IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Michael Jackson blijkt niet overleden" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 10-08-2009 17:00 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Goh, het is dus alweer helemaal hier in Apeldoorn. Ik vond het al apart dat ik nu al een tijdje een stevige hoest had.

Edit: Oh, dat bericht is net effe wat recenter.

Ach zijn er hier nu 2 bronnen voor H1N1

[Dit bericht is gewijzigd door Morridin op 10-08-2009 17:01]



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2009 17:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Ach, niet zo'n ramp, de gemiddelde bewoner van Berg en Bos kan dat tamiflu wel betalen


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 17:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Je hoeft alleen niet te betalen.

hmm ik ga het denk verkopen voor slechtere tijden, toch zo'n 2 keer 80 euries


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-08-2009 17:25 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 10 augustus 2009 15:28 schreef karnivoor het volgende:
Goed nieuws voor Eagles fans:

---------

Supporter met Mexicaanse griep in bus

maandag 10 augustus 2009 | 07:00 | Laatst bijgewerkt op: maandag 10 augustus 2009 | 12:59

ZWOLLE - Een supporter van FC Zwolle heeft vrijdagavond ongewild mogelijk andere fans van zijn club besmet met de Mexicaanse griep.
De man zat in de eerste supportersbus en heeft vervolgens in het uitvak van AGOVV in Apeldoorn gezeten. Vrijdagavond wist de man zelf nog niet dat hij het griepvirus onder de leden had. Later in het weekeinde stak de ziekte de kop op en kreeg hij van zijn huisarts medicijnen. Op websites van FC Zwolle supporters is de waarschuwing uitgegaan dat mensen die in de bus hebben gezeten zichzelf de komende dagen goed in de gaten dienen te houden. Gisteravond was duidelijk dat tenminste twee andere trouwe supporters zich niet lekker voelden, maar dat nog niet vastgesteld kon worden of het om de Mexicaanse griep ging.

© www.destentor.nl


Jezelf in de gaten houden.. hoe gaat zoiets?

"Hm, heb ik al griep?

...

Nee, volgens mij niet, mooi."

:')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2009 17:37 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 10 augustus 2009 17:23 schreef ElitE het volgende:
Je hoeft alleen niet te betalen.

hmm ik ga het denk verkopen voor slechtere tijden, toch zo'n 2 keer 80 euries


Oja.

quote:
Op 10 augustus 2009 17:25 schreef WhiteRider het volgende:
Jezelf in de gaten houden.. hoe gaat zoiets?

"Hm, heb ik al griep?

...

Nee, volgens mij niet, mooi."

:')


"Hatsjoe! O kut..."


Je moeder.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-08-2009 17:42 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-08-2009 18:13 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 10 augustus 2009 11:47 schreef bastianus het volgende:
Ik vermoed dat de overheid maar één doel heeft met al die accijnzen op "ongezonde" zaken, en dat is het binnenhalen van meer belastinggeld. Werken doet het niet in elk geval, uit menig onderzoek is al gebleken dat een dergelijke negatieve benadering, vergelijkbaar met straffen van bepaald gedrag, nauwelijks van invloed is op levenspatronen. Het is net als met het belasten van voertuigen en benzine, het wordt vanuit een "vrome, betuttelende" achtergrond gedaan, maar er gaat niemand minder om rijden.
Wat b.v. wel heel goed werkt bij ongezonde levensstijlen is het coachen van die mensen om ze gezond gedrag aan te leren. Maar vaak zitten er dan veel diepere oorzaken achter gedrag die aangepakt moeten worden.
Bij marktwerking om dit aan te pakken, zoals Kwelgeest zegt, heb ik ook mijn vraagtekens. Omdat de "zwakkeren" dan het onderspit zullen delven, die gaan toch niet anders leven omdat het zwaarder belast wordt en meestal zijn dit toch al de mensen die in de hoek zitten waar de klappen vallen. (Ik denk dan aan de mensen uit de sociaal zwakkere milieus, die vaak slechte voedingspatronen en leefgewoontes hebben)
Zelf zie ik meer in educatie van mensen, veel mensen weten niet eens hoe ze een fatsoenlijke maaltijd kunnen bereiden en hier inkopen voor kunnen doen. Want vaak hoeft het niet eens duur te zijn. Hier zie ik ook een taak van de overheid, b.v. via onderwijs, consultatiebureaus, jeugdzorg of ondersteuning aan huis bij gezinnen.
Marktwerking is het antwoord op bijna alles.
We krijgen allemaal de basis van de werking vh menselijk lichaam tijdens biologie op de middelbare school. Meer educatie is echt weggegooid geld, men weet wel dat men ongezond leeft. Je hoeft een tokkie echt niet te vertellen dat iedere dag frituren ongezond is, dat hij zelf ook wel. Het zou mij echt mijn kont oxideren of het gene dat ik voorstel vooral de financieel zwakkeren raakt. Het is namelijk een compleet vrije keus om wel of niet gezond te leven. Niemand dwingt jou dagelijks de cafetaria in. Ik zou in principe niet te hoeven moeten lijden onder het domme gedrag van anderen. Zelf de voor jou juist (levens)verzekering of hypotheek afsluiten of op de voor jou juiste politieke partij stemmen is complexer dan een gewoon dieet samenstellen. En dat mag iedereen wel voor zichzelf bepalen. Net als dat ouders op een gegeven moment hun kinderen moeten loslaten moet de overheid op een gegeven moment de burger loslaten. Die is niet voor niets voor de wet handelingsbekwaam. De burger is in principe een vrij individu en dat heeft de overheid te respecteren en niet de gehele tijd betuttelend en belerend over de schouder van die burger mee te kijken en hem/haar via allerlei taksen en subsidies een bepaalde, door de overheid wenselijk verklaarde, richting in te pushen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 18:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Sylvie vd Vaart wil tweede kind

Sylvie van der Vaart wil na haar chemotherapie een tweede kindje. Dat vertelde de Nederlandse voetbalvrouw vandaag aan de Duitse krant Bild. "Ik ga er 100 procent van uit dat ik weer gezond word en dan hoop ik nog een kind te krijgen."

Bij Van der Vaart, de vrouw van Real Madrid-voetballer Rafael van der Vaart, werd eerder dit jaar borstkanker geconstateerd. Hoewel ze kon worden geopereerd, moet ze nu preventieve chemotherapie ondergaan. Afgelopen vrijdag stond ze met een haarstuk voor de camera's voor de Duitse tv-talentenjacht Das Supertalent, waarbij ze jurylid is.

De 31-jarige Van der Vaart noemt het moederschap "het mooiste wat er is" en zegt dat ze graag nog eens een zwangerschap zou meemaken. Ook wil ze nog een keer trouwen met man Rafael. "Opnieuw ja zeggen, is volgens mij de perfecte manier om deze hele kwestie af te sluiten."

lekker slim net na je chemo...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-08-2009 19:13 by Lionheart Profiel van Lionheart

Was ze ooit slim dan? Vond haar wel een mega lekker wijf.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 19:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haar kind nu waarschijnlijk geen van beide


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 10-08-2009 19:28 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 10 augustus 2009 11:26 schreef MR. N het volgende:
En dan ook niet vergeten dat Aspartaam en Sacharine nog steeds redelijk omstreden zijn in verband met andere aandoeningen, het zou bijvoorbeeld kankerverwekkend zijn.


En op de bijhorende reacties:

http://www.aspartaam.nl/main.html

En de andere boosdoener E621(Mononatrium/sodiumglutamaat):

http://www.smaakversterkers.eu

http://www.symbolic.be/?CategoryID=369&ArticleID=1480

en over E-385 = Calciumdinatrium-ethyleendiaminetetra-acetaat:

gevaarlijk voor kinderen en wordt in veel voedingsmiddelen gebruikt.Voedingszuur en syntetische remmer om metaalhouden moleculen in te kapselen. De stof wordt in veel voedingsmiddelen gebruikt (vinaigretta, mayonaise, groenten en bevroren schaaldieren of schaaldieren in blik). In de medische wereld wordt het gebruikt om vergifigingen met zware metalen te behandelen. Het wordt ook aan sommige wasmiddelen toegevoegd.
Risico's: overgeven, diarree, buikkrampen, verstoring bloedstolling, bloed in de urine. Bij proefdieren heeft EDTA het cellulaire metabolisme aangestast, met beschadiging van de chromosomen tot gevolg. Dit additatief is bijzonder gevaarlijk. terwijl het veel gebruikt en dus ook geconsumeerd wordt. Onderzoeken naar dit additatief lopen. Het is in Australië verboden.

De bovenstaande E nummers staan rood en moeten eigenlijk in zijn geheel vermeden worden door iedereen! Ik heb het al niet meer in mijn kast staan Mensen denken dat het te moeilijk is en te lastig is om zulke stoffen te vermijden, maar dat valt reuze mee hoor. Je moet natuurlijk wel ook de andere namen weten waarmee ze deze stoffen onopvallend laten uitzien.
Zo zijn er nog tientallen E nummers die je het beste uit je lichaam kunt laten, maar die zoek jullie maar zelf even op en waarom dat dan wel zo mag zijn.






ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-08-2009 20:17 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 augustus 2009 18:14 schreef ElitE het volgende:
Sylvie vd Vaart wil tweede kind
*knip*
lekker slim net na je chemo...

Ik dacht dat je na de chemo vaak cq altijd onvruchtbaar werd...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-08-2009 20:19 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 10 augustus 2009 18:13 schreef kwelgeest het volgende:
Marktwerking is het antwoord op bijna alles.


Rest van het verhaal niet gelezen, maar Paris Hilton bewijst het tegendeel. Als de startpunten voor iedereen gelijk waren dan zou marktwerking (kunnen) werken. Het is echter een feit dat de rijken een stuk beter af zijn dankzij de marktwerking dan de armen. It takes money to make money.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 20:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 augustus 2009 19:28 schreef BerserkerWoman het volgende:
En de andere boosdoener E621(Mononatrium/sodiumglutamaat):

http://www.smaakversterkers.eu


hehe duidelijk een stukje scheikunde gemist hierzo. E621 is een natriumzout van glutamaat. Opgelost in water krijg je dus natrium, en glutamaat. Glutamaat is 1 van de niet essentiele aminozuren die je lichaam zelf produceerd uit andere aminozuren. Daarom is het inderdaad niet erg als je het laat staan.

het enige probleem wat je hierbij kan ondervinden is dat de smaak in je product onevenwichtigs is versterkt. En je eetpatroon zou wat ontregeld kunnen zijn omdat het dingen erg lekker maakt. Maargoed dat doet elke smaakversterker/specerij. Niets ergs dus.


quote:
http://www.symbolic.be/?CategoryID=369&ArticleID=1480

en over E-385 = Calciumdinatrium-ethyleendiaminetetra-acetaat:

gevaarlijk voor kinderen en wordt in veel voedingsmiddelen gebruikt.Voedingszuur en syntetische remmer om metaalhouden moleculen in te kapselen. De stof wordt in veel voedingsmiddelen gebruikt (vinaigretta, mayonaise, groenten en bevroren schaaldieren of schaaldieren in blik). In de medische wereld wordt het gebruikt om vergifigingen met zware metalen te behandelen. Het wordt ook aan sommige wasmiddelen toegevoegd.
Risico's: overgeven, diarree, buikkrampen, verstoring bloedstolling, bloed in de urine. Bij proefdieren heeft EDTA het cellulaire metabolisme aangestast, met beschadiging van de chromosomen tot gevolg. Dit additatief is bijzonder gevaarlijk. terwijl het veel gebruikt en dus ook geconsumeerd wordt. Onderzoeken naar dit additatief lopen. Het is in Australië verboden.



EDTA heeft de eigenschap metaalionen te kunnen "wassen" uit je lichaam daarom wordt het ook toegepast bij metaalvergiftegingen. Je stelt hier nu dat het per definitie schade geeft aan metabolisme en chromosomen, maar dat is natuurlijk gewoon bullshit de dosis is belangrijk.

EDTA is vooral een probleem in het milieu geworden, maar dat is volgens mij vooral omdat EDTA in kunstmeststoffen zit en in andere toepassingen.

quote:
De bovenstaande E nummers staan rood en moeten eigenlijk in zijn geheel vermeden worden door iedereen! Ik heb het al niet meer in mijn kast staan Mensen denken dat het te moeilijk is en te lastig is om zulke stoffen te vermijden, maar dat valt reuze mee hoor. Je moet natuurlijk wel ook de andere namen weten waarmee ze deze stoffen onopvallend laten uitzien.
Zo zijn er nog tientallen E nummers die je het beste uit je lichaam kunt laten, maar die zoek jullie maar zelf even op en waarom dat dan wel zo mag zijn.



rood?

nee maar om ze te laten is niet erg, je hebt het niet nodig(nouja veeeel stoffen wel zoals vitamines en zouten maar die zitten al in natuurlijk voedsel) Maar stop je met E nummers dan kun je de supermarkt bijna opdoeken. Want de meeste kant en klaar producten zijn dan niet meer mogelijk, ofja niet meer lekker.

Vers en natuurlijk is misschien wel wat beter maar dat gaat niet met 6 miljard mensen.

Je moet er wel aan denken dat dit stoffen zijn die juist goedgekeurd zijn door de EU met bepaalde richtlijnen. Je moet er dus wel een stevige conspiracy tegen aangooien wil je beweren dat vele E nummers slecht voor je zijn.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-08-2009 20:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 augustus 2009 20:17 schreef ghoulliette het volgende:
Ik dacht dat je na de chemo vaak cq altijd onvruchtbaar werd...


ligt aan de chemo, iig heeft het er een slecht effect op want het zet celdelingen stil. Erna kan het wel weer beter worden, maar ik zou toch een aanzienlijke periode wachten. Een huwelijks/verwekkingsreisje Chernobyl is er niets bij.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2009 21:38 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 augustus 2009 18:13 schreef kwelgeest het volgende:
Het is namelijk een compleet vrije keus om wel of niet gezond te leven.


Dat betwijfel ik dus, het heeft ook een heel stuk met opvoeding, achtergrond etc. te maken. Toen ik les gaf op een IVBO-school in Arhem-zuid verbaasde ik me erover dat dertienjarigen eruit zagen als twintigjarigen, maar dat komt volgens mij door al dat slechte hormoonvoer dat ze vreten. En bepaalde gedragspatronen die je van huis uit meekrijgt werken echt wel later door.
Overigens ben ik het voor een groot deel met je eens, ook ik erger me aan het betuttelende karakter van al die overheidsmaatregelen. Maar dan vooral vanwege de verborgen agenda die erachter zit, namelijk het genereren van extra inkomsten, i.p.v. dat het ze echt een reet kan schelen hoe gezond mensen zijn. Al die gereformeerde krentenkakkers willen aan anderen een levensstijl opdringen is mijn ervaring, met als enig doel dat ze voor anderen iets kunnen bepalen.
Edit: En vrije keuze voor de burger is ook vrij relatief, aangezien de één met meer of betere keuzes opgroeit dan de ander.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 10-08-2009 21:42]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2009 21:43 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hmm, heb je wel een .

De vrijheid van handelen zoals extreemliberalen zich voorstellen is een illusie, dat is gewoonweg niet mogelijk in deze maatschappij.

Je hebt zoveel dingen die je beïnvloeden in je keuzes, en de meeste invloeden [edit] *en keuzes* zijn niet eens bewust opmerkbaar.

Verder ligt het er ook maar net aan wat voor bagage je meekrijgt, zowel qua intellect als qua genen.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 10-08-2009 21:44]


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-08-2009 21:45 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 augustus 2009 21:38 schreef bastianus het volgende:
Toen ik [vroeeeegaaaaaah]




bastianus
Usericon van bastianus
Posted 10-08-2009 21:46 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 10 augustus 2009 21:45 schreef MMayo het volgende:



Ik ben gek op praktijkvoorbeelden. Ik doe ook altijd alsof ik alles zelf meegemaakt heb.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-08-2009 21:56 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 augustus 2009 21:46 schreef bastianus het volgende:

Ik ben gek op praktijkvoorbeelden. Ik doe ook altijd alsof ik alles zelf meegemaakt heb.


Jij man van de wereld!
Prachtig


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-08-2009 22:29 by Forever After Profiel van Forever After

Dertienduizend boetes A12 onterecht
Uitgegeven: 10 augustus 2009 14:33
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2009 14:33
AMSTERDAM - Door een fout bij de politie zijn ten onrechte bijna dertienduizend boetes verstuurd aan weggebruikers op de A12 bij Arnhem.

Zij werden in mei bekeurd tijdens een storing in het systeem voor trajectcontrole en hadden daarom geen boete op hun deurmat moeten vinden.

In totaal gaat het om 12.653 boetes, meldt het Openbaar Ministerie maandag.

Eerder werden door het OM al de boetes ingetrokken die tussen 23 april en 9 mei waren vastgesteld.

De betrokkenen kregen een brief van het Centraal Justitieel Incasso Bureau (CJI in Leeuwarden en als het nodig was hun geld terug.

Menselijke fout

Boetes die tussen 10 en 21 mei waren vastgesteld, zouden door de politie worden tegengehouden en niet aan het CJIB worden overhandigd voor de inning. Door een menselijke fout zijn op 24 juli toch boetes uit deze periode naar het CJIB doorgestuurd.

Nog deze week krijgen de ontvangers van de boete een brief waarin wordt uitgelegd dat ze niet hoeven te betalen. Wie al heeft betaald, krijgt zijn geld terug.
© Novum


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-08-2009 22:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Rieu verkoopt beter dan AC/DC en Metallica

maandag 10 augustus 2009 19:52


Maastricht - Met ruim 554.000 verkochte tickets en een omzet van meer dan 57 miljoen dollar staat André Rieu op de 4de plaats in Billboard's 'Top 25 best selling tours' van de eerste helft van 2009. Volgens het toonaangevende Billboard Magazine is Rieu daarmee de best verkopende mannelijk wereldwijd, zo meldt zijn organisatie. Alleen Madonna, Tina Turner en Britney Spears bleven hem voor. Bands zoals Bruce Springsteen, AC/DC en Metallica draaien een lagere omzet, zo blijkt uit de lijst.



Foto: Archief/John PetersRieu, die ook al nummer 8 was in Pollstar’s 2008 touring chart, is blij met het nieuws; “Het is fantastisch. De laatste 30 jaar hebben we ontzettend hard gewerkt om zo veel mogelijk mensen te laten zien dat klassieke muziek ook leuk kan zijn. Dat was mijn missie en gezien het feit dat we zo hoog in de chart staan lijkt het erop dat we daar in geslaagd zijn!”

In het laatste jaar toerde Rieu en zijn 55 koppig Johann Strauss Orkest door Japan, Australië, Europa en 35 steden in Amerika en Canada. Voor de rest van het jaar staan nog concerten in Australië, Nieuw Zeeland, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk en België op Rieu’s drukke programma. In september gaat hij voor een promotour voor het eerst naar Brazilië.



Raar dat ze een U2 niet noemen bijvoorbeeld, verkoopt toch meer dan Metallica of AC DC denk ik?


Boeiender


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-08-2009 22:39 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

De tering. Ik wist dat die knakker goed bezig was, maar zo goed? restepc.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-08-2009 22:47 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 10 augustus 2009 21:38 schreef bastianus het volgende:
Toen ik les gaf op een IVBO-school in Arhem-zuid verbaasde ik me erover dat dertienjarigen eruit zagen als twintigjarigen, maar dat komt volgens mij door al dat slechte hormoonvoer dat ze vreten.


quote:
Op 10 augustus 2009 21:38 schreef bastianus het volgende:
Edit: En vrije keuze voor de burger is ook vrij relatief


Tja, 't is vaak óf McDonalds, óf Burger King.

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 10-08-2009 22:48]


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 10-08-2009 22:50 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
'Kat downloadde kinderporno'
Uitgegeven: 10 augustus 2009 15:15
Laatst gewijzigd: 10 augustus 2009 16:09
AMSTERDAM - Een inwoner van de Amerikaanse staat Florida zegt dat niet hij, maar zijn kat verantwoordelijk is voor het downloaden van de grote hoeveelheid kinderporno die op zijn computer is aangetroffen.
© ANP

De man uit Jensen Beach, een kustplaats tussen Miami en Orlando, had zo'n duizend kinderpornografische afbeeldingen op zijn pc staan, zo melden Amerikaanse media.

Volgens de 48-jarige verdachte, die in gevangenschap zijn proces afwacht, zijn de plaatjes gedownload door zijn kat. Hij beweert dat hij zijn pc onbeheerd had achtergelaten tijdens het downloaden van muziek.


Het huisdier zou op het toetsenbord zijn gesprongen, waarna 'allerlei rare dingen op het scherm verschenen'.
© NU.nl/Wieland van Dijk


:')


 


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen