IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Auto Rijles/Rijbewijs Topic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-09-2006 16:58 by Immortella Profiel van Immortella

quote:
Op 26 september 2006 8:30 schreef Jenje het volgende:
Klopt, stomme was dat ik nooit faalangst of zenmuwen kreeg van dat soort zaken, maar alleen bij rijbewijs wel .. ach al die lessen heeft er wel toe geleid dat ik goed auto rijd (vind ik zelf, vergelijkend met anderen)


Same here. Ik was nooit nerveus voor examens of testen, maakte nergens druk over. En TOEN kwam het rijexamen. Teringjantje, wat was ik nerveus. Daardoor een paar fouten gemaakt en niet op mijn snelheid gelet en gezakt op 'het te hard rijden over de gehele linie' (wat ik nu nog steeds overigens doe, hehe).

Klinkt cliché, maar 't lag ook aan m'n examinatrice. Het achterlijke wijf zei geen stom woord, zuchtte alleen af en toe overdreven wanneer ik een foutje maakte en begon dan te schrijven op haar kladblokje.
Daardoor werd ik natuurlijk nog nerveuzer en ging 't uiteindelijk niet bepaald goed de eerste keer.


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-09-2006 16:59 by spectre Profiel van spectre

IK heb 52 lessen gehad eer ik hem gehaald had


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 26-09-2006 17:14 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 26 september 2006 16:58 schreef Immortella het volgende:
Same here. Ik was nooit nerveus voor examens of testen, maakte nergens druk over. En TOEN kwam het rijexamen. Teringjantje, wat was ik nerveus. Daardoor een paar fouten gemaakt en niet op mijn snelheid gelet en gezakt op 'het te hard rijden over de gehele linie' (wat ik nu nog steeds overigens doe, hehe).

Klinkt cliché, maar 't lag ook aan m'n examinatrice. Het achterlijke wijf zei geen stom woord, zuchtte alleen af en toe overdreven wanneer ik een foutje maakte en begon dan te schrijven op haar kladblokje.
Daardoor werd ik natuurlijk nog nerveuzer en ging 't uiteindelijk niet bepaald goed de eerste keer.

mijn instructeur ging gewoon beetje lullen met de examinator, waardoor de gehele sfeer best relaxt werd



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 26-09-2006 17:29 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 26 september 2006 15:13 schreef arrebar het volgende:
Vandaag praktijkexamen gehad.
Totaal niet zenuwachtig. Alles ging eigenlijk heel erg goed. Alleen een foutje bij het uitvoegen gemaakt. (snelheid op de linkerbaan tot 110 laten terugzakken om naar de rechterbaan te kunnen...). Op zich een stomme fout, maar als de rest van de rit foutloos is moet dat toch kunnen vind ik. Helaas dacht de examinator er anders over.

Dag euros........


Waarom ga je dan op je examen ook niet op de rechter baan rijden als ze daar 110 rijden , maar wel een beetje een naaistreek ja.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-09-2006 19:01 by Smoochy Profiel van Smoochy

Nee, dat heet inzicht in het verkeer. Deze man heeft juist gehandeld.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-09-2006 19:06 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 26 september 2006 8:42 schreef Mark Z het volgende:
Volgende week woensdag voor de eerste keer op.... Die bibbers heb ik nu al.

Ik moet aankomende maandag, denk er eerlijk gezegd nog niet echt over na, maar dat komt zondagavond wel.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-09-2006 19:08 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 26 september 2006 19:06 schreef 6sic6 het volgende:
Ik moet aankomende maandag, denk er eerlijk gezegd nog niet echt over na, maar dat komt zondagavond wel.


Belangrijk is dat je zelfverzekerd overkomt met het rijden, niet gaan twijfelen met oversteken bij een kruising bijv...en spiegels en nog eens spiegels..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 26-09-2006 19:11 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 26 september 2006 19:08 schreef Smoochy het volgende:
Belangrijk is dat je zelfverzekerd overkomt met het rijden, niet gaan twijfelen met oversteken bij een kruising bijv...en spiegels en nog eens spiegels..

Vooral kijken...kijken...kijken en rustig blijven.
Tip voor de mensen die volgend jaar rond de vakantieperiode het parktijkexamen willen aanvragen:Doe dit voor de vakantie's...ik heb bijna 2 maanden moeten wachten.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-09-2006 19:21 by Smoochy Profiel van Smoochy

Gewoon aanvragen als je begint dan heb je nog tijd zat om te leren rijden..duurt toch eeuwen. Of je kan zo pakket nemen dan staat je datum al vast voordat je begint.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-09-2006 21:03 by M. Profiel van M.

Zo'n pakket. Niet "zo pakket". Of is jouw spraakstoornis zo erg (tong te kort of zo, weet ik veel) dat het terugkomt in je posts?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 26-09-2006 21:08 by Mikeee Profiel van Mikeee

Typt 'ie met z'n tong?



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 26-09-2006 21:11 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 26 september 2006 19:08 schreef Smoochy het volgende:
Belangrijk is dat je zelfverzekerd overkomt met het rijden, niet gaan twijfelen met oversteken bij een kruising bijv...en spiegels en nog eens spiegels..


Helemaal mee eens!


Hatsjikidee!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-09-2006 21:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 25 september 2006 21:06 schreef M. het volgende:
"U moet meer in het midden rijden."

"U rijdt niet in het midden van de rijstrook."

GRRRR


Don't drink and drive!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 26-09-2006 23:38 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 26 september 2006 17:29 schreef Iskariot het volgende:
Waarom ga je dan op je examen ook niet op de rechter baan rijden als ze daar 110 rijden , maar wel een beetje een naaistreek ja.
Je moet tijdens een rij-examen laten zien dat je ook 120 kan rijden op de snelweg. En helaas zaten 2 auto's op de rechterstrook die het iets rustiger aandeden. Maargoed, volgende keer beter.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 27-09-2006 7:41 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

Voordeeltje van Rotterdam, bijna alle stukken snelweg waar ze kunnen komen tijdens een examen zijn 80km stroken.


renYek
Usericon van renYek
Posted 27-09-2006 8:02 by renYek Profiel van renYek

Nou lijkt me zo'n grote stad niet echt een voordeel met afrijden (wel om te leren rijden!)


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 27-09-2006 17:25 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

Volgende week praktijkexamen... juij!!
Achja, eens je eigen auto nog zo makkelijk naar concerten rijden denk ik dan maar


Member of the iso-betawuste crew!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-09-2006 20:16 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Ach.. de snelwegen zijn teminste nog redelijk overzichtelijk. Toen ik net in Utrecht woonde vroeg ik me elke keer weer af wie er wanneer voorrang heeft op het onderstaande kruispunt.. Even nadenken lost het wel op, maar het blijft een feit dat veel mensen op dit kruispunt maar wat doen (getuige ook het vele glas/plastic wat vaak langs de weg ligt..). Dat mensen die al op de dubbele voorrangsweg zitten (hier van links naar rechts en vica versa) voorrang hebben lijkt iedereen nog te snappen, maar op het moment dat mensen in dat middenstuk wachten om de voorrangsweg op te draaien en tegelijkertijd mensen net na de verkeersdrempel wachten om of hetzelfde te doen of rechtdoor te gaan is het einde vaak zoek, ondanks de vele vele markeringen. O ja, en fietsers gaan daar nog zo'n beetje tussendoor



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-09-2006 21:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Alleen de tekens op de weg laten alles al duidelijk zien ... vind dat een simpele kruising eigenlijk ..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-09-2006 22:18 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 27 september 2006 21:09 schreef Jenje het volgende:
Alleen de tekens op de weg laten alles al duidelijk zien ... vind dat een simpele kruising eigenlijk ..


Van boven is het inderdaad best overzichtelijk, maar ter plekke lijken veel mensen het idee te hebben dat het middelste gedeelte een soort van voorrangsrotonde geworden is, en lijkt het alsof iedereen gewoon een beetje random de weg op schiet..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-09-2006 22:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Uitritten erbij?
Gaafheid.

"Bij het verlaten van een uitrit dient U al het overige verkeer voor te laten gaan.

Dus ook dat wat niet rechtdoor gaat op dezelfde weg al doe jij dat wel, verkeer met de lange bocht, verkeer achter haaietanden etc etc etc...



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-10-2006 9:54 by Sporty Voleg Profiel van Sporty Voleg

quote:
Op 22 september 2006 21:38 schreef Greycloak het volgende:
Bètablokkers.
Goed voor je bloeddruk. Schijnt je bloeddruk beneden een bepaalde waarde te blijven waardoor je hormoontjes niet teveel gaan werken. (Adrenaline.)

quote:
Op 22 september 2006 23:47 schreef Smoochy het volgende:
Betablokkers zijn voor je hart dat je hart rustig is. Die wil je niet voorgeschreven hebben, dan markeer je echt wel wat...

quote:
Op 26 september 2006 0:14 schreef Snaack het volgende:
Ik heb ze een paar maanden (moeten) slikken, maar er mankeerde toch echt niets aan me, behalve dan dat ik ietwat stressed out was.

Hmm, ik weet het niet hoor, maar betablokkers slikken voor examenstress lijkt me wel wat een paardemiddel. Ze kunnen het reactievermogen ook beïnvloeden, dus ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat een huisarts ze voorschrijft voor een rij-examen.


Touché, pussycat!


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 02-10-2006 10:46 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Vanmiddag om 2 uur praktijkexamen. Als ik zou slagen zou ik pas volgende week maandag m'n rijbewijs kunnen afhalen ivm nieuwe regelingen over rijbewijzen.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 02-10-2006 10:49 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

succes

wat voorn nieuwe regelingen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-10-2006 10:50 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 oktober 2006 10:49 schreef BitchSlap het volgende:
succes

wat voorn nieuwe regelingen?
Ze gaan nu kijken naar het feromoongehaltge ..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen