IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-05-2006 2:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik ben al jaren op hetzelfde gewicht, ook al veranderd mijn eetpatroon gigantisch maarja zal wel komen omdat ik nog in de breedtegroei ben.
ik probeer laatste tijd wel beter te eten, als ik eet net even wat extra eten en net wat sneller aan je honger gevoel toegeven. (voor afvallen is dat natuurlijk anders om )
kom nog steeds niets aan maar heb wel meer energie.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 22-05-2006 2:19]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 22-05-2006 12:08 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

ben al een paar maanden gestopt met het drinken van cola enzo, scheelt best wel naar mijn idee


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 23-05-2006 23:28 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2006 2:02 schreef Judge M. het volgende:


Komt goed dan. Binnen 2 jaar weeg je helemaal niks meer in zo'n tempo



Ikke? Echt niet! Haha, ik heb m'n hele leven een vrij stevige bouw gehad, dat zal ik ook wel houden. Heb tot m'n 16e intensief geturnd, toen was alles nog vrij strak. Toen ik daarmee gestopt ben, vlogen de kilo's er bij aan...
(En dat was dezelfde tijd dat ik een brommertje kreeg en dus niet meer elke dag 25 kilometer hoefde te fietsen).


Oja: voor Snaack:
Ik zit er over te denken om Herbalife te doen trouwens. Ik wil namelijk veel gewicht kwijt (graag zo'n 20 kilo, al weet ik niet of dat reëel is).
Heb jij misschien nog tips? Bijvoorbeeld over hoe ik hiermee het beste kan beginnen. Je kan namelijk ook veel van dat spul via internet e.d. bestellen, maar het lijkt mij toch het handigst om daar 'iemand' bij te hebben die er iets meer van weet.
En hoe lang heb jij Herbalife gedaan?

Oja, ik houd me nu aan een vrij streng (vaak een stuk minder dan 1000 kalorieën per dag) dieet. Ik val er wel door af, maar heb niet het idee dat ik dit heel erg lang (een half jaar o.i.d.) vol zal houden.
Het gewicht moet er wel blijvend af natuurlijk, is dat met Herbalife zo?


[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 23-05-2006 23:29]


..."Hate can only create more hate"...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-05-2006 0:49 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik kan niet slapen als ik niet eet, lastig hoor.

Dus acht bruine boterhammen en twee koppen mokken groene thee met honing later gaan we het zo nog eens proberen.

quote:
Op 22 mei 2006 2:19 schreef ElitE het volgende:
ik ben al jaren op hetzelfde gewicht, ook al veranderd mijn eetpatroon gigantisch maarja zal wel komen omdat ik nog in de breedtegroei ben.
ik probeer laatste tijd wel beter te eten, als ik eet net even wat extra eten en net wat sneller aan je honger gevoel toegeven. (voor afvallen is dat natuurlijk anders om )
kom nog steeds niets aan maar heb wel meer energie.


Dat is hetzelfde bij mij, met het verschil dat het beter en meer eten nog een voornemen is. Sinds ik probeer elke ochtend een paar kiwi's te eten voel ik me wel beter, al weet ik niet of dat komt door de kiwi's of dat het in mijn hoofd zit.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-05-2006 0:55]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2006 15:22 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Word je dikker van een tosti met kaas dan van een broodje kaas?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 21-06-2006 15:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Kom op mensen!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-06-2006 16:11 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 15:33 schreef Schaep het volgende:
Kom op mensen!


1 snee witbrood met 20+ kaas = 136 kalorieën.
1 tosti = 232 kalorieën. Maar dan wordt de ham en de extra boterham meegerekend neem ik aan.



..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 21-06-2006 17:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 31 mei 2006 15:22 schreef Schaep het volgende:
Word je dikker van een tosti met kaas dan van een broodje kaas?

wordt je dikker van gefrituurde banaan dan van een "rauwe" banaan?

Volgens mij is iets zodra iets verhit wordt (oven, pan, frituur) altijd slechter omdat de vetten dan omgezet worden.

Maar, ondanks alle vetzakken bij macdonalds: i could be wrong.


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 21-06-2006 17:22 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Afvallen is toch al Gay....mensen die aan de lijn doen roepen bij mij de gedachte op:
"Zo...die eet!"
Afgelopen maandag wat van dat gemalen karton gegeten bij de McDonalds, dat was tenslotte al 5 jaar geleden, maar gadverdamme wat is die troep smerig!


Hersenloze Mayonaise eten


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-06-2006 2:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 21 juni 2006 16:11 schreef Immortella het volgende:
1 snee witbrood met 20+ kaas = 136 kalorieën.
1 tosti = 232 kalorieën. Maar dan wordt de ham en de extra boterham meegerekend neem ik aan.




Ja, daar worden we natuurlijk niet wijzer van!

quote:
Op 21 juni 2006 17:02 schreef ghoulliette het volgende:
wordt je dikker van gefrituurde banaan dan van een "rauwe" banaan?

Volgens mij is iets zodra iets verhit wordt (oven, pan, frituur) altijd slechter omdat de vetten dan omgezet worden.

Maar, ondanks alle vetzakken bij macdonalds: i could be wrong.


Haha, dat zou kunnen!

Maar het eten bij McDonalds is toch wel wat anders dan een tosti met kaas!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-06-2006 2:24]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-11-2007 23:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Als ik een dag niet eet kan ik echt makkelijk mijn vet vastpakken.

Hebben jullie afvallers dat nou nooit?

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-11-2007 23:21]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 26-11-2007 23:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 23 mei 2006 23:28 schreef Immortella het volgende:
Oja: voor Snaack:
Ik zit er over te denken om Herbalife te doen trouwens. Ik wil namelijk veel gewicht kwijt (graag zo'n 20 kilo, al weet ik niet of dat reëel is).
Heb jij misschien nog tips? Bijvoorbeeld over hoe ik hiermee het beste kan beginnen. Je kan namelijk ook veel van dat spul via internet e.d. bestellen, maar het lijkt mij toch het handigst om daar 'iemand' bij te hebben die er iets meer van weet.
En hoe lang heb jij Herbalife gedaan?

Oja, ik houd me nu aan een vrij streng (vaak een stuk minder dan 1000 kalorieën per dag) dieet. Ik val er wel door af, maar heb niet het idee dat ik dit heel erg lang (een half jaar o.i.d.) vol zal houden.
Het gewicht moet er wel blijvend af natuurlijk, is dat met Herbalife zo?



Ik zie je vraag nu al. Sorry!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-11-2007 23:39 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 november 2007 23:13 schreef Schaep het volgende:
Als ik een dag niet eet kan ik echt makkelijk mijn vet vastpakken.

Da's stressvet Bram.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-11-2007 23:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2007 23:39 schreef M. het volgende:
Da's stressvet Bram.


Whoa, een wereld gaat voor me open! En ik al die tijd maar denken dat stress ervoor zorgde dat mensen gewoon veel gingen eten en daarom dik werden.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-11-2007 23:59]


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 28-11-2007 0:47 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2007 23:19 schreef Snaack het volgende:
Ik zie je vraag nu al. Sorry!


No worries, ben inmiddels al bijna een half jaar 24 kilootjes kwijt .


..."Hate can only create more hate"...


Tanteloos
Usericon van Tanteloos
Posted 05-10-2023 6:44 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

https://www.nu.nl/economie/6283856/groene-praatjes-van-grootste-supermarkten-blijken-maar-weinig-gaatjes-te-vullen.html

Naar aanleiding van het woord "eiwittransitie" even anecdotisch onderzoek gedaan naar het bestaan van een uitleg over het woord "eiwittransitie". En jawel hoor:

https://evmi.nl/artikelen/eiwittransitie-waar-staan-we-en-waar-gaan-we-naartoe

Waarom lees ik nergens iets over een pinda of noot? Ik dacht dat dat 1 van de meer geconcentreerde vormen van plantaardige eiwitten was. Zeauouizeau lekker goedkoohp,


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 05-10-2023 15:36 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Heb je dat nou allemaal zelluf gegoegeld? Knap man.

Wil je een sticker of een stempel?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen