IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-12-2005 19:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

153,993!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-12-2005 19:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 december 2005 19:12 schreef Ashildr het volgende:
En ik zou voor de verandering hier s beter een beetje verdikken...Mag ik nog zoveel vreten en zuipen als ik wil, kom ik nog nix aan...


+1

zo eens wat gaan eten ook, hongerrrr


Je moeder.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 06-12-2005 19:57 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Krijg een abbo op de fitness voor kerst. Begin nu al met gezond te eten en genoeg te drinken. Dan maar hopen dat die 20 kilo er afgaat.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 06-12-2005 20:51 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2005 19:57 schreef VodeVilicious het volgende:
Krijg een abbo op de fitness voor kerst. Begin nu al met gezond te eten en genoeg te drinken. Dan maar hopen dat die 20 kilo er afgaat.


poeh 20 kilo is een lange weg. Zeker als je het gezond wil doen, maar dat geeft wel het beste resultaat (te snel veel kilo's dr af komt er ook zo weer bij). Veel succes iig


Knallendekrakert
Usericon van Knallendekrakert
Posted 06-12-2005 23:51 by Knallendekrakert Wijzig reactieProfiel van KnallendekrakertQuote dit bericht

[dit bericht is gemodereerd door Mutilator]

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-12-2005 0:22]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-12-2005 0:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 december 2005 19:57 schreef VodeVilicious het volgende:
Krijg een abbo op de fitness voor kerst. Begin nu al met gezond te eten en genoeg te drinken. Dan maar hopen dat die 20 kilo er afgaat.


dus nooit meer "ERWIN! KOEKJE!"?


Je moeder.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-12-2005 7:06 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2005 20:51 schreef skitzoid kitten het volgende:
poeh 20 kilo is een lange weg. Zeker als je het gezond wil doen, maar dat geeft wel het beste resultaat (te snel veel kilo's dr af komt er ook zo weer bij). Veel succes iig


Ja, zal weleen tijdje duren, maar is niet erg. En te snel.. nee, meisje dat ik ken is opeens van over de 120 kilo naar 70 gegaan.. Wel mooi slank nu, alleen heel veel veloverschot.

@Karni: Neeeee


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


FozzY
Kiss My Axe
Usericon van FozzY
Posted 07-12-2005 10:05 by FozzY Wijzig reactieProfiel van FozzYQuote dit berichthttp://nu geen zin an

afvallen is moeilijk..
tenminste vind ik...

et vervelende is dat als je 7 jaar lang wedstrijdzwemme en waterpolo doet je kunt vrete wat je wil maar aangezien jeje hele lichaam traint je et er zo weer aftraint..

maar dan stop je .....

hahaha... binnen een jaar ist gebeurd..

dikke bende


In ten minutes I'll be laying down flat on the floor..


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 07-12-2005 13:26 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2005 19:57 schreef VodeVilicious het volgende:
Krijg een abbo op de fitness voor kerst. Begin nu al met gezond te eten en genoeg te drinken. Dan maar hopen dat die 20 kilo er afgaat.


wel gewoon blijven eten, goede hoeveelheid enzo anders kom je het zo weer aan

Sinds een paar maanden ben ik nu weer stevig aan het opletten/sporten. Was 2 jaar geleden zo'n 80 kilo bij 1.66, 14 kilo afgevallen in een jaar, weer 4 erbij en nu sinds juni/juli weer aan de gang en nu weeg ik 58/59 kilo bij 1.66. wil er nog wel iets vanaf maar doe het even rustig aan nu.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-12-2005 13:35 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Je kan ook gewoon 10 cm groeien ofzo, dan klopt het gewicht ook weer.


Bazzio Attacks!!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-12-2005 15:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 december 2005 13:35 schreef bazzio het volgende:
Je kan ook gewoon 10 cm groeien ofzo, dan klopt het gewicht ook weer.


BMI test he? Ff botten doorzagen en steeds laten teruggroeien...

Binnenkort maar eens flink wat te lekkere calorieenzooi laten staan, want het is al veel te erg de foute, ongezonde kant opgegaan merkte ik net op de weegschaal.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-12-2005 15:42]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-12-2005 15:33 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hehe, heb het zelfde maar ik kan me nog niet toe zetten...


Bazzio Attacks!!!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-12-2005 16:48 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2005 13:26 schreef Hagal het volgende:
wel gewoon blijven eten, goede hoeveelheid enzo anders kom je het zo weer aan

Sinds een paar maanden ben ik nu weer stevig aan het opletten/sporten. Was 2 jaar geleden zo'n 80 kilo bij 1.66, 14 kilo afgevallen in een jaar, weer 4 erbij en nu sinds juni/juli weer aan de gang en nu weeg ik 58/59 kilo bij 1.66. wil er nog wel iets vanaf maar doe het even rustig aan nu.


Voor dat eten zorgt mijn pap wel.

Doe je goed!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-12-2005 16:49 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2005 13:35 schreef bazzio het volgende:
Je kan ook gewoon 10 cm groeien ofzo, dan klopt het gewicht ook weer.


Maar dan ben ik langer dan m'n vriend en dat is ook geen zicht.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 20-12-2005 23:39 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

Ik heb een vriendin die toch echt gewoon slank is, maar ze is constant bezig met haar gewicht. Zelf als we met sinterklaas van een aardige leraar (ja, die zijn er nog, sporadisch) pepernoten krijgen neemt zei er geen omdat 'je daar dik van wordt'. Ze is een keer na de coopertest bijna flauw gevallen omdat ze nog niks gegeten had.. Daar kan ik me echt rot aan ergeren.


Go ahead without me, I'll find my own way


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-12-2005 23:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Is ze Pakistaanse?


signature


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 21-12-2005 8:12 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ben eind 2004 begonnen met gezond eten/leven. Inmiddels 25 kilo afgevallen.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 8:34 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 8:12 schreef Razor Jack het volgende:
Ben eind 2004 begonnen met gezond eten/leven. Inmiddels 25 kilo afgevallen.

Netjes.
Wat heb je gelaten, of wat doe je nu anders?
Ik wil ook steeds gezonder eten, maar alles wat ongezond is, is ook zo lekker
Ik wil er een kilo of 5 tot 10 af hebben.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 21-12-2005 9:24 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 8:34 schreef zillah-morte het volgende:
Netjes.
Wat heb je gelaten, of wat doe je nu anders?
Ik wil ook steeds gezonder eten, maar alles wat ongezond is, is ook zo lekker
Ik wil er een kilo of 5 tot 10 af hebben.


Vaste tijden eten, drie maaltijden per dag. Wel gezond eten (dus niet van die vette zooi) en ook normale porties. De neiging een tweede of zelfs derde bordje op te scheppen heb ik achterwege gelaten. 1 bord eten is voldoende. Na een poosje krimpt je maag en zit je na 1 bord gewoon vol.
Verder drink ik nog maar weinig alcohol en ja, bewegen is belangrijk. Snoepen ben ik ook mee gestopt, doe het sporadisch eens. Maar dan weer met mate!

Oh ja, stukje wilskracht is ook handig.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 9:41 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Tja die wilskracht...
Ik moet overal gewoon even op letten. Ook met koken. Je doet al gauw een sausje bij de gebakken aardappels, of teveel vet eten etc. Ook zou ik meer moeten bewegen. Ik fiets de laatste tijd wel 4 keer per week 15 km per dag.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Ascension
The Watcher
Usericon van Ascension
Posted 21-12-2005 9:45 by Ascension Wijzig reactieProfiel van AscensionQuote dit bericht

Dan ben je al goed bezig, met je fietsen!

Ik hoef niet zonodig te lijnen, ik ben best tevreden met m'n gewicht (49 kilo bij 1.60m). Ik wil wel iets gezonder gaan eten want als ik 's avonds uit het werk kom eet ik alles wat in mijn gezichtsveld komt.


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 9:50 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2005 9:45 schreef Ascension het volgende:
Ik wil wel iets gezonder gaan eten want als ik 's avonds uit het werk kom eet ik alles wat in mijn gezichtsveld komt.

Arme mensen... en vandaar dat gat in de muur


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 21-12-2005 9:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2005 9:45 schreef Ascension het volgende:
Dan ben je al goed bezig, met je fietsen!

Ik hoef niet zonodig te lijnen, ik ben best tevreden met m'n gewicht (49 kilo bij 1.60m). Ik wil wel iets gezonder gaan eten want als ik 's avonds uit het werk kom eet ik alles wat in mijn gezichtsveld komt.

Helpt in ieder geval iets
Ik ben wel even wat zwaarder dan jij bent. Vandaar 5, maar liever 10 kilo eraf.
Kijk ik wordt bijna 30, dus moet oppassen
Ik ben 1.73 en weeg 70 kilo.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


FabioLione
Krachtmetaal
Usericon van FabioLione
Posted 21-12-2005 10:01 by FabioLione Wijzig reactieProfiel van FabioLioneQuote dit bericht

Ik zou eigenlijk niet weten of ik te zwaar ben... Boeit me verder ook niet, maar ik ben 80 kilo en 1m82?


Remember proud brothers, everything is possible when you let the mystic power of the dragonflame burn in your heart...


Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 21-12-2005 13:02 by Landroval Wijzig reactieProfiel van LandrovalQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2005 23:42 schreef Hypnos het volgende:
Is ze Pakistaanse?


Nope gewoon Nederlands..


Go ahead without me, I'll find my own way


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen