IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 22-06-2008 0:15 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 16:04 schreef Lionheart het volgende:
De halve finales is het hoogst haalbare voor Nederland, ze pieken te vroeg.


Daar zat ik niet ver naast mee hehe. Wat een succes coach die Guus Hiddink, een legende.

Wat speelde Nederland slap zeg, veel te lage bal tempo, passieve en statische spelers.

Hopelijk wint Rusland het EK.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-06-2008 0:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat een frustratie hier in rodos

allemaal pro holland

wel ok vr guus


signature


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-06-2008 0:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2008 23:59 schreef Chelman het volgende:
Terechte overwinning, een van de weinige keren dat Oranje echt volledig verdiend uitvloog i.t.t. tot bijvoorbeeld 1998 of 2000.

+1

In 2006 sliep ik er slecht van (nou ja, 1 nacht dan), nu kan ik er vrede mee hebben, hoe kut ik het ook vind. De Russen hebben niet geprovoceerd, ze hebben niet gezwijnd, ze hebben niet laf gespeeld, ze waren geen fopduikers, hun goals vielen niet schlemielig uit spelhervattingen, nee, ze hebben gewoon (veel) beter gevoetbald.



Even over een andere boeg. De Kroaten waren groepswinnaar, en hebben hun derde pot met een B-elftal gespeeld. De Portugezen waren groepswinnaar en hebben ook hun derde pot met een B-elftal gespeeld. De Nederlanders konden het niet laten en hebben als groepswinnaar de poulefase ook afgesloten met een B-elftal.
De Kroaten, de Portugezen en de Nederlanders liggen er UIT. Als statisticus kan ik dit niet negeren: ik bespeur een sterke correlatie! Ben benieuwd hoe het de Spanjaarden afgaat.

Prognose finale: Duitsland - Italie. Droomfinale: Turkije - Rusland. We shall see...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 0:43 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Guus is een held!!!!!!!! (ja alweer )
NL deze wedstijd niet in hun ritme en duidelijk de zwakste ploeg. Jammer, een geweldige ploeg als winnaar.
Rusland heeft mijn stem!


SQT
Usericon van SQT
Posted 22-06-2008 0:47 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

KUTWEDSTRIJD
KUT EK
KUTTOPIC





En ik kijk (over twee jaar) ook geen wedstrijden meer met mijn pa en zijn quasi-nuchtere opmerkingen.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 0:52 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Wel raar dat WE het op conditioneel gebied vooral verloren hebben van Rusland. Zou het lange seizoen van de spelers toch hebben opgebroken? Het moet haast wel, je kan het moeilijk op training gooien, die jongens worden doodgegooit met fysieke trainingen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-06-2008 0:53 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Terechte overwinning voor Hiddink, niks meer dan lof voor die man, helaas..


Against God and Government


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 0:53 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

En voor de rest is alles logisch............


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-06-2008 0:55 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Die fitheid speelt zeker mee, maar in de eerste helft zat het ook al niet goed. We zijn gewoon geklopt, de Russen hadden het tactisch en voetballend beter voor elkaar. Ze wonnen bijna alle duels en hun spel was veel verzorgder.

Ik bedoel, als je beste veldspeler Nigel de Jong is, weet je dat het tijd is om je zorgen te gaan maken.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 22-06-2008 0:55]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-06-2008 0:55 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Zo. Auw.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:01 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 0:55 schreef M. het volgende:
Die fitheid speelt zeker mee, maar in de eerste helft zat het ook al niet goed. We zijn gewoon geklopt, de Russen hadden het tactisch en voetballend beter voor elkaar. Ze wonnen bijna alle duels en hun spel was veel verzorgder.

Ik bedoel, als je beste veldspeler Nigel de Jong is, weet je dat het tijd is om je zorgen te gaan maken.


Je hebt pijnlijk gelijk, alleen snap ik niet hoe het kan. Nederland, behoort tactisch en voetballend tot de wereldtop(nee geen overschatting) maar kunnen het op de grote toernooien niet waarmaken. (behalve '88)
Van der Sar zal ook een groot verlies zijn, hopelijk staat een nieuwe grote generatie op. Tijd zal het leren.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 22-06-2008 1:01]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2008 1:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Hatseeee! Mooi man.
Die teleurgestelde en gespannen oranje geverfde snoetjes, ahhwwww.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:03 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:01 schreef MMayo het volgende:
Hatseeee! Mooi man.
Die teleurgestelde en gespannen oranje geverfde snoetjes, ahhwwww.


Jammere reactie, duidelijk geen voetbalfan, je wilt een reactie........hier je aandacht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2008 1:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:03 schreef Frietbal het volgende:
Jammere reactie, duidelijk geen voetbalfan, je wilt een reactie........hier je aandacht.


Aaaww moest jij net ook huilen?
Nee maar echt, vond het een verdiende overwinning voor Rusland.

Edit: Mijn reactie was overigens niet eens aan jou gericht, maar hey.. als jij je zo aangesproken voelt. *geeft zakdoekje*

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-06-2008 1:06]


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:08 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:05 schreef MMayo het volgende:
Aaaww moest jij net ook huilen?
Nee maar echt, vond het een verdiende overwinning voor Rusland.


Ja moest een traantje laten.......
Verdiende overwinning, geloof dat ik dat hierboven al genoemnd had.
Blijkbaar staan er altijd mensen klaar om het Hollandse voetbal team de grond in te trappen, beetje jammer.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-06-2008 1:12 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:01 schreef Frietbal het volgende:
Je hebt pijnlijk gelijk, alleen snap ik niet hoe het kan. Nederland, behoort tactisch en voetballend tot de wereldtop(nee geen overschatting) maar kunnen het op de grote toernooien niet waarmaken. (behalve '88)

Ik ga het niet interpreteren hoor, daar ben ik nog helemaal niet mee bezig, ik vind het nog gewoon kut. Niet dat het onrechtvaardig voelt, we hebben terecht verloren. Maar het blijft kut. Over het "waarom" valt vast een hoop te vertellen, maar niet door mij en in ieder geval niet nu.
Vanavond is om te balen, en te slapen. Dat eerste sowieso, dat tweede lukt me ook wel. We zijn immmers niet bestolen, de tegenstander was gewoon beter. Leuk is anders. Welterusten .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-06-2008 1:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

't is echt voor het eerst in mijn leven dat ik nagels gebeten heb.. én een voetbal wedstrijd heb uitgekeken.. maar was wel leuk


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:14 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:12 schreef M. het volgende:
Ik ga het niet interpreteren hoor, daar ben ik nog helemaal niet mee bezig, ik vind het nog gewoon kut. Niet dat het onrechtvaardig voelt, we hebben terecht verloren. Maar het blijft kut. Over het "waarom" valt vast een hoop te vertellen, maar niet door mij en in ieder geval niet nu.
Vanavond is om te balen, en te slapen. Dat eerste sowieso, dat tweede lukt me ook wel. We zijn immmers niet bestolen, de tegenstander was gewoon beter. Leuk is anders. Welterusten .


Juist, en daarmee wens ik heel NL een welterusten, groeten Jack van Gelder....


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2008 1:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:08 schreef Frietbal het volgende:
Ja moest een traantje laten.......
Verdiende overwinning, geloof dat ik dat hierboven al genoemnd had.
Blijkbaar staan er altijd mensen klaar om het Hollandse voetbal team de grond in te trappen, beetje jammer.


Niemand trapt ze de grond in, ze hebben gewoon verloren en er zijn mensen die dat niet erg vinden of dat niet boeien. Nou en!

NL deed hun best, Rusland was gewoon beter en sneller. NL zat er steeds een paar seconden naast leek het.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-06-2008 1:18]


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:18 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:15 schreef MMayo het volgende:
Niemand trapt ze de grond in, ze hebben gewoon verloren en er zijn mensen die dat niet erg vinden of dat niet boeien. Nou en!


Hatsee!!!!!!! Mooi man, je hapt!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2008 1:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:18 schreef Frietbal het volgende:
Hatsee!!!!!!! Mooi man, je hapt!


Als je dat al happen noemt ben jij ook niks gewend zeg


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:20 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:19 schreef MMayo het volgende:
Als je dat al happen noemt ben jij ook niks gewend zeg


En nog een keer!!!!!!!!! OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2008 1:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:20 schreef Frietbal het volgende:
En nog een keer!!!!!!!!! OLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE


Scoort er tenminste een nederlander nietwaar?
Het geneesmiddel tegen oranjekoorts, Rusland!

Oleeeeeee!


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:22 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:21 schreef MMayo het volgende:
Scoort er tenminste een nederlander nietwaar?
Het geneesmiddel tegen oranjekoorts, Rusland!

Oleeeeeee!



Juist


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2008 1:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:22 schreef Frietbal het volgende:
Juist


Heb je daar nog muzikale begeleiding bij nodig, of gaat het zo ook wel goed?


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen