IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-03-2005 16:13 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 maart 2005 11:10 schreef ghoulliette het volgende:
Tja zit in de familie helaas. Ben dan ook veels te veel met mijn lichaam/ gewicht bezig. Beetje instrijd met mijn eigen principes soms ook, maarja er wordt je nu eenmaal een beeld gepresenteerd waarvan je wel weet dat het niet reeel is, en kunstmatig veelal, maar toch wil je daaraan voldoen.

Nu klinkt het wel iets dramatischer dan het is hoor. Heb nog nooit gekotst ofzo, tis meer het streven naar het perfecte wat niet zo eenvoudig is als je ook nog andere dingen te doen hebt op een dag.


Toch ben jij tenger qua postuur.
Dat ben ik dus juist weer niet.
Soms is dat echt raar, dan weeg ik bv. maar 5 kilo meer dan een kennis van me en heb ik 3 maten grotere kleding nodig.
En ook zo vervelend, mensen die mij aanspreken op mijn overgewicht.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-03-2005 20:47 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik ben met fitness weer aan de vetverbranding gegaan. In december is het foutgegaan, en in februari ook (nauwelijks gesport ivm verhuizing en drukte met studie).
En, mietje als ik ben, ben ik een enorme mooiweerhardloper (dus gelukkig kan het nu weer ).

Einddoel is dat het ook slank lijkt als ik uit mijn pak ben .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 15-03-2005 22:26 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 9:21 schreef ghoulliette het volgende:
63 kilo is nog niet veel, behalve als je maar 1.50 bent natuurlijk.



1.62
En het zijn tien grote. Ik wil ze trouwens ook niet allemaal kwijt. 55 tot 57 kilo is mijn streefgewicht.



Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-03-2005 22:30 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Pff, ik wil 60 kilo wegen, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-03-2005 22:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 9:22 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
1.80m, 60 kilo! wie raadt mij het juiste dieet aan?
Nou precies, niet meer mieterig doen en gewoon meezuipen. Erger dronken dan ik normaal word lukt je toch niet, dus blijf in mn buurt en je valt niet op als je klerezat rondwankelt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bongo
grolsch
Usericon van bongo
Posted 16-03-2005 19:00 by bongo Wijzig reactieProfiel van bongoQuote dit bericht

een maat van mij doet aan kokosnoot dieet

mag je dus geen kokosnoten eten


do i look like i care about god?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-03-2005 19:02 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 16 maart 2005 19:00 schreef bongo het volgende:
een maat van mij doet aan kokosnoot dieet

mag je dus geen kokosnoten eten


Zo, da's een moeilijk dieet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-03-2005 22:54 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Normaal eten (dus niet te vet!!) en minimaal 3x per week naar de sportschool om te cardiofitnessen. Ook dit weer minimaal een uur volhouden en dan vliegen de kilo's eraf. Tenminste zo is het bij mij wel gelukt.


the only pleasure is pain


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 16-03-2005 22:55 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2005 22:54 schreef Vampire_girl het volgende:
Normaal eten (dus niet te vet!!) en minimaal 3x per week naar de sportschool om te cardiofitnessen. Ook dit weer minimaal een uur volhouden en dan vliegen de kilo's eraf. Tenminste zo is het bij mij wel gelukt.


Dus niet iedere avond anderhalve liter vers bloed voor het slapen gaan?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-03-2005 22:57 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 16 maart 2005 22:55 schreef Brujo het volgende:
Dus niet iedere avond anderhalve liter vers bloed voor het slapen gaan?


Haha..wie weet!!


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2005 23:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2005 19:00 schreef bongo het volgende:
een maat van mij doet aan kokosnoot dieet

mag je dus geen kokosnoten eten
Het is dat ik een idotendieet volg anders had ik wel op je mogen rerageren ..


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-03-2005 23:12 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Jenje op dieet? Wat voor een dieet volg je dan (als ik het mag vragen)??


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2005 23:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het "ach als ik honger heb dan eet ik wat verder doe ik normaal en zie ik er prima gezond uit" dieet.

Ik spaar daarmnee mooi elke week de 3 euro voor een flutdamesblaajde uit



Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-03-2005 23:15 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Klinkt goed Jenje!! Kun je me dat even mailen??


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2005 23:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerst 50 euro overmaken


(had ik al vertelkd dat ik goed verdien aan dat dieet )


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-03-2005 23:17 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, goed dieet, jenje. Dat volg ik ook al m'n hele leven. En ik ben eigenlijk te dun.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2005 23:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ook!


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 16-03-2005 23:17 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

haha 50 euro??? Da's een koopje. Jammer genoeg (voor jou) hoef ik niet af te vallen en zal helaas geen gebruik maken van je aanbod.


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-03-2005 23:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jwel, je bent een vrouw, het is genetisch bepaald dat je een dwangmatige drang hebt om onzinnige verhalen te lezen om daarna jezelf weken lang aan culinaire rampen bloot te stellen waarena je 150mg afvalt, waarna je dit viert met een fikse Milkareep die weer reden is tot een depressie.

Kopen dat ding dus anders verstoor je de balans der natuur en dan ontstaan er alleen maar meer powermetalbands.


(Hiermee bewijzende dat vrouwen schuldig zijn aan het ontstaan van deze castrate metalvorm)


watery black
Usericon van watery black
Posted 17-03-2005 3:07 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2005 23:21 schreef Jenje het volgende:
Jwel, je bent een vrouw, het is genetisch bepaald dat je een dwangmatige drang hebt om onzinnige verhalen te lezen om daarna jezelf weken lang aan culinaire rampen bloot te stellen waarena je 150mg afvalt, waarna je dit viert met een fikse Milkareep die weer reden is tot een depressie.

Kopen dat ding dus anders verstoor je de balans der natuur en dan ontstaan er alleen maar meer powermetalbands.


(Hiermee bewijzende dat vrouwen schuldig zijn aan het ontstaan van deze castrate metalvorm)



nou daar wil ik wel schuldig aan zijn hoor. *zingt* the book of heavy METALLLLLLL!!!!!!!!!!

en ik hoef ook niet op dieet


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-03-2005 8:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2005 23:21 schreef Jenje het volgende:
Jwel, je bent een vrouw, het is genetisch bepaald dat je een dwangmatige drang hebt om onzinnige verhalen te lezen om daarna jezelf weken lang aan culinaire rampen bloot te stellen waarena je 150mg afvalt, waarna je dit viert met een fikse Milkareep die weer reden is tot een depressie.

Kopen dat ding dus anders verstoor je de balans der natuur en dan ontstaan er alleen maar meer powermetalbands.


(Hiermee bewijzende dat vrouwen schuldig zijn aan het ontstaan van deze castrate metalvorm)

Ik neem aan dat dit sarcastisch is...

Om toch te happen, er bestaat ten eerste niet zoiets als "wij vrouwen" in de zin dat alle vrouwen hetzelfde zijn (zelfs alle mannen zijn dat niet) bovendien kwam anorexia op een zuid-oost azietisch eiland pas voor nadat ally macbeal op tv kwam. Het zit dus niet in de aard het wordt aangeleerd.
Zou ook een beetje raar zijn als het wel in de aard zou liggen, biologisch gezien bedoel ik dan.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-03-2005 9:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mooi man ...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-05-2005 17:26 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nou, ik heb dan toch maar besloten op dieet te gaan.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-12-2005 18:52 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik heb al 117,027 calorieën verbrand in Dancing Stage Mario Mix!


Ashildr
Usericon van Ashildr
Posted 06-12-2005 19:12 by Ashildr Wijzig reactieProfiel van AshildrQuote dit bericht

En ik zou voor de verandering hier s beter een beetje verdikken...Mag ik nog zoveel vreten en zuipen als ik wil, kom ik nog nix aan...


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen