IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Auto Rijles/Rijbewijs Topic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 04-10-2006 19:56 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Rijden is LEUK !!!

Hmmm voor mij voorlopig geen bankpas rijbewijs, hij is nog geldig tot 2012

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 04-10-2006 19:58]


Hatsjikidee!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 04-10-2006 20:01 by Snoodaerdt Profiel van Snoodaerdt

quote:
Op 4 oktober 2006 13:59 schreef Bintmeister het volgende:
heuh? vanwaar zo lang wachten? Ik kan geloof ik op korte termijn nog een poging wagen.


Is ook in België é Hier zijn pas hervormingen drgevoerd en daardoor moet ik nu minstens 3 maanden extra stage doen al/niet met een begeleider... Klotesysteem!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 04-10-2006 23:36 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 4 oktober 2006 19:56 schreef Unholy Mary het volgende:
Rijden is LEUK !!!

Hmmm voor mij voorlopig geen bankpas rijbewijs, hij is nog geldig tot 2012


Die van mij ook .. Had je je rijbewijs voor of na 1 april 2002? Ik net twee weken later, wat resulteerde in een zogenaamd beginnersrijbewijs .. nog 6 maanden en dan is die ook 'volwassen' .. Niet dat het veel uitmaakte trouwens. De echte idiote voorstellen, zoals het niet 's nachts mogen rijden als beginner en het niet mogen meenemen van passagiers als beginner hebben het gelukkig nooit verder dan de tekentafel geschopt..


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-10-2006 10:49 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

dat ijkt me ook echt belachelijk.

Niet mogen rijden in het donker, oftewel nog even extra snel 's avonds naar huis rijden. (betekend trouwens ook dat een groot deel van de beroepsbevolking niet naar zijn werk of terug naar huis mag rijden in de winter..)

Geen passagiers meenemen, oftewel geen bijrijder met rijbewijs meenemen voor als het ff niet meer lukt (moe, te lang achter elkaar gereden enzo).

Nee, niet de meest intelligente voorstellen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2006 10:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik zie de redenering wel. Jonge bestuurders gooien in de weekenden hun auto vol met blagerij en gaan dan 's nachts terug van het stappen scheuren ., met veel doden tot gevolg ...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 05-10-2006 11:37 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 5 oktober 2006 10:56 schreef Jenje het volgende:
Ik zie de redenering wel. Jonge bestuurders gooien in de weekenden hun auto vol met blagerij en gaan dan 's nachts terug van het stappen scheuren ., met veel doden tot gevolg ...
Dat is gewoon een kwestie van je alcohol- en hormoonspiegel niet al te hoog laten komen... Onzin dat met zo'n regeling alle bestuurders getroffen worden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-10-2006 12:37 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 5 oktober 2006 10:56 schreef Jenje het volgende:
Ik zie de redenering wel. Jonge bestuurders gooien in de weekenden hun auto vol met blagerij en gaan dan 's nachts terug van het stappen scheuren ., met veel doden tot gevolg ...


Natuurlijk zijn er lui die het verprutsen, maar ik heb liever een paar doden per jaar extra dan allerlei rigide regels. We worden al genoeg betuteld in Nederland, laat mensen nou gewoon een beetje hun gang gaan..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-10-2006 18:55 by M. Profiel van M.

Zo, eerste rijles gehad vandaag. Mijn instructeur is een relaxte negert die vind dat ik het stuur meer moet laten "spinnen" enzo. Dus da's een plus. Maar hij is nog steeds duizend doden gestorven in de passagiersstoel

En ineens snap ik waarom fietsers zuigen, ik ga voortaan op de fiets altijd voor rood stoppen haha.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-10-2006 19:22 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Dat dacht ik eerst ook, maar dankzij rijles heb ik geleerd wanneer ik wel moet stoppen en wanneer niet.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-10-2006 19:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 19 oktober 2006 18:55 schreef M. het volgende:
En ineens snap ik waarom fietsers zuigen, ik ga voortaan op de fiets altijd voor rood stoppen haha.


Hehe. Inderdaad!

Allerergste fietsers zijn wijven. Die presteren het vaak om dwars door een kruising te fietsen en alle overige verkeer te negeren omdat ze met hun Marokkaanse loverboy in gesprek zijn op hun GSM. Als ze op hun gedrag gewezen worden door middel van op laatste moment remmen en flink toeteren zijn ze nog boos ook.

De wetgever versterkt hun gevoel van straffeloosheid door de automobilist in principe bij voorbaat schuldig te stellen ongeacht de toedracht.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-10-2006 19:40 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

Brommers kunnen ook behoorlijk kut zijn.
Laatst in het centrum van Leiden, ik kwam net door een erg flauwe bocht heen, en ik moest linksaf. Ik had nog tegenliggers. Ik kon eindelijk naar links toe, ik begin mijn draai. Zoef scheert er nog even een brommer met meer dan 50 langs mijn auto. Mijn instructeer en ik beiden op de rem... Als we iets later remden dan weet ik niet of meneer het zonder hersenletsel had overleefd.

Alhoewel, misschien had hij wel geen hersenletsel gehad. Want ik vraag me af of je wel hersenen hebt als je zonder helm op een opgevoerde brommer rijdt.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 20-10-2006 21:04 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

SWEET!

Vanmorgen zonder problemen geslaagd voor mijn praktijkexamen

Maandag mijn pasje ophalen (kostte me wel 40 euro spoedtoeslag, maargoed mijn leasebak staat klaar)


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-10-2006 21:15 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 19 oktober 2006 18:55 schreef M. het volgende:
Zo, eerste rijles gehad vandaag. Mijn instructeur is een relaxte negert die vind dat ik het stuur meer moet laten "spinnen" enzo. Dus da's een plus. Maar hij is nog steeds duizend doden gestorven in de passagiersstoel

En ineens snap ik waarom fietsers zuigen, ik ga voortaan op de fiets altijd voor rood stoppen haha.


Wat bij mij het meeste indruk maakte was hoe slecht fietsers zonder verlichting zichtbaar zijn, vooral op wegen zonder straatverlichting. Soms dan ook nog met twee naast elkaar slingerend en onoplettend... Doodeng, als automobilist...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-10-2006 0:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 oktober 2006 21:04 schreef Bintmeister het volgende:
SWEET!

Vanmorgen zonder problemen geslaagd voor mijn praktijkexamen

Maandag mijn pasje ophalen (kostte me wel 40 euro spoedtoeslag, maargoed mijn leasebak staat klaar)


Congrats. Wat voor auto?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-10-2006 12:32 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

peugeot 206/7


renYek
Usericon van renYek
Posted 21-10-2006 17:03 by renYek Profiel van renYek

Nee, de vraag was: wat voor auto?



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-10-2006 17:49 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 21 oktober 2006 12:32 schreef Bintmeister het volgende:
peugeot 206/7


? 206 of 207?


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 21-10-2006 18:43 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

dat merk ik binnenkort <- sinas!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 26-10-2006 18:40 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

Nou, het is toch een nieuwe Fiesta (benzine...) geworden.

Godtiefus, wat een gekloot met die koppeling zeg, leek de eerste keer wel. Gaat toch ff anders met zo'n benzine auto ivm diesel...


moerke
mörke
Usericon van moerke
Posted 26-10-2006 20:06 by moerke Profiel van moerke

Que? Benzine? Rijdt jouw auto nog niet op gebruikt frituurvet?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-10-2006 21:49 by M. Profiel van M.

quote:
Op 26 oktober 2006 18:40 schreef Bintmeister het volgende:
Nou, het is toch een nieuwe Fiesta (benzine...) geworden.

Godtiefus, wat een gekloot met die koppeling zeg, leek de eerste keer wel. Gaat toch ff anders met zo'n benzine auto ivm diesel...

RUSTIG LATEN OPKOMEN





RUSTIGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!1


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


watery black
Usericon van watery black
Posted 26-10-2006 21:53 by watery black Profiel van watery black

gefeli bintmeister! komt vanzelf, met de benzine, das gewoon een kwestie van wennen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-10-2006 22:52 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Whoehoe, volgende week donderdag mijn eerste les. Nou ja al eerder 5 lessen gehad, maar dat was nog in het guldentijdperk. Verwaarloosbaar dus
Zin in...


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-10-2006 23:04 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 26 oktober 2006 21:49 schreef M. het volgende:
RUSTIG LATEN OPKOMEN





RUSTIGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!1
Och och, meneer spreekt als een kenner na een paar rijlessen gehad te hebben...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-10-2006 23:41 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 oktober 2006 22:52 schreef zillah-morte het volgende:
Whoehoe, volgende week donderdag mijn eerste les. Nou ja al eerder 5 lessen gehad, maar dat was nog in het guldentijdperk. Verwaarloosbaar dus
Zin in...


Crash course? Van alcohol rij je veel ontspannender he


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen