IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Auto Rijles/Rijbewijs Topic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-01-2008 1:32 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Maandag heb ik mijn rij-examen, morgen mijn laatste les. Spannend


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 10-01-2008 1:34 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik snap er nu geen reet meer van. Wat is nou een les, en wat is nou een uur? Dat wordt geloof ik wel eens door elkaar gebruikt.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-01-2008 1:35 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

in 3 keer geslaagd met 45 lessen (elke week een uur). Maar zoals aangegeven: al doende leert men het meest. Ik heb mijn rijbewijs nu dik 8 jaar en ik rij niet bijzonder veel maar als ik moet rijden dan gaat dat gesmeerd



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 10-01-2008 8:08 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

In twee keer gehaald na 4 lessen. Tegenwoordig elke dag de baan op. Ik hou er wel van. Lekker muziekje op en de tijd vliegt voorbij.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-01-2008 9:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 januari 2008 1:34 schreef WhiteRider het volgende:
Ik snap er nu geen reet meer van. Wat is nou een les, en wat is nou een uur? Dat wordt geloof ik wel eens door elkaar gebruikt.
Klopt, hangt van je rijschool af. Sommige werken met lessen van 3 kwartier, andere van anderhalf uur. Ikzelf houd een uur aan.
Maar die 42 van het CBR-gemiddelde zijn de volle 60 minuten.
Ikzelf heb 90 uren les gehad; mijn tweede instructeur kon me pas duidelijk maken dat je vooral moet afgaan op je eerste ingeving...
En nu als boter door de verkeersbrei.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-01-2008 12:51 by Dentz Profiel van Dentz

Grey,

Hoe is het nu met je auto afgelopen? Al gemaakt?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-01-2008 14:15 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nope, kan niet zomaar 4 dagen aan leerlingen ter plekke afbellen.
Reparatie gaat vanaf de 24e gebeuren...
Duurt 4 werkdagen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-01-2008 17:03 by Dentz Profiel van Dentz

Au.
Geen vervangende auto voor die 4 dagen?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-01-2008 17:04 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Grappig dat juist Dentz op Grey z'n ingedeukte bumper reageert.


Bruce Banner


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-01-2008 17:05 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 10 januari 2008 17:03 schreef Dentz het volgende:
Au.
Geen vervangende auto voor die 4 dagen?

auto wel, lesauto niet.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 10-01-2008 17:05 by Dentz Profiel van Dentz

Toon ik een keer interesse.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 10-01-2008 17:35 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 9 januari 2008 23:56 schreef she_devil het volgende:
heb het overigens niet van een vreemde...mijn moeder heeft 11 rij examens afgelegd...(gelukkig wel geslaagd uiteindelijk...)


zou er niet gewoon een max aantal exames moeten zijn.. het lijkt mij dat mensen die na een x aantal keer niet slagen gewoon niet doorhebben hoe het werkt en niet op de weg horen...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 10-01-2008 17:38 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 10 januari 2008 17:35 schreef Aaaarco het volgende:
zou er niet gewoon een max aantal exames moeten zijn.. het lijkt mij dat mensen die na een x aantal keer niet slagen gewoon niet doorhebben hoe het werkt en niet op de weg horen...

En dan vergeet je nog dat ze zelfs een staatsexamen hebben gedaan..( of zoiets..iig )

15 lessen voor deze dude
Vrachtwagen in een week
motor in 12 lessen.
Theorie voor alleen in een keer behalve chauffeursdiploma
daar heb ik het deel administratie in 2 keer gedaan.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 10-01-2008 17:57 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

Ik heb mn rijbewijs gehaald met 20 lessen (van 1 uur) en 2 praktijk examens.

Met die lessen wat eerder gevraagd werd is het vaak per rijschool verschillend. Mijn pakket kostte 1200 euro en daarvoor had ik 20 lessen, alle tussentijdse toetsen (niet nodig, maar wel handig) een examen en eventueel (die ik dus gebruikt heb) een her-examen.

Bij de rijschool die ik had vertelde mijn instructeur dat hij na 1 of 2 lessen beoordeelde hoeveel lessen er ongeveer nodig zijn en daarvoor een pakket samenstelde. Zijn gemiddelde aantal lessen wat hij gaf waren 20 tot 25 lessen voor mannen en 25 tot 30 lessen voor vrouwen.

Ik ben nergens zenuwachtig geweest maar voor mijn examens wel, daarom zakte ik de eerste keer ook. De tweede keer zei de examinator dat als je het gevoel had dat je zenuwen de overhand gingen nemen je in het stuur moest knijpen, binnenspiegels checken, buitenspiegels checken, diep in en uitademen en gewoon rustig verder rijden.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 15-01-2008 1:25 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Rijbewijs gehaald


Faustian Spirit of the Earth


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 15-01-2008 10:26 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

gefeliciteerd, en veel rijplezier

mja waarschijnlijk eerst 5 werkdagen wachten?


watery black
Usericon van watery black
Posted 15-01-2008 11:21 by watery black Profiel van watery black

ik heb mmijn autorijbewijs na 22 uur gehaald, ik ben wel 3 keer op moeten gaan. 1e keer iets met zenuwen, 2e keer iets met tabletjes van de dokter tegen de zenuwen die een iet verkeerde uitwerking op wabla hadden (ik viel ervan in slaap ) 3e keer gewoon schijt aan alles en gedaan zoals ik dacht dat het goed was.

motorrijbewijs 16 uur, 2 keer op geweest (1e keer weer zwaar de zenuwen)

ik ben met beide tegelijk aan de gang gegaan. Begin september ben ik begonnen met lessen, met kerst had ik mn autorijbewijs en 5 januari mn motor.

hehe, lessen was altijd wel leuk: 3 kwartier auto, 1 1/2 uur motor, en dan weer 3 kwartier auto. schoot lekker op zo


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2008 13:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Waarom lees ik hier nergens iets van mensen die er méér dan 35 uur over hebben gedaan? Schamen jullie je ofzo?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 15-01-2008 13:42 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

55 lessen van 3 kwartier, veelal in dubbele lessen. in één keer theorie en praktijk gehaald


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-01-2008 13:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Kijk, lijkt er meer op.
Ikzelf ongeveer 90, omdat mijn eerste instructeur me niet duidelijk kon maken dat je moet afgaan op je eerste indruk en zéker niet teveel moet nadenken.
Blij dat ik mocht lessen op kosten van HKH Beatrix.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


watery black
Usericon van watery black
Posted 15-01-2008 13:46 by watery black Profiel van watery black

theorie heb ik inderdaad ook in een keer gehaald, ook auto en motor gecombineerd. in duitsland bestaat het theorie namelijk uit 2 delen, een basis onderdeel en een deel toegespitst op het vervoersmiddel. als je die allebei tegelijk doet hoef je ook maar 1 keer de basis in te vullen, en maar 1 keer te dokken. tis wel niet veel, maar t scheelt toch weer een paar euro, en een keer extra zenuwen


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2008 13:52 by Chelman Profiel van Chelman

Waar ze hier meer aandacht aan zouden mogen besteden is het rijden op provinciale wegen. Als ik in Duitsland, Frankrijk of in Polen op een provinciale weg een Nederlander zie hou ik mijn hart vast.

Dit komt waarschijnlijk omdat de snelwegen hier goed zijn en een meer dan gemiddelde dichtheid hebben terwijl de B-wegen over het algemeen slecht zijn. In die andere landen zijn de B-wegen aanzienlijk beter (breder, brede verharde berm) en worden derhalve meer gebruikt.

Maar goed, het is altijd even schrikken als je in Duitsland of Polen aan het inhalen bent en je tegenligger gaat niet opzij....het blijkt meestal een Nederlander.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 15-01-2008 13:55 by Pandora Profiel van Pandora

Ik heb eerlijk gezegd niet bijghouden hoeveel lessen ik heb gereden. Voornamelijk omdat ik het niet boeiend vond.
Heb m'n theorie in een keer gehaald, maar m'n praktijk in vier keer door zenuwen. Daarmee doe ik het dan gelukkig nog wel beter dan m'n broer die pas de vijfde keer is geslaagd.


En ehm, rijinstructeurs sturen geen kanditen op examen als ze niet kunnen rijden. Dat er mensen zijn die soms wel tien keer zakken komt vaak door zenuwen en faalangst. Voor iemand die dit nooit heeft gehad zoiets niet te begrijpen. Maar om dan gelijk te zeggen dat dergelijke mensen geen recht hebben op een papiertje is onzin.
Mensen die echt een gevaar voor het verkeer vormen worden uberhaupt nooit op examen gestuurd. Een nichtje van mij heeft vijftig rijlessen gehad (zowel in automaat als handgeschakeld) en daarnaast ook nog een heleboel simmulatielessen. Maar ze is nou eenmaal niet goed in snel beslissingen nemen. Nu heeft ze een brommercertificaat en een scooter. Is ze ook blij mee. Een rijbewijs zal ze wss nooit krijgen omdat ze dan een gevaar voor het verkeer zou vormen. Mensen die echt niet kunnen rijden worden gewoon niet op examen gestuurd. Klaar uit. Dus om te zeggen dat je na een aantal keer een examen te hebben gedaan je niet meer op mag is klinkklare onzin.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-01-2008 17:36 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 januari 2008 13:37 schreef Greycloak het volgende:
Waarom lees ik hier nergens iets van mensen die er méér dan 35 uur over hebben gedaan? Schamen jullie je ofzo?


ik geloof 42 uur hier, maar alweer in 2001 dus zeker weten doe ik het niet meer...


Je moeder.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 16-01-2008 2:00 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 15 januari 2008 10:26 schreef drdennuz het volgende:
gefeliciteerd, en veel rijplezier

mja waarschijnlijk eerst 5 werkdagen wachten?


En nog eerst een wagen kopen


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen