IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 20:11 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Oh, en Rijkaard nieuwe bondscoach van Portugal na Scolari's vertrek naar Chelsea? Zou wel een interessante keuze zijn.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 20:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

En de Russen beginnen sterker


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-06-2008 20:56 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Rusland moet winnen!!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 20:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik hoop het wel, al denk ik nog steeds dat de Zweden gewoon een beter, geslepener en meer ervaren team hebben. Maar goed, kom op Rusland!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 21:09 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

1-0 Rusland!!

[edit] Ik kan het bijna niet geloven, maar het lijkt erop dat Lionheart het zowaar eens goed gezien heeft

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 18-06-2008 21:09]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-06-2008 21:09 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Yeah, 1-0 Rusland.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 21:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Zie boven dus


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-06-2008 21:11 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

En hangen..


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-06-2008 21:22 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 21:10 schreef Mark het volgende:
Zie boven dus


Bijna 2-0 zelfs.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 21:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Inderdaad, ze komen zeer goed voor de dag opeens, dit heb ik in voorgaande wedstrijden toch niet echt gezien van de mannen van Guus.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-06-2008 21:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vorige wedstrijd was toch ook al te merken dat er vuur zat in het team van Rusland. Dat vuurtje is nu alleen maar meer aangewakkerd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-06-2008 21:28 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Harry!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-06-2008 21:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Holland!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 21:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Met 1-0 de rust in. Zweden toch nog wat kansjes, maar het ziet er goed uit voor de Russen. Denk niet dat we er als Nederlands elftal wakker van hoeven liggen, maar wel leuk voor Guus.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-06-2008 21:36 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Mooi, weg met dat anti-voetbal van die Zweedse gehaktballen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 18-06-2008 21:36 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Ook 1-0 voor Griekenland


Wil je muilperen?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 21:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Kun je toch zien wie de meeste breedte in de selectie hebben: Nederland en Kroatie.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 21:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

2-0 Rusland!

Moeten we ons zorgen gaan maken?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 18-06-2008 22:18 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

1-0 voor Ikea ja??

De russen zijn wel goed maar wij winnen toch wel


Het is de lichtinval ;')


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 22:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Afgezien van Ballack heb ik trouwens nog geen degelijke vrije trap gezien. Bal te licht? Alles gaat huizenhoog over of snoeihard in de muur.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 22:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Rusland door, dus we mogen tegen Guus spelen! Moet te doen zijn, al heb ik wel een heilig ontzag voor Guus Geluk. Hij zal het tegen ons toch niet ook flikken?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-06-2008 22:39 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

2 - 0 voor Rusland


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-06-2008 22:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2008 22:39 schreef Mark het volgende:
Rusland door, dus we mogen tegen Guus spelen! Moet te doen zijn,

Ik hoop maar dat Oranje niet hetzelfde idee heeft als jij. Dat je zo'n gemakzuchtige pot krijgt van onze kant en dat die Russen er dan vrolijk 2 intrappen. Dat zou toch wel zo kut zijn.

Gewoon 100% opladen dus en vol er bovenop, godverdomme! Die Russen kunnen supergoed voetballen, oppassen geblazen. Bouhlarouz op Pavlyuchenko en die Arshavin direct afstoppen, bij het eerste balcontact, desnoods met geweld.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-06-2008 22:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik geloof niet dat we de Russen zullen onderschatten, al is het alleen maar vanwege Hiddink. Hij kent onze spelers door en door, terwijl wij bijna niks weten van de Russen (even Advocaat bellen?). Kan een lastige pot worden, maar ik heb er wel vertrouwen in. Tenzij we achter komen, dan kan het nog wel eens over en sluiten zijn


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 18-06-2008 23:00 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Ach, het schijnt dat de geschiedenis zich wel eens wil herhalen, zoals in 1988 tegen Rinat Dassajev en zijn mannen, toen de beste keeper ter wereld.


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen