IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Auto Rijles/Rijbewijs Topic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-07-2008 17:01 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 12 juli 2008 15:27 schreef Lainedil het volgende:
"dan"


Hij bedoelt denk ik dat je "als" fietser meer verantwoordelijkheid zou moeten dragen omdat je weet dat je zwakker bent in het verkeer.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


nomad
Usericon van nomad
Posted 12-07-2008 18:10 by nomad Profiel van nomad

Vorige maand c gehaald nu nog e en werk.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2008 20:40 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 12 juli 2008 16:56 schreef Greycloak het volgende:
Ligt eraan van welke site.

Als het goed is wel ja.


Nou ja, dit zegt het CBR dus:

quote:
5 vragen over gevaarherkenning (deze tellen nog niet mee!).


Nu geloof ik best dat ze hun site niet al te regelmatig updaten, ik mail ze wel ofzo.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-07-2008 20:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zou al ingevoerd moeten zijn, vaag.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 12-07-2008 21:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je weet hoe dat soort dingen gaan .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-07-2008 12:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 juli 2008, waarin u vragen stelt over de gevaarherkenningsvragen.

De datum vanaf wanneer de gevaarherkenningsvragen zullen gaan meetellen voor de uitslag is nog niet bekend. Onze streefdatum van medio 2008 is niet gehaald.
Er zijn diverse uitgeverijen die het onderdeel gevaarherkenning in hun lesmateriaal hebben opgenomen. U kunt over dit onderwerp het beste contact opnemen met een goede boekhandel of uw rijschoolhouder.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 14-07-2008 12:44 by Julia Profiel van Julia

7 augustus medische rijtest!

btw grey, heb jij zoiets al eens bij de hand gehad/meegemaakt zo'n rijtest?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 14-07-2008 14:28 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Ik heb nog bijna elf uur te goed over voor het maken van examens op www.theorie-leren.nl. Het betreft examens voor motor. Mail me als je interesse hebt (mail staat in profiel).


Op je knie en pijp voor genade!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-07-2008 15:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 juli 2008 12:22 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hartelijk dank voor uw e-mail van 12 juli 2008, waarin u vragen stelt over de gevaarherkenningsvragen.

De datum vanaf wanneer de gevaarherkenningsvragen zullen gaan meetellen voor de uitslag is nog niet bekend. Onze streefdatum van medio 2008 is niet gehaald.
Er zijn diverse uitgeverijen die het onderdeel gevaarherkenning in hun lesmateriaal hebben opgenomen. U kunt over dit onderwerp het beste contact opnemen met een goede boekhandel of uw rijschoolhouder.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Held0r...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-08-2008 11:20 by Julia Profiel van Julia

Ik zal niemand in spanning laten: medische rijtest niet gehaald.

Hij: "Nou Julia, je mag wel wat vlotter rijden hoor!"
Hij: "Ja, die obstakels staan er natuurlijk niet voor niets; een beetje snelheid minderen is geen overbodige luxe."
Hij: "Het is hier geen 30km zone hoor."
Hij: "Als je zo snel gaat, heb je duidelijk geen tijd om alle benodigde handelingen uit te voeren."

Wát wil hij nou? Sneller, langzamer, sneller, langzamer....

Hij: "We gaan híer links!"
Ik: "Hier????"
Hij: "Nee natuurlijk niet, ik heb hier geen bekenden wonen; bij het kruispunt natuurlijk."

Zeg dan niet godverdomme dat je HIER links wil, maar gewoon DAAR bij het kruispunt links.

Nou moet ik in September terugkomen voor een nieuwe test. Daarnaast raadde hij me ten stelligste aan om met een automaat te gaan rijden, want dan heb ik minder handelingen te verrichten.
Ik kan nog niet én het verkeer in de gaten houden én op tijd alle benodigde handelingehn verrichten.

Ja DUH! Ik ben toch nog niet examenklaar!!! Maar dat heeft niets met mijn medische situatie of medicatie te maken!
Hij moet geen oordeel geven over hoeveel lessen ik nog nodig heb, maar hoe het medisch zit.
Hij wil me na 5 lessen nogmaals zien.

Alsof mijn ADD na 5 lessen is opgelost in het niets of dat mijn medicijnen opeens anders gaan werken in de tussentijd ofzo???



alsof het me allemaal al niet genoeg kost


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-08-2008 16:35 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 7 augustus 2008 11:20 schreef Julia het volgende:

Hij: "We gaan híer links!"
Ik: "Hier????"
Hij: "Nee natuurlijk niet, ik heb hier geen bekenden wonen; bij het kruispunt natuurlijk."




Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-08-2008 16:55 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 7 augustus 2008 16:35 schreef Lionheart het volgende:

misschien vat ik dingen wel te letterlijk op; voor mij betekent híer links: hier links en niet over 200 meter links

kan aan mij liggen hoor

[Dit bericht is gewijzigd door Julia op 07-08-2008 16:56]


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-08-2008 17:00 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 7 augustus 2008 16:55 schreef Julia het volgende:
misschien vat ik dingen wel te letterlijk op




blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 07-08-2008 17:05 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 7 augustus 2008 16:55 schreef Julia het volgende:
misschien vat ik dingen wel te letterlijk op; voor mij betekent híer links: hier links en niet over 200 meter links

kan aan mij liggen hoor


Ik hoop dan dat ze jou gaan verplichten GEEN dom-dom in de auto te nemen....



Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 07-08-2008 17:27 by Sorceress Profiel van Sorceress

Nog even over die gevaarherkenningsvragen; die tellen nog niet mee. Ik heb afgelopen maandag auto theorie examen gedaan, en daar moest ik aan het eind wel 5 gevaarherkenningsvragen maken, maar ze telden nog niet mee. Gelukkig maar want ze waren best pittig, vooral omdat ze heel snel achter elkaar komen en je er weinig tijd voor krijgt. Ben overigens geslaagd, nu praktijk examen aanvragen.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-08-2008 17:41 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 7 augustus 2008 17:05 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik hoop dan dat ze jou gaan verplichten GEEN dom-dom in de auto te nemen....
de dom-dom zegt tenminste netjes: 'over 800 meter de afslag nemen' als ze dat ook bedoelen en niet 'neem hier de afslag'

zucht



er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-08-2008 18:50 by altx Profiel van altx

quote:
Op 7 augustus 2008 11:20 schreef Julia het volgende:
Ik zal niemand in spanning laten: medische rijtest niet gehaald.

Hij: "Nou Julia, je mag wel wat vlotter rijden hoor!"
Hij: "Ja, die obstakels staan er natuurlijk niet voor niets; een beetje snelheid minderen is geen overbodige luxe."
Hij: "Het is hier geen 30km zone hoor."
Hij: "Als je zo snel gaat, heb je duidelijk geen tijd om alle benodigde handelingen uit te voeren."

Wát wil hij nou? Sneller, langzamer, sneller, langzamer....



Snelheid aanpassen op de situatie noemen ze dat in vaktermen... Situaties herkennen is essentieel aan autorijden. Als dat al niet lukt, tsja...

quote:

Hij: "We gaan híer links!"
Ik: "Hier????"
Hij: "Nee natuurlijk niet, ik heb hier geen bekenden wonen; bij het kruispunt natuurlijk."

Zeg dan niet godverdomme dat je HIER links wil, maar gewoon DAAR bij het kruispunt links.


Zijn reactie is by the way wel heerlijk droog...

quote:
Nou moet ik in September terugkomen voor een nieuwe test. Daarnaast raadde hij me ten stelligste aan om met een automaat te gaan rijden, want dan heb ik minder handelingen te verrichten.
Ik kan nog niet én het verkeer in de gaten houden én op tijd alle benodigde handelingehn verrichten.

Ja DUH! Ik ben toch nog niet examenklaar!!! Maar dat heeft niets met mijn medische situatie of medicatie te maken!
Hij moet geen oordeel geven over hoeveel lessen ik nog nodig heb, maar hoe het medisch zit.
Hij wil me na 5 lessen nogmaals zien.

Alsof mijn ADD na 5 lessen is opgelost in het niets of dat mijn medicijnen opeens anders gaan werken in de tussentijd ofzo???



alsof het me allemaal al niet genoeg kost



Ik vind het eigenlijk nog niet eens zo'n slecht advies om met een automaat te gaan rijden. Als ik zelf een auto ga kopen, gaat het waarschijnlijk ook een automaat worden (maar dan niet omdat ik niet met een handgeschakelde bak kan rijden, maar omdat ik gewoon helemaal geen zin in heb in al dat gedoe...).


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-08-2008 20:00 by Julia Profiel van Julia

ach mijn rij-instructeur en ik hebben het al besproken en de volgende test is 's middags en niet om half 9 's ochtends, dus dan zal ik in ieder geval geen last hebben van zijn pms-achtige ochtendhumeur.

alles doorgesproken te hebben kwamen we tot de resumé dat we er vanuit moeten gaan dat die man niet doet/zal doen wat hij moet doen; nl slechts de medische kant beoordelen ipv zoals vanmorgen mij een volwaardig rij-examen laten afleggen.
daar gaan we in dermate op anticiperen dat ik voor de volgende test examen-klaar ben.

dat hebben we juist nu níet gedaan omdat
1. als er definitief nee wordt gezegd je € 2000,- weg hebt gegooid aan lessen
2. het slechts om een medische test zou (hoort te) gaan (rijgeschiktheid) en niet om een examen (rijvaardigheid)


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 07-08-2008 20:15 by Pandora Profiel van Pandora

Godver, dan ben ik blij dat me dat maar vijftig euro heeft gekost voor een krabbel van m'n cardioloog.

Maar als ik dit verhaal lees denk ik inderdaad dat je bent beoordeeld alsof je op examen en niet op keuring was.
Naar.

[Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 07-08-2008 20:16]


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 07-08-2008 20:15 by Pandora Profiel van Pandora

dubbelpost.

[Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 07-08-2008 20:16]


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 07-08-2008 22:42 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 7 augustus 2008 20:15 schreef Pandora het volgende:
Godver, dan ben ik blij dat me dat maar vijftig euro heeft gekost voor een krabbel van m'n cardioloog.

Maar als ik dit verhaal lees denk ik inderdaad dat je bent beoordeeld alsof je op examen en niet op keuring was.
Naar.
€ 400,- kostte het medische voortraject bij de 'onafhankelijke' arts.

de rij-test van vandaag kostte me 2 rijlessen van 1,5 uur omdat het in de auto waarin je lest moet worden afgelegd.

tel daar de volgende test bij op en ik kom op een bedrag van € 536,-

joechei


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-08-2008 22:58 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 juli 2008 18:10 schreef nomad het volgende:
Vorige maand c gehaald nu nog e en werk.
Pools paspoort halen in dat geval



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 08-08-2008 10:22 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 7 augustus 2008 16:55 schreef Julia het volgende:
misschien vat ik dingen wel te letterlijk op; voor mij betekent híer links: hier links en niet over 200 meter links

kan aan mij liggen hoor
Mij werd tijdens de lessen verteld dat hier links de eerstvolgende mogelijkheid was. Dus ik sla de eerst volgende mogelijkheid af, beetje vreemd een woonwijkje dat doodloopt in, maar goed.
Hij: 'Nee niet deze, maar de volgende!'*zucht*'
Ik: 'Eeehmmmm...'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-08-2008 10:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 augustus 2008 16:55 schreef Julia het volgende:
misschien vat ik dingen wel te letterlijk op; voor mij betekent híer links: hier links en niet over 200 meter links

kan aan mij liggen hoor
No offence Julia maar euhm .. damn ..


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 08-08-2008 10:37 by Julia Profiel van Julia

quote:
Op 8 augustus 2008 10:28 schreef Jenje het volgende:
No offence Julia maar euhm .. damn ..
tuurlijk, tuurlijk!

maar die lul heeft toch mijn medische dossier gelezen?
en juist híj zou dan op de hoogte moeten zijn dus van de mogelijke 'beperkingen' en zou daar dus rekening mee moeten houden in zijn aanwijzingen.

ik ben dan nog zo helder om verduidelijking te vragen ( hier????) ipv als de gemiddelde autist direct het stuur om te gooien en bij wijze van spreken een weiland in te rijden, maar come on! je zou toch mogen verwachten dat zo'n gast weet wát er getest moet worden en om welke 'stoornis' het gaat.


magoe... ik slaap er nog een weekendje over en wie weet ga ik tóch voor die automaat. het belangrijkste is dat ik mobiel ben voor mijn werk en niet om in het weekend BoB te kunnen spelen en/of boodschappen te kunnen doen


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen