IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 21-09-2002 14:21 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik heb nu op school 2 uur dieetleer kutvak.

Maar als je echt wil afslanken werk met een dieettist.

Tis ik die het weet, kan zuipen en vreten wat ik wil, en doe total geen sport



IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 21-09-2002 14:22 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Ik moet zeggen dat ik dus nog nooit ofte nooit naar mn gewicht heb gekeken, soms weeg ik iets meer, soms iets minder, doet me nix. Dieeten zit er dus niet in, eten wel daarentegen


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-09-2002 14:23 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 september 2002 14:20 schreef Nix het volgende:
en hoe lang ben je ongeveer?

Ik ben 1m65 kort..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-09-2002 14:24 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 14:23 schreef mislyd het volgende:
Ik ben 1m65 kort..



maar 47 kilo voor iemand die 1.78 is, is onmogelijk of iig niet gezond


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-09-2002 14:28 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 september 2002 14:24 schreef Nix het volgende:
maar 47 kilo voor iemand die 1.78 is, is onmogelijk of iig niet gezond

Wie is 1.78? Het is niet de bedoeling dat iedereen 47 kilo weegt (ik gaf dat maar aan ter vergelijking), ik veronderstel dat iedereen individueel een doelgewicht voor ogen heeft als ie op dieet gaat.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-09-2002 14:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 14:28 schreef mislyd het volgende:
Wie is 1.78? Het is niet de bedoeling dat iedereen 47 kilo weegt (ik gaf dat maar aan ter vergelijking), ik veronderstel dat iedereen individueel een doelgewicht voor ogen heeft als ie op dieet gaat.


jah ik weet het ook niet meer wat ik er mee wou zeggen

Maar ik heb zo idee, als je geen extreme overgewicht hebt, dat het goed is..


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 21-09-2002 14:36 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 21 september 2002 14:32 schreef Nix het volgende:
Maar ik heb zo idee, als je geen extreme overgewicht hebt, dat het goed is..

Absoluut! Mensen mogen alleen maar op dieet als ze zich echt slecht voelen in hun vel. Ik denk dat iedereen wel voor zichzelf kan uitmaken wat zijn/haar ideale gewicht is, da's gewoon het gewicht waar je je gezond en goed bij voelt.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Nix
Usericon van Nix
Posted 21-09-2002 14:37 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 14:36 schreef mislyd het volgende:
Absoluut! Mensen mogen alleen maar op dieet als ze zich echt slecht voelen in hun vel. Ik denk dat iedereen wel voor zichzelf kan uitmaken wat zijn/haar ideale gewicht is, da's gewoon het gewicht waar je je gezond en goed bij voelt.


ik vind het ook zo stom dat ze reklame maken voor "dieetprodukten"....


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 21-09-2002 17:57 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

Nou veel succes met je dieet , maar als je er eenmaal aan begint kan je niet meer stoppen.Je valt 5 kilo af en dan denk je ik stop ermee maar dan kom je het dubbele weer aan en dan kan je weer op nieuw beginnen.
Je kan beter gewoon regelmatig aan sport doen en gezond (en op vaste tijden) eten en maximaal 2 liter water drinken per dag dan een dieet volgen.



[Dit bericht is gewijzigd door Dryadd op 21-09-2002 17:58]


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-09-2002 18:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 17:57 schreef Dryadd het volgende:
...en maximaal 2 liter water drinken per dag dan een dieet volgen.


Hoho! Da's dus minimaal he!! Niet "maximaal".
Je mag zoveel water drinken als je in je maag kan passes, je zal alleen vaker plassen, wat weer goed is om je lever/nieren enz. door te spoelen.



G.
Usericon van G.
Posted 21-09-2002 18:15 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 11:33 schreef JaneDoe het volgende:
Diëten is oppassen geblazen! Een dieet is prima om wat extra kiloos kwijt te raken.
Als maar op dieet zijn kan je hele lichaam in de war schoppen..het jojo effect.

Als je op gewicht wilt blijven zit er maar 1 ding op en dat is je voedingspatroon veranderen, dus anders gaan eten. Dat heeft op de lange termijn het meeste resultaat.

Suc6!





eindelijk iemand die het begrijpt....
dieeten is echt heel erg ongezond en helpt helemaal niks! gewoon anders leren eten en meer bewegen...en ja dat is soms erg moeilijk. Ik weet er echt alles van


G.
Usericon van G.
Posted 21-09-2002 18:18 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 17:57 schreef Dryadd het volgende:
Nou veel succes met je dieet , maar als je er eenmaal aan begint kan je niet meer stoppen.Je valt 5 kilo af en dan denk je ik stop ermee maar dan kom je het dubbele weer aan en dan kan je weer op nieuw beginnen.
Je kan beter gewoon regelmatig aan sport doen en gezond (en op vaste tijden) eten en maximaal 2 liter water drinken per dag dan een dieet volgen.




dat zeg ik
nog een dame die wet waar ze het over heeft


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 21-09-2002 18:19 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 21 september 2002 18:15 schreef G. het volgende:
eindelijk iemand die het begrijpt....
dieeten is echt heel erg ongezond en helpt helemaal niks! gewoon anders leren eten en meer bewegen...en ja dat is soms erg moeilijk. Ik weet er echt alles van


Dank! Dan zal je ook wel weten dat als je je voedingspatroon veranderd ( dus minder suikers en vetten) je ook minder behoefte daaraan hebt.


Don't blush when I rip you open


G.
Usericon van G.
Posted 21-09-2002 18:26 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 18:19 schreef JaneDoe het volgende:
Dank! Dan zal je ook wel weten dat als je je voedingspatroon veranderd ( dus minder suikers en vetten) je ook minder behoefte daaraan hebt.


klopt helemaal...
maar je moet wel ff geduld hebben voor het echte resultaat.....(erg frustrerend )


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-09-2002 18:27 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

succes met dieeëten!


G.
Usericon van G.
Posted 21-09-2002 18:30 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 18:27 schreef Dargull het volgende:
succes met dieeëten!


dank je wel.... , o nee shit dat mag niet meer zo veel he........nou dan maar


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 21-09-2002 19:27 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 18:08 schreef MBMarduk het volgende:
Hoho! Da's dus minimaal he!! Niet "maximaal".
Je mag zoveel water drinken als je in je maag kan passes, je zal alleen vaker plassen, wat weer goed is om je lever/nieren enz. door te spoelen.




Mij is op de dieetclub geleerd dat er in de maag van de mens maximaal 2 liter water past. Dit is een hoeveelheid wat de mens in het algemeen kan hebben.

en tuurlijk mag je zoveel drinken als je wilt maar er zal niet veel meer in passen want een mens moet wel gewoon kunnen eten en als iemand 4 liter water drinkt dan heb je zo'n vol gevoel, dat je geen zin hebt om nog een maaltijd te eten (wat je wel nodig hebt), daarom zeggen ze ook tegen mensen die dieten dat ze 1 glas water VOOR het eten moeten drinken zodat ze niet zoveel gaan eten.


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 21-09-2002 19:32 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 10:10 schreef karnivoor het volgende:
trouwens is ook niet goed he
ja kut is dat he ???


zo, dat was mijn beurt dan weer


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 21-09-2002 19:34 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 september 2002 19:27 schreef Dryadd het volgende:
Mij is op de dieetclub geleerd dat er in de maag van de mens maximaal 2 liter water past. Dit is een hoeveelheid wat de mens in het algemeen kan hebben.

en tuurlijk mag je zoveel drinken als je wilt maar er zal niet veel meer in passen want een mens moet wel gewoon kunnen eten en als iemand 4 liter water drinkt dan heb je zo'n vol gevoel, dat je geen zin hebt om nog een maaltijd te eten (wat je wel nodig hebt), daarom zeggen ze ook tegen mensen die dieten dat ze 1 glas water VOOR het eten moeten drinken zodat ze niet zoveel gaan eten.


Hmmz ik ken genoeg mensen die verschillende afwijkingen hebben, aan de nieren of vage dingen bij de aders omdat ze last hebben van overgewicht enz, en de dokter heeft aan hen allemaal nadrukkelijk aangeraden MINSTENS 2 liter water per dag te drinken...dusja...



Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 21-09-2002 19:38 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 19:34 schreef Kramy het volgende:
Hmmz ik ken genoeg mensen die verschillende afwijkingen hebben, aan de nieren of vage dingen bij de aders omdat ze last hebben van overgewicht enz, en de dokter heeft aan hen allemaal nadrukkelijk aangeraden MINSTENS 2 liter water per dag te drinken...dusja...


Dat zijn mensen met een ziekten en door die ziekte krijgen ze overgewicht waardoor ze meer gaan/moeten drinken, maar hier gaat het over mensen die dieten zonder afwijkingen aan de nieren of wat dan ook.


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-09-2002 19:43 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

*zucht*
Hier heb ik wat over water-drink-mythes gevonden: http://my.webmd.com/content/article/1674.51459


Dryadd
Usericon van Dryadd
Posted 21-09-2002 20:13 by Dryadd Wijzig reactieProfiel van DryaddQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 19:43 schreef MBMarduk het volgende:
*zucht*
Hier heb ik wat over water-drink-mythes gevonden: http://my.webmd.com/content/article/1674.51459




Dit artikel gaat, volgens de journalist, over amerikanen die denken dat ze uitdrogen.

En hij wil nu bewijzen met verwijzingen naar andere artikelen dat het allemaal niet zo zeker is of water bij het afvallen nou helpt of niet .

Kennelijk heb ik dan een foute dietiste gehad

(bij mij hielp de water wel)

En acht glazen water staat gelijk aan 2 liter water,



[Dit bericht is gewijzigd door Dryadd op 21-09-2002 20:26]


A dead body, a severed limb, an oozing pustule,a sunken socket, it's all just for the shock value.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 22-09-2002 15:46 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

De tien eetregels volgens het voedingscentrum:

eet gevarieerd (en regelmatig, sla geen maaltijd over);
let op vet;
eet ruimschoots brood en aardappelen;
eet volop groente en fruit;
houd uw gewicht op peil;
wees zuinig met zout;
drink veel, maar wees voorzichtig met alcohol;
eet niet de hele dag door;
ga hygiënisch en veilig met uw voedsel om;
lees wat er op de verpakking staat.



Don't blush when I rip you open


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-09-2002 15:56 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 15:46 schreef JaneDoe het volgende:
De tien eetregels volgens het voedingscentrum:

eet gevarieerd (en regelmatig, sla geen maaltijd over);
let op vet;
eet ruimschoots brood en aardappelen;
eet volop groente en fruit;
houd uw gewicht op peil;
wees zuinig met zout;
drink veel, maar wees voorzichtig met alcohol;
eet niet de hele dag door;
ga hygiënisch en veilig met uw voedsel om;
lees wat er op de verpakking staat.



"Haal regelmatig adem..."
Wat een algemene blabla zeg...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-09-2002 15:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2002 15:46 schreef JaneDoe het volgende:
houd uw gewicht op peil

Als je dat kan hoef je niet op dieet.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen