IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2008 23:17 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 23:15 schreef rajackar het volgende:
hehe, hoe laat in stair morgen?

Ik weet niet, jij bent de ervaringsdeskundige hier. Wat is het handigst qua plekje vinden e.d.?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 23:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Goh, doen ze wedstrijden live in de stairway? Dat wist ik niet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 16-06-2008 23:20 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 16 juni 2008 23:17 schreef M. het volgende:
Ik weet niet, jij bent de ervaringsdeskundige hier. Wat is het handigst qua plekje vinden e.d.?

Het handigste is vroeg gaan en daar relaxt een hapje eten en een biertje drinken.

@ mark: ja, twee grote schermen en een zooi tv's. Leuk sfeertje daar trouwens. Ik kan het je aanraden.

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 16-06-2008 23:21]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2008 23:22 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Mee eens man. Zeven uur, half acht of juist eerder, je zegt het maar. Stuur anders een SMS als je vertrekt oid.

Ik heb er zin an!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 16-06-2008 23:25 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Vorige keer waren we er om half acht maar de bediening was nogal traag waardoor we beneden na het eten niet meet konden zitten. Laten we mikken op een uurtje of zeven.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 23:27 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 23:20 schreef rajackar het volgende:
@ mark: ja, twee grote schermen en een zooi tv's. Leuk sfeertje daar trouwens. Ik kan het je aanraden.


Tja, beetje laat nu Heb eigenlijk altijd wedstrijden bij vrienden gekeken, de keren dat we wedstrijden in de stad keken was het meestal in een kroeg achter Hoog-Catherijne waarvan de naam me nu even ontschoten is, schuin tegenover de Febo (Meesters?). Maar Stairway is natuurlijk wel een mooie kroeg voor een wedstrijd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 17-06-2008 1:16 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Slechte wedstrijd van Duitsland, als ze zo spelen tegen Portugal liggen ze eruit.
De enige kanshebbers van dit toernooi zie ik in:
Nederland
Portugal
Spanje


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-06-2008 1:52 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Ik zie de Kroaten ook nog redelijk ver geraken. Wel eerst winnen van de Turken dan


Faustian Spirit of the Earth


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 17-06-2008 8:02 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Allejezus wat een saaie wedstrijd gisteren, als Duitsland zo ook speelt tegen Portugal in de kwartfinales geef ik ze erg weinig kans....


Why doesn't my music get me all the chicks?


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-06-2008 10:49 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Oh vanavond alweer Nederland-Roemenie


Het is de lichtinval ;')


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-06-2008 12:34 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Ik ben der klaar voor! oranje polo is aan


Het is de lichtinval ;')


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-06-2008 15:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht



Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-06-2008 15:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 21:17 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
vrijdagnacht tm zondag naar Basel!! wie wordt het volgens jullie, zweden of rusland?


Rusland.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-06-2008 15:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zweden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-06-2008 15:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2008 15:08 schreef Mark het volgende:
Zweden.


+1


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 17-06-2008 15:13 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

Ik vond ze allebei niet echt geweldig spelen, maar ik gok het toch ook maar op de Zweden, met een kleine voorsprong...


Why doesn't my music get me all the chicks?


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-06-2008 15:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Echt niet, Guss gaat stunten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-06-2008 15:41 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ik hoop Rusland, ik denk Zweden.

Hoewel Ibrahimovic waarschijnlijk niet meedoet


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-06-2008 15:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Haha, wat belachelijk!:

Penaltyreeks dreigt voor Fransen en Italianen
Geschreven op dinsdag, 17 juni om 15:31

'Frankrijk en Italië zijn vanavond na de reguliere speeltijd mogelijk nog niet klaar met hun laatste groepsduel. Mocht het treffen in Zürich in een gelijkspel eindigen én Roemenië hen in punten voor blijven, moet een strafschoppenserie bepalen wie derde en vierde wordt in Groep C, de groep van het Nederlands elftal.

Onderling is er namelijk geen verschil tussen Frankrijk en Italië en ook over alle groepsduels gezien scoren de exact hetzelfde. Voor het eindresultaat in de groep maakt een gelijkspel niets uit. Zowel de Fransen als Italianen moeten naar huis en Nederland en Roemenië gaan door naar de kwartfinale.

De derde plaats is wél van belang voor het coëfficiënt van Frankrijk en Italië. En hoe beter dat getal is, hoe hoger het land geplaatst is bij toernooien in de toekomst. '


Moet je nog ff lekker penaltys nemen als je net uit het toernooi ligt..zullen die verwende miljonairs leuk vinden




Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-06-2008 16:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Van ek2008.nos.nl

Als twee of meer ploegen in de poule gelijk eindigen, wordt aan de hand van de volgende criteria bepaald welk land doorgaat naar de kwartfinales:

1. Punten behaald door in de onderlinge duels tussen de landen in kwestie
2. Doelsaldo tussen landen in kwestie
3. Aantal doelpunten voor in wedstrijden tussen de betreffende landen (als het om meer dan 2 landen gaat)
4. Doelsaldo in alle groepswedstrijden
5. Aantal doelpunten in alle groepsduels
6. Coëfficiënt van kwalificaties WK 2006 en EK 2008 (aantal behaalde punten gedeeld door aantal gespeelde duels)
7. Sportief gedrag van ploegen op het EK
8. Loting

Als twee landen gelijk eindigen met hetzelfde aantal treffers voor/tegen, dan wordt direct na afloop van het duel tussen die landen vanaf de elfmeterstip bepaald wie er doorgaat. In meerdere poules zijn diverse scenario's mogelijk.

Poule C
In de poule van Oranje kan het nog leuk worden als Oranje Roemenië bijvoorbeeld met 3-0 klopt en Italië-Frankrijk wordt een gelijkspel. In dat geval staan zowel Italië als Frankrijk en ook Roemenië op 2 punten uit onderlinge duels (criterium 1). Het onderlinge saldo (criterium 2) is, na drie gelijke spelen, nul.

Frankrijk heeft niet gescoord tegen de Roemenen en Italië wel, waardoor Italië in dat geval gebaat is bij een 'draw' hoger dan 0-0 (zie criterium 3).

Mocht Frankrijk-Italië wel in 0-0 eindigen, dan gaat treedt criterium 6 in werking. Daarin is Italië het sterkste. In de kwalificatiereeks voor het WK heeft Italië de betere coëfficiënt (2,3 tegen 2,08). In de EK-kwalificatie bereikten beide ploegen dezelfde coëfficiënt (2,41).



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-06-2008 18:39 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Opstelling vanavond tegen Roemenië:

Stekelenburg
Boulahrouz
Heitinga
Bouma
De Cler
Robben
De Zeeuw
Afellay
Engelaar
Van Persie
Huntelaar



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-06-2008 18:41 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

godver wat nou b elftal, dit is eerder c categorie, de tering.


Fuck the world and fuck you


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 17-06-2008 18:48 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

mooi zo, Italie en Frankrijk naar huis



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-06-2008 18:49 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

matenaaier die van basten zeg.


Fuck the world and fuck you


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-06-2008 18:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hoezo? omdat je het niet met hem eens bent?


Je moeder.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen