IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-06-2008 0:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-06-2008 0:41]


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-06-2008 1:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Leuk dat Nederland het eerlijk heeft gespeeld

Nu moeten de Italianen die Spanjolen er maar even uitknikkeren


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-06-2008 1:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Was eindelijk eens iemand het met me eens, wordt het bericht weer weggehaald.



rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 18-06-2008 8:52 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

Bijna 15.000 zweden hebben gestemd:

Is Holland de beste ploeg op het EK?

uitslag?

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,34034,00.html


I Find That I Am Not There...


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 18-06-2008 10:01 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2008 23:58 schreef Mutilator het volgende:
En toch bekruipt me t gevoel dat we nu wel blij kunnen zijn op de korte termijn, maar dat verliezen toch beter voor t toernooiresultaat was...


Dat gevoel heb ik ook. Maar wat viel Roemenie gisteren tegen zeg. Prima overwinning van het 'B-elftal'!


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-06-2008 10:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wellicht komen we die Italianen nog tegen idd, en dan zul je zien dat ze sterker zijn. Aan de andere kant.. Spanje krijgt nu een veel sterkere tegenstander terwijl wij 'op papier' al in de halve finale staan.

Laat Spanje en Italie elkaar maar uitputten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 18-06-2008 10:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 10:01 schreef Mark Z het volgende:
Dat gevoel heb ik ook. Maar wat viel Roemenie gisteren tegen zeg. Prima overwinning van het 'B-elftal'!


Ja, inderdaad...

Wat hadden we moeten doen, die bal in eigen goal gaan trappen of zo?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-06-2008 11:02 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Tot nu toe:



Het is de lichtinval ;')


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-06-2008 11:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 8:52 schreef rvanderholst het volgende:
Bijna 15.000 zweden hebben gestemd:

Is Holland de beste ploeg op het EK?

uitslag?

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,34034,00.html


Veel Zweden tipten Nederland voor het EK ook al. De gemiddelde Zweed was optimistischer dan wij.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-06-2008 16:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

De halve finales is het hoogst haalbare voor Nederland, ze pieken te vroeg.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 18-06-2008 16:08 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Wie zegt dat de piek al geweest is dan?


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-06-2008 16:15 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ik, vanuit mijn gevoel.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 18-06-2008 16:19 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 8:52 schreef rvanderholst het volgende:
Bijna 15.000 zweden hebben gestemd:

Is Holland de beste ploeg op het EK?

uitslag?

http://wwwc.aftonbladet.se/vss/special/storfragan/visa/0,1937,34034,00.html

98% van de Engelsen steunt Nederland op het EK.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/06/engeland_vuistdiep_in_oranje.html
http://www.dailymail.co.uk/debate/polls/poll.html?pollId=1001161
http://www.guardian.co.uk/football/poll/2008/may/30/euro2008.chooseateam


GeenStijl internationale pollfucks ftw!


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-06-2008 16:37 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2008 23:44 schreef M. het volgende:
Tjonge, dat was uiteindelijk toch appeltje-eitje. Ik kreeg van die Roemenen trouwens niet echt de indruk dat ze er vol gas bovenop gingen of zo.

Ja, of die Roemenen waren serieus overtuigd van een gelijkspel in de andere wedstrijd.
quote:

Wat een voorhoede heeft dat Oranje, zeg. Op een gegeven moment gaat het lopen en is het echt wachten op een goal. Zelfs als van Nistelrooy, Kuyt, Van der Vaart en Sneijder op de bank zitten. Holy crap!!!!

Keyword bij Oranje is ruimte, dat zag je tegen Roemenië ook weer; op het moment dat de tegenstander wat naar voren komt, knallen de Hollanders er flink overheen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 18-06-2008 16:39 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 16:37 schreef Naturens Galleri het volgende:
Keyword bij Oranje is ruimte, dat zag je tegen Roemenië ook weer; op het moment dat de tegenstander wat naar voren komt, knallen de Hollanders er flink overheen.

Juist! Laat de Russen maar komen!


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-06-2008 17:35 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Die Van Basten heeft trouwens mooie dochters zeg.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 18-06-2008 17:38 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Is dat zo? Die zullen dan ook wel goed geld hebben...


Against God and Government


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-06-2008 17:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 17:35 schreef Lionheart het volgende:
Die Van Basten heeft trouwens mooie dochters zeg.
ik kan je vertellen dat die schoonheid duidelijk niet van hun pipa komt. En Rotzak, niet die mokkels hebben cash maar hun pipa.


Fuck the world and fuck you


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-06-2008 17:44 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hehe, zoonlief had gisteren een paar vriendjes en vriendinnetjes uitgenodigd om hier te kijken..... 22 man!! Wat een zootje


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-06-2008 17:45 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

HUISKAMERHOOLIGANS!!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-06-2008 17:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 17:45 schreef Lionheart het volgende:
HUISKAMERHOOLIGANS!!!


Inderdaad hehe. Helaas moest ik zelf al tijdens de eerste helft richting werk.


spelfout weggehaald...


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 18-06-2008 17:46 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

geil.


Fuck the world and fuck you


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-06-2008 19:17 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-06-2008 19:44 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Daar moet de hele kroeg gister ook al om lachen


Het is de lichtinval ;')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 19:53 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mooi resultaat van "Oranje 2", wat natuurlijk helemaal geen B-elftal (en al zeker geen C-elftal, meneer ignoramus Mental ) is, aangezien jongens als Heitinga, Bouma en Robben bij aanvang van het EK gewoon als goede potentiele starters werden gezien; en een voorhoede met Van Persie, Robben en Huntelaar door menig ander Europees land als Walhalla gezien zou zijn en Affelay en De Cler ook makkelijk in de basis-11 zouden passen. Dus alleen Stekelenburg en De Zeeuw zou je als B-garnituur kunnen afdoen, maar van die twee heeft alleen De Zeeuw gisteren laten zien waarom hij dat predicaat zich kan laten aanmeten (veel onnodig balverlies en daardoor onnodige druk op de verdediging). Wat mij betreft zou je Bouma en Heitinga zo in de basis kunnen zetten voor Matthijssen en Ooijer en dan denk ik dat we er zelfs op vooruit gaan als team. Vergelijk dat eens met Portugal, dat 8 aanpassingen doorvoert en snoeihard met 2-0 onderuitgaat tegen het zwakzinnige neefje van dit EK: Zwitserland.

Prachtig resultaat, mooi dat Spanje en Italie elkaar zullen moeten uitputten/afslachten in de kwartfinale, en een mooi uitgeruste selectie plus wedstrijdfitte bank met al wat EK-ritme in de benen ingeval ze onverhoopt erin moeten later dit toernooi.

Ik zie het wel zitten hoor!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen