IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-01-2005 21:48 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:41 schreef VodeVilicious het volgende:
Binnenkort op 500 kcal dieet! Leven van fruit en water.

quote:
Moet te doen zijn als ik heel af en toe wat chocola mag nuttigen. [...]

Hehehe suckseckx MUTS!
This will never work.
En nee, ik ga niet NOG eens erover uitwijden waarom niet. Lees de vorige krachttraining topic na.



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-01-2005 21:49 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Als het niet werkt, ga ik wel over naar een ander. Proberen doet geen pijn...


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2005 21:54 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

er was ook een dieet van een amerikaan(gezien op NGC) die at 2500 KJ per dag, maar heel veel sla en noten en dergelijke. zijn dieet is ook gebruikt voor de biosphere volgens mij. Van dit dieet werden muizen 2 keer zo oud bovendien bleven ze ook langer fit en actief.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-01-2005 23:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 januari 2005 21:49 schreef VodeVilicious het volgende:
Als het niet werkt, ga ik wel over naar een ander. Proberen doet geen pijn...

Eigenlijk doet het dat wel.
Foute dieten proberen kan wel kwaad zeker als je een jojo effect krijgt of je lichaam zich er aan aanpast zodat je wanneer je weer "normaal" gaat eten je onmundig dik wordt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-01-2005 23:57 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

uit onderzoek is gebleken dat alle dieeten effect hebben maar dat bij de meest radicale dieeten de mensen sneller afhaken, bovendien is het ongezonder.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 24-01-2005 16:22 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Heb je onderzoeken nodig om tot die comclusie te komen?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-01-2005 18:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

"effect hebben" zegt helemaal niets als ze er niet bij vertellen welk effect dat dan wel niet mag zijn.
Pissen heeft ook effect


Natasja_
Usericon van Natasja_
Posted 25-01-2005 15:21 by Natasja_ Wijzig reactieProfiel van Natasja_Quote dit bericht

Binnenkort word ik eindelijk behandeld door een dieetist.. Zelf lukt me het echt niet om aftevallen. Er moet toch zeker wel een kilo of 6-8 af.. En dan moet ik leren hoe ik mijn gewicht stabiel kan houden.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 25-01-2005 15:46 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Jawel ik ben ook op dieet:

Calorie intake naar 3/4 gegooid, en daarnaast alle kaas, brood, melk, eieren en pindakaas eruit gegooid. In plaats hiervan raapgroenten en bonen... Dat wordt dus vuurwerk

Maar ook: touwtjespringen, sprinten en andere intensieve vormen van beweging...
Nu kijken hoelang we het volhouden.


And my marlboro light


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2005 15:47 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 januari 2005 15:21 schreef Natasja_ het volgende:
Binnenkort word ik eindelijk behandeld door een dieetist.. Zelf lukt me het echt niet om aftevallen. Er moet toch zeker wel een kilo of 6-8 af.. En dan moet ik leren hoe ik mijn gewicht stabiel kan houden.


6 tot 8 kilo valt gelukkig nog mee.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Natasja_
Usericon van Natasja_
Posted 25-01-2005 16:15 by Natasja_ Wijzig reactieProfiel van Natasja_Quote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 15:47 schreef Leviathanica het volgende:
6 tot 8 kilo valt gelukkig nog mee.


Naja.. Ik ben vrij klein dus voor mij scheelt het wel een hoop..


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-01-2005 18:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Het beste dieet is nog steeds: gezond(er) eten, veel water drinken en bewegen!!!

Zo ben ik ook 12/13 kilo kwijt geraakt.


..."Hate can only create more hate"...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-01-2005 19:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

als ik echt niet meer snoep, dus 0,0 snoepjes/suikers weeg ik binnen 3 maanden 58 kilo, maargoed, ik sport liever wat meer zodat ik nog wel wat lekkers kan eten.

Van alleen afvallen door minder/anders te eten wordt je misschien wel dunner maar je krijgt er wel een slap huidje van.
Van sporten ga je er ook daadwerkelijk beter door uiztien

Ik snap dat niet trouwens, dat mensen niet weten hoe ze moeten afvallen. Het is gewoon een kwestie van willen. bereid zijn er iets voor te doen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 25-01-2005 19:20 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Juistem.


..."Hate can only create more hate"...


AgonY
Usericon van AgonY
Posted 25-01-2005 21:06 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

ik ben te lui om te bewegen


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 25-01-2005 22:03 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Volg al jaren een abrikozen dieet, werkt geweldig! mag je alles eten behalven abrikozen...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


el mariachi
Live to burn, ride the fire
Usericon van el mariachi
Posted 25-01-2005 22:18 by el mariachi Wijzig reactieProfiel van el mariachiQuote dit bericht

dieeten is for suckers die niet willen bewegen, die gewoon lui zijn.
Om af te vallen, eetgewoonten aanpassen en gaan bewegen, liefst aerobe training.


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-01-2005 22:20 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

ONTOPIC!






Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 25-01-2005 22:26 by Botzwaard Wijzig reactieProfiel van BotzwaardQuote dit bericht

Ben bang dat ik vanavond de slaap niet zal vatten...


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 25-01-2005 22:30 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 25 januari 2005 16:15 schreef Natasja_ het volgende:
Naja.. Ik ben vrij klein dus voor mij scheelt het wel een hoop..

Ik moet 20 kilo afvallen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2005 22:31 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 16:15 schreef Natasja_ het volgende:
Naja.. Ik ben vrij klein dus voor mij scheelt het wel een hoop..


Ah darkfantasy weer aan het posten?


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 25-01-2005 22:44 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

quote:
Op 25 januari 2005 22:18 schreef el mariachi het volgende:
dieeten is for suckers die niet willen bewegen, die gewoon lui zijn.
Om af te vallen, eetgewoonten aanpassen en gaan bewegen, liefst aerobe training.


Gelukkig scheer je dan niet iedereen over 1 kam, hè?!

Ik heb een overgewicht van zo'n 35 kilo. Dat is het gevolg van een eetverslaving die ik heb ontwikkeld door de jaren heen. Beetje depressief; eten. Beetje verveeld; eten. Beetje gezellig; eten.

Ik heb een razendsnelle stofwisseling waardoor ik voorheen nooit op hoefde te letten wat ik at. Ik moest zelfs uitkijken niet teveel af te vallen. 75 kilo bij 1,98m is wat weinig. Nu is het inmiddels 130 kilo terwijl 90 á 100 kilo mijn ideaalgewicht is. Zelfs mijn stofwisseling kan mijn eten niet bijbenen.
Allemaal het gevolg van die eetverslaving.

Het is dus geen luiheid en niet willen bewegen die mijn afvallen tegenhoudt.
En er zijn natuurlijk nog veel meer redenen waardoor mensen niet af kunnen vallen terwijl ze absoluut niet te lui zijn om te bewegen. Denk dus eerst even na voordat je zo'n opmerking maakt...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 1:22 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

Sporten mischien.... just a thought


Wake up and sniff my dead hamster's carcass


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 1:26 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

In gaval van depressies. Bij sporten maak je endorfine aan, dit superrr hormoontje geeft je een lekkkr gevoel( zelfde als bij sex )
Zelf ook last gehad van depriheid en regelmatig sporten help echt. Alleen al om het feit dat het je het gevoel geeft dat je echt iets goeds doet. En de rest in z'n zaal moet je gewoon leren negeren je gaat voor jezelf en niet voor anderen.


Wake up and sniff my dead hamster's carcass


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-01-2005 7:17 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 22:30 schreef Leviathanica het volgende:
Ik moet 20 kilo afvallen.


Same here. Naja, iets van 15-20 kilo. Lukt het bij jou?


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen