IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 21-06-2008 15:28 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 juni 2008 15:03 schreef Naturens Galleri het volgende:



De Zwitserse Nationale Spoorwegen? Niet heel vreemd om het zo te noemen.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-06-2008 15:34 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wat een domme lui trouwens, dat ze mensen die bij de spoorwegen werken met kleren voorzien van oranje accenten niet kunnen onderscheiden van debielen in het oranje.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 21-06-2008 15:38 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 15:28 schreef chriz het volgende:
De Zwitserse Nationale Spoorwegen? Niet heel vreemd om het zo te noemen.

Bravo!

Als ze jou in dienst hadden misschien niet.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2008 16:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 juni 2008 14:50 schreef Psychonaut het volgende:
Tjeetje zeg. Toeteren doen ze maar in Turkije.


+1


Je moeder.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-06-2008 17:15 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Zeikhomo's, gisteren hier veel turken feest gevierd en toeterend door de straten maar nergens last van gehad hoor. Lastig man, een beetje samen leven.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 21-06-2008 18:23 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 17:15 schreef Creepmime het volgende:
Zeikhomo's, gisteren hier veel turken feest gevierd en toeterend door de straten maar nergens last van gehad hoor. Lastig man, een beetje samen leven.

+1


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 21-06-2008 18:24 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Offtopic: Hoe laat gaan we naar de stad? 19.30 bij jou vast weggaan ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 21-06-2008 18:25]


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-06-2008 18:58 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 14:55 schreef Schaep het volgende:
Hehe, ik heb zelfs gehoord van mensen dat ze het eng vinden dat er zoveel Turken in Nederland wonen, wat ze zich opeens realiseerden toen ze hen in een groep zagen staan. Man, je had hier donderdag de 10.000 schuimbekkende Duitsers in het centrum moeten zien brullen die helemaal gek werden na de overwinning, ik moest kilometers omfietsen, maar daar zegt niemand wat van.


Het verschil is dat Turken hier niet thuis horen. Duitsers hebben notabene hetzelfde bloed door hun aderen stromen als ons.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2008 19:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2008 19:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

van nu.nl:

quote:
Turken bouwen feestje na winst Turkije
Uitgegeven: 21 juni 2008 08:10
Laatst gewijzigd: 21 juni 2008 09:24

AMSTERDAM - Vele duizenden Turkse voetbalfans zijn vrijdagavond in Nederland de straat opgegaan na de overwinning van het nationale elftal op Kroatië.

NU.nl/Pim Hendriksen
Feest na overwinning Turkije

Het Mercatorplein in Amsterdam zag al snel zwart van de auto's met uitzinnige Turken die toeterend en zwaaiend met vlaggen uiting gaven aan hun vreugde.

Bij de vorige twee overwinningen van Turkije op het EK voetbal liep het verkeer op het westelijke deel van de de A10 vast door de massale opkomst van blije voetbalfans. De politie was ditmaal echter goed voorbereid en wees niet-feestende automobilisten op goede alternatieve routes.

Den Haag

In Den Haag reden na de overwinning talloze auto's met Turkse supporters luid toeterend over straat. Mensen zwaaiden met vlaggen uit hun wagens. Soms hingen ze half uit hun voertuig.

Vooral in de Schilderswijk gingen veel Turken de straat op. De politie was prominent aanwezig. De Vaillantlaan, een centrale weg in de wijk, was grotendeels voor het verkeer afgesloten.

Echte ongeregeldheden deden zich nergens voor. In verschillende wijken patrouilleerden agenten te paard om de mensenmassa goed in de gaten te houden. Uit voorzorg hield de politie enkele busjes met ME'ers achter de hand, maar deze hoefden niet in te grijpen.

Rotterdam

Het verkeer in Rotterdam liep op sommige plaatsen vast door Turken die de overwinning van hun favorieten tijdens het EK vierden. Op het Hofplein werden auto's neergezet en sprongen mensen in de fontein.

Velen zwaaiden met vlaggen uit auto's en er werd druk getoeterd. De stemming was feestelijk.


de tering. gebeurt zeker niet zo vaak dat ze de halve finale halen hehe

maar waarom moeten ze voor zo'n verkeerschaos zorgen? ik kan me niet herinneren dat dat vaak gebeurd bij het nederlands elftal en wij zin in eigen land en in grotere aantallen. feest is leuk voor ze maar zorg even niet dat anderen er last van krijgen...

correctie: anderen = niet feestende anderen

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-06-2008 19:20]


Je moeder.


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 21-06-2008 19:29 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

Ohjah, al die 150.000 Nederlanders die het nodig vinden op heel Zwitserland plat te leggen.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


SQT
Usericon van SQT
Posted 21-06-2008 19:32 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 21 juni 2008 14:46 schreef Valorian het volgende:
Fuck wat laat iedereen zich hier kennen zeg.. Als een Nederlandse club een keer wat wint worden er complete stadscentra om zeep geholpen op onze belastingkosten en als Turkije blij is en een beetje toetert gaat hier iedereen op tilt? Zelfs hier in Utrecht, waar het complete centrum vast stond met toeterende Turken die half uit auto's hingen waren er gewoon 0 ongeregeldheden of incidenten. Ik vind dit een hele gave manier van je overwinning vieren.
Stond zelf gisteren rond 23:30 ook nog vast in de half geblokkeerde tunnen onder het spoor door bij Utrecht CS, daar wordt je niet vrolijk van, maar de manier waarop hier door Nederlanders wordt gereageerd op het overwinningsfeest van de Turken, die voor het eerst ooit door de kwartfinale zijn gekomen lijkt meer op afgunst dan op serieus last hebben van getoeter.. zonde hoor.



quote:

Turkije derde op WK

Turkije is derde geworden op het WK in Zuid-Korea en Japan. Het duel tegen Zuid-Korea was 'slechts' een troostfinale, maar werd één van de aantrekkelijkste wedstrijden van dit toernooi. Al na dertien minuten voetbal stonden de Turken met 2-1 voor. Het duel eindigde uiteindelijk in 3-2.

Hakan Sükür, de spits die gedurende het hele toernooi teleurstelde, schreef al na tien seconden voetbalgeschiedenis. De Stier van de Bosporus maakte na een blunder van aanvoerder Myung-Bo Hong de snelste treffer in de geschiedenis van het WK. Nadat Eul-Young Lee acht minuten later met een schitterende vrije trap de gelijkmaker tegen de touwen schoot, was het in de dertiende minuut Ilhan Mansiz, de man die eindelijk in basis mocht starten, die voor de tweede Turkse goal tekende. Pas na die treffer kregen beide ploegen de mogelijkheid de verdediging enigszins te organiseren.

Zuid-Korea speelde zoals altijd met elf man vooruit, maar wilde dit keer zo graag aanvallen dat de ploeg soms in de achterhoede wel erg kwetsbaar werd. Daar maakten de Turken gretig gebruik van. Mansiz kon in de 32ste minuut op aangeven van de uitblinkende Sükür de 3-1 langs doelman Woon Jae-Lee schuiven. Met die stand gingen beide ploegen de rust in.

Vooral Korea bleek na rust onvermoeibaar. Alsof de mannen van Guus Hiddink nog geen wedstrijd in de benen hadden, bestormde de ploeg het doel van de Turken. Vooral door sterk spel van doelman Rüstü Reçber resulteerde dat aanvankelijk niet in doelpunten. In de derde minuut van de blessuretijd moest de half geblesseerde keeper alsnog capituleren. Chong-Gug Song schoot vanaf de rand van het strafschopgebied raak. Een verlenging zat er echter niet meer in. Na het laatste fluitsignaal bedankte beide ploegen, arm in arm, de fans voor hun hartstochtelijke aanmoedigingen.




En het is natuurlijk prima dat er feest gevierd wordt, maar op een gegeven moment mag de accu ook leeg zijn en ga je fijn in je theehuis zitten. Aan de andere kant, ik heb tot nu toe nergens last van gehad, behoudens hier en daar een grondige kater. En daar kunnen zij dan ook weer weinig aan doen.



@ Creepmime: Volgens mij varen er heel wat Zwitsers bij wat de Nederlanders daar allemaal omzetten.

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 21-06-2008 19:35]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-06-2008 19:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 18:58 schreef Verval het volgende:
Het verschil is dat Turken hier niet thuis horen. Duitsers hebben notabene hetzelfde bloed door hun aderen stromen als ons.


Oh ja, nooit zo op gelet.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-06-2008 19:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 juni 2008 19:29 schreef Creepmime het volgende:
Ohjah, al die 150.000 Nederlanders die het nodig vinden op heel Zwitserland plat te leggen.


hehe ja idd, ook niet echt je van het

zal vannacht ook wel weer een oranje ellende worden hier haha


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-06-2008 19:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 18:58 schreef Verval het volgende:
Het verschil is dat Turken hier niet thuis horen. Duitsers hebben notabene hetzelfde bloed door hun aderen stromen als ons.


Als wij. Je klinkt als een Turk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 21-06-2008 19:59 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Von PWNENstein


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-06-2008 20:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

*proest*

WINNEN VANAVOND NONDEJU!!



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2008 20:18 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik zie dat de buren hun in oranje shirtje geklede hondje alvast uitlaten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-06-2008 20:22 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 juni 2008 18:58 schreef Verval het volgende:
Het verschil is dat Turken hier niet thuis horen. Duitsers hebben notabene hetzelfde bloed door hun aderen stromen als ons.


Voetbal is toch wel leuk in ene keer!

@ Judge: Ben je voor België?



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-06-2008 20:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 juni 2008 20:22 schreef blonde rockgod het volgende:
@ Judge: Ben je voor België?
Nee, maar ik ben vanmiddag wel een Belg tegengekomen bij 013 die voor Nederland is



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-06-2008 20:27 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 juni 2008 20:23 schreef Judge M. het volgende:
Nee, maar ik ben vanmiddag wel een Belg tegengekomen bij 013 die voor Nederland is


Hehehe, ik liep net terug van het Popfront, allemaal kleine kutkinderen met oranje zooi, hard "Holland Holland" roepend, fiets er een vent voorbij die snel tegen mij zegt: "ik hoop dat ze er godverdomme uitvliegen, heb je dit gezeur ook niet meer!"

Psies zoals ik ook denk dus, wel bizar!

Oh, en begint het om kwart voor 9? Dan ga ik dan de reis naar Utrecht beginnen, lekker rustig op de weg lijkt me.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-06-2008 20:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 juni 2008 20:27 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, ik liep net terug van het Popfront, allemaal kleine kutkinderen met oranje zooi, hard "Holland Holland" roepend, fiets er een vent voorbij die snel tegen mij zegt: "ik hoop dat ze er godverdomme uitvliegen, heb je dit gezeur ook niet meer!"

Psies zoals ik ook denk dus, wel bizar!
Ik weiger pertinent de term "Holland" te gebruiken. We wonen hier in NEDERLAND goddomme!

quote:
Oh, en begint het om kwart voor 9? Dan ga ik dan de reis naar Utrecht beginnen, lekker rustig op de weg lijkt me.
Hehe, goed plan



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 21-06-2008 20:32 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 21 juni 2008 20:30 schreef Judge M. het volgende:
Ik weiger pertinent de term "Holland" te gebruiken. We wonen hier in NEDERLAND goddomme!

Hehe, goed plan


Hehehe, achja, die kutkoters weten toch niet beter joh...



Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 21-06-2008 20:41 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Holland 7 - 1 Russia word 't

en ik ben geen kutkoter

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 21-06-2008 20:41]


zo kan ie wel weer


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-06-2008 20:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 20:27 schreef blonde rockgod het volgende:
"ik hoop dat ze er godverdomme uitvliegen, heb je dit gezeur ook niet meer!"



+1


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen