IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 22-09-2002 16:16 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 22 september 2002 15:57 schreef Slechtheid het volgende:
Als je dat kan hoef je niet op dieet.


Het was ook geen dieet


Don't blush when I rip you open


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 22-09-2002 18:23 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Toen ik een aantal jaren geleden per ongeluk wat kilo's afgevallen ben, van 64 naar 51 omdat mijn ouders op vakantie waren en ik geen zin had om te koken etc. Ben ik dat nooit meer aangekomen... Ik dacht dat ik dat wel weer bij zou eten, zoals velen gezegd hebben in dit topic... Blijkbaar hoeft het dus niet altijd zo te zijn dat als je wat afvalt het er sowieso weer bij komt.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-09-2002 18:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

als ik nog meer afval verdwijn ik in het afvoerputje helaas is het me ook al jaren niet meer gelukt om aan te komen


Je moeder.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 22-09-2002 19:07 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 13:55 schreef MBMarduk het volgende:
Als je dik wil worden:
Veel koolhydraten uit suiker, aardappelen en rijst in combinatie met jus en vet vlees zoals braad- en rookworsten. Veel gebak. Wit brood met boter en zoete prutten zoals jam en muisjes. Vet beleg (als er wit in zit is dat vet) met boter op je brood. Snoepen!! Veel snoepen zoals chocola (Mars, Snikkels, Bounty enz.) en zoete shit drinken zoals siropen en cola's.

Let op: Afhankelijk van allerlei factoren waaronder je metabolisme -plus- ik ben geen biologie expert. Wat ik weet, weet ik uit ervaring en veel lezen.
Je lichaam haalt energie het liefst uit koolhydraten want dat brandt het makkelijkst.
Dus als je ook nog vetten heb ingenomen wordt dat als eerste opgeslagen in je vetreserves. Alle overbodige suikers worden ook omgezet in vetten en opgeslagen.
Tip: eet vooral voordat je gaat slapen want je metabolisme wordt dan heel langzaam en je hebt dan weinig energie nodig dus wordt er meer opgeslagen.




Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-09-2002 19:09 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

dieet in mn reet!


Ik, Wil Schuurman


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 22-09-2002 19:11 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Ik ben op een gegven moment geen chips en koeken meer gaan eten. En ook geen suiker meer in mijn koffie en thee. Op deze manier ben ik al zeven kilo kwijt .


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 24-09-2002 0:29 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Dieet, een zeer boeiend onderwerp naar mijn mening .

Afvallen was een van de onderdelen van mijn "metamorphosem completem". Ik woog op 1 Juli 120 kg. Vond ik iets te veel voor mijn leeftijd en lengte (16 jaar, 1.90m). Ik heb helemaal niet veel aangepast:

- frisdrank > water
- snoep > kauwgom

De kilo's vlogen eraf . Zeker omdat ik altijd veel dronk...HEEL veel dronk .
Op 1 september, 2 maanden later, woog ik 93 kg. Niet gezond lijkt het, 27 kg in 2 maanden, maar ik heb toch echt weinig aangepast. Nu draai ik al bijna een maand balans.

Heb ook geen beweging gebruikt tijdens het afvallen...nu bekijk ik even hoe het op school gaat, en maybe ga ik daarna nog trainen / fitnessen of iets dergelijks...maar school heeft meer prioriteit vind ik .


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-09-2002 0:32 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 0:29 schreef Warlock het volgende:
Dieet, een zeer boeiend onderwerp naar mijn mening .

Afvallen was een van de onderdelen van mijn "metamorphosem completem". Ik woog op 1 Juli 120 kg. Vond ik iets te veel voor mijn leeftijd en lengte (16 jaar, 1.90m). Ik heb helemaal niet veel aangepast:

- frisdrank > water
- snoep > kauwgom

De kilo's vlogen eraf . Zeker omdat ik altijd veel dronk...HEEL veel dronk .
Op 1 september, 2 maanden later, woog ik 93 kg. Niet gezond lijkt het, 27 kg in 2 maanden, maar ik heb toch echt weinig aangepast. Nu draai ik al bijna een maand balans.

Heb ook geen beweging gebruikt tijdens het afvallen...nu bekijk ik even hoe het op school gaat, en maybe ga ik daarna nog trainen / fitnessen of iets dergelijks...maar school heeft meer prioriteit vind ik .


At (of snoepde) je heel veel soms, dat dat beetje zo'n ommezwaai kan te weeg brengen?


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 24-09-2002 0:47 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Nee, het drinken van water i.p.v. frisdrank was de sleutel tot het succes .

Eigenlijk at ik niet eens zoveel snoep, maar heb ik het in ieder geval vervangen .


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 24-09-2002 1:35 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Je kan ook dik worden van te weinig eten.
Ik eet bijna nix, sla maaltijden over omdat ik geen honger heb. Snoep niet veel, drink geen frisdrank en heb het postuur van een kamer olifantje.

Kortom... pas op met minder gaan eten. Je verbranding kan op een gegeven moment zo traag worden dat elk beetje voedsel dat je binnen krijgt (zelfs gezond voedsel)zich in je lichaam omzet in vet om zo als reserves te dienen.

Succes voor degene die willen afvallen. Ik hoop dat jullie het doen voor jezelf en niet omdat je denkt het moet. Ze verkopen die metal shirts niet voor nix in XL en ook gothicjurken zijn te vinden (al moet je dr wat geduld voor hebben)


bla...bla...bla...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-09-2002 1:41 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik moet juist uitkijken dat ik niet afval...ben niet zo'n eter.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-09-2002 9:08 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

Okay, hier meng ik mijn dieetervaringen ook maar in.
Ik ben ook pas 17, maar doe al jaren aan dieeten. Heb het eerst altijd heel fout aangepakt. Ik at niet als ik er de kans maar voor had, dus op momenten dat anderen me niet zagen eten, at ik niet. Dus aangezien mijn moeder tot laat werkt 6 dagen in de week hoefde ik alleen het avondeten te eten. En dan had ik al snel door als ik zei dat ik al wat gegeten had van te voren en dus weinig honger had, dat dat werkte. Nog minder eten. En het rare is, ik kende (en nu nog steeds) honger niet. Da's inmiddels 2 jaar terug dat ik zo "lijnde", en ik was zo dun als ene grasprietje. En toen gingen vrienden en familie opmerkingen maken dat ik mager was, toen ben ik er ook mee gestopt...

Paar maanden later: weer een vetrol. Ik was 10 kilo weer aangekomen. En nu schommel ik heel de tijd op en neer. Dieet, veel eten, weer dieet, etc. Maar meestal kan ik 't nu redelijk onder controle houden, en jawel, doordat ik mijn hele eetpatroon veranderd heb. Ik eet gezond. Maar goed, als ik dan een paar weken te veel en vaak gezopen heb (zoals afgelope tijd, ik had een stel gezellige feestjes ) en daarbij ook nog eens verschillende keren pizza/friet gegeten heb vliegen de kilo's d'r weer aan. En dan volg ik een schoonmaakdieet die ze in 't ziekenhuis voorschrijven voor mensen die in no-time 10 kilo kwijt moeten. En het werkt ben nu anderhalve week bezig ermee en 4 kilo er af. 's morgens een droge beschuit + sinasappel, 'smiddags idem, 'savonds idem + tomaat + 1 ei + bakje magere yoghurt. In het weekend beetje normaal eten en drinken. Ik vind het goed te doen, maar da's voor iedereen verschillend.

En inderdaad, als je maar lekker in je vel zit. Maar veel mensen zitten dat gewoon niet als ze zichzelf te dik voelen. Ik voel me nu niet prettig, terwijl 55 kilo voor een meisje van 1:63 toch niet absurd veel is.


*etiket*


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-09-2002 9:22 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 9:08 schreef Nans het volgende:
Okay, hier meng ik mijn dieetervaringen ook maar in.
Ik ben ook pas 17, maar doe al jaren aan dieeten. Heb het eerst altijd heel fout aangepakt. Ik at niet als ik er de kans maar voor had, dus op momenten dat anderen me niet zagen eten, at ik niet. Dus aangezien mijn moeder tot laat werkt 6 dagen in de week hoefde ik alleen het avondeten te eten. En dan had ik al snel door als ik zei dat ik al wat gegeten had van te voren en dus weinig honger had, dat dat werkte. Nog minder eten. En het rare is, ik kende (en nu nog steeds) honger niet. Da's inmiddels 2 jaar terug dat ik zo "lijnde", en ik was zo dun als ene grasprietje. En toen gingen vrienden en familie opmerkingen maken dat ik mager was, toen ben ik er ook mee gestopt...

Paar maanden later: weer een vetrol. Ik was 10 kilo weer aangekomen. En nu schommel ik heel de tijd op en neer. Dieet, veel eten, weer dieet, etc. Maar meestal kan ik 't nu redelijk onder controle houden, en jawel, doordat ik mijn hele eetpatroon veranderd heb. Ik eet gezond. Maar goed, als ik dan een paar weken te veel en vaak gezopen heb (zoals afgelope tijd, ik had een stel gezellige feestjes ) en daarbij ook nog eens verschillende keren pizza/friet gegeten heb vliegen de kilo's d'r weer aan. En dan volg ik een schoonmaakdieet die ze in 't ziekenhuis voorschrijven voor mensen die in no-time 10 kilo kwijt moeten. En het werkt ben nu anderhalve week bezig ermee en 4 kilo er af. 's morgens een droge beschuit + sinasappel, 'smiddags idem, 'savonds idem + tomaat + 1 ei + bakje magere yoghurt. In het weekend beetje normaal eten en drinken. Ik vind het goed te doen, maar da's voor iedereen verschillend.

En inderdaad, als je maar lekker in je vel zit. Maar veel mensen zitten dat gewoon niet als ze zichzelf te dik voelen. Ik voel me nu niet prettig, terwijl 55 kilo voor een meisje van 1:63 toch niet absurd veel is.

hmmm juist bij zo'n dieet van in no time 10 kilo kwijt moet je toch uitkijken voor een sneeuwbal effect ? ,naja 55 kg voor iemand van 1m63 is volgens mij ook helemaal niet veel lijkt me....

btw ik ben 250 gram afgevallen zag ik gisteren ik moet weer meer eten (ik weeg nu 69kg en 750 gram )


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-09-2002 11:07 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 24 september 2002 9:08 schreef Nans het volgende:
Okay, hier meng ik mijn dieetervaringen ook maar in.
Ik ben ook pas 17, maar doe al jaren aan dieeten. Heb het eerst altijd heel fout aangepakt. Ik at niet als ik er de kans maar voor had, dus op momenten dat anderen me niet zagen eten, at ik niet. Dus aangezien mijn moeder tot laat werkt 6 dagen in de week hoefde ik alleen het avondeten te eten. En dan had ik al snel door als ik zei dat ik al wat gegeten had van te voren en dus weinig honger had, dat dat werkte. Nog minder eten. En het rare is, ik kende (en nu nog steeds) honger niet. Da's inmiddels 2 jaar terug dat ik zo "lijnde", en ik was zo dun als ene grasprietje. En toen gingen vrienden en familie opmerkingen maken dat ik mager was, toen ben ik er ook mee gestopt...

Paar maanden later: weer een vetrol. Ik was 10 kilo weer aangekomen. En nu schommel ik heel de tijd op en neer. Dieet, veel eten, weer dieet, etc. Maar meestal kan ik 't nu redelijk onder controle houden, en jawel, doordat ik mijn hele eetpatroon veranderd heb. Ik eet gezond. Maar goed, als ik dan een paar weken te veel en vaak gezopen heb (zoals afgelope tijd, ik had een stel gezellige feestjes ) en daarbij ook nog eens verschillende keren pizza/friet gegeten heb vliegen de kilo's d'r weer aan. En dan volg ik een schoonmaakdieet die ze in 't ziekenhuis voorschrijven voor mensen die in no-time 10 kilo kwijt moeten. En het werkt ben nu anderhalve week bezig ermee en 4 kilo er af. 's morgens een droge beschuit + sinasappel, 'smiddags idem, 'savonds idem + tomaat + 1 ei + bakje magere yoghurt. In het weekend beetje normaal eten en drinken. Ik vind het goed te doen, maar da's voor iedereen verschillend.

En inderdaad, als je maar lekker in je vel zit. Maar veel mensen zitten dat gewoon niet als ze zichzelf te dik voelen. Ik voel me nu niet prettig, terwijl 55 kilo voor een meisje van 1:63 toch niet absurd veel is.


Dat lijkt mij eerder balanceren op het randje van anorexia...

In het algemeen: wie echt wil dieten: ga naar een diëtiste en vind niet zelf een of ander dieet uit. Dat loopt meestal toch verkeerd af.

Ik ben zelf radicaal tegen dieten, zeker als je jong bent. Ik heb in m'n naaste omgeving de gevolgen daarvan gezien en daarom ben ik zelf dan ook nog nooit op dieet geweest en ben ik het ook niet van plan. Geniet waarvan je eet, eet als je honger hebt of als je erge zin ergens in hebt, maar niet uit verveling ofzo...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-09-2002 11:17 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 11:07 schreef Sharteel het volgende:
Dat lijkt mij eerder balanceren op het randje van anorexia...

In het algemeen: wie echt wil dieten: ga naar een diëtiste en vind niet zelf een of ander dieet uit. Dat loopt meestal toch verkeerd af.

Ik ben zelf radicaal tegen dieten, zeker als je jong bent. Ik heb in m'n naaste omgeving de gevolgen daarvan gezien en daarom ben ik zelf dan ook nog nooit op dieet geweest en ben ik het ook niet van plan. Geniet waarvan je eet, eet als je honger hebt of als je erge zin ergens in hebt, maar niet uit verveling ofzo...

nou precies, eten is een van de leukste dingen in het leven vind ik, het lijkt me een hel als je daar opeens op zou moeten letten.... hm btw ik heb me toch een verschrikkelijke trek

(edit spelfouten verwijderd)

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 24-09-2002 11:18]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


G.
Usericon van G.
Posted 24-09-2002 16:13 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 1:35 schreef Lady Rose het volgende:
Je kan ook dik worden van te weinig eten.
Ik eet bijna nix, sla maaltijden over omdat ik geen honger heb. Snoep niet veel, drink geen frisdrank en heb het postuur van een kamer olifantje.

Kortom... pas op met minder gaan eten. Je verbranding kan op een gegeven moment zo traag worden dat elk beetje voedsel dat je binnen krijgt (zelfs gezond voedsel)zich in je lichaam omzet in vet om zo als reserves te dienen.

Succes voor degene die willen afvallen. Ik hoop dat jullie het doen voor jezelf en niet omdat je denkt het moet. Ze verkopen die metal shirts niet voor nix in XL en ook gothicjurken zijn te vinden (al moet je dr wat geduld voor hebben)




klopt helemaal als je te weinig gaat eten val je niet echt af!
Ik wil graag wat afvallen omdat ik me dan een stuk lekkerder voel, en ik vind dat het er een stuk beter uit ziet, bij mij. Maar ik volg geen echt dieet hoor daar geloof ik helemaal niet in.


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 24-09-2002 16:56 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

sorry dat ik het zeg maar van niet eten val je heus wel af.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-09-2002 16:57 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 24 september 2002 16:56 schreef Demogorgon het volgende:
sorry dat ik het zeg maar van niet eten val je heus wel af.


Dat dacht ik eigenlijk ook.. Die wandelende anorexia lijken zijn toch ook maar alleen zo geworden door niet te eten..
Misschien als je zo'n schildklier hebt die omgekeerd werkt ofzo.. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit gehoord dat je zou bijkomen door niet te eten..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-09-2002 16:59 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Als je heeeeel lang niet eet word je dik. Kijk maar naar die jochies in afrika.



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 24-09-2002 16:59 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 24 september 2002 16:59 schreef Vargen666 het volgende:
Als je heeeeel lang niet eet word je dik. Kijk maar naar die jochies in afrika.


Da's door uitdroging dacht ik..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 24-09-2002 17:00 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

nou het is natuurlijk wel zo dat dat niet bij iedereen zo is dat je gelijk veel af valt als je niets meer eet. maar ik denk dat bij erg veel mensen het wel zo is. niet dat het een gezonde manier van afvallen is. ik heb nu twee weken niet goed (let wel niet goed en niet niets) gegeten door ziekte en ik ben zo twee a drie kilo afgevallen.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 24-09-2002 17:01 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 24 september 2002 16:59 schreef Sharteel het volgende:
Da's door uitdroging dacht ik..
Hmm, nee, door gasvorming in de buik. Wel dikker maar niet zwaarder...



Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-09-2002 22:40 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

quote:
Op 24 september 2002 11:07 schreef Sharteel het volgende:
Dat lijkt mij eerder balanceren op het randje van anorexia...

nee ik had gewoon geen honger, en ik heb zoiets als ik geen honger heb, waraom zou ik eten dan? kom ik toch alleen van aan.
Ach, ik heb gewoon een fucked up stofwisselingssysteem, en ja dat komt door 't dieëten. Maar daar doe je nu vrijweinig meer aan hè...


*etiket*


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-09-2002 22:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat je eraan doet is gewoon weer normaal en gezond en regelmatig gaan eten, denk ik? En daar gewoon een patroon van maken....


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-09-2002 23:06 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

ja dat probeer ik nu al een jaar, maar het werkt niet hoor...


*etiket*


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen