IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 29-01-2005 2:26 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Die Herbalife zooi is zo giftig als de tering. Er zijn wereldwijd al 4 of 5 mensen aan overleden. Familie van mij heeft in het ziekenhuis gelegen vanwege een vergiftiging door die troep. Ik begin er niet aan.


Be Patient, Death Will Come Eventually...


natassja
Usericon van natassja
Posted 29-01-2005 8:21 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

ik ga echt niet op dieet want dan wordt ik nog knapper


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-01-2005 13:28 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

en dan krijg je weer een ongewenst kind?

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-01-2005 13:28]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Odal
Usericon van Odal
Posted 29-01-2005 14:00 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net



natassja
Usericon van natassja
Posted 29-01-2005 17:50 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 13:28 schreef ElitE het volgende:
en dan krijg je weer een ongewenst kind?


ik wens er nog wel 3


Odal
Usericon van Odal
Posted 29-01-2005 17:53 by Odal Wijzig reactieProfiel van OdalQuote dit berichthttp://www.hammerarts.cjb.net

je werkt zeker niet.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-01-2005 18:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 2:26 schreef Dragonsfire het volgende:
Die Herbalife zooi is zo giftig als de tering. Er zijn wereldwijd al 4 of 5 mensen aan overleden. Familie van mij heeft in het ziekenhuis gelegen vanwege een vergiftiging door die troep. Ik begin er niet aan.


Giftig, right

Wat voor vergiftiging hadden ze dan precies?

Ik ken toevallig 1 persoon die Herbalife gebruikt die nierbekkingontsteking + uitdrogingsverschijnselen had en die daardoor in het ziekenhuis belandde.

Was niet meer dan logisch oorzaak/gevolg. Als je Herbalife gebruikt moet je veeeeel water drinken (2-3 liter per dag, sowieso erg goed voor je) en dat deed ze helemaal niet, nog geen druppel. Alleen koffie en wijn. Dan droogt je lichaam uit.

Herbalife is niet slecht, zij zorgde gewoon erg slecht voor zichzelf.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 29-01-2005 19:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

werelwijd 4 of 5..... dat is echt niets, dat kan net zo goed door bedorven vlees geweest zijn ofzo. (Al gaan daar
vast wel veel meer mensen aan dood).


natassja
Usericon van natassja
Posted 29-01-2005 21:33 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 17:53 schreef Odal het volgende:
je werkt zeker niet.


waarom zou ik niet werken?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 30-01-2005 2:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2005 21:33 schreef natassja het volgende:
waarom zou ik niet werken?

Omdat je een domme hoer bent, daarom niet!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-01-2005 3:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 2:40 schreef Snaack het volgende:
Omdat je een domme hoer bent, daarom niet!


Subtiel Snaack, subtiel..


natassja
Usericon van natassja
Posted 30-01-2005 11:00 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 2:40 schreef Snaack het volgende:
Omdat je een domme hoer bent, daarom niet!






Natasja_
Usericon van Natasja_
Posted 30-01-2005 20:34 by Natasja_ Wijzig reactieProfiel van Natasja_Quote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2005 14:36 schreef Snaack het volgende:
Ik ben reeds 23 kilo afgevallen


Hoe doe je dat


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-01-2005 20:40 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hij heeft een kind uitgepoept.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 02-02-2005 9:23 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Ben ook al een paar maanden gezond bezig, al 10 kilo af ongeveer.


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 14-03-2005 14:30 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:41 schreef VodeVilicious het volgende:
Binnenkort op 500 kcal dieet! Leven van fruit en water. Moet te doen zijn als ik heel af en toe wat chocola mag nuttigen. Zodra ik op mijn streefgewicht ben, ga ik over naar 1500 kcal per dag. Nog mensen die op een dergelijk dieet zijn geweest/gaan?
Vroeg me af hoe het hiermee gaat...


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-03-2005 14:33 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Waarom diëten als je gewoon net zo goed niet kan eten? Blijft fucking tijdverspilling enzo.


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-03-2005 14:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 30 januari 2005 20:34 schreef Natasja_ het volgende:
Hoe doe je dat

Veel speed snui.....

Nee, met Herbalife. Ben dat afgevallen is een maand of 4,5 en mijn gewicht is nu al een maand of 4 stabiel


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-03-2005 14:42 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Weet je wat ook een goed dieet is? Een week ziek zijn.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-03-2005 14:43 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Inderdaad, een longontsteking of voedselvergiftiging of buikgriep ofzo. Best handig voor een snel resultaat


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Lies
Usericon van Lies
Posted 14-03-2005 14:43 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

En ik ben bijna nooit ziek...


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 14-03-2005 14:44 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Same here... Laatste keer was pakweg 3 jaar geleden...


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-03-2005 14:44 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 maart 2005 14:43 schreef Lies het volgende:
En ik ben bijna nooit ziek...

Ik ook niet. Maar dan moet je zoveel mogelijk bij zieke mensen ofzo in de buurt zijn


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Lies
Usericon van Lies
Posted 14-03-2005 14:45 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2005 14:44 schreef zillah-morte het volgende:
Ik ook niet. Maar dan moet je zoveel mogelijk bij zieke mensen ofzo in de buurt zijn

Ook m'n familie en vrienden zijn van die irritante gezonderiken. Bah!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 14-03-2005 14:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 14 maart 2005 14:45 schreef Lies het volgende:
Ook m'n familie en vrienden zijn van die irritante gezonderiken. Bah!

Ik heb met je te doen. maar vraag je dan af. Wil je wel afvallen?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen