IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
cynic
Usericon van cynic
Posted 22-06-2008 11:15 by cynic Wijzig reactieProfiel van cynicQuote dit berichthttp://www.the-wounded.nl

Wel een beetje jammer van de positieve sfeer die er rond de Nederlanders daar hing tijdens de groepsfase.
Maarja, toen wonnen we ook natuurlijk


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-06-2008 11:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Rusland heeft verdiend gewonnen. Meer hoeft er niet over deze wedstrijd gezegd te worden


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2008 13:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 10:56 schreef Kimmey het volgende:
2e helft werd iets beter maar nou niet dat je denk van nou nou wat een spannende wedstrijd.


Nou inderdaad, wat een saaie boel.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2008 13:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nou vooruit, het was niet alleen prijs in Delft:

quote:
Grootscheepse rellen in Bergen op Zoom
zondag 22 juni 2008 | 12:23

Tekstgrootte
BERGEN OP ZOOM (ANP) - Behalve in Delft is het ook in Bergen op Zoom behoorlijk onrustig geweest na het verlies van Oranje in de kwartfinale van het EK. In de Brabantse gemeente hield de politie 23 mensen aan, zo meldde ze zondag.

Op de Grote Markt heerste volgens de politie na het laatste fluitsignaal een gespannen sfeer. Een groep van duizend tot 1500 mensen klonterde samen, stak vuurwerk af en smeet met fietsen en terrasmeubilair. Toen de politie wilde ingrijpen, keerde de groep zich tegen de agenten. Daarop werden charges uitgevoerd.

De burgemeester van de stad besloot om 01.00 uur alle kroegen aan de Grote Markt te sluiten om erger te voorkomen. Door de rondvliegende bierflessen, glazen en asbakken raakten enkele agenten lichtgewond.
bron



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 22-06-2008 13:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

TOETTOEEEEEEEEEEEEEEEEET, TOEEEEEEEEEEEEEEEEET, TOETTOET!

Ja, vele malen erger dan elkaar de kop inslaan!



Daops
Usericon van Daops
Posted 22-06-2008 13:09 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Nederland was vanaf de eerste minuut niet het nederland van de groepsfase. Hoe zeer het ook balen is, briljant van Hiddink om ons zo te ontregelen. Terechte overwinning voor de Russen..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2008 13:09 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ach, een paar rellen waren ook wel te verwachten lijkt me.

Nu maar hopen dat Rusland kampioen wordt, of anders Turkije, of anders Duitsland, maar ik denk Spanje.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-06-2008 13:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

WTF, ik was gisteren in Delft en niets meegekregen van die rellen


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-06-2008 13:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 13:08 schreef blonde rockgod het volgende:
TOETTOEEEEEEEEEEEEEEEEET, TOEEEEEEEEEEEEEEEEET, TOETTOET!

Ja, vele malen erger dan elkaar de kop inslaan!
Wacht nou maar rustig af totdat Turkije uit het EK gespeeld wordt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2008 13:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 13:09 schreef Daops het volgende:
Nederland was vanaf de eerste minuut niet het nederland van de groepsfase. Hoe zeer het ook balen is, briljant van Hiddink om ons zo te ontregelen. Terechte overwinning voor de Russen..


Dat is ook meteen de zwakte van het nederlands elftal, we waren niet in staat om vanuit een goede organisatie toch te blijven voetballen. Er was gewoon geen vermogen om ons aan te passen aan het lastige spel van de Russen.
Terechte conclusie is dus ook het resultaat wat er nu is geboekt.


"This one is older than shit, heavier than time!"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-06-2008 14:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Is het niet gewoon zo dat we nu onze 3 minutes of fame hebben gehad en we na de voorrondes echt moeten laten zien waar we staan in verhouding tot de echte goeie teams?

Hoe dichter bij een finale hoe meer de echte toppers zich kunnen bewijzen, lijkt mij.
Dat geldt bij elke sport.

Nederland hoort daar dus kennelijk gewoon niet bij.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-06-2008 14:02]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2008 14:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Jawel, maar Rusland ook. Allebei met verschillende kwaliteiten. Tactisch gezien is Rusland sowieso geniaal, kijk ook maar naar de wedstrijd tegen Zweden. Lekker chaotisch.


Cees
Usericon van Cees
Posted 22-06-2008 14:13 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Was gezellig op de beestemarkt in Delft


The trend is dead.


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-06-2008 14:19 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 13:50 schreef Greycloak het volgende:
Wacht nou maar rustig af totdat Turkije uit het EK gespeeld wordt.


Mochten rellen dan uitblijven, ben je dan bereid je (voor)oordeel hier in te trekken?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-06-2008 14:20 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 14:13 schreef Cees het volgende:
Was gezellig op de beestemarkt in Delft


Ouwe relnicht.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2008 14:26 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juni 2008 8:58 schreef Rotzak het volgende:
Overigens een uiterst vervelend fenomeen wat steeds groter begint te worden is vrouwen en voetbal, kijk als je echt geintreseerd bent in voetbal prima, maar heletijd door de wedstrijd heen praten, geen flauw idee hebben waar je het over hebt, jezelf uitdossen alsof het carnaval is, blijf dan gewoon thuis, of ga in een kroeg met alleen maar vrouwen voetbal kijken, dit slaat echt nergens op. Na de wedstrijd doen alsof er niks aan de hand is, doen ze snel dat oranje kloffie uit! En dan vragen ze: Waarom ben je zo chagerijnig, het is maar een spelletje!


een enorme +1! maar dat geld ook voor veel mannen trouwens. ik heb ook geen verstand van voetbal maar ik hou ook mn bek... goddomme wat heb ik me gisteren dood geirriteerd in de kroeg aan sommige nichten daar.


Je moeder.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-06-2008 14:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Wellicht een optie om op dit soort avonden uit voorzorg vast niet in de kroeg te gaan zitten?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 22-06-2008 14:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

haha, ja dat is echt het ergste. Mensen die eigenlijk geen interesse in voetbal hebben zich spontaan bezig gaan houden ermee als nederland speelt op een ek of wk.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-06-2008 14:35 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

vind wel dat Guus meer op zijn Podolski's had mogen juichen



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2008 14:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 juni 2008 14:27 schreef XXL het volgende:
Wellicht een optie om op dit soort avonden uit voorzorg vast niet in de kroeg te gaan zitten?


nouja, de vorige twee wedstrijden en het afgelopen wk was altijd gezellig daar maar toen waren bepaalde personen er niet. nu waren ze schijnbaar over hun anti-voetbal stoerheid gekomen en spontaan voetbalkenner geworden :')

wel mooi om te zien als ze een debiele opmerking maakten, anderen ze meteen corrigeerden hehe


Je moeder.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 22-06-2008 14:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb vooral bij de bondscoach een beetje een katergevoel.
Vier jaar terug binnengehaald als redder. Gemakkelijk gekwalificeerd voor het WK, dat wel. WK zelf was zeer matig en van Basten presteerde het om het als een "oefenstage" te zien. Een WK!

Vervolgens een uiterst matige EK-kwalificatie. Vaak slecht spel. Dan het EK, waarop we zouden zien waar de afgelopen vier jaar naar toe is gewerkt. Hosanna hosanna in de groepsfase van het EK maar uiteindelijk (in retrospect) eigenlijk slechts één helft ECHT goed gespeeld (tegen de Italianen). En dan al bij het eerste moment dat het erop aankomt, kansloos opgerold worden.

En dat is dan de meest succesvolle bondscoach aller tijden van het Nederlands elftal. Ik vond het toch maar vier zeer magere jaren, jammer genoeg, met in totaal zo'n 45 minuten "dominant, attractief voetbal".


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-06-2008 14:57 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 10:59 schreef Judge M. het volgende:
En wat denk je van de komende competitie? 5de titel op rij voor PSV? Gaan Den Haag en Volendam zich handhaven? Zou Gomes nog bij PSV blijven?




Bareuh...


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 22-06-2008 15:19 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 13:50 schreef Greycloak het volgende:
Wacht nou maar rustig af totdat Turkije uit het EK gespeeld wordt.




ik gun het de turken als geen ander


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-06-2008 16:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 juni 2008 14:29 schreef 0Tolerence het volgende:
haha, ja dat is echt het ergste. Mensen die eigenlijk geen interesse in voetbal hebben zich spontaan bezig gaan houden ermee als nederland speelt op een ek of wk.


Ja, echt verschrikkelijk, ja.



Lekker belangrijk, zeg.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 22-06-2008 16:33 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 8:58 schreef Rotzak het volgende:
Overigens een uiterst vervelend fenomeen wat steeds groter begint te worden is vrouwen en voetbal, kijk als je echt geintreseerd bent in voetbal prima, maar heletijd door de wedstrijd heen praten, geen flauw idee hebben waar je het over hebt, jezelf uitdossen alsof het carnaval is, blijf dan gewoon thuis, of ga in een kroeg met alleen maar vrouwen voetbal kijken, dit slaat echt nergens op. Na de wedstrijd doen alsof er niks aan de hand is, doen ze snel dat oranje kloffie uit! En dan vragen ze: Waarom ben je zo chagerijnig, het is maar een spelletje!


Als je daar geen last van wil hebben, ga je toch lekker thuis, op je eigen (reserve)bank kijken en commentaar geven? Met vrienden die denken dat ze het heel goed kunnen, maar zelf blijkbaar niet goed genoeg zijn om geselecteerd of bondscoach te worden?
Heb zelf m'n 'Holland-trainingspak' aangehouden totdat ik naar bed ging...(en dat was niet gelijk na de wedstrijd). 'T is oranje en het BLIJFT oranje boven!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen