IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-12-2005 13:06 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2005 16:49 schreef VodeVilicious het volgende:
Maar dan ben ik langer dan m'n vriend en dat is ook geen zicht.


Dat is natuurlijk onzin


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 21-12-2005 13:08 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 10:01 schreef FabioLione het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten of ik te zwaar ben... Boeit me verder ook niet, maar ik ben 80 kilo en 1m82?


Ehh dan zou ik eerder eens wat gaan eten eigenlijk als ik jou was....

Ik vind mezelf ook te licht tegenwoordig


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 21-12-2005 15:08 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ik raak kilo's kwijt sinds ik naar de tandarts ben geweest

geen suiker meer in koffie en thee, veel water drinken en gewoon geen koekjes, snoepjes e.d. meer eten.
het gaat traag, maar snel afvallen is inderdaad erg slecht voor je lichaam.


oja, en ontbijten! deed ik eerder nooit, maar het schijnt dus dat dat je spijsvertering op gang helpt

[Dit bericht is gewijzigd door BitchSlap op 21-12-2005 15:08]


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 15:10 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 15:08 schreef BitchSlap het volgende:
ik raak kilo's kwijt sinds ik naar de tandarts ben geweest

geen suiker meer in koffie en thee, veel water drinken en gewoon geen koekjes, snoepjes e.d. meer eten.
het gaat traag, maar snel afvallen is inderdaad erg slecht voor je lichaam.


oja, en ontbijten! deed ik eerder nooit, maar het schijnt dus dat dat je spijsvertering op gang helpt

Ja dat laatste klopt. Maar als ik ontbijt dan heb ik de hele dag honger, en als ik niet ontbijt, dan eet ik veel minder.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 21-12-2005 15:12 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

ja, want dan ben je op een gegeven moment over je honger heen...
heb ik ook


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 23-12-2005 0:26 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:57 schreef zillah-morte het volgende:
Helpt in ieder geval iets
Ik ben wel even wat zwaarder dan jij bent. Vandaar 5, maar liever 10 kilo eraf.
Kijk ik wordt bijna 30, dus moet oppassen
Ik ben 1.73 en weeg 70 kilo.


10, is dat niet teveel? Ik vind je trouwens helemaal niet dik/stevig? Maarja dat moet je zelf weten natuurlijk Succes ermee.

Ik ga vanaf januari voor de laatste kilo's, inmiddels nog maar 4 heuy


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 26-12-2005 3:16 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Lijkt me best lastig om te dieten met kerst, met al dat lekkere eten in de buurt. Neemt men dan een pauze van het dieten of mag dat ook niet.. ?


Go ahead without me, I'll find my own way


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-12-2005 11:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 december 2005 3:16 schreef Landroval het volgende:
Lijkt me best lastig om te dieten met kerst, met al dat lekkere eten in de buurt. Neemt men dan een pauze van het dieten of mag dat ook niet.. ?

Ik neem dan 2 dagen pauze.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-12-2005 14:08 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Inderdaad, even niets van aantrekken en gezellig mee eten.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 26-12-2005 15:03 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Haha ok dat klinkt al weer wat menselijker


Go ahead without me, I'll find my own way


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 26-12-2005 15:05 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ik heb maar besloten na kerst en oud & nieuw te gaan dieeten. En ik ga weer sporten. Yoga, Pilatus, Fitness... Ik wordt weer dun, denk ik!


Disko Disko Partizani


isa
Usericon van isa
Posted 30-12-2005 12:47 by isa Wijzig reactieProfiel van isaQuote dit bericht

Ik zal nooit dun worden, was wel 17 kilo afgevallen maar er zitten er weer 6 bij, ben namelijk n emotietruteetster maar ik ga gewoon weer verder, mijn geluk is dat ik gezond eten lekker vind, alleen dat snoepen he, ben absoluut niet tevreden met mijn gewicht maar ik ga gewoon weer wat meer sporten.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-12-2005 12:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 december 2005 12:47 schreef isa het volgende:
Ik zal nooit dun worden, was wel 17 kilo afgevallen maar er zitten er weer 6 bij, ben namelijk n emotietruteetster maar ik ga gewoon weer verder, mijn geluk is dat ik gezond eten lekker vind, alleen dat snoepen he, ben absoluut niet tevreden met mijn gewicht maar ik ga gewoon weer wat meer sporten.

Ik snap een beetje wat je bedoeld. Ik ben niet echt dik ofzo, maar niet tevreden. mag 5 a 10 af. maar ik ben gewoon erg gek op eten. Ik vind eten echt een feest zeg maar.
Ik ga ook wat meer sporten. En misschien eetpatroon maar eens aanpassen ofzo.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 30-12-2005 14:24 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Nu is op dieet staan wel rampzalig, met al die feestdagen en bijhorende ' grandes bouffes ' Brrrr

Minder alcohol drinken helpt wel. Of helemaal niets van frisdranken of alcoholhoudende dranken drinken, dan vliegen de kilo's er zo af


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-12-2005 14:25 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 23 december 2005 0:26 schreef Hagal het volgende:
10, is dat niet teveel? Ik vind je trouwens helemaal niet dik/stevig? Maarja dat moet je zelf weten natuurlijk Succes ermee.

Ik ga vanaf januari voor de laatste kilo's, inmiddels nog maar 4 heuy


Hey ik ben wel 70 kilo hoor 60 is een mooi aantal kiloooootjes.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 30-12-2005 14:36 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Volgens mij moet je je niet aanstellen Zillah, de laatste keer dat ik je gezien heb zag het er prima uit, niks mis mee...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-12-2005 14:39 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik weeg 110 kg en ben 1 met0rtje 90 lang..dus dat wordt onderdeel van m`n goede voornemens..ietewat afvallen..Als er wat slijters en kroegen failliet gaan kan het nog wel eens mijn schuld zijn


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 30-12-2005 14:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 december 2005 14:36 schreef Murdering Monk het volgende:
Volgens mij moet je je niet aanstellen Zillah, de laatste keer dat ik je gezien heb zag het er prima uit, niks mis mee...

HOU JIJ JE ERBUITEN
Ik was eerder 55 kilo. ok ok toen was ik best dun. Maar 70 vind ik ook teveel van het goed. Mag allemaal wat strakker.
Maar hoe iemand iemand anders ziet en mooi of goed vind is natuurlijk persoonlijke smaak. De een houdt van heel dun, de ander heeft liever een normaal postuur, of juist iemand met wat meer houvast. Voor een ander maakt me dat niet uit, maar voor mezelf wel.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-12-2005 16:15 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

hehe ben 1m75 en weeg 55 kilo


Faustian Spirit of the Earth


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-12-2005 16:39 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 december 2005 16:15 schreef cataclysm child het volgende:
hehe ben 1m75 en weeg 55 kilo


tering..hoe krijg je dat voor elkander..ik weet waar het bij mij zit..een buikje de rest valt wel mee..komt door te veel....(vul maar in)


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-12-2005 16:43 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kastanjes rapen?
Sneeuwklokjes tellen?
nee niet goed?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-12-2005 17:13 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 december 2005 16:43 schreef ghoulliette het volgende:
kastanjes rapen?
Sneeuwklokjes tellen?
nee niet goed?


Nee Ghoulliette geen van de twee
eerder te veel voedsel ente weinig bewegen..
Sinds ik gestopt ben met kickboxen..ongeveer 3 jaar geleden kreeg ik ineens een vette pens..

Ben al in de buurt aan het kijken voor een andere kickbox of muy thai tent om wat te blijven trainen..fitness suck daar vind ik niks aan..opgeblazen ballonnen daar allemaal...


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 30-12-2005 18:00 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 16:15 schreef cataclysm child het volgende:
hehe ben 1m75 en weeg 55 kilo

Pfffft ik ben maar 5 kilo zwaarder.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 30-12-2005 22:37 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 30 december 2005 16:15 schreef cataclysm child het volgende:
hehe ben 1m75 en weeg 55 kilo


hehehe weeg ik maar 2 x zo zwaar als jou...dat valt dus wel mee..(ik praat mezelf goede moed in)


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-01-2006 23:38 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Ik heb gewoon luxe:
Vreten/zuipen en nog steeds kan er makkelijk 10 kg bij.

Dus ik kan rustig in m'n trainingspak op de bank chipsvretend/bierzuipend zappen.
Zonder me druk te hoeven maken om m'n gewicht!!!



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen