IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Auto Rijles/Rijbewijs Topic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-03-2008 21:25 by Mark Profiel van Mark

Ja

En ik had zo'n mooi guitig koppie op die pasfoto ook, dik gezond haar en gladgeschoren bekkie. Nou zit ik opgescheept met een gedigitaliseerde boeventronie met kalende harsens en een baard op mijn rijbewijs. Een blik van meneer agent op dit nieuwe passie en de cross-checking gaat overuren draaien


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-03-2008 21:39 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

gouden omschrijving

ah net telefoontje van mijn rijinstructeur gehad dat het moet gaan lukken voor de 22e. wel te verstaan de 21e afrijden waarschijnlijk. Ik MOET het wel in 1x halen want hij vertelde me dat er sowieso 2 weken tussen zakken en opnieuw examen doen in moet zitten.. maar eerst donderdag mijn 1e les. Gelukkig overdag en buiten de spits.

aaargggg mevrouw hake.. waarom bedenk je toch nooit dit soort dingen op tijd


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 11-03-2008 0:04 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 10 maart 2008 14:32 schreef Cadaveria het volgende:
zo de theorie is binnen. Nu mijn onenigheidje met de rijschool uitvechten en hopen dat ik voor 22 april mijn roze kaartje heb.


Gefeliciteerd!!

edit: x2 lees ik zo. Gewoon ook in één keer halen

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 11-03-2008 0:07]


Hatsjikidee!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-03-2008 11:59 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 11 maart 2008 0:04 schreef Unholy Mary het volgende:
Gefeliciteerd!!

edit: x2 lees ik zo. Gewoon ook in één keer halen
gaat ik voorals nog gewoon vanuit.. ff vince lief aankijken of ik af en toe ff in de amazon wat mag oefenen. maar misschien kan ik beter rajackar vragen. dat is toch een leasbak


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 11-03-2008 21:58 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Afgelopen Zaterdag een proefles motor rijden gehad, omdat ik die nog te goed had als verjaardagscadeau van mijn lieftallige vriendinnetje! Erg geslaagd en na afloop direct de volgende les vast gelegd. Nu sparen en hopelijk snel een aanpassing op mijn rijbewijs halen (naast de B, ook de A).


Op je knie en pijp voor genade!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-03-2008 22:29 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Maandag eerste les.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-03-2008 22:31 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 11 maart 2008 22:29 schreef WhiteRider het volgende:
Maandag eerste les.
succes


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-03-2008 22:32 by Mark Profiel van Mark

Hehe, een van de laatste keren dat ik daadwerkelijk in een auto zat heb ik nog de tuinmuur van de buren omver gereden

Inmiddels de auto verkocht...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-03-2008 22:34 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 11 maart 2008 22:32 schreef Mark het volgende:
Hehe, een van de laatste keren dat ik daadwerkelijk in een auto zat heb ik nog de tuinmuur van de buren omver gereden

Inmiddels de auto verkocht...
doe je goed


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-03-2008 22:38 by Mark Profiel van Mark

Ja, was een leuke kennismaking ook.

"Hi, erm, I'm the guy who moved into the house around the corner from yours a few weeks ago. Erm. I kind of knocked over your garden wall."

Gelukkig zijn we inmiddels alweer verhuisd


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-03-2008 22:41 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 11 maart 2008 22:38 schreef Mark het volgende:
Ja, was een leuke kennismaking ook.

"Hi, erm, I'm the guy who moved into the house around the corner from yours a few weeks ago. Erm. I kind of knocked over your garden wall."

Gelukkig zijn we inmiddels alweer verhuisd
Is weer eens wat anders dan een om een kommetje suiker vragen.

'k ben benieuwd hoeveel brokken ik donderdag ga maken.
Mijn resultaat van het lessen toen ik 18 was is: de verkeerde kant van de snelweg op rijden, een bijna ongeluk op de snelweg veroorzaakt omdat ik niet achteruit keek en geen richtingaanwijzer aandeed en hups in ging voegen. En met file parkeren reed ik (welliswaar heeeel zachtjes) tegen een andere auto aan.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 12:45 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

WOEHOOOOOOOOOOEEEEEEEE rijles ging super goed!!!!
Eigenlijk doen ze de eerste les dat je alleen mag sturen, ik mocht na een kwartier schakelen, inparkeren, chicanes oefenen (dat is echt kicken volle snelheid erin!! hij vond me alleen potentieel klant te hard rijden ), snelweg op ect. 17 april afrijden


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 13-03-2008 17:02 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 12 februari 2008 16:57 schreef Cadaveria het volgende:
ik moest dat 8 jaar terug al bij mijn eerste les.. helemaal alleen schakelen en alles. na les 3 al op de snelweg!
ben benieuwd hoe dat tegenwoordig gaat. 26e mijn 1e les.


Ik moest bij mn eerste les ook alles zelf en heb snelweg en alles gehad. Snelweg is eigenlijk ook een van de makkelijkste dingen, maar word als moeilijk gezien omdat je daar het hardst rijd.

Bij mijn rijschool hadden ze trouwens een soortgelijk iets met een puntensysteem alleen deed een rijinstructeur dat uit zn hoofd en na 3 lessen. Je moest hem er dan niet op vastpinnen maar hij had wel gelijk met dat ik in 20 lessen van een uur zou slagen

[Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 13-03-2008 17:05]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-03-2008 17:13 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 13 maart 2008 17:02 schreef drdennuz het volgende:
Ik moest bij mn eerste les ook alles zelf en heb snelweg en alles gehad. Snelweg is eigenlijk ook een van de makkelijkste dingen, maar word als moeilijk gezien omdat je daar het hardst rijd.

Bij mijn rijschool hadden ze trouwens een soortgelijk iets met een puntensysteem alleen deed een rijinstructeur dat uit zn hoofd en na 3 lessen. Je moest hem er dan niet op vastpinnen maar hij had wel gelijk met dat ik in 20 lessen van een uur zou slagen

Ik was dat van vroeger uit (hehe) ook gewend om meteen alles zelf te moeten doen en daarom vond ik het ook erg lastig om het niet te doen. Ook het kijken in de spiegels ging automatisch. Het inparkeren ging ook meteen vlekkeloos dus dat komt wel goed. Nu gewoon ook idd in 1x slagen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-03-2008 19:36 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Even uit de blijtopic:

TEEEEEEEEEEEEEEEEERING, wat was DAT vet zeg!

BMW + diesel = geniaal! Niet dat ik andere ervaringen heb, maar deze bak rijdt lekkerder dan 99% van de auto's waarin ik heb gezeten.

Nu alleen nog gas/rem/stuur, maar wel met 140 over de snelweg geblazen. Tering de tering, wat is dat gaaf zeg.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-03-2008 19:38 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 maart 2008 19:36 schreef WhiteRider het volgende:
Even uit de blijtopic:

TEEEEEEEEEEEEEEEEERING, wat was DAT vet zeg!

BMW + diesel = geniaal! Niet dat ik andere ervaringen heb, maar deze bak rijdt lekkerder dan 99% van de auto's waarin ik heb gezeten.

Nu alleen nog gas/rem/stuur, maar wel met 140 over de snelweg geblazen. Tering de tering, wat is dat gaaf zeg.




Hehehe, mooi dat je het gaaf vond, maar hoe kan jij nou een auto vergelijken als je nog nooit eerder gereden heb? En 140 is de normale snelheid op de snelweg.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-03-2008 19:39 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 17 maart 2008 19:38 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, mooi dat je het gaaf vond, maar hoe kan jij nou een auto vergelijken als je nog nooit eerder gereden heb? En 140 is de normale snelheid op de snelweg.

Dat zeg ik er toch gelijk bij? Omdat deze lekkerder 'zit' en 'rijdt' dan de andere auto's waarin ik gezeten heb, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 17-03-2008 19:39]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-03-2008 19:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 maart 2008 19:39 schreef WhiteRider het volgende:
Dat zeg ik er toch gelijk bij? Omdat deze lekkerder 'zit' en 'rijdt' dan de andere auto's waarin ik gezeten heb, hehe.


Mkay... en de volgende keer de 160 halen, is nog gaver.



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-03-2008 19:41 by MMayo Profiel van MMayo

lol @ rukgod.. laat die jongen nou met zn 140

Yay, ik mag binnenkort weer een rondje bus rijden doen maar dan met examinator erbij. Is verplicht bij ons op het werk ivm rijden met clienten, alleen krijg je er geen mooie aantekening in je rijbewijs van.. alleen in het personeelsdossier.. balen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-03-2008 19:41 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 17 maart 2008 19:39 schreef WhiteRider het volgende:
Dat zeg ik er toch gelijk bij? Omdat deze lekkerder 'zit' en 'rijdt' dan de andere auto's waarin ik gezeten heb, hehe.


Ergens naast zitten of zelf rijden geeft een best verschil anders.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-03-2008 19:41 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 17 maart 2008 19:40 schreef blonde rockgod het volgende:
Mkay... en de volgende keer de 160 halen, is nog gaver.


Haha, nou ja, ik moet m'n snelheid wel matigen zei hij. Je 'moet' (ook van CBR) vaak +5 rijden, dus 55 of 125, omdat je niet moet achterblijven en best mag doortrappen, maar ik overdreef het een beetje.
Op een gegeven moment zat ik achter een vrachtwagen en reed ik 100 (waar 120 mocht), maar ik kon er niet langs in verband met drukte op de linkerbaan. Op een gegeven moment was het leeg en wilde ik er even langsblazen. Toen dus met 140 3 auto's en een vrachtwagen gepasseerd.

Tering, wat voelt dat vet zeg.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-03-2008 19:42 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 17 maart 2008 19:41 schreef MMayo het volgende:
Ergens naast zitten of zelf rijden geeft een best verschil anders.

Zal best, deze trapt lekker door in ieder geval.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-03-2008 19:42 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 17 maart 2008 19:39 schreef WhiteRider het volgende:
Dat zeg ik er toch gelijk bij? Omdat deze lekkerder 'zit' en 'rijdt' dan de andere auto's waarin ik gezeten heb, hehe.

Dus je weet nog geen zak over auto's.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 17-03-2008 19:43 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 17 maart 2008 19:41 schreef MMayo het volgende:
lol @ rukgod.. laat die jongen nou met zn 140
Hehehe, is toch ook positief bedoeld van mij? Jammer dat mijn bak niet harder gaat dan hooguit 185, anders was ik nog sneller van Enschede naar Hoogeveen gevlogen een paar weken geleden.

quote:

Yay, ik mag binnenkort weer een rondje bus rijden doen maar dan met examinator erbij. Is verplicht bij ons op het werk ivm rijden met clienten, alleen krijg je er geen mooie aantekening in je rijbewijs van.. alleen in het personeelsdossier.. balen!


Goede zaak dat het bedrijf het regeld. Kunnen wel meer mensen gebruiken helaas.



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 17-03-2008 19:43 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 17 maart 2008 19:41 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, nou ja, ik moet m'n snelheid wel matigen zei hij. Je 'moet' (ook van CBR) vaak +5 rijden, dus 55 of 125, omdat je niet moet achterblijven en best mag doortrappen, maar ik overdreef het een beetje.

ehehhe ik ken dat. Ik vind het vooral lastig om weer van 100 naar 70 of zelfs 50 te gaan. 't lijkt dan zoooooooo langzaam.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen