IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-09-2002 23:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoe bedoel je, werkt niet? Omdat je het niet lukt om op regelmatige tijden eten door je keel te krijgen, of zo?

(nja ik heb verder ook geen flauw idee wat er aan de hand is hoor; maar wat ik bedoelde is wat je aan een fucked up stofwisseling kan doen, volgens mijn amateurverstand dan he)


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-09-2002 23:11 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

nou gewoon, volgens mij als je je stofwisseling eens flink verpest hebt, krijg je dat niet meer zo even goed...
Met veel moeite eet ik weer 3 keer per dag. Heb vaak dat ik een maaltijd vergeet 'smorgens ofzo, maar echt per ongeluk. (dat heb je als je geen honger hebt) Maar toch, ik wordt weer hardstikke dik. Ik eet gezond, regelmatig, snoep niet, drink veel water, wat kan ik d'r nog meer aan doen?


*etiket*


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-09-2002 23:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

't Is al eerder gezegd, geen idee of je het al gedaan hebt; naar een dietiste gaan?

En wat is dik in jouw ogen? 60, 70, 80 kilo?


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-09-2002 23:20 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

nee dik zijn kun je niet echt uitdrukken in kilo's, want dat is bij iedereen verschillend (ook met een zelfde lengte) heeft met botgewicht te maken etc.

Ik vind dat je iemand dik kunt noemen met een vetrol. En bij mezelf is dat ook het kleinste bobbeltje. Ja het is vet gewoon...


*etiket*


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-09-2002 23:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat is er mis met vet?? Iedereen heeft het, en vrouwen nog wat meer dan mannen. Een doodnormale manier voor je lichaam om energie op te slaan, dat is vet.

*brrr* dat je kunt walgen van het minste of geringste bobbeltje vet, vreselijk lijkt me dat. Maar ik ben niet degene die je kan helpen met dit probleem. Succes!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-09-2002 23:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. Nans, ik denk dat je het beste profi hulp kunt gaan zoeken, voordat het ECHT misgaat.


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 24-09-2002 23:47 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

ag joh, zo erg is 't bij mij niet
Nee, wat ikz elf alleen raar vindt, dat ik 't bij mezelf verschrikkelijk vind, maar bij andere kijk ik dwars door de grootste vethoop... strange toch?


*etiket*


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-09-2002 0:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, ik zou het niet te licht opnemen.


Beetje vet op de botten is goed voor een mens.


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 25-09-2002 0:09 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

kan best...

toch heel vervelend als die ene jurk niet meer past ofzo


*etiket*


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-09-2002 0:15 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik eet maximaal 1 maaltijd per dag. En soms dat niet eens. Is dat zo vreemd dan?


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 25-09-2002 10:21 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 24 september 2002 23:11 schreef Nans het volgende:
nou gewoon, volgens mij als je je stofwisseling eens flink verpest hebt, krijg je dat niet meer zo even goed...
Met veel moeite eet ik weer 3 keer per dag. Heb vaak dat ik een maaltijd vergeet 'smorgens ofzo, maar echt per ongeluk. (dat heb je als je geen honger hebt) Maar toch, ik wordt weer hardstikke dik. Ik eet gezond, regelmatig, snoep niet, drink veel water, wat kan ik d'r nog meer aan doen?


Misschien is het een idee om i.p.v. 3x per dag een 'grote' maaltijd 6x per dag een kleinere maaltijd te nuttigen. Op deze manier is het lichaam de hele dag bezig met verbranden.


the only pleasure is pain


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-09-2002 10:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

mijn moeder heeft ook zo;n dieet dat je gewoon alles mag eten maar dan light producten. Mager vlees, magere melk. En het is belangrijk om te eten met mate.

Ik zelf heb een hekel aan dieten. Je moet gewoon goed opletten wat je eet, vooral geen snacks maar wel gezonde tussendoortjes. En vooral geen maaltijd over slaan. Met je zelf uithongeren kan je juist dik worden. Kijk maar naar de arme afrikaanse kindjes met hun dikke buik. Vooral rustig eten kan heel veel schelen. Ik was altijd iemand die eten eigenlijk als een straf zag omdat het zoveel tijd in beslag neemt als je erg druk bent. Niet dat ik een hekel heb aan eten opzich helemaal niet zelfs. Maar eten onder stress is ook een dikmaker. Nu ik gewoon de tijd neem om goed te kauwen en rustig te eten en vooral de tijd neem om het eten goed te laten zakken ben ik al 2 kg kwijt. En ik eet gewoon het zelfde. Ook is belangrijk dat je kijkt naar wat je eet. zetmeel is een dikmaker dus niet te veel aardappelen en pasta's. Verzadigde/ dierlijke vetten is een funest maar je hebt het wel nodig in je lichaam. Dus goed opletten met wat voor boter je je voedsel bereid. Ik zelf gebruik momenteel olijf bakboter met plantaardig vet. 10 keer beter, maar wel minder lekker.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-09-2002 10:37 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

beste dieet:
veel water drinken

niet teveel snoepen


geen bier


regelmatig bewegen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-09-2002 10:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 23:47 schreef Nans het volgende:
strange toch?


dat is volkomen normaal voor mensen op jou leeftijd. pubertijd heet dat.

gewoon wat meer van jezelf gaan houden


Stultus
is terug (vandaag althans)
Usericon van Stultus
Posted 25-09-2002 14:12 by Stultus Wijzig reactieProfiel van StultusQuote dit bericht

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
ghoulliette:

beste dieet:
veel water drinken
niet teveel snoepen
geen bier
regelmatig bewegen
--------------------------------------------------------------------------------
en af en toe chocola --> anders raak je depressief


BROODJE POEP!


Nans
try to fear me :P
Usericon van Nans
Posted 25-09-2002 15:07 by Nans Wijzig reactieProfiel van NansQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nansieh

quote:
Op 25 september 2002 10:21 schreef Vampire_girl het volgende:
Misschien is het een idee om i.p.v. 3x per dag een 'grote' maaltijd 6x per dag een kleinere maaltijd te nuttigen. Op deze manier is het lichaam de hele dag bezig met verbranden.

kijk, aan zo'n tip heb ik iets


*etiket*


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 25-09-2002 15:10 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ja, jammer dat je van bier zo dik word...
Maarja, zoveel drink ik nou ook weer niet..

[Dit bericht is gewijzigd door elmar op 25-09-2002 15:10]


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 25-09-2002 15:50 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ja water drinken=goed en ik ben begonnen met het veranderen van mijn eetpatroon omdat ikzelf vond dat ik veel te ongezond at....dus nu wordt er veel fruit gegeten ( nooit eerder gedaan ) veel water gedronken, veel bewogen ( iedere dag naar het station fietsen met tegenwind ) en natuurlijk ook groenten eten....ik pak als ik nu honger heb liever een appel dan een koekje. Ik honger mezlef niet uit, probeer alleen een beetje op te letten. Maar 1 dag in de week eet ik wel iets ongezond zoals chips, friet of iets anders. Als beloning!
Succes ermee.


luuuuuuv is in the air.........


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-09-2002 17:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2002 10:29 schreef Cadaveria het volgende:
Nu ik gewoon de tijd neem om goed te kauwen en rustig te eten en vooral de tijd neem om het eten goed te laten zakken ben ik al 2 kg kwijt.
En goed kauwen, dat je eten gelijkmatig in je bloed komp!!

Maar idd, langzaam eten is beter. En fijner. En lekkerder en relaxeder. Etc.
quote:
Verzadigde/ dierlijke vetten is een funest maar je hebt het wel nodig in je lichaam. Dus goed opletten met wat voor boter je je voedsel bereid. Ik zelf gebruik momenteel olijf bakboter met plantaardig vet. 10 keer beter, maar wel minder lekker.

Ik heb geen dierlijke vetten nodig hoor. En verzadigde ook niet. Die worden alleen maar wat sneller opgenomen volgens mij, dat is alles.

Anyway, wie heeft er boter nodig als er zoiets bestaat als OLIJFOLIE???


Enigma
Usericon van Enigma
Posted 25-09-2002 17:25 by Enigma Wijzig reactieProfiel van EnigmaQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 23:14 schreef Dwaallicht het volgende:
't Is al eerder gezegd, geen idee of je het al gedaan hebt; naar een dietiste gaan?

En wat is dik in jouw ogen? 60, 70, 80 kilo?


Ik ben wel is naar een dietiste gegaan, maar dat heeft niks gewerkt, omdat ik me er niet aan heb gehouden -_-

Maar ik ben dus 1.72 in lengte en weeeg 98 kilo en ben pas 14 jaar
Maar de meesten zeggen meer dat ik breed gebouwd ben als echt dik :/


Jade
Usericon van Jade
Posted 25-09-2002 17:37 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2002 16:59 schreef Vargen666 het volgende:
Als je heeeeel lang niet eet word je dik. Kijk maar naar die jochies in afrika.


Die dikke buiken ontstaan door een eiwitgebrek.


Jade
Usericon van Jade
Posted 25-09-2002 18:13 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Dieten werken niet. Na een tijdje went je lichaam aan de vermindere energieinname (of voedselinname) en past de energiebehoefte aan. Dat is de reden dat dieten in het begin wel werken maar dat je (zelfs als je het volhoudt) gewichtsverlies stagneert of dat je zelfs weer aankomt; het jojo-effect.

Ik heb wel eens een bekend dieet gevolgd toen ik eigenlijk veels te jong was en ben in een maand 10 kg afgevallen. Gevolg was wel dat ik geen energie meer had, vier keer flauwviel en het niet kon volhouden omdat het gewoon een absurd eetpatroon was. Dat dus nooit meer...

Daarna ben ik gewoon weer gezond gaan eten en dit werkt voor mij (in de hoop dat anderen er iets aan hebben):

3 maaltijden per dag, veel snacks (gezonde) en nooit meer dan 3 uur tussen snacks/maaltijden laten komen anders vertraagt je stofwisseling.

Veel water drinken.

Af en toe snoepen i.p.v. vreetbuien.

Ik eet zo min mogelijke geraffineerde producten, vooral omdat ik vezelrijker voedsel gewoon lekkerder vind, maar het is dus ook veel gezonder. Dus ik eet veel fruit en groente, altijd bruin brood. Of bijv. zilvervliesrijst i.p.v. witte rijst, volkorenpasta i.p.v. gewone pasta etc.

Ik eet vrijwel nooit na 20:00; alles wat je in de avonduren eet zet twee keer zo hard aan omdat je 's avonds minder actief bent en dus minder verbrandt.

En als laatste: gewoon regelmatig sporten. Ik zie mijn lichaam als een soort kacheltje ; pook je het vuur op dan verbranden de houtblokken sneller, wordt het warmer waardoor het weer sneller verbrandt etc.

Toen ik dat dieet volgde dacht ik vrijwel de hele dag aan eten, nu ik gewoon normaal eet beheerst het mijn leven niet en zit ik wel lekker in mijn vel.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-01-2005 21:41 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Binnenkort op 500 kcal dieet! Leven van fruit en water. Moet te doen zijn als ik heel af en toe wat chocola mag nuttigen. Zodra ik op mijn streefgewicht ben, ga ik over naar 1500 kcal per dag. Nog mensen die op een dergelijk dieet zijn geweest/gaan?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 23-01-2005 21:45 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Nee, maar dit klinkt erg eng...


And my marlboro light


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-01-2005 21:46 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Valt wel mee, toch.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen