IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Auto Rijles/Rijbewijs Topic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-04-2008 19:34 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 2 april 2008 19:31 schreef Ruben[Obscuritas] het volgende:
Toevallig vroeg ik dit nog aan m'n rijleraar een tijdje geleden, want ik merkte dat m'n ma hetzelfde deed als jij, terwijl mij juist aangeleerd werd om de koppeling pas bij +/- 25 km/h in te drukken. Wat ik als antwoord kreeg was dat het niet slecht is voor je auto maar dat je wel een (veel) langere remweg hebt omdat je met de koppeling ingedrukt niet 'met de motor' remt.

Als dit niet waar is, dan is het niet mijn schuld want ik ben ook a-tegnies.

Bij 25 km/h? Mijn rijinstructeur heeft het altijd over 1000 tpm... Ach, zal wel een beetje hetzelfde zijn.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-04-2008 19:35 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 april 2008 19:40 schreef Greycloak het volgende:
Neu. Milieu-technisch onjuist en als je plotseling moet sturen bij gladheid heb je geen aandrijving op je as dus minder grip.


maar koppeling indrukken -> stationair -> minder toeren -> zuiniger lijkt me ook wel logisch eigenlijk...


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-04-2008 19:39 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 april 2008 19:35 schreef karnivoor het volgende:
maar koppeling indrukken -> stationair -> minder toeren -> zuiniger lijkt me ook wel logisch eigenlijk...


Als je in versnelling uitrolt wordt de motore deels door de kinetische energie van je auto rondgedraaid. Als je koppelt moet de motor het 'zelf' doen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-04-2008 19:47 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

Na diverse slipcursussen nu weer een stapje verder: mijn eigen auto repareren! Ik moet alleen nog zo'n mooi monteurpak hebben.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-04-2008 19:56 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 2 april 2008 19:47 schreef AngelOfDeath het volgende:
Na diverse slipcursussen nu weer een stapje verder: mijn eigen auto repareren! Ik moet alleen nog zo'n mooi monteurpak hebben.


Kan je ook mooi aan de mijne sleutelen


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-04-2008 19:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 2 april 2008 19:39 schreef Chelman het volgende:
Als je in versnelling uitrolt wordt de motore deels door de kinetische energie van je auto rondgedraaid. Als je koppelt moet de motor het 'zelf' doen.


dus met uitrollen met koppeling in verlies je minder snelheid, remmen doe je dan op het 'laatst' zodat de mensen achter je niet ook langzaam remmen. lijkt me nog steeds een betere manier dus. hoewel dat van die grip ook een erg goed tegenargument is natuurlijk


Je moeder.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-04-2008 20:01 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 2 april 2008 19:56 schreef Vikingblood het volgende:
Kan je ook mooi aan de mijne sleutelen


Hehehe, oja? Durf je dat aan?


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-04-2008 20:02 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Olie vervangen etc vertrouw ik je wel toe



Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-04-2008 20:03 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 2 april 2008 20:02 schreef Vikingblood het volgende:
Olie vervangen etc vertrouw ik je wel toe




Nèèè, dat doet zelfs mijn moeder zelf. Da's niet spannend genoeg


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-04-2008 20:06 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Ik zie een Angelofdeath met een mooi sponszwempakje aan een schuim al over de car


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 02-04-2008 20:09 by AngelOfDeath Profiel van AngelOfDeath

quote:
Op 2 april 2008 20:06 schreef Vikingblood het volgende:
Ik zie een Angelofdeath met een mooi sponszwempakje aan een schuim al over de car


Van de zomer weer


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2008 11:03 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

zooo morgen afrijden
Ging vandaag best goed. Hij heeft een beoordeling gegeven en als ik net zo beheerst en rustig zou rijden als vandaag zou ik volgens hem wel slagen. Ik hoop zelf dat ik orientatie punten krijg als examen opdracht. Het CBR zit namelijk vlak bij mij in de buurt en een groot deel van de wegen die gereden worden bij de 3 orientatie punten ken ik erg goed. Vanavond ga ik ze nogmaals bij langs als bijrijder zodat ik goed alle borden en situaties kan bekijken en daar morgen makkelijker op kan inspelen.
Vandaag ook weer een pracht staaltje 'ik laat jou mooi niet invoegen'gehad. Een of andere botmongool die expres naast mij bleef rijden toen ik wilde invoegen. Ik ging harder, hij ook, ik ging zachter, hij ook. Uiteindelijk moest ik dus terug zakken naar 50 om achter hem te kunnen komen en dat aan het eind van een invoegstrook. Naaistreken. Maar volgens mijn rijinstructeur heb ik wel de rust en het inzicht om deze situatie zelf te kunnen oplossen. Wel fijn om deze situaties dus in een les auto te kunnen oefenen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-04-2008 11:13 by MMayo Profiel van MMayo

Spannend Cadavertje! Maar je kunt het en je gaat het gewoon halen Succes!


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 16-04-2008 11:13 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 16 april 2008 11:03 schreef Cadaveria het volgende:
zooo morgen afrijden
Ging vandaag best goed. Hij heeft een beoordeling gegeven en als ik net zo beheerst en rustig zou rijden als vandaag zou ik volgens hem wel slagen. Ik hoop zelf dat ik orientatie punten krijg als examen opdracht. Het CBR zit namelijk vlak bij mij in de buurt en een groot deel van de wegen die gereden worden bij de 3 orientatie punten ken ik erg goed. Vanavond ga ik ze nogmaals bij langs als bijrijder zodat ik goed alle borden en situaties kan bekijken en daar morgen makkelijker op kan inspelen.
Vandaag ook weer een pracht staaltje 'ik laat jou mooi niet invoegen'gehad. Een of andere botmongool die expres naast mij bleef rijden toen ik wilde invoegen. Ik ging harder, hij ook, ik ging zachter, hij ook. Uiteindelijk moest ik dus terug zakken naar 50 om achter hem te kunnen komen en dat aan het eind van een invoegstrook. Naaistreken. Maar volgens mijn rijinstructeur heb ik wel de rust en het inzicht om deze situatie zelf te kunnen oplossen. Wel fijn om deze situaties dus in een les auto te kunnen oefenen.


Ohhhh Liesje je gaat t echt wel redden hoor! Just keep it calm! En nuchter blijven (in ieder opzicht ) dan komt het allemaal wel goed!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2008 11:15 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

thanx schatjes. Morgen om 14.00 uur begint het en alles met alles duurt het 50 minuten. DUIMEN DUSCH


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-04-2008 14:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ze is onderweg...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2008 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nou .. ik hou 112nederland in de gaten ..


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-04-2008 14:18 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Wie?


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-04-2008 14:19 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 16 april 2008 14:16 schreef Greycloak het volgende:
Ze is onderweg...

Nee, morgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-04-2008 14:24 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Oh ja, vandaag 16.

Duh.

Nog 24 uur evacuatietijd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2008 15:37 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ahahahahah.... ik zou me meer zorgen maken op de 19e. Als ik mijn rijbewijs heb, kom ik met mijn barrel immers naar Grunn


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2008 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ah, bedankt voor de waarschuwing ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-04-2008 15:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Langs Assen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-04-2008 15:46 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

ja, langs Assen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-04-2008 15:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik woon gelukkig niet al te dichtbij de racebaan/snelweg


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen