IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : dieet Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:48 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Dank voor de link Levia!


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-02-2006 17:50 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Je kan ook een boekje kopen voor 7 of 8 pleuro, heel handig want daar staat precies in wat je wel en niet mag hebben. (En je mag best veel hoor!!)


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-02-2006 17:51 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:45 schreef Leviathanica het volgende:
Het is beter omdat ik hiermee wel afval.
Of het goedkoper is weet ik niet want ik eet veel verse groente en dat is ook wel duur.
Het voordeel is dat je mag eten, en dat doe ik zo graag.

http://www.hetsouthbeachdieet.nl/
ik ben niet zo'n heel erge groente freak dus dat is meestal wel een probleem bij de dieeten. ook eet ik geen vis dat wordt vaak in recepten gezet.
Wat ik nu al lees in de eerste periode dat je geen brood, pasta, aardappelen, rijst, bietjes of worteltjes mag eten. Wat moet je dan als basis van je maaltijd eten.. Ik leef op pasta;s rijst en aardappelen. En wortelen en bietjes zijn toch mijn favo groenten.

Hmm gaat voor mij niet werken. blijf dan toch maar bij herballife.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:50 schreef Leviathanica het volgende:
Je kan ook een boekje kopen voor 7 of 8 pleuro, heel handig want daar staat precies in wat je wel en niet mag hebben. (En je mag best veel hoor!!)


Hm, weet je wat 't probleem bij mij vaak is?
Op m'n werk eet ik mee in de 'groep', dat is een onderdeel van m'n werk en een 'therapeutische' bezigheid... Ik vind 't dan niks om met allerlei shakes en apart eten aan te komen zetten.


..."Hate can only create more hate"...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-02-2006 17:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:39 schreef Immortella het volgende:
Hmm, zit ook al een tijdje te denken aan dat Herbalife spul. Alleen vind ik het inderdaad ook erg prijzig. Ik heb het er wel voor over, maar dan moet ik er ook vrij zeker van zijn dat de resultaten er naar zijn .


Ik ben er binnen 6 maanden 25kg mee afgevallen.. Dat is nu bijna 2 jaar geleden, en ik ben nog steeds op gewicht!

Het is alleen wel vrij duur ja.. Maar goed, wat is nu duur als het om je gezondheid gaat!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:51 schreef Cadaveria het volgende:
ik ben niet zo'n heel erge groente freak dus dat is meestal wel een probleem bij de dieeten. ook eet ik geen vis dat wordt vaak in recepten gezet.
Wat ik nu al lees in de eerste periode dat je geen brood, pasta, aardappelen, rijst, bietjes of worteltjes mag eten. Wat moet je dan als basis van je maaltijd eten.. Ik leef op pasta;s rijst en aardappelen. En wortelen en bietjes zijn toch mijn favo groenten.

Hmm gaat voor mij niet werken. blijf dan toch maar bij herballife.


Hm, same here. Ben enorm gek op brood, pasta, aardappelen, etc.. Eigenlijk alles waar veel koolhydraten in zitten..


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-02-2006 17:54 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 februari 2006 17:51 schreef Cadaveria het volgende:
ik ben niet zo'n heel erge groente freak dus dat is meestal wel een probleem bij de dieeten. ook eet ik geen vis dat wordt vaak in recepten gezet.
Wat ik nu al lees in de eerste periode dat je geen brood, pasta, aardappelen, rijst, bietjes of worteltjes mag eten. Wat moet je dan als basis van je maaltijd eten.. Ik leef op pasta;s rijst en aardappelen. En wortelen en bietjes zijn toch mijn favo groenten.

Hmm gaat voor mij niet werken. blijf dan toch maar bij herballife.


Ik leef juist graag op vis en groente.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-02-2006 17:54 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:52 schreef Immortella het volgende:
Hm, weet je wat 't probleem bij mij vaak is?
Op m'n werk eet ik mee in de 'groep', dat is een onderdeel van m'n werk en een 'therapeutische' bezigheid... Ik vind 't dan niks om met allerlei shakes en apart eten aan te komen zetten.
bekend probleem. Wat ik dan vaak doe is ipv 2 schepjes shake spul 1 in de melk of vruchtensap te doen. En dan eet ik met de groep 1 boterham mee.
Voordeel van herballife is dat je bij het avond eten wel gewoon kan eten wat je wilt (je kunt natuurlijk het beste wel op de cal. letten) Maar bij veel instellingen is het eten wel redelijk gezond.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:52 schreef Snaack het volgende:
Ik ben er binnen 6 maanden 25kg mee afgevallen.. Dat is nu bijna 2 jaar geleden, en ik ben nog steeds op gewicht!

Het is alleen wel vrij duur ja.. Maar goed, wat is nu duur als het om je gezondheid gaat!


Tering! Wat enorm goed zeg

Nouja, zoals ik al zei, de prijs heb ik er wel voor over, als de resultaten er dan ook maar naar zijn! Heb je er ook veel bij gesport dan? Daar heb ik namelijk weinig tijd voor (ik fitness thuis af en toe wat, maar niet drie keer per week intensief ofzo..).


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-02-2006 17:55 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 februari 2006 17:52 schreef Snaack het volgende:
Ik ben er binnen 6 maanden 25kg mee afgevallen.. Dat is nu bijna 2 jaar geleden, en ik ben nog steeds op gewicht!

Het is alleen wel vrij duur ja.. Maar goed, wat is nu duur als het om je gezondheid gaat!

Dat is ook zo, en dik zijn is ook duur..
Voor vrouwen met een maatje meer is een BH moeilijk te vinden en achterlijk duur.
En de grote maten zijn vaak al op als de winkels alles in de uitverkoop gooien.
Ik kan nu veel goedkoper leuke kleding kopen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-02-2006 17:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:53 schreef Immortella het volgende:
Hm, same here. Ben enorm gek op brood, pasta, aardappelen, etc.. Eigenlijk alles waar veel koolhydraten in zitten..
ja . hoe doen die itallianen dat toch.. die zijn niet allemaal zo dik toch


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-02-2006 17:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:55 schreef Leviathanica het volgende:
Dat is ook zo, en dik zijn is ook duur..
Voor vrouwen met een maatje meer is een BH moeilijk te vinden en achterlijk duur.
En de grote maten zijn vaak al op als de winkels alles in de uitverkoop gooien.
Ik kan nu veel goedkoper leuke kleding kopen.
Tegenwoordig bij de Zeeman..hebben BH's tot in iedergeval maat E van 8 euro en ze zijn helemaal goed


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-02-2006 17:57 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:54 schreef Cadaveria het volgende:
bekend probleem. Wat ik dan vaak doe is ipv 2 schepjes shake spul 1 in de melk of vruchtensap te doen. En dan eet ik met de groep 1 boterham mee.
Voordeel van herballife is dat je bij het avond eten wel gewoon kan eten wat je wilt (je kunt natuurlijk het beste wel op de cal. letten) Maar bij veel instellingen is het eten wel redelijk gezond.


Dat is inderdaad een goede tip ja. Ik heb veel late diensten, en er wordt 's avonds brood gegeten waar ik werk. Ik heb nu altijd al het probleem dat ik, als ik late dienst heb, helemaal niet warm eet. Tussen de middag heb ik namelijk nog geen zin in een warme hap, neem dan vaak ook een boterham, maar twee keer per dag shakes vind ik ook niks. Als ik vroege dienst heb, wordt er inderdaad gezond gegeten tussen de middag, gewoon groente, vlees en aardappels en af en toe pasta of rijst.


..."Hate can only create more hate"...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-02-2006 17:57 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 februari 2006 17:56 schreef Cadaveria het volgende:
Tegenwoordig bij de Zeeman..hebben BH's tot in iedergeval maat E van 8 euro en ze zijn helemaal goed

Maar ik heb geen E en ze beginnen bij 80/85 omtrek.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


localfre4k
Usericon van localfre4k
Posted 14-02-2006 18:04 by localfre4k Wijzig reactieProfiel van localfre4kQuote dit bericht

mischien helpt spinning
alleen het nadeel daarvan is
dat de muziek die dr bij gedraaid word warschijnlijk iritante house deuntjes zullen zijn


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-02-2006 18:04 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 17:54 schreef Immortella het volgende:
Tering! Wat enorm goed zeg


Sja, het ging eigenlijk vanzelf

Nou ja.. Ik was het te zwaar zijn echt goed zat, dus de discipline om braaf aan de shakes en tabletten te gaan had ik wel

quote:

Nouja, zoals ik al zei, de prijs heb ik er wel voor over, als de resultaten er dan ook maar naar zijn! Heb je er ook veel bij gesport dan? Daar heb ik namelijk weinig tijd voor (ik fitness thuis af en toe wat, maar niet drie keer per week intensief ofzo..).


Helemaal niets. Alleen wel gestopt met frisdrank, braaf op tijd je tabletten en shakes nemen, veel water drinken, klaar.

At soms gewoon nog een paar keer per week vette shit (patat ofzo). Alleen merkte ik wel, omdat dat Herbalife een afgepaste hoeveelheid is, dat ik steeds minder voedsel nodig had.. Ik at veeel te veel namelijk.

En, dat vind ik een groot pluspunt, want ik KAN nu gewoon niet meer teveel eten. Mijn maag is namelijk iets kleiner geworden.

@Levia: Ik had helemaal geen last van een hongergevoel, komt denk ik doordat ik zoveel water dronk (makkelijk 3 liter per dag).


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-02-2006 18:06 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 februari 2006 18:04 schreef Snaack het volgende:


@Levia: Ik had helemaal geen last van een hongergevoel, komt denk ik doordat ik zoveel water dronk (makkelijk 3 liter per dag).

Ik dronk toen en nog steeds ook veel water/groene thee.
Ik denk dat het per persoon verschilt welk dieet het beste voor je is.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-02-2006 18:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 14 februari 2006 18:06 schreef Leviathanica het volgende:
Ik dronk toen en nog steeds ook veel water/groene thee.
Ik denk dat het per persoon verschilt welk dieet het beste voor je is.


Ik slikte er ook van die, pff, hoe heten die krengen, euhm "Thermo Complete" dingen bij, tussen elke shake en maaltijd in.

Die schijnen het hongergevoel ook iets te onderdrukken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-02-2006 18:16 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Wat ik nu doe bevalt me prima.
Geen honger meer enzo.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Slet
Usericon van Slet
Posted 14-02-2006 18:28 by Slet Wijzig reactieProfiel van SletQuote dit bericht

ik ben nu sinds oktober bezig via het werk met Atkins (net zoiets als South Beach) en ben tot nu toe 12kg kwijt...

In het begin had ik ook moeite omdat ik geen brood, pasta en rijst mocht, maar ik moet zeggen dat het best meevalt omdat een tijd niet te doen. Nu mag ik dat wel weer een beetje. Toch blijven we vaak alleen vlees/vis en groente eten..

Het valt niet altijd mee...vooral de laatste paar weken..druk op het werk enzo en dan heb ik 's avonds gewoon zin in wat lekkers. Dus nu maar weer wat strenger zijn en er weer tegen aan


~ I'm an instant star. Just add water and stir~


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-03-2006 22:58 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
'Weinig koolhydraten slecht voor gezondheid'

Uitgegeven: 17 maart 2006 14:03
Laatst gewijzigd: 19 maart 2006 17:18
LONDEN - Het volgen van een koolhydraatarm dieet kan zeer nadelig zijn voor de gezondheid. Amerikaanse artsen beschrijven vrijdag in het medische tijdschrift The Lancet hoe een 40-jarige vrouw voor haar leven vocht na het volgen van het zogenoemde Atkins-dieet. Ze had een gevaarlijk hoog gehalte aan bepaalde zuren in haar bloed gekregen, zo meldt de BBC.

De artsen concludeerden dat het dieet debet was aan de slechte situatie van de vrouw. Ze had een veel te hoog gehalte aan ketonen in haar bloed. De lever produceert deze stoffen als het insulineniveau daalt door verhongering of diabetes. De vrouw had een maand geleefd op vlees, kaas en salades en had, conform de Atkins-richtlijnen, extra vitamines en supplementen geslikt, maar ook haar urine regelmatig gecheckt.

Het Atkins-dieet, genoemd naar bedenker Robert Atkins, gaat ervan uit dat koolhydraten dik maken. Vetten en eiwitten mag je eten, maar pasta en brood liever niet.

Al vaker is vanuit de medische hoek gesuggereerd dat het een gevaarlijk dieet is. Er zou een grotere kans bestaan op hartaanvallen, diabetes, nierproblemen, aderverkalking en een te hoog cholesterolgehalte.

Gezien op nu.nl.

Dus, ga sporten of zo .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-03-2006 23:05 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Ik vind 0,0 koolhydraten consumeren ook niet normaal. Een béétje koolhydraten moet. Ik denk alleen wel dat deze mevrouw d'r lichaam het gewoon niet in 'r had om zo'n dieet te volgen.
Luck of the draw.



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 21-05-2006 17:09 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Afgelopen maandag weer begonnen. Vanochtend weer gewogen: 3,5 kilo kwijt!

Vanaf deze week kan ik meer gaan sporten, dus hoop dat de kilo's er af blijven vliegen! (Al is het maar een kilo per week ).


..."Hate can only create more hate"...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-05-2006 2:02 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 mei 2006 17:09 schreef Immortella het volgende:
Afgelopen maandag weer begonnen. Vanochtend weer gewogen: 3,5 kilo kwijt!


quote:
Vanaf deze week kan ik meer gaan sporten, dus hoop dat de kilo's er af blijven vliegen! (Al is het maar een kilo per week ).
Komt goed dan. Binnen 2 jaar weeg je helemaal niks meer in zo'n tempo

Ik ga ook maar weer eens wat meer sporten. Is er de afgelopen maanden ernstig bij ingeschoten..



WMP
Usericon van WMP
Posted 22-05-2006 2:11 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Dieeten volgen is meestal tijdelijk, dus na een periode van afvallen, komt er weer de tijd dat je vervalt in je oude eetpatroon (en die is meestal vrij ongezond, want je gaat niet voor niets een dieet volgen) en is je verloren gewicht er weer zo aan.
Mijn remedie: je gehele voedingspatroon blijvend veranderen en gaan/meer sporten. Niks geen dieet, en al helemaal geen koolhydraat/vet/...-vrij dieet. Alles kan en mag, maar gewoon in normale hoeveelheden.
Enige 'nadeel' is dat het erg veel discipline kost, maar goed, je hebt er wat voor over of niet...


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen