juni 2008 22:49 schreef Rotzak het volgende:
Als het zo moet, dan is het mij een overwinning niet waard


Jij bent dan ook bevooroordeeld.


...en ik blijkbaar ook.


Overigens, die finale waar ik op hoop... mag nog steeds met de 2-1 van Van Nistelrooij in 90+4 hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-06-2008 22:51]


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-06-2008 22:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Teringmoffen, godverdomme. Wel verdiend gewonnen. Maar ik had het leuker gevonden als Oranje wraak had kunnen nemen op die draak van een pot van 2 jaar terug.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 19-06-2008 22:54 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 22:50 schreef WhiteRider het volgende:
Eens kijken hoe jij je voelt als je noppen van 1 centimeter in je voet gedrukt krijgt.


Viel echt zwaar mee. Die jongen moet gewoon eens stoppen met janken.

Overigens is m'n voet wel door zoiets wel behoorlijk beschadigd, maar dat kwam doordat een 10-tonner op m'n voet ging staan.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-06-2008 22:57 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 22:54 schreef arnibes het volgende:
Viel echt zwaar mee. Die jongen moet gewoon eens stoppen met janken.



Dat Ronaldo een snel-jankende homo is staat buiten kijf, maar ik denk dat het behoorlijk pijn kan doen, 80 kg. met een paar van die fijne noppen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 23:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ronaldo was vanavond bijna onzichtbaar. Maar de voornaamste reden dat de Portugezen verloren hebben is naar mijn mening Ricardo. Wat zag die doelman er bij dode spelmomenten slecht uit zeg. 2 van de 3 goals zijn zijn schuld.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-06-2008 23:06 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 juni 2008 22:54 schreef arnibes het volgende:
Viel echt zwaar mee. Die jongen moet gewoon eens stoppen met janken.

Overigens is m'n voet wel door zoiets wel behoorlijk beschadigd, maar dat kwam doordat een 10-tonner op m'n voet ging staan.


Over jankerds gesproken....


Against God and Government


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 19-06-2008 23:16 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 22:57 schreef WhiteRider het volgende:
Dat Ronaldo een snel-jankende homo is staat buiten kijf, maar ik denk dat het behoorlijk pijn kan doen, 80 kg. met een paar van die fijne noppen.


Viel allemaal echt heel erg mee. Zeker als je flink aan het sporten bent. Hij kon toch ook gewoon daarna normaal spelen?


Optimus Prime
Usericon van Optimus Prime
Posted 19-06-2008 23:18 by Optimus Prime Wijzig reactieProfiel van Optimus PrimeQuote dit bericht

De Duitsers hebben het vooral in de stilstaande fases en door hun organisatie gewonnen vandaag vond ik. Ze waren ook baas in de lucht, de Portugezen wisten daar geen duel te winnen. Maar ondanks dat alles toch nog spannend op het einde. Hopelijk meer van dat de komende dagen..


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 23:19 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Volgens Schweinsteiger hebben ze vandaag het beste team uit het toernooi gegooid. Dat wordt nog lachen tegen de KRoaten en tegen ons

Portugal is tijdens de groepsfase niet echt op de proef gesteld en ging tegen Zwitserland genant onderuit, dus waar Schweinsteiger dat op baseert ontgaat me een beetje.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-06-2008 23:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 23:05 schreef Mark het volgende:
Ronaldo was vanavond bijna onzichtbaar. Maar de voornaamste reden dat de Portugezen verloren hebben is naar mijn mening Ricardo. Wat zag die doelman er bij dode spelmomenten slecht uit zeg. 2 van de 3 goals zijn zijn schuld.

Mee eens, dat zag er echt niet goed uit. Blij dat wij Edje in de goal hebben

Ronaldo was erg bleekjes ja, zou het lange seizoen hem dan toch opgebroken hebben? Ik denk zelf vooral dat de Portugezen geschrokken zijn van het enthousiaste spel van de Duitsers (die meteen vanaf het begin druk zetten) en dat ze die schrik niet meer te boven zijn gekomen.
Nou, dan mogen ze het straks proberen tegen de Kroaten of de Turken. Ik ben benieuwd. Stoer toernooi!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-06-2008 1:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 23:05 schreef Mark het volgende:
Ronaldo was vanavond bijna onzichtbaar. Maar de voornaamste reden dat de Portugezen verloren hebben is naar mijn mening Ricardo. Wat zag die doelman er bij dode spelmomenten slecht uit zeg. 2 van de 3 goals zijn zijn schuld.


Inderdaad, en Simao was ook ook ongelooflijk slecht seg. Portugal al bij al toch te weinig echte kansen en Duitsland heeft het veel beter uitgespeeld.


Faustian Spirit of the Earth


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-06-2008 7:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De droomfinale komt wel dichterbij zo, echt een toernooi ploeg, die mannschaft

edit: kut duits

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 20-06-2008 8:11]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-06-2008 8:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die. Die Mannschaft.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-06-2008 8:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar het moeilijkste woord had ik goed *schouderklopje*


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2008 8:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nee, Mannschaft is met een hoofdletter.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-06-2008 8:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Niet als je het op een nederlands forum tikt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-06-2008 8:25 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Haha mooi man.

Ik vond het wel leuk dat Schweinsteiger zo goed was, die had ik in de pool op het werk namelijk getipt als beste man van het EK. Krijg ik misschien toch nog gelijk .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-06-2008 15:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2008 8:13 schreef spectre het volgende:
Niet als je het op een nederlands forum tikt


Dan mag der of das ook wel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-06-2008 20:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Het probleem met Portugal is dat ze nooit echt als team spelen, tegen een Duitsland is dat einde oefening.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 20-06-2008 20:34 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 20-06-2008 20:37 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 19 juni 2008 22:48 schreef Rotzak het volgende:

en Duitsland zoals we gewend zijn met veel theater, aanstellerij en vieze overtredingen.
zo wint Portugal normaal ook zijn wedstrijden



Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen