IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : EK 2008 Zwitserland / Oostenrijk Topic deel 2 Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-06-2008 1:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

welpie werd emo na de wedstrijd


en werd vervolgens apelazerus en kaalgeschoren door teleurgestelde oranje supporters


[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-06-2008 1:30]


Je moeder.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:29 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:24 schreef MMayo het volgende:
Heb je daar nog muzikale begeleiding bij nodig, of gaat het zo ook wel goed?


Andre Rieu hoef je niet te bellen, die komt alleen bij de finale.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2008 1:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Grappig hoeveel posts van mensen letterlijk lijken te zijn overgenomen uit de nabeschouwing. Nou ja, ik ken wel meer mensen die het commentaar op de wedstrijd net één seconde voor de verslaggever leveren, dus ik geloof jullie wel.


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:54 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Johan Cruijf weet zowiezo alles beter...............das logisch.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2008 1:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja, Johan snapt het wel.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2008 1:56 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:52 schreef Schaep het volgende:
Grappig hoeveel posts van mensen letterlijk lijken te zijn overgenomen uit de nabeschouwing. Nou ja, ik ken wel meer mensen die het commentaar op de wedstrijd net één seconde voor de verslaggever leveren, dus ik geloof jullie wel.


Was dat nog wat dan?
Niet gezien eigenlijk, was toen alweer blij aan het doen.

Vond het commentaar tijdens de wedstrijd op een gegeven moment wel erg negatief worden, alle hoop verloren voor het einde leek het wel.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-06-2008 2:05]


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 22-06-2008 1:56 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Zeg toch, logisch!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 22-06-2008 1:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hehe, leuke wedstrijd seg ... van de Russen tenminste


Faustian Spirit of the Earth


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2008 2:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dik terechte uitschakeling. Als je als een stel ouwe wijven gaat voetballen dan verdien je het ook niet.

Vraag me nu alleen niet wie er nu kampioen gaat worden want ik kan er geen pijl meer op trekken. Maar dat betekent wel weer leuke wedstrijden



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-06-2008 2:36 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:56 schreef MMayo het volgende:


Vond het commentaar tijdens de wedstrijd op een gegeven moment wel erg negatief worden, alle hoop verloren voor het einde leek het wel.
was toch ook zo maareh.. ja.. ik die nooit voetbal kijkt en vooral dus luister naar het commentaar, moet ik zeggen: wat een onzin lullen die gasten zeg.. ongelooflijk. Op het moment dat het echt duidelijk werd dat Rusland zou winnen, deed NL het ineens slecht en was Rusland het helemaal... wat een gelul..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2008 2:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 1:56 schreef MMayo het volgende:
Was dat nog wat dan?


Ja, net als anders. Gewoon van anderen horen wat iedereen denkt.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-06-2008 5:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het EK is gay.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-06-2008 8:58 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Overigens een uiterst vervelend fenomeen wat steeds groter begint te worden is vrouwen en voetbal, kijk als je echt geintreseerd bent in voetbal prima, maar heletijd door de wedstrijd heen praten, geen flauw idee hebben waar je het over hebt, jezelf uitdossen alsof het carnaval is, blijf dan gewoon thuis, of ga in een kroeg met alleen maar vrouwen voetbal kijken, dit slaat echt nergens op. Na de wedstrijd doen alsof er niks aan de hand is, doen ze snel dat oranje kloffie uit! En dan vragen ze: Waarom ben je zo chagerijnig, het is maar een spelletje!

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 22-06-2008 8:59]


Against God and Government


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-06-2008 9:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 8:58 schreef Rotzak het volgende:
Overigens een uiterst vervelend fenomeen wat steeds groter begint te worden is vrouwen en voetbal, kijk als je echt geintreseerd bent in voetbal prima, maar heletijd door de wedstrijd heen praten, geen flauw idee hebben waar je het over hebt, jezelf uitdossen alsof het carnaval is, blijf dan gewoon thuis, of ga in een kroeg met alleen maar vrouwen voetbal kijken, dit slaat echt nergens op. Na de wedstrijd doen alsof er niks aan de hand is, doen ze snel dat oranje kloffie uit! En dan vragen ze: Waarom ben je zo chagerijnig, het is maar een spelletje!
Ik dacht ik ík soms met lange zinnen kwam.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-06-2008 9:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Maar Rotzak heeft wel een punt! Ik ben ook alleen een EK -en WK-kijker en dus ook neppig, maar sommige vrouwen moeten zich er écht niet mee bemoeien. Dat geld trouwens ook voor sommige mannen, ik heb me weer flink zitten ergeren aan mensen die constant het gevoel hadden dat ze moesten praten onder de wedstrijd.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-06-2008 9:36]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-06-2008 9:44 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 juni 2008 9:28 schreef Greycloak het volgende:
Ik dacht ik ík soms met lange zinnen kwam.


Frustratie he, dan ga ik maar door


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-06-2008 9:50 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 juni 2008 9:36 schreef Schaep het volgende:


Maar Rotzak heeft wel een punt! Ik ben ook alleen een EK -en WK-kijker en dus ook neppig, maar sommige vrouwen moeten zich er écht niet mee bemoeien. Dat geld trouwens ook voor sommige mannen, ik heb me weer flink zitten ergeren aan mensen die constant het gevoel hadden dat ze moesten praten onder de wedstrijd.


Ik vond het echt heel hinderlijk, en dan na de wedstrijd van die wijven keihard Hiddink uitschelden voor van alles en nog wat, puur aandacht trekken. Duidelijk een gevalletje van "Ik heb geen idee waar het over gaat, maar ik moet mee doen met de hele heissa" Er was er zelfs één die vroeg aan de ander wie toch die man was die het commentaar gaf, dat was dus Johan Cruyff!


Against God and Government


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2008 10:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Zeg Verval, woonde jij niet in Delft?

quote:
Onrust in Delft en Basel, rest van Nederland berust
ANP
gepubliceerd op 22 juni 2008 10:34, bijgewerkt op 10:34

RIJSWIJK - De Nederlandse fanschare reageerde zaterdagavond verslagen na de onverwachte uitschakeling van Oranje in het EK Voetbal. Alleen in Delft en Basel leidden de frustraties van het Oranjelegioen tot rellen. Maar in de rest van Nederland keerden de bedroefde fans stilletjes huiswaarts na de zege van Rusland.

In Delft was het na het laatste fluitsignaal erg onrustig. Honderden opgefokte mensen verzamelden zich onder meer op de Beestenmarkt. Toen de politie het plein wilde ontruimen, werd de stemming grimmig. De aanwezige agenten werden onder meer bekogeld met stenen, waarna de Mobiele Eenheid (ME) ingreep en het plein in een aantal charges schoonveegde. Diverse relschoppers werden aangehouden.

Ook in Basel kwam het tot talloze opstootjes met gedesillusioneerde Oranjefans. De Zwitserse politie had naar eigen zeggen ‘haar handen vol’ met botsingen tussen Nederlandse en Russische voetbalsupporters. Bovendien kwam het tot ongeregeldheden van Nederlandse voetbalfans onderling.

In het centrum van Amsterdam heerste een verslagen sfeer nadat Oranje werd uitgeschakeld. Op het Rembrandtplein en het Leidseplein stonden honderden fans na het einde van de wedstrijd wat wezenloos voor zich uit te staren. Een paar vloekende en ravottende fans trokken de aandacht, maar de politie hoefde nergens in te grijpen.

In de Haagse wijk Laakkwartier bleef het net zo rustig. Waar de politie bij eerdere wedstrijden van Oranje nog delen van de wijk preventief afsloot, waren er na het verlies van het Nederlands elftal maar amper mensen op straat. Oranje versierde auto's keerden in stilte huiswaarts. Hier en daar werden al oranje vlaggetjes van huizen en lantaarnpalen afgehaald.

Ook in Utrecht, Rotterdam en de grote steden in Noord-Brabant hoefde de politie de extra mankracht die paraat stond niet in te zetten.
bron

Nee, dan zijn toeterende Turken idd een heel stuk erger

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 22-06-2008 10:39]



FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-06-2008 10:44 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 10:39 schreef Judge M. het volgende:
Zeg Verval, woonde jij niet in Delft?

bron

Nee, dan zijn toeterende Turken idd een heel stuk erger

Ik liep toen de wedstrijd afliep net door het centrum van Delft en ik zag alleen jammerende mensen maar geen aggressie eigenlijk.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-06-2008 10:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Volkskrant. Tsja.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-06-2008 10:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 10:48 schreef Greycloak het volgende:
Volkskrant. Tsja.


Ahja, is waar ook ja.. dit is meer geloofwaardig voor je:

De kater komt later...
Attentie, totdat we zestien medailles in China hebben gewonnen, gaarne geen oranje. Haal die prut van uw huis, nu. We hebben inmiddels nog weinig over om trots op te zijn. Want deze nacht was het nog lang onrustig in Zwitserland. Niks oranjeroes van gezellig aangeschoten fans. In Basel was het tot diep in de ochtend een nare toestand van bezopen fans die ruzie zochten met: de politie, met Russen, met Zwitsers en vooral ook met elkaar. "om je godverdomme kapot te schamen", zoals onze mannen ter plekke wisten te melden. De politie van Basel heeft nu nog steeds de handen vol aan talloze vernielingen en vechtpartijtjes tussen NL-RU en vooral NL-NL. Jongens, je bek houden en Zwitserland heeeel stilletjes met uw staart tussen de benen verlaten nu. Trouwens, de eerste oranjedode viel vannacht in het broeierige Enschede. De man werd neergeknald door de politie na een schietpartij. En dan het goede nieuws: vandaag tot 28 graden in het binnenland, daarna onweer en regen.

Bron: GS


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-06-2008 10:56 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Wat een klote wedstrijd gister zeg...
Vond zelf dat ze in de eerste helft alleen maar rustig aan het overschieten waren.
2e helft werd iets beter maar nou niet dat je denk van nou nou wat een spannende wedstrijd.

Vond het kut, en nu liggen we der ook nog eens uit
maargoed over 2 jaar worden we gewoon kampioen


Het is de lichtinval ;')


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2008 10:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juni 2008 10:48 schreef Greycloak het volgende:
Volkskrant. Tsja.
Mijn excuses. Hier heb je een link naar een krant van jouw niveau die het ook bericht: http://www.telegraaf.nl/binnenland/4289420/_Onrust_in_Delft_en_Basel__.html?p=3,1

Tot uw dienst



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-06-2008 10:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 juni 2008 10:56 schreef Kimmey het volgende:
Wat een klote wedstrijd gister zeg...
Vond zelf dat ze in de eerste helft alleen maar rustig aan het overschieten waren.
2e helft werd iets beter maar nou niet dat je denk van nou nou wat een spannende wedstrijd.

Vond het kut, en nu liggen we der ook nog eens uit
maargoed over 2 jaar worden we gewoon kampioen
En wat denk je van de komende competitie? 5de titel op rij voor PSV? Gaan Den Haag en Volendam zich handhaven? Zou Gomes nog bij PSV blijven?



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-06-2008 11:08 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2008 10:48 schreef Greycloak het volgende:
Volkskrant. Tsja.


Heeft natuurlijk niets te maken met 'Volkskrant' maar dat weet jij ook wel.

Vergelijk de texten eens op de volgende linkjes:

http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1033896.ece/Onrust_in_Delft_en_Basel%2C_rest_van_Nederland_berust

http://www.nu.nl/news/1623054/14/Onrust_in_Delft_en_Basel_na_verlies_Oranje.html

Edit: En wat Judge M zegt.

Da's gewoon een standaard persbericht wat wordt geplaats.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 22-06-2008 11:28]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen