IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 21-06-2008 14:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Moet die discussie in dit topic?

Ik ben benieuwd of ze dit duitse kunstje kunnen toepassen op de grootmeesters van het kunstje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-06-2008 14:31 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Helemaal mee eens.....buiten dat; wat moet Turkije op een Europees kampioenschap? Naar mijn mening hoort Turkijke totaal niet bij Europe. PUNT!
Zoals eerder in dit topic door iemand anders gezegd: check je geschiedenis.

Dan mogen landen als Rusland, Azerbaidjan, Armenie en Kazachstan dus al helemaal niet meedoen, gezien hun ligging/geschiedenis.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 14:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:31 schreef Daops het volgende:
Zoals eerder in dit topic door iemand anders gezegd: check je geschiedenis.

Dan mogen landen als Rusland, Azerbaidjan, Armenie en Kazachstan dus al helemaal niet meedoen, gezien hun ligging/geschiedenis.
Doen Azerbaidjan, Armenie en Kazachstan mee? Dacht het niet En check je geschiedenis ja, lang voordat Rusland de Soviet Unie werd heette het westelijke gedeelte Rus' en dat was wel degelijk Europees


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-06-2008 14:38 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:14 schreef Hub de Gallier het volgende:
Helemaal mee eens.....buiten dat; wat moet Turkije op een Europees kampioenschap? Naar mijn mening hoort Turkijke totaal niet bij Europe. PUNT!


100% mee eens.


spelfout weggehaald...


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-06-2008 14:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

En toen alle werelddelen nog aan elkaar zaten heul vroeger, hoe zat het toen eigenlijk?

ergo: boeit niet, dom onzinnig geneuzel.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 21-06-2008 14:41]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-06-2008 14:42 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Doen Azerbaidjan, Armenie en Kazachstan mee? Dacht het niet
Wel altijd in de kwalificatie, dat ze zich niet plaatsen voor het eindtoernooi is een ander verhaal
quote:

En check je geschiedenis ja, lang voordat Rusland de Soviet Unie werd heette het westelijke gedeelte Rus' en dat was wel degelijk Europees
Ik zeg ook juist niet dat Rusland niet mee mag doen. Ik zeg alleen dat om diezelfde reden een land als Turkije er net zoveel aanspraak op maakt. Kijk naar de geschiedenis van het Ottomaanse rijk en zo. Daarbij is een deel van Turkije officieel europees grondgebied.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 21-06-2008 14:43]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 14:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:41 schreef spectre het volgende:
En toen alle werelddelen nog aan elkaar zaten heul vroeger, hoe zat het toen eigenlijk?


Toen waren er nog geen mensen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-06-2008 14:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

De Turken zijn eigenlijk ook gewoon onze jongens, ik gun het ze wel.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-06-2008 14:46 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:36 schreef Hub de Gallier het volgende:
Doen Azerbaidjan, Armenie en Kazachstan mee? Dacht het niet

Goed argument Hub. Die deden namelijk gewoon mee in de kwalificatie .

Net als Georgië trouwens, ook in de buurt daar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-06-2008 14:46 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Fuck wat laat iedereen zich hier kennen zeg.. Als een Nederlandse club een keer wat wint worden er complete stadscentra om zeep geholpen op onze belastingkosten en als Turkije blij is en een beetje toetert gaat hier iedereen op tilt? Zelfs hier in Utrecht, waar het complete centrum vast stond met toeterende Turken die half uit auto's hingen waren er gewoon 0 ongeregeldheden of incidenten. Ik vind dit een hele gave manier van je overwinning vieren.
Stond zelf gisteren rond 23:30 ook nog vast in de half geblokkeerde tunnen onder het spoor door bij Utrecht CS, daar wordt je niet vrolijk van, maar de manier waarop hier door Nederlanders wordt gereageerd op het overwinningsfeest van de Turken, die voor het eerst ooit door de kwartfinale zijn gekomen lijkt meer op afgunst dan op serieus last hebben van getoeter.. zonde hoor.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 14:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:42 schreef Daops het volgende:
Wel altijd in de kwalificatie, dat ze zich niet plaatsen voor het eindtoernooi is een ander verhaal
Ok, wist ik niet. Geen voorrondes gevolgd. Maar dan heb je gelijk, die landen hebben niks bij een EK te zoeken.


quote:
Ik zeg ook juist niet dat Rusland niet mee mag doen. Ik zeg alleen dat om diezelfde reden een land als Turkije er net zoveel aanspraak op maakt. Kijk naar de geschiedenis van het Ottomaanse rijk en zo. Daarbij is een deel van Turkije officieel europees grondgebied.
Het Ottomaanse Rijk had alleen delen van de Balkan en Bulgarije veroverd (Griekenland ook nog dacht ik?!) maar de roots lagen tocht echt niet in Europa.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 14:48 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:46 schreef Valorian het volgende:
Fuck wat laat iedereen zich hier kennen zeg.. Als een Nederlandse club een keer wat wint worden er complete stadscentra om zeep geholpen op onze belastingkosten en als Turkije blij is en een beetje toetert gaat hier iedereen op tilt? Zelfs hier in Utrecht, waar het complete centrum vast stond met toeterende Turken die half uit auto's hingen waren er gewoon 0 ongeregeldheden of incidenten. Ik vind dit een hele gave manier van je overwinning vieren.
Stond zelf gisteren rond 23:30 ook nog vast in de half geblokkeerde tunnen onder het spoor door bij Utrecht CS, daar wordt je niet vrolijk van, maar de manier waarop hier door Nederlanders wordt gereageerd op het overwinningsfeest van de Turken, die voor het eerst ooit door de kwartfinale zijn gekomen lijkt meer op afgunst dan op serieus last hebben van getoeter.. zonde hoor.


Geen last gehad van Turken hier hoor...was erg rustig ondanks dat misschien wel een kwart van Roermond Turks is


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-06-2008 14:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:46 schreef Valorian het volgende:
Fuck wat laat iedereen zich hier kennen zeg.. Als een Nederlandse club een keer wat wint worden er complete stadscentra om zeep geholpen op onze belastingkosten en als Turkije blij is en een beetje toetert gaat hier iedereen op tilt? Zelfs hier in Utrecht, waar het complete centrum vast stond met toeterende Turken die half uit auto's hingen waren er gewoon 0 ongeregeldheden of incidenten. Ik vind dit een hele gave manier van je overwinning vieren.
Stond zelf gisteren rond 23:30 ook nog vast in de half geblokkeerde tunnen onder het spoor door bij Utrecht CS, daar wordt je niet vrolijk van, maar de manier waarop hier door Nederlanders wordt gereageerd op het overwinningsfeest van de Turken, die voor het eerst ooit door de kwartfinale zijn gekomen lijkt meer op afgunst dan op serieus last hebben van getoeter.. zonde hoor.




+1


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-06-2008 14:49 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:46 schreef M. het volgende:
Goed argument Hub. Die deden namelijk gewoon mee in de kwalificatie .

Net als Georgië trouwens, ook in de buurt daar.


Precies, net zoals ook Macedonie, Ijsland, Israel mee deden in de kwalificatie. Europa is in bij de UEFA net iets groter dan in ons Aardrijkskundeboekje op school vroeger


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-06-2008 14:50 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:46 schreef Valorian het volgende:
Fuck wat laat iedereen zich hier kennen zeg.. Als een Nederlandse club een keer wat wint worden er complete stadscentra om zeep geholpen op onze belastingkosten en als Turkije blij is en een beetje toetert gaat hier iedereen op tilt? Zelfs hier in Utrecht, waar het complete centrum vast stond met toeterende Turken die half uit auto's hingen waren er gewoon 0 ongeregeldheden of incidenten. Ik vind dit een hele gave manier van je overwinning vieren.
Stond zelf gisteren rond 23:30 ook nog vast in de half geblokkeerde tunnen onder het spoor door bij Utrecht CS, daar wordt je niet vrolijk van, maar de manier waarop hier door Nederlanders wordt gereageerd op het overwinningsfeest van de Turken, die voor het eerst ooit door de kwartfinale zijn gekomen lijkt meer op afgunst dan op serieus last hebben van getoeter.. zonde hoor.




Tjeetje zeg. Toeteren doen ze maar in Turkije.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-06-2008 14:52 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:50 schreef Psychonaut het volgende:
Tjeetje zeg. Toeteren doen ze maar in Turkije.


Dat kan niet, daar hebben ze alleen maar ezels.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 14:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:46 schreef M. het volgende:
Goed argument Hub. Die deden namelijk gewoon mee in de kwalificatie .

Net als Georgië trouwens, ook in de buurt daar.
Zie m'n andere post Ik wist dus niet dat deze landen meededen bij de voorrondes....en daar hebben ze eigenlijk niks te zoeken. EK is voor Europese landen. De naam zegt het al hehe

Maar laten we dan gewoon alle kampioenschappen afschaffen en alleen de wereldcup nog spelen, zijn er ook geen twijfelgevallen meer


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-06-2008 14:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:52 schreef Hub de Gallier het volgende:
Maar laten we dan gewoon alle kampioenschappen afschaffen en alleen de wereldcup nog spelen, zijn er ook geen twijfelgevallen meer


Maar dan wel elke 2 jaar, anders wordt het wel erg karig


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-06-2008 14:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik snap je probleem niet Hub. Echt niet.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-06-2008 14:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:46 schreef Valorian het volgende:
Fuck wat laat iedereen zich hier kennen zeg.. Als een Nederlandse club een keer wat wint worden er complete stadscentra om zeep geholpen op onze belastingkosten en als Turkije blij is en een beetje toetert gaat hier iedereen op tilt? Zelfs hier in Utrecht, waar het complete centrum vast stond met toeterende Turken die half uit auto's hingen waren er gewoon 0 ongeregeldheden of incidenten. Ik vind dit een hele gave manier van je overwinning vieren.
Stond zelf gisteren rond 23:30 ook nog vast in de half geblokkeerde tunnen onder het spoor door bij Utrecht CS, daar wordt je niet vrolijk van, maar de manier waarop hier door Nederlanders wordt gereageerd op het overwinningsfeest van de Turken, die voor het eerst ooit door de kwartfinale zijn gekomen lijkt meer op afgunst dan op serieus last hebben van getoeter.. zonde hoor.




Hehe, ik heb zelfs gehoord van mensen dat ze het eng vinden dat er zoveel Turken in Nederland wonen, wat ze zich opeens realiseerden toen ze hen in een groep zagen staan. Man, je had hier donderdag de 10.000 schuimbekkende Duitsers in het centrum moeten zien brullen die helemaal gek werden na de overwinning, ik moest kilometers omfietsen, maar daar zegt niemand wat van.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-06-2008 14:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:46 schreef Valorian het volgende:
Fuck wat laat iedereen zich hier kennen zeg.. Als een Nederlandse club een keer wat wint worden er complete stadscentra om zeep geholpen op onze belastingkosten en als Turkije blij is en een beetje toetert gaat hier iedereen op tilt? Zelfs hier in Utrecht, waar het complete centrum vast stond met toeterende Turken die half uit auto's hingen waren er gewoon 0 ongeregeldheden of incidenten. Ik vind dit een hele gave manier van je overwinning vieren.
Stond zelf gisteren rond 23:30 ook nog vast in de half geblokkeerde tunnen onder het spoor door bij Utrecht CS, daar wordt je niet vrolijk van, maar de manier waarop hier door Nederlanders wordt gereageerd op het overwinningsfeest van de Turken, die voor het eerst ooit door de kwartfinale zijn gekomen lijkt meer op afgunst dan op serieus last hebben van getoeter.. zonde hoor.


dikke +1. laat die gasten gewoon lekker. nog 1 wedstrijd en je bent er vanaf. Lekker belangrijk.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-06-2008 14:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:54 schreef spectre het volgende:
Ik snap je probleem niet Hub. Echt niet.
Welk probleem? Ik heb geen probleem Ik verwonder me alleen over dingen die nomaal logisch horen te zijn niet begrepen worden.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-06-2008 14:56 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:47 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ok, wist ik niet. Geen voorrondes gevolgd. Maar dan heb je gelijk, die landen hebben niks bij een EK te zoeken.

Het Ottomaanse Rijk had alleen delen van de Balkan en Bulgarije veroverd (Griekenland ook nog dacht ik?!) maar de roots lagen tocht echt niet in Europa.
Ik geef toe (zonder al teveel offtopic te gaan over historische feiten e.d.), het zijn allemaal letterlijk en figuurlijk grensgevallen. Ik vind alleen de verschillen te klein om de een wel en de ander niet uit te sluiten.

Verder dikke +1 @Valorian


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 21-06-2008 15:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:55 schreef Schaep het volgende:
Hehe, ik heb zelfs gehoord van mensen dat ze het eng vinden dat er zoveel Turken in Nederland wonen, wat ze zich opeens realiseerden toen ze hen in een groep zagen staan. Man, je had hier donderdag de 10.000 schuimbekkende Duitsers in het centrum moeten zien brullen die helemaal gek werden na de overwinning, ik moest kilometers omfietsen, maar daar zegt niemand wat van.
Wat me vaak juist opvalt is dat degenen die in dorpen/provinciale gebieden wonen (en waarschijnlijk weinig tot geen turken in hun omgeving hebben wonen) juist zo uitgesproken zijn. Komt soms een beetje wereldvreemd en aandoenlijk over.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 21-06-2008 15:03 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 10:30 schreef Judge M. het volgende:
BERN - Tientallen supporters van Oranje zijn tijdens de groepsfase van het EK voetbal tijdelijk verdwaald op hun wandelroute naar het stadion in Bern.

De Nederlandse fans werden door de geheel in oranje geklede Zwitserse spoorwegwerkers op het verkeerde been gezet, zo liet de Zwitserse NS donderdag weten.

De arbeiders liepen soms nietsvermoedend in groepjes langs de spoorbaan op weg naar hun werkplek. Ze kregen dan een stoet voetbalsupporters achter zich aan.

De Nederlandse fans dachten dat het om landgenoten ging en liepen zingend achter hen aan, in de veronderstelling gezamenlijk richting stadion te lopen. Dat leidde tot de nodige verwarring, ook op verbaal gebied.

De Zwitserse spoorwegen hebben al hun baanmedewerkers voorlopig opgedragen gele petten en vesten te dragen om het onderscheid met de Oranjesupporter te benadrukken

Bron: nu.nl

LOL!



headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen