IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2008 21:38 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tjonge, die Ballack valt ook stevig door de mand zeg. De hele Duitse ploeg eigenlijk. Ik hoop dat die Oostenrijkse postbodes er één intrappen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-06-2008 21:39 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ja, M. heeft gelijk. Ballack is het hele Ek al slecht...dieptepunt was de vorige wedstrijd toen kon ie alleen maar zeuren tegen de scheids. hoe jammer, een ballack in goede doen is fantastisch.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 21:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Misschien heeft hij de verloren CL wedstrijd nog in de benen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-06-2008 21:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Zoiets kan wel nawerken ja..zag je aan Anelka. wat viel die slecht in zeg...


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 21:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En omgekeerd werkt het blijkbaar ook voor Van der Sar!

Kroatie-B vs Polen trouwens ook nog 0-0.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-06-2008 21:44]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-06-2008 21:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 21:43 schreef mental het volgende:
Zoiets kan wel nawerken ja..zag je aan Anelka. wat viel die slecht in zeg...


Heeft die dan überhaupt ooit iets gepresteerd?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-06-2008 21:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 21:43 schreef Mark het volgende:
En omgekeerd werkt het blijkbaar ook voor Van der Sar!

Kroatie-B vs Polen trouwens ook nog 0-0.


Ja, omdat die Polen zo onmachtig zijn, gaat dadelijk Duitsland alsnog door, met de hakken over de sloot weliswaar.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2008 21:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik snap ook niet dat die Anelka mee is. Trezeguet moest thuisblijven, onbegrijpelijk.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 21:49 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Trezeguet zal wel een Schorpioen zijn of zo. Schorpioenen in je ploeg geeft negatieve astrale reverbaties he, dat weet iedereen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 21:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

BAM! Ballack geeft alsnog zijn visitekaartje af.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-06-2008 22:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 21:51 schreef Mark het volgende:
BAM! Ballack geeft alsnog zijn visitekaartje af.


En Kroatië ook 1:0 voor.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-06-2008 22:01 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

mazzeltje. maar da moe je ook hebben.


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 22:02 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hup, eindelijk Gomez eraf!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-06-2008 22:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 22:02 schreef Mark het volgende:
Hup, eindelijk Gomez eraf!


Ja, dan is Duitsland nu zeker door...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-06-2008 22:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 22:02 schreef Mark het volgende:
Hup, eindelijk Gomez eraf!
Zou tijd worden! tot nooit meer ziens, Drol! Doet podolski eigenlijk nog wel mee ?

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 16-06-2008 22:05]


Fuck the world and fuck you


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 22:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, in deze vorm liggen ze er toch 200% zeker uit tegen Portugal. Ze zijn echt slecht dit EK.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2008 22:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 22:05 schreef Mark het volgende:
Ach, in deze vorm liggen ze er toch 200% zeker uit tegen Portugal. Ze zijn echt slecht dit EK.

Met je tweede zin ben ik het helemaal eens. Met je eerste zin ben ik het graag eens, maar clichés zijn niet voor niets clichés. Ik vertrouw het niet, met die teringmoffen.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-06-2008 22:22 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2008 21:47 schreef M. het volgende:
Ik snap ook niet dat die Anelka mee is. Trezeguet moest thuisblijven, onbegrijpelijk.


Ja dat is idd onbegrijpelijk, net zoals de wissel tegen Nederland.


"This one is older than shit, heavier than time!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-06-2008 22:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ach, oostenrijk heeft het iig geprobeerd, waarvoor respect! Het is tenminste niet zo'n laf ploegje als griekenland.


Fuck the world and fuck you


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-06-2008 22:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Pffffff


Bruce Banner


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-06-2008 22:48 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Deutschland speelt echt zwaar beroerd zeg, ik vrees dat ze het op deze manier echt niet gaan redden tegen Portugal.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 16-06-2008 22:49 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Fijn! óf die moffen óf die walgelijke portugezen al in de kwartfinale eruit.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-06-2008 23:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tjonge, dit was volgens mij wel de meest beroerde voetbalavond van het toernooi. Gelukkig speelt morgen de ploeg weer met het mooiste voetbal


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 16-06-2008 23:15 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 16 juni 2008 23:15 schreef M. het volgende:
Tjonge, dit was volgens mij wel de meest beroerde voetbalavond van het toernooi. Gelukkig speelt morgen de ploeg weer met het mooiste voetbal


hehe, hoe laat in stair morgen?


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2008 23:15 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gebaseerd op de groepswedstrijden is Portugal-Kroatie de enige waardige halve finale uit deze helft van het speelschema, kan geen andere potentiele finalist aanwijzen buiten deze twee. Groep C en D zijn duidelijk topzwaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen