IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 19-06-2008 0:08 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Zweden terecht uitgeschakeld. Ik verheug me wel op de wedstrijd tegen Rusland, lekker voetballende ploeg. Wordt leuk zaterdag, na het concert van Meshuggah!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 19-06-2008 1:46 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Idd, lekker voetballende ploeg. En dat is ook hun nadeel tegen Nederland. Ik denk dat de Russen er op deze manier wel eens veel rond de oren kunnen krijgen.

Nu ja, goed voor jullie dan natuurlijk.


Faustian Spirit of the Earth


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-06-2008 3:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 22:42 schreef M. het volgende:
Ik hoop maar dat Oranje niet hetzelfde idee heeft als jij. Dat je zo'n gemakzuchtige pot krijgt van onze kant en dat die Russen er dan vrolijk 2 intrappen. Dat zou toch wel zo kut zijn.

Gewoon 100% opladen dus en vol er bovenop, godverdomme! Die Russen kunnen supergoed voetballen, oppassen geblazen. Bouhlarouz op Pavlyuchenko en die Arshavin direct afstoppen, bij het eerste balcontact, desnoods met geweld.


Yeah.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-06-2008 9:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 0:08 schreef Blueprint het volgende:
Zweden terecht uitgeschakeld. Ik verheug me wel op de wedstrijd tegen Rusland, lekker voetballende ploeg. Wordt leuk zaterdag, na het concert van Meshuggah!

Wat is een leuke locatie in Tilburg om te kijken?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-06-2008 12:08 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

En toen was voetbal ineens weer even onbelangrijk..

Pasgeboren dochter Boulahrouz overleden
Uitgegeven: 19 juni 2008 11:49
Laatst gewijzigd: 19 juni 2008 11:56

LAUSANNE - De Nederlandse international Khalid Boulahrouz is bij het EK voetbal in Zwitserland en Oostenrijk getroffen door groot persoonlijk leed.
ANP

Zijn dochtertje Anissa, dat woensdag te vroeg werd geboren in een ziekenhuis in Lausanne, is overleden. Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.

"We zijn allemaal aangeslagen", zo luidde de tekst in een kort persbericht vanuit Zwitserland.

Complicaties

Boulahrouz verliet woensdagmiddag de training van het Nederlands elftal in Lausanne, nadat zijn vrouw Sabia met zwangerschapscomplicaties in het ziekenhuis was opgenomen.

Uit piëteit met Sabia en Khalid Boulahrouz is de voor donderdag geplande persbijeenkomst in het Olympisch museum geannuleerd.

Wel begint om 14.00 uur op die locatie een persconferentie met bondscoach Marco van Basten en aanvoerder Edwin van der Sar.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 19-06-2008 12:10 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik wilde het ook net posten..


Against God and Government


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-06-2008 12:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Jezus wat naar


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2008 12:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 19-06-2008 12:19 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht



Het is de lichtinval ;')


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-06-2008 12:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Godverdomme


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-06-2008 12:30 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Akelig nieuws.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-06-2008 12:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Damn, da's wel extreem vervelend..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-06-2008 12:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Gaat het een keer voor de wind met Bouhlarouz, krijg je dit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 13:07 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Inderdaad zeer triest. Zet het gehele toernooi wel even keihard in perspectief. Wat een dreun


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-06-2008 13:31 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht



LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-06-2008 14:48 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Erg triest idd.

Hoor net op radio 1 dat ie wel bij de selectie blijft, en mee kan/wil spelen tegen Rusland.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-06-2008 14:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Erg sneue bak ja.


spelfout weggehaald...


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 19-06-2008 15:37 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Idd erg triest


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-06-2008 16:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 14:48 schreef Rasputin het volgende:
Erg triest idd.

Hoor net op radio 1 dat ie wel bij de selectie blijft, en mee kan/wil spelen tegen Rusland.


Respect!


Ik had het 'm niet kwalijk genomen als hij daarvoor bedankt had.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-06-2008 16:04 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hier t berichtje nog ff:

Boulahrouz gaat door

Khalid Boulahrouz heeft op het trainingsveld in Stade Olympique de la Pontaise geprobeerd zijn gedachten te verzetten. De verdediger blijft deel uit maken van de selectie van het Nederlands elftal. Dat heeft ook bondscoach Marco van Basten bevestigd.

Gisteren overleed zijn te vroeg geboren dochtertje Anissa in het ziekenhuis van Lausanne. Maar de international volhardt.

Nederland speelt zaterdag op het EK in Basel de kwartfinale tegen Rusland. Boulahrouz is daarvoor inzetbaar.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-06-2008 16:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Wow, dat had ik niet gedacht. Vraag me af of dat wel zo'n goede beslissing is, ik neem aan dat zijn vrouw hem toch de komende tijd hard nodig zal hebben. De tijd zal het leren.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-06-2008 17:15 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 19 juni 2008 16:58 schreef Mark het volgende:
Wow, dat had ik niet gedacht. Vraag me af of dat wel zo'n goede beslissing is, ik neem aan dat zijn vrouw hem toch de komende tijd hard nodig zal hebben. De tijd zal het leren.


Nouja, naar wat ik gelezen heb mag Boulah ieder moment dat hij dat zelf wil naar het hotel van zijn vrouw, dus hij heeft iig de vrijheid om bij haar te zijn.
Daarnaast lijkt het me dat hij deze beslissing wel samen met zijn vrouw gemaakt zal hebben. Mss is het ook wel een beetje zijn manier om ermee om te gaan, bezig blijven, en niet ergens zitten rouwen, en dan ook nog balen omdat hij niet bij het team is en niet mee kan spelen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 19-06-2008 17:31 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Wat erg voor zijn vrouw!!!


Het is de lichtinval ;')


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-06-2008 20:20 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 21:09 schreef Mark het volgende:
1-0 Rusland!!

[edit] Ik kan het bijna niet geloven, maar het lijkt erop dat Lionheart het zowaar eens goed gezien heeft




Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 19-06-2008 20:28 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2008 16:04 schreef Mutilator het volgende:

Boulahrouz gaat door


Kan je net zo goed iemand anders erin zetten. Ben iig benieuwd of die de gehele wedstrijd uiterst geconcentreerd kan zijn. Wel repect en voor Boulah


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen