IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 20:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Boulah lijkt me wel het type speler dat juist door zoiets extra getergd voor de dag komt. Ik heb medelijden met zijn directe tegenstander, die gaat geen bal zien.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-06-2008 21:11 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

2 - 0 voor Duitsland.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 21:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Fucking hell, Duitsland 2-0 voor tegen Portugal. En nog verdiend ook!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 19-06-2008 21:15 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

Echt WTF. Spelen ze zo goed dan Duitsland? (kan geen TV zien hier)


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 21:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Niet eens echt goed, maar zeer effectief. Twee kansen twee goals. Portugal lijkt de hele tijd wel iets dreigender, maar ze missen scherpte en afwerking, dus echt gevaarlijk zijn ze nog niet geweest. Terwijl elke uitval van de Duitsers een kans lijkt op te leveren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-06-2008 21:23 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Is het veld soms door Mondriaan aangelegd ofzo?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 21:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Inderdaad wel erg creatieve vierkanten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 21:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

2-1!

Tering wat een gave wedstrijd zeg!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Optimus Prime
Usericon van Optimus Prime
Posted 19-06-2008 21:25 by Optimus Prime Wijzig reactieProfiel van Optimus PrimeQuote dit bericht

Ze doen het toch weer de Duitsers.. Maar het is nog niet gedaan natuurlijk. Ah, wordt net 1-2


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 22:03 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

3-1 Duitsland


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-06-2008 22:03 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

3 - 1, over en sluiten voor Portugal.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 22:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Even terugkomend op die grasmat, ik moet toch zeggen dat ik hem er helemaal niet zo slecht vind uitzien als je bedenkt dat hij er zo'n twee dagen geleden pas in ingelegd door een paar Nederlanders...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-06-2008 22:15 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wordt het toch Nederland - Duitsland. :')


Litha
Usericon van Litha
Posted 19-06-2008 22:16 by Litha Wijzig reactieProfiel van LithaQuote dit berichthttp://www.lithadesign.nl

quote:
Op 19 juni 2008 22:03 schreef Lionheart het volgende:
3 - 1, over en sluiten voor Portugal.


Zonde. Had t ze gegund.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 22:17 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 22:15 schreef WhiteRider het volgende:
Wordt het toch Nederland - Duitsland. :')


Of Duitsland-Italie


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 22:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

3-2! Nog 3 minuten te gaan...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 22:32 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

4 minuten extra tijd...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 22:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En klaar, Duitsland door met 3-2

Jezus wat kwamen die portugezen nog zwaar naar voren die laatste 10 minuten zeg!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-06-2008 22:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl









YEAH!


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 22:37 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou Lain, gefeliciteerd zal ik maar zeggen. En het was nog verdiend ook, al was het wel zweten die laatste 10 minuten. Wat een wedstrijd zeg, petje af!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-06-2008 22:38 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Nog steeds zicht op NL - DE in de finale.

Wanneer NL dat wint, ben ik in W'tal de lul, en als Duitsland wint, word ik in Groningen kaalgeschoren.

Leuk.


Bruce Banner


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 19-06-2008 22:40 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Mooi, die irritatie-portugezen eruit, scheelt flink wat schelden.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-06-2008 22:45 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Zo is de Duitse voorstelling weer voorbij? Ik heb nog nooit zulke trieste schwalbes gezien, Die Lehman, oppermof Ballack, die blijkbaar ook niet kan scoren zonder zijn tegenstander weg te drukken, uber arier Schweinsteiger met zijn aanstellerij, die Duitse Hezbolah strijder die met een aai door zijn gezicht doet alsof ie is geraakt door Mike Tysen! erg jammer voor die Portugezen. Wat baal ik weer van dat Duitse voetbal


Against God and Government


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 19-06-2008 22:46 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

LOL, nee dan Portugal; C Ronaldo krijgt een aai over zijn tenen, en doet alsof de wereld vergaat. Die Portugees met 2-3 al voor de wedstrijd op zijn shirt geprint doet hetzelfde.

Pot, ketel, zwart.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-06-2008 22:46]


Bruce Banner


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-06-2008 22:48 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 19 juni 2008 22:46 schreef Lainedil het volgende:
LOL, nee dan Portugal; C Ronaldo krijgt een aai over zijn tenen, en doet alsof de wereld vergaat. Die Portugees met 2-3 al voor de wedstrijd op zijn shirt geprint doet hetzelfde.

Pot, ketel, zwart.


Gelul, dat ie eerst onderuit geschopt wordt was al een vrije trap, maar daarna nog even triest met de noppen op de wreef gaan staan, zegt maar over die mof dan over Ronaldo.

Portugal heeft een symphatieke wedstrijd gespeeld, en Duitsland zoals we gewend zijn met veel theater, aanstellerij en vieze overtredingen.


Against God and Government


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen