IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 26-01-2005 7:22 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Allebei al druk aan 't sporten?


Welcome to the Atrocity Exhibition


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2005 9:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2005 22:44 schreef Dragonsfire het volgende:
Gelukkig scheer je dan niet iedereen over 1 kam, hè?!

Ik heb een overgewicht van zo'n 35 kilo. Dat is het gevolg van een eetverslaving die ik heb ontwikkeld door de jaren heen. Beetje depressief; eten. Beetje verveeld; eten. Beetje gezellig; eten.

Ik heb een razendsnelle stofwisseling waardoor ik voorheen nooit op hoefde te letten wat ik at. Ik moest zelfs uitkijken niet teveel af te vallen. 75 kilo bij 1,98m is wat weinig. Nu is het inmiddels 130 kilo terwijl 90 á 100 kilo mijn ideaalgewicht is. Zelfs mijn stofwisseling kan mijn eten niet bijbenen.
Allemaal het gevolg van die eetverslaving.

Het is dus geen luiheid en niet willen bewegen die mijn afvallen tegenhoudt.
En er zijn natuurlijk nog veel meer redenen waardoor mensen niet af kunnen vallen terwijl ze absoluut niet te lui zijn om te bewegen. Denk dus eerst even na voordat je zo'n opmerking maakt...


Ik zie niet in waarom dit niet onder " state of mind" valt.

Een verslaving is net zo goed een gebrek aan wilskracht, wat de oorzaak ook mogen zijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2005 9:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 1:26 schreef Flamehead het volgende:
In gaval van depressies. Bij sporten maak je endorfine aan, dit superrr hormoontje geeft je een lekkkr gevoel( zelfde als bij sex )
Zelf ook last gehad van depriheid en regelmatig sporten help echt. Alleen al om het feit dat het je het gevoel geeft dat je echt iets goeds doet. En de rest in z'n zaal moet je gewoon leren negeren je gaat voor jezelf en niet voor anderen.

Vanmorgen op het nieuws:

Wandelen effectiever dan antideprisiva medicijnen


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-01-2005 10:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 9:57 schreef ghoulliette het volgende:
Vanmorgen op het nieuws:

Wandelen effectiever dan antideprisiva medicijnen


jamaar, jamaar, wandelen is niet leuk. daarvan word je moe en ga je zweten. Een pil is lekker veel makkelijker!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2005 10:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

One pill makes you larger, and one pill makes you small,
And the ones that Mother gives you don't do anything at all.
Go ask Alice when she's ten feet tall.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 26-01-2005 10:20 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Ik zie het verband tussen wandelen, dieten en anti-depressiva niet?


Welcome to the Atrocity Exhibition


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-01-2005 10:25 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Ik ga regelmatig wandelen. Eens lekker uitwaaien helpt altijd om je zorgen even te vergeten.


mvg wk10


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2005 10:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 10:20 schreef A. het volgende:
Ik zie het verband tussen wandelen, dieten en anti-depressiva niet?

Heeft te maken met chemie in je lichaan. Door het wandelen komen bepaalde stoffen vrij die niet vrij komen wanneer je thuis met je luie lijf blijft om op de bank te hangen. Pilletjes stimuleren de hersens ook om die chemische zooi aan te maken.
ff kort door de bocht natuurlijk...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-01-2005 10:36 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Nee, heeft te maken met uitwaaien zeg ik.


mvg wk10


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 26-01-2005 10:41 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 10:33 schreef ghoulliette het volgende:
Heeft te maken met chemie in je lichaan. Door het wandelen komen bepaalde stoffen vrij die niet vrij komen wanneer je thuis met je luie lijf blijft om op de bank te hangen. Pilletjes stimuleren de hersens ook om die chemische zooi aan te maken.
ff kort door de bocht natuurlijk...


Wel heel erg kort door de bocht ja
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat antidepressiva pillen het afgelopen jaar m'n leven gered hebben. Ik vraag me sterk af, of wandelen hetzelfde effect gehad zou hebben.


Welcome to the Atrocity Exhibition


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 15:00 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

Zucht, het is geen of of situatie maar een en en situatie. Een pilletje alleen helpt niet het is een hulpmiddel waardoor je jezelf makkelijker kan veranderen. En sporten helpt enorm, ook al slik je een pilletje. Lichaam en geest zijn 1 "hommmm"

Doe er wat mee zou ik zeggen and stop making excusses. MOVE YO FAT ASSES



Wake up and sniff my dead hamster's carcass


Flamehead
Usericon van Flamehead
Posted 26-01-2005 15:02 by Flamehead Wijzig reactieProfiel van FlameheadQuote dit berichthttp://www.Nepenthe.nl

dankt ghoulliette voor de perfecte aanvulling


Wake up and sniff my dead hamster's carcass


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2005 16:39 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 10:41 schreef A. het volgende:
Wel heel erg kort door de bocht ja
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat antidepressiva pillen het afgelopen jaar m'n leven gered hebben. Ik vraag me sterk af, of wandelen hetzelfde effect gehad zou hebben.

Misschien had je die pillen nooit nodig gehad als je wat meer bewoog.
En als je maar graag genoeg dood wilt helpt niets natuurlijk.

Goede voeding is ook belangrijk voor je gemoedstoestand trouwens.

Dus als je gezond eet en regelmatig beweegt voel je je beter, zie je er beter uit en voel je je om die reden nogmaals beter. En toch doen mensen het liever niet...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-01-2005 16:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 10:36 schreef windkracht10 het volgende:
Nee, heeft te maken met uitwaaien zeg ik.

Dan wel bij Windkracht 10 natuurlijk


Natasja_
Usericon van Natasja_
Posted 26-01-2005 19:12 by Natasja_ Wijzig reactieProfiel van Natasja_Quote dit bericht

Maargoed gister kreeg ik dus een telefoontje van de dieetiste en heb binnenkort een afspraak en het word nog vergoed ook.. Je moet wel eerst een doorverwijzing van de dokter ofzo hebben


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-01-2005 19:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 januari 2005 7:17 schreef VodeVilicious het volgende:
Same here. Naja, iets van 15-20 kilo. Lukt het bij jou?


Tuurlijk niet...
Maar het is wel nodig.

[Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 26-01-2005 19:14]


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Natasja_
Usericon van Natasja_
Posted 26-01-2005 19:15 by Natasja_ Wijzig reactieProfiel van Natasja_Quote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2005 19:14 schreef Leviathanica het volgende:
Tuurlijk niet...
Maar het is wel nodig.


Misschien moet je ook eens langs de dokter gaan.. En zorgen dat hij een doorverwijzing voor je schrijft, ik denk dat het echt helpt als bv. een dieetist een speciaal dieet voor je maakt wat je ook aankunt en bij je past !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-01-2005 19:17 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb jarenlang medicijnen geslikt waar je van aankomt, dat is de mede oorzaak, en natuurlijk de pil.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Natasja_
Usericon van Natasja_
Posted 26-01-2005 19:42 by Natasja_ Wijzig reactieProfiel van Natasja_Quote dit bericht

Ja dat is bij mij ook zo geweest daarom ben ik het afgelopen jaar meer dan 5 kilo aangekomen..


Huffer
here comes the highway man
Usericon van Huffer
Posted 27-01-2005 14:33 by Huffer Wijzig reactieProfiel van HufferQuote dit berichthttp://www.pitfather.com

Alle pillen, poeders en dieeten ten spijt, de beste manier om af te vallen is heel simpel minder eten dan je verbrand. Regelmaat in je patroon helpt ook enorm en een flesje water drinken voordat je gaat eten zorgt er ook voor dat je je sneller vol voelt. En als je wat minder eet heb je onbewust de neiging om te gaan snaaien, dat is simpelweg een kwestie van geen snaaibaar spul in de buurt hebben.
Als je tenslotte ook nog actief gaat bewegen op een niet al te hoog niveau (qua hartslag niet hoger dan 75% van je maximum) moet je die kilo's voor altijd kunnen verliezen!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-01-2005 14:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik ben reeds 23 kilo afgevallen


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 27-01-2005 22:06 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2005 14:36 schreef Snaack het volgende:
Ik ben reeds 23 kilo afgevallen



Bij mij mag er ook wel een kilootje of 10 af.
Ga maar eens op zoek naar een sportschool
*zucht*



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 27-01-2005 22:09 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

www.herbalife.nl

Ben er 5kg per maand mee afgevallen, mijn gewicht is nu al 3 maanden stabiel/ licht dalend (1-2kg per maand)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 27-01-2005 22:13 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gewoon minder zuipen en wat meer snaacken, snaack.


Oud Vuil.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 27-01-2005 22:14 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2005 22:09 schreef Snaack het volgende:
www.herbalife.nl

Ben er 5kg per maand mee afgevallen, mijn gewicht is nu al 3 maanden stabiel/ licht dalend (1-2kg per maand)


*Volle mond van herbalife pilletjes, drankjes etc*

Thx voor de tip



Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen