IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2005 9:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 9:22 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
1.80m, 60 kilo! wie raadt mij het juiste dieet aan?

Was gister iets over op tv, veel (gezond) eten, maar echt veel en regelmatig (veel eiwitten ook) en daarnaast sporten. zo wordt je breder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-03-2005 9:27 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 maart 2005 9:25 schreef ghoulliette het volgende:
68 kilo... tja als ik niets meer aan sport zou doen kom ik daar vanzelf wel.


Ik had jou lichter verwacht, jij bent zo slank en tenger.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 15-03-2005 9:27 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 15 maart 2005 9:22 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
1.80m, 60 kilo! wie raadt mij het juiste dieet aan?

De instant Thijs-work-out!
In 2 jaar tijd kom je 12 kilo aan!
Dhr. Rutan woog 56 kilo, nu 68.
Wat heb je nodig:
*Thijs target training boek (a 25euro)
*Een vriendin die geen initiatief heeft
*Veel eten in huis
*Geen beweging
*Veel bier

Succes gegarandeerd!
Enkele reacties van tevreden klanten.
Dhr A:
Vroeger was ik zo dun en arm, dat ik geen nagel had om aan mijn hol te kunnen krabben. Na het nemen van Thijs'target training, kan ik er niet eens meer bij!

Dhr B:
BEEEEEFCAKE

Dhr C:
Het werkt echt, in 2 jaar tijd heb ik veel meer om van te houden gekregen!


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-03-2005 9:30 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 15 maart 2005 9:27 schreef Rutan het volgende:
De instant Thijs-work-out!
In 2 jaar tijd kom je 12 kilo aan!
Dhr. Rutan woog 56 kilo, nu 68.
Wat heb je nodig:
*Thijs target training boek (a 25euro)
*Een vriendin die geen initiatief heeft
*Veel eten in huis
*Geen beweging
*Veel bier

Succes gegarandeerd!
Enkele reacties van tevreden klanten.
Dhr A:
Vroeger was ik zo dun en arm, dat ik geen nagel had om aan mijn hol te kunnen krabben. Na het nemen van Thijs'target training, kan ik er niet eens meer bij!

Dhr B:
BEEEEEFCAKE

Dhr C:
Het werkt echt, in 2 jaar tijd heb ik veel meer om van te houden gekregen!


Schiet niet op, want:

a) veel beweging
b) vriendin met veel initiatief(zie ook punt a )
c) ehh grimgrimnekro?

maar bedankt voor je advies


Bruce Banner


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 15-03-2005 10:43 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Ik ben momenteel bezig met een brood-dieet. Niet dat ik veel hoef af te vallen, ik wil alleen lekkerder in mijn vel zitten. Bovendien moet die bikini wel mooi staan strakjes!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2005 10:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 9:27 schreef Leviathanica het volgende:
Ik had jou lichter verwacht, jij bent zo slank en tenger.

ben ook lichter dan 68 kilo, maar als ik stop met sporten zit ik er echt zo aan.
Heb nu bijvoorbeeld 2 weken niets gedaan aan sport, en wel elke dag iets van ongezond eten (koekjes bijv. of chocolade) en ben 3 kilo aangekomen en weeg nu 65 kilo.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2005 10:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 10:43 schreef Ascension het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een brood-dieet. Niet dat ik veel hoef af te vallen, ik wil alleen lekkerder in mijn vel zitten. Bovendien moet die bikini wel mooi staan strakjes!
moet je vooral brood gaan eten? Vol zetmeel! dus suikers.

Als je echt wilt afvallen moet je geen suiker meer eten, en dan ook geen producten met veel koolhydraten die stiekem suikers zijn. Betekend ook geen alcohol meer en bijna geen vlees meer (in alles zit bijna zooit toegevoegd behalve rosbief, biefstuk en sommige kipfilet, merk afhankelijk).

Veel groentes en veel "zuur" fruit en mager zuivel (biogarde), veel water drinken en je bent binnen no time strak in het vel. Nadeel is wel dat je streng moet zijn voorjezelf.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-03-2005 10:57 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 maart 2005 10:51 schreef ghoulliette het volgende:
ben ook lichter dan 68 kilo, maar als ik stop met sporten zit ik er echt zo aan.
Heb nu bijvoorbeeld 2 weken niets gedaan aan sport, en wel elke dag iets van ongezond eten (koekjes bijv. of chocolade) en ben 3 kilo aangekomen en weeg nu 65 kilo.




Kom jij ookal zo snel aan? Lastig is dat.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-03-2005 10:58 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 15 maart 2005 10:54 schreef ghoulliette het volgende:
moet je vooral brood gaan eten? Vol zetmeel! dus suikers.

Als je echt wilt afvallen moet je geen suiker meer eten, en dan ook geen producten met veel koolhydraten die stiekem suikers zijn. Betekend ook geen alcohol meer en bijna geen vlees meer (in alles zit bijna zooit toegevoegd behalve rosbief, biefstuk en sommige kipfilet, merk afhankelijk).

Veel groentes en veel "zuur" fruit en mager zuivel (biogarde), veel water drinken en je bent binnen no time strak in het vel. Nadeel is wel dat je streng moet zijn voorjezelf.


Atkins dieet?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 15-03-2005 11:00 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 10:54 schreef ghoulliette het volgende:
moet je vooral brood gaan eten? Vol zetmeel! dus suikers.

Als je echt wilt afvallen moet je geen suiker meer eten, en dan ook geen producten met veel koolhydraten die stiekem suikers zijn. Betekend ook geen alcohol meer en bijna geen vlees meer (in alles zit bijna zooit toegevoegd behalve rosbief, biefstuk en sommige kipfilet, merk afhankelijk).

Veel groentes en veel "zuur" fruit en mager zuivel (biogarde), veel water drinken en je bent binnen no time strak in het vel. Nadeel is wel dat je streng moet zijn voorjezelf.


Ik val juist af als ik alleen maar brood eet. Water drinken doe ik al genoeg!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 15-03-2005 11:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Brood is zo goor.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2005 11:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 10:58 schreef Leviathanica het volgende:
Atkins dieet?

nee candida dieet, homeopathish geneuzel, maar het werkt wel. vet is hier in grote mate ook taboe, en is juist pro groentes, bij Atkins is dat ongedraaid.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2005 11:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 11:00 schreef Ascension het volgende:
Ik val juist af als ik alleen maar brood eet. Water drinken doe ik al genoeg!

Ja als ik mezelf uithonger val ik ook af, maar het is niet goed voor je lichaam, je creeert tekorten die je lichaam later weer in moet halen wat betekend dat zodra je weer "normaal" gaat eten je waarschijnlijk binnen no time meer weegt dan je woog.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2005 11:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 10:57 schreef Leviathanica het volgende:
Kom jij ookal zo snel aan? Lastig is dat.

Tja zit in de familie helaas. Ben dan ook veels te veel met mijn lichaam/ gewicht bezig. Beetje instrijd met mijn eigen principes soms ook, maarja er wordt je nu eenmaal een beeld gepresenteerd waarvan je wel weet dat het niet reeel is, en kunstmatig veelal, maar toch wil je daaraan voldoen.

Nu klinkt het wel iets dramatischer dan het is hoor. Heb nog nooit gekotst ofzo, tis meer het streven naar het perfecte wat niet zo eenvoudig is als je ook nog andere dingen te doen hebt op een dag.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 15-03-2005 11:12 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 11:07 schreef ghoulliette het volgende:
Ja als ik mezelf uithonger val ik ook af, maar het is niet goed voor je lichaam, je creeert tekorten die je lichaam later weer in moet halen wat betekend dat zodra je weer "normaal" gaat eten je waarschijnlijk binnen no time meer weegt dan je woog.


Ik honger mezelf niet uit. Bovendien eet ik in het weekend sowieso normaal. Kan het goed compenseren op deze manier.


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 15-03-2005 11:13 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 11:10 schreef ghoulliette het volgende:
Tja zit in de familie helaas. Ben dan ook veels te veel met mijn lichaam/ gewicht bezig. Beetje instrijd met mijn eigen principes soms ook, maarja er wordt je nu eenmaal een beeld gepresenteerd waarvan je wel weet dat het niet reeel is, en kunstmatig veelal, maar toch wil je daaraan voldoen.

Nu klinkt het wel iets dramatischer dan het is hoor. Heb nog nooit gekotst ofzo, tis meer het streven naar het perfecte wat niet zo eenvoudig is als je ook nog andere dingen te doen hebt op een dag.


Ik kom ook snel aan...


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 15-03-2005 11:16 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Veel sporten mensen! Lichaamsbeweging is altijd goed. En de lekkere snoepjes laten staan...


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 15-03-2005 11:17 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Ben tegenwoordig flink bezig met dat soort praktijken ja. Ook niet teveel alcohol (bier!) drinken, scheelt ook. (helaas hehe)

Ben nu 12 kilo afgevallen.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 15-03-2005 11:18 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 11:17 schreef MINDKILLER het volgende:
Ben tegenwoordig flink bezig met dat soort praktijken ja. Ook niet teveel alcohol (bier!) drinken, scheelt ook. (helaas hehe)

Ben nu 12 kilo afgevallen.


Nou, netjes hoor! En aan wat voor lichaamsbeweging doe je allemaal, als ik vragen mag?


MINDKILLER
Usericon van MINDKILLER
Posted 15-03-2005 11:22 by MINDKILLER Wijzig reactieProfiel van MINDKILLERQuote dit bericht

Haha, iets uit het verleden... skaten.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 15-03-2005 11:35 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 11:12 schreef Ascension het volgende:
Ik honger mezelf niet uit. Bovendien eet ik in het weekend sowieso normaal. Kan het goed compenseren op deze manier.

Tja ik geloof er toch niet zo in. in brood zit echt helemaal niets aan vitamines, finest voor je huid en haar. Kan me ook niet voorstellen dat je er erg gelukkig van wordt door alleen brood te eten. (althans niet in de normale zin van het woord, krijg er een beetje het anorexia geluk idee bij).

En waar haal je de energie vandaan als je gaat sporten? Hoe hou je je verbranding hoog?

Hoe lang doe je het trouwens al?


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 15-03-2005 14:55 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 11:17 schreef MINDKILLER het volgende:
Ben tegenwoordig flink bezig met dat soort praktijken ja. Ook niet teveel alcohol (bier!) drinken, scheelt ook. (helaas hehe)

Ben nu 12 kilo afgevallen.


Neehoor van bier wordt je dik, is gewoon een fabeltje. je kan gewoon veel bier zuipen, wordt je niet dikker van. Ik dieet en drink nog steeds door en toch ben ik al 4 kilo (waarvan zo'n 3 vet) kwijt.

[Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 15-03-2005 14:56]


And my marlboro light


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 15-03-2005 14:59 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

voor ALTX ff wat simpele tips mien jong:

http://www.davedraper.com/gain-weight.html


And my marlboro light


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 15-03-2005 15:24 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 11:35 schreef ghoulliette het volgende:
Tja ik geloof er toch niet zo in. in brood zit echt helemaal niets aan vitamines, finest voor je huid en haar. Kan me ook niet voorstellen dat je er erg gelukkig van wordt door alleen brood te eten. (althans niet in de normale zin van het woord, krijg er een beetje het anorexia geluk idee bij).

En waar haal je de energie vandaan als je gaat sporten? Hoe hou je je verbranding hoog?

Hoe lang doe je het trouwens al?


Ik ben er nog maar net aan begonnen hoor. En waar ik de energie vandaan haal, geen idee. Zit altijd boordevol energie. Oh trouwens, dat alleen brood eten, ik weet niet wat je je daarbij voorstelt, maar ik beleg het met allerlei gezond spul, dus zo erg is het helemaal niet!


heksENgek
Usericon van heksENgek
Posted 15-03-2005 16:09 by heksENgek Wijzig reactieProfiel van heksENgekQuote dit bericht

Ben ook al weer een week op mn gewicht en eten aan het letten. Ben in het afgelopen halfjaar ongeveer 5 kilo aangekomen en wil er nu weer vanaf. Ik ontbijt nu met een slimfast-shake, eet verder gewoon brood en avondeten, geen zoeitigheid (dus ook niet op brood), als ik 's middags zin heb in iets neem ik een slimfast tussendoortje en ik drink voornamelijk water en thee. Ben deze week al een halve kilo afgevallen


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen