IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Auto Rijles/Rijbewijs Topic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 27-03-2008 13:16 by Ruben[Obscuritas] Profiel van Ruben[Obscuritas]

Ik moet morgen afrijden, ben op het moment (onnodig, hopelijk) aan het stressen als de tering


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-03-2008 13:19 by XXL Profiel van XXL

Rubens en stressen zijn een slechte combinatie.

http://youtube.com/watch?v=ucCja7ZjuHY


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2008 13:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

neem gewoon wat kalmerende middelen, mag je niet meer rijden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-03-2008 13:20 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 maart 2008 13:15 schreef XXL het volgende:
Waarom zijn die lessen tegenwoordig toch zo duur?
Dat, en een autootje kost tegenwoordig ook geen Hfl 7.850,- meer. Laat staan de brandstof-(accijns)prijzen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-03-2008 13:46 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 27 maart 2008 13:15 schreef XXL het volgende:
Waarom zijn die lessen tegenwoordig toch zo duur?


Omdat auto's, personeel en accijnzen gratis zijn natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 27-03-2008 13:47]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-03-2008 15:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 maart 2008 12:58 schreef Greycloak het volgende:
Goed voor je koppelingsplaten ook.


Hoeft niet erg te zijn. In een wat zwaardere diesel moet dat echt geen enkel probleem zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 27-03-2008 15:54 by Pattie Profiel van Pattie

quote:
Op 18 maart 2008 10:03 schreef Aaaarco het volgende:
dat mag je volgens mij ook zelf regelen, maar voor zover ik weet kunnen rijscholen examens inkopen en er later pas een examekandidaat aankoppelen zodat ze niet die hier genoemde 4 maanden van te voren al hoeven te melden welke druiloor er precies wanneer mag gaan zakken...


Ik heb ook gezegd dat de rijinstructeur het vaak in principe regelt, maar er niet het laatste woord in heeft.. Ik weet het fijne er ook niet van, had een erg relaxte instructeur, dus zelf niets hoeven te regelen..


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 28-03-2008 11:51 by Ruben[Obscuritas] Profiel van Ruben[Obscuritas]

Ben geslaagd!!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-03-2008 11:59 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-03-2008 17:23 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Tering de tering, wat ging dat slecht zeg.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-03-2008 18:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 27 maart 2008 15:00 schreef Chelman het volgende:
Hoeft niet erg te zijn. In een wat zwaardere diesel moet dat echt geen enkel probleem zijn.
True, true. Zo werd ons ook geleerd op de vrachtauto-opleiding dat je een lege bak gewoon in 2 kan wegrijden.

Leswagens daarentegen hebben vaak geen zware motor in het ruim.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-03-2008 21:11 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 28 maart 2008 11:51 schreef Ruben[Obscuritas] het volgende:
Ben geslaagd!!!
gefeliciteerd. Ging het naar wens?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 31-03-2008 21:37 by Ruben[Obscuritas] Profiel van Ruben[Obscuritas]

quote:
Op 31 maart 2008 21:11 schreef Cadaveria het volgende:
gefeliciteerd. Ging het naar wens?


Bedankt! Het ging wel goed, voor mijn doen (reed nooit foutloos tijdens de lessen). Volgens de examinator was ik geslaagd 'met een 6', maarja, geslaagd is geslaagd.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 31-03-2008 21:43 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 31 maart 2008 21:37 schreef Ruben[Obscuritas] het volgende:
Bedankt! Het ging wel goed, voor mijn doen (reed nooit foutloos tijdens de lessen). Volgens de examinator was ik geslaagd 'met een 6', maarja, geslaagd is geslaagd.
super! idd geslaagd is geslaagd!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 01-04-2008 18:01 by Pattie Profiel van Pattie

quote:
Op 31 maart 2008 21:37 schreef Ruben[Obscuritas] het volgende:
Bedankt! Het ging wel goed, voor mijn doen (reed nooit foutloos tijdens de lessen). Volgens de examinator was ik geslaagd 'met een 6', maarja, geslaagd is geslaagd.


Ik had ook 'net een voldoende', toen ik vervolgens vroeg waar ik beter op moest letten in het vervolg kwam die nergens mee.. Ach, leren rijden doe je toch pas na het rijbewijs, gefeliciteerd nog en succes ermee!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-04-2008 18:50 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

ik ben zo a-technisch als wat en zit me eens iets af te vragen, weet niet meer of ik het in 2001 zo aangeleerd heb gekregen of niet... is het slecht als de auto laat uit rollen en dan eigenlijk al meteen de koppeling indrukt? ik doe dat eigenlijk altijd (zal wel om benzine te besparen zijn) maar geen idee meer of ik dat zo aangeleerd heb gekregen of dat dat mn eigen redenatie was... en sloop ik dan niet de koppeling ermee op lange termijn?


Je moeder.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 01-04-2008 19:02 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 31 maart 2008 18:26 schreef Greycloak het volgende:
True, true. Zo werd ons ook geleerd op de vrachtauto-opleiding dat je een lege bak gewoon in 2 kan wegrijden.

Leswagens daarentegen hebben vaak geen zware motor in het ruim.


Dat heb ik ook geleerd, lege bak,in z`n 2 wegrijden.

Die vivaro rij ik ook weg in z`n 2.
Het is een 6 bak.

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 01-04-2008 19:02]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-04-2008 19:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 1 april 2008 18:50 schreef karnivoor het volgende:
ik ben zo a-technisch als wat en zit me eens iets af te vragen, weet niet meer of ik het in 2001 zo aangeleerd heb gekregen of niet... is het slecht als de auto laat uit rollen en dan eigenlijk al meteen de koppeling indrukt? ik doe dat eigenlijk altijd (zal wel om benzine te besparen zijn) maar geen idee meer of ik dat zo aangeleerd heb gekregen of dat dat mn eigen redenatie was... en sloop ik dan niet de koppeling ermee op lange termijn?
Neu. Milieu-technisch onjuist en als je plotseling moet sturen bij gladheid heb je geen aandrijving op je as dus minder grip.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 01-04-2008 20:12 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 31 maart 2008 17:23 schreef WhiteRider het volgende:
Tering de tering, wat ging dat slecht zeg.
ik had vandaag ook al zo'n kut dag. Stress vanaf werk, rijles een uur vroeger dus zo de bus hup de auto in.
Vandaag terug schakelen en stadrijden. Drama die weggetjes waar net 2 auto's naast elkaar passen, rechtsaf de bochtom, geen uitzicht omdat de rechterkant ook vol geparkeerd staat, komt er een auto vanaf mijn rechterkant aanknallen, terugschakelen nog niet goed onder de knie dus bijna een botsing..
Later ging het wel beter. Gelukkig vanaf vandaag elke dag les dat lijkt mij wel erg prettig.

[edit] kut Cadaveria dus

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 01-04-2008 20:12]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 01-04-2008 20:35 by Dentz Profiel van Dentz

Haha.
Doet me denken aan de eerste keer dat me op een smalle landweg een trekker tegemoet kwam.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 01-04-2008 20:46 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 31 maart 2008 17:23 schreef WhiteRider het volgende:
Tering de tering, wat ging dat slecht zeg.





Wat ging er niet goed?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2008 14:25 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

woehoeee. vandaag ging super. Terug schakelen ging feilloos vandaag. Alleen wil ik af en toe nog wel eens de koppeling vast blijven houden wanneer ik de bocht doorga en dus te hard eigenlijk door de bocht ga. Ik moest vandaag iemand naar huis rijden en ik beleef stug 50 rijden in 30 bochtjes. Die jongen werd dus heen en weer geslingerd. Waarop mijn rijinstructeur zei "ze kan al rijden, zij oefent alleen voor haar coureurschap "

Hij was erg tevreden. Moet alleen minder snel rijden, niet alle oranje stoplichten betekenen gas geven en vluchtheuvels en scherpe bochten toch echt gas minderen ik zie een soort patroon.
Vandaag door rood gereden
[edit] ook fijn dat degene die na mij moest niet thuis was, 1 uur gratis rijles gehad

Op het moment dat hij aan het bellen was ging het uitstekend. Zonder zijn aanwijzingen goed ingehaald, de rotondes (je weet wel die 5 baans dingen in Utrecht) goed genomen.. jeeeej auto rijden is leuk! morgen weer

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 02-04-2008 14:27]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-04-2008 14:42 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 1 april 2008 20:46 schreef Metalhead22 het volgende:


Wat ging er niet goed?

De omgekeerde vraag had relevanter geweest..

Alles ging kut, eigenlijk. Ik was enorm moe, had geen zin en kon me geen seconde concentreren. Ik heb het gepresteerd een diesel tot driemaal toe af te laten slaan (...). Daarnaast zat ik soms in z'n 1 boven de 3000 toeren, schakelde ik te vroeg of te laat en hield ik de koppeling niet lang genoeg vast. Enorm frustrerend gekut.

Ach, volgende keer beter.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-04-2008 14:45 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 2 april 2008 14:42 schreef WhiteRider het volgende:
en. Ik heb het gepresteerd een diesel tot driemaal toe af te laten slaan (...).
ah, dat heb ik ook al meerdere malen gepresteerd. Net nog midden op een kruisputn


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 02-04-2008 19:31 by Ruben[Obscuritas] Profiel van Ruben[Obscuritas]

quote:
Op 1 april 2008 18:50 schreef karnivoor het volgende:
ik ben zo a-technisch als wat en zit me eens iets af te vragen, weet niet meer of ik het in 2001 zo aangeleerd heb gekregen of niet... is het slecht als de auto laat uit rollen en dan eigenlijk al meteen de koppeling indrukt? ik doe dat eigenlijk altijd (zal wel om benzine te besparen zijn) maar geen idee meer of ik dat zo aangeleerd heb gekregen of dat dat mn eigen redenatie was... en sloop ik dan niet de koppeling ermee op lange termijn?


Toevallig vroeg ik dit nog aan m'n rijleraar een tijdje geleden, want ik merkte dat m'n ma hetzelfde deed als jij, terwijl mij juist aangeleerd werd om de koppeling pas bij +/- 25 km/h in te drukken. Wat ik als antwoord kreeg was dat het niet slecht is voor je auto maar dat je wel een (veel) langere remweg hebt omdat je met de koppeling ingedrukt niet 'met de motor' remt.

Als dit niet waar is, dan is het niet mijn schuld want ik ben ook a-tegnies.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen