IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 26-06-2008 23:03 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 26 juni 2008 23:01 schreef Metalhead22 het volgende:
Hij is ouder dan jij, dus ja.


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-06-2008 23:04 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur



...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 26-06-2008 23:18 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

EK: Blauwe tong Russen geen doping

FOK! berichtte er deze week nog over: de Russen zouden wellicht doping hebben gebruikt in de wedstrijd tegen Nederland. De foto met 'het bewijs' werd gepubliceerd door de BBC, daarop is de Russische aanvaller Andrei Arshavin te zien met een blauwe tong.

Het mysterie is opgelost, het blijkt een populair sportdrankje te zijn, Aquarius Blue Ice, met Briljantblauw FCF, een kleurstof met E-nummer 133, die in cosmetica, ijs en kauwgom wordt gebruikt. "Het is een tamelijk stabiel kleurstofje", zegt Bouke de Vos van Wageningen Universiteit, "dat bovendien goed oplosbaar is in water." De mond en de tong zijn voorzien van een permanent laagje water, waar de kleurstof in gaat zitten. De tong ziet er dan een tijdlang blauw uit.

Overigens heeft Rusland zich, net als alle andere bij de voetbalbonden aangesloten landen, gecommitteerd aan de Anti-Doping Code. De spelers worden dus regelmatig via urine- en bloedmonsters zeer uitvoerig gecontroleerd, waardoor de kans op onopgemerkt dopinggebruik zeer klein is.

Een blauwgekleurde tong is sowieso nooit voldoende bewijs dat er doping is gebruikt. Dat zijn alleen in bloed en urine aangetoonde sporen. "Er is daarbij ook geen enkele wetenschappelijke verbinding tussen een blauwe tong en het gebruik van doping denkbaar, zeggen twee van mijn experts. Op mijn gezag: dit is een broodjeaapverhaal", zegt Herman Ram, directeur van de Dopingautoriteit. "Gewoon onzin dus." Het bewijs wordt onder meer geleverd door deze foto's. -> http://www.dumpert.nl/mediabase/158031/5cd9282a/arshavins_blue_tongue_doping_myth.html


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 26-06-2008 23:22 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nou, dat mysterie dus ook weer opgelost
Next!


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-06-2008 23:53 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Goeie pot van de Spanjaarden. Rusland was echt zaad, blijft onbegrijpelijk dat oranje weggespeeld werd door die lui.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 26-06-2008 23:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Tsja, we hebben het dan ook echt aan onszelf te danken dat we die avond verloren hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-06-2008 1:01 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Klopt. Die Russen hebben tegen ons heel slim Sneijder, van Bronckhorst en van der Vaart uitgeschakeld, de hele linkerkant zeg maar.
Die Spanjolen deden precies hetzelfde, maar dan met Arshavin. Ik vond de Russen ook wat mat trouwens, had de indruk dat ze toch wat vermoeid waren.

Goeie ploeg, die Spanjaarden. Ik hoop dat ze van de teringmoffen winnen, dan wint in ieder geval een ploeg die wil (en kan) voetballen. Dat zal vast wel teveel gevraagd zijn, die jankerd van een Ballack krijgt gewoon een onterechte penalty, 1-0 in een draak van een finale, altijd hetzelfde met die teringmoffen, wat ik je brom.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-06-2008 6:24 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2008 23:55 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, we hebben het dan ook echt aan onszelf te danken dat we die avond verloren hebben.
ja man, het kan ook nooit aan de Russen hebben gelegen, we hebben van ons zelf verloren !


Fuck the world and fuck you


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-06-2008 7:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 6:24 schreef mental het volgende:
ja man, het kan ook nooit aan de Russen hebben gelegen, we hebben van ons zelf verloren !


Speelde we goed dan? Niet echt! Was dat hun kwaliteit? Wie weet.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Daops
Usericon van Daops
Posted 27-06-2008 11:27 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Jammer voor Guus, maar Spanje was gisteren een klasse beter. Gun het ze ook wel om weer eens in een grote finale te staan. Dat ze maar winnen ook..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 12:13 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zwak EK

Duitsland alweer kampioen

alleen matchen van Holland waren de moeite
ook tegen Rusland

btw, is er een kleine finale ook?


signature


Ancient Times
Usericon van Ancient Times
Posted 27-06-2008 12:27 by Ancient Times Wijzig reactieProfiel van Ancient TimesQuote dit bericht

Spanje wordt kampioen olé oleee.
Ik gun het ze van harte.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 27-06-2008 12:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 12:13 schreef Hypnos het volgende:

btw, is er een kleine finale ook?


Volgens mij niet helaas.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 13:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waarom niet?


signature


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-06-2008 13:06 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

omdat daar niemand op zit te wachten



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-06-2008 13:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 juni 2008 12:27 schreef Ancient Times het volgende:
Spanje wordt kampioen olé oleee.
Ik gun het ze van harte.



Al zie ik liever Duitsland winnen, maar ik gun het Spanje ook wel.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-06-2008 14:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Als we puur naar het voetballen kijken dan mag Spanje winnen. Zij hebben bijna elke wedstrijd sterk gespeeld. Duitsland is toch enkele keren met de hakken over de sloot verder gekomen. Maar goed, da's dus puur naar het voetballend spel kijken.

Zelf zal ik de finale niet kijken, gun het zowel Spanje als Duitsland niet hehehe


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-06-2008 15:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 13:05 schreef Hypnos het volgende:
waarom niet?
Omdat die nooit tijdens een EK gespeeld worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 15:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

waarom niet? wat is de filosofie daarachter?





signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-06-2008 15:33 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Let it go Hypnos, let it go...

Eerlijk gezegd zit ik ook niet bepaald te wachten op nog een Rusland - Turkije trouwens. Who cares wie er derde of vierde wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 27-06-2008 15:34]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 27-06-2008 15:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Precies, je wordt eerste of anders niks. Ik zou er de kracht niet meer voor hebben ook, fysiek en mentaal niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 15:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 juni 2008 15:39 schreef spectre het volgende:
Precies, je wordt eerste of anders niks. Ik zou er de kracht niet meer voor hebben ook, fysiek en mentaal niet


alsof jij ooit ook maar 10 minuten mee zou kunnen spelen, ik denk dat je al mentaal sterft bij het idee alleen


signature


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-06-2008 15:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ah, daarom doet Belgie nooit mee


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 16:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat klopt ja

en we hebben ook schrik van die oranje mutanten in het publiek


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-06-2008 16:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen