IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Auto Rijles/Rijbewijs Topic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2008 20:57 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 februari 2008 20:55 schreef Lainedil het volgende:
Zegt ook wel wat over het vertrouwen in jou, hun eigen kwaliteiten, en de kwaliteit van de aangeboden lessen, wanneer ze meteen van 5 examens uitgaan...
hehehehe jah.. ach zijn allemaal van die van te voren gemaakte pakketjes. Liever zo en het neit halen dan voor elk examen opnieuw zelf moeten dokken. Dat was bij mijn vorige rijlesschool namelijk wél zo!

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 26-02-2008 20:57]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 26-02-2008 21:29 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Je gaat het gewoon in 1 x halen. En dan drinken we een biertje bij Vulture Industries op de 20e (of heb je dan nog niet afgereden?)


Hatsjikidee!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-02-2008 21:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hmz, klinkt zoals je het zegt wel als iets in de buurt van de 22 lessen idd.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2008 21:34 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 februari 2008 21:29 schreef Unholy Mary het volgende:
Je gaat het gewoon in 1 x halen. En dan drinken we een biertje bij Vulture Industries op de 20e (of heb je dan nog niet afgereden?)
1tje maar.. ik heb geen idee of ik hem dan al heb of niet.. ik ga er uit van wel


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2008 21:34 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 februari 2008 21:32 schreef Greycloak het volgende:
Hmz, klinkt zoals je het zegt wel als iets in de buurt van de 22 lessen idd.
:D


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 26-02-2008 21:44 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 26 februari 2008 21:34 schreef Cadaveria het volgende:
1tje maar.. ik heb geen idee of ik hem dan al heb of niet.. ik ga er uit van wel


Oké, misschien meer dan 1, er zijn vast nog wel meer redenen te bedenken


Hatsjikidee!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 26-02-2008 21:48 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 26 februari 2008 21:44 schreef Unholy Mary het volgende:
Oké, misschien meer dan 1, er zijn vast nog wel meer redenen te bedenken
1 omdat biertje nummer 1 zo lekker smaakt, 1tje omdat biertje nummer 2 zo lekker smaakt.. zo weet ik er nog wel een heleboel te bedenken


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 26-02-2008 21:59 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Ik bedoel maar


Hatsjikidee!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-03-2008 14:32 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

zo de theorie is binnen. Nu mijn onenigheidje met de rijschool uitvechten en hopen dat ik voor 22 april mijn roze kaartje heb.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-03-2008 17:15 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 maart 2008 14:32 schreef Cadaveria het volgende:
zo de theorie is binnen. Nu mijn onenigheidje met de rijschool uitvechten en hopen dat ik voor 22 april mijn roze kaartje heb.


Hey goed zeg! Gefeliciteerd! Ennem welk onenigheidje heb je nu dan? Hihi.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-03-2008 18:12 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 maart 2008 17:15 schreef MMayo het volgende:
Hey goed zeg! Gefeliciteerd! Ennem welk onenigheidje heb je nu dan? Hihi.
heheeh ik zou mij ook niet zijn als dingen niet zonder slag of stoot gaan.
Belevenis van vanochtend:
Ik vertrek van huis ruim van te voren richting Dordrecht, omdat dat het enige examencentra is waar nog plek was. (iets in verband met het vernieuwde theorie examen vanaf 1 april)
Maar goed. OV werkte mee en ik was om 9.45 op het station en mijn examen begon om 10.30. Ik had me goed voorbereid hoe ik moest lopen door een kaartje uit te printen, want tja, je zou maar verdwalen toch?
Ik lopen lopen lopen.. het kaartje kwam toch niet helemaal overeen hoe het er in het echt uit zag... dus ik proberen mijn kaartje goed te lezen met die harde wind. Je raadt het al, kaartje waait uit mijn handen in een sloot.. Fuck.. ik in stress achter dat papiertje aan, flikker zelf bijna in de sloot.. én met ballerina's heb je nét iets minder grip op een zachte ondergrond dan met kisten..Bovendien bleef 1 schoen hangen in de modder daardoor schoot mijn voet uit mijn schoen en belandde (alleen een panty aan) in de modder en viel weer bijna in de sloot.
Tja en dan achteraf bekeken dat deze actie zinloos was want inkt houdt niet zo water.
Ik met bemodderde natte koude voet in de schoen weer verder. Opzoek naar mensen die me het konden uitleggen. Uiteindelijk iemand gevonden. Een oud dametje die het me toch redelijk helder kon uitleggen. Het was niet meer dan onder het spoor door, direct links en doorlopen tot aan de stoplichten en daar dan naar rechts. Nou super.. Ik weer lopen, lopen, lopen (inmiddels was het 10.10) en ik begon de bui al een beetje te voelen dat het tóch niet helemaal juist was, want die stoplichten kwam ik maar niet tegen. En niemand in de omgeving te bekennen natuurlijk. (zal je altijd zien)
Uiteindelijk kwam ik een man en vrouw tegen die hun oppashondjes aan het uitlaten waren. Ik vragen hoe ik moest lopen. Bleek dat het nog een half uur lopen zou zijn!!! Ik balen, ik zou dus te laat zijn. Dus ik vertel aan die mensen waarom ik daar moet zijn. Die vrouw zei onmiddelijk 'Jan, pak jij ff de auto en breng haar daar ff naar toe' Zo gezegt zo gedaan, ik was om 10.29 ter plaatse.

Verhaal 2:
gezeik met rijschool. Met de intake hadden ze tegen mij gezegt dat ik voor half april wel mijn rijbewijs in handen KÁN hebben (theoretisch gezien) Dat leek mij prima want ik heb het nodig voor de 22e. Dus aanmelding gedaan en alles. Nu blijkt het ineens toch niet te kunnen omdat het erg druk is. Ik wilde ook van de reguliere opleiding naar de 5 daagse cursus switschen omdat ik dus nu overdag vrij ben (is een voorwaarde van die cursus) Maar dat kon ook niet want ik had immers al een contract voor de reguliere opleiding. Gezeik gezeik.. Ik ben behoorlijk over de zeik en ik vind nu dus dat ze me wel onder valse voorwendselen hebben binnen gehaald! Vanavond belt mijn toegewezen instucteur mij terug. Het is nu dus ondertussen al weer bijna een maand geleden dat ik mijn intake heb gehad en in die tussentijd heb ik dus geen les kunnen volgen. Als ik dit allemaal had geweten was ik wel over heel nederland gaan zoeken naar een rijschool die me dit wél (naar waarheid) had kunnen garanderen.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-03-2008 18:15]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-03-2008 18:27 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 maart 2008 18:12 schreef Cadaveria het volgende:
Verhaal 2:
gezeik met rijschool. Met de intake hadden ze tegen mij gezegt dat ik voor half april wel mijn rijbewijs in handen KÁN hebben (theoretisch gezien) Dat leek mij prima want ik heb het nodig voor de 22e. Dus aanmelding gedaan en alles. Nu blijkt het ineens toch niet te kunnen omdat het erg druk is. Ik wilde ook van de reguliere opleiding naar de 5 daagse cursus switschen omdat ik dus nu overdag vrij ben (is een voorwaarde van die cursus) Maar dat kon ook niet want ik had immers al een contract voor de reguliere opleiding. Gezeik gezeik.. Ik ben behoorlijk over de zeik en ik vind nu dus dat ze me wel onder valse voorwendselen hebben binnen gehaald! Vanavond belt mijn toegewezen instucteur mij terug. Het is nu dus ondertussen al weer bijna een maand geleden dat ik mijn intake heb gehad en in die tussentijd heb ik dus geen les kunnen volgen. Als ik dit allemaal had geweten was ik wel over heel nederland gaan zoeken naar een rijschool die me dit wél (naar waarheid) had kunnen garanderen.
Herkenbaar. Groot bedrijf, grote verhalen, dito beloftes. Vandaar dat ik alleen dingen beloof die ik zeker weet want zoals ik al zei, ik neem dit werk erg serieus, en vind dat een leerling die zo tegen de 1500 pop per opleiding kwijt is moet weten waar hij/zij voor dat geld aan toe is.

Sterkte.

By the way, ik kán je er tussen zetten, nog vóór 22 april...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-03-2008 18:30 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 maart 2008 18:27 schreef Greycloak het volgende:
Herkenbaar. Groot bedrijf, grote verhalen, dito beloftes. Vandaar dat ik alleen dingen beloof die ik zeker weet want zoals ik al zei, ik neem dit werk erg serieus, en vind dat een leerling die zo tegen de 1500 pop per opleiding kwijt is moet weten waar hij/zij voor dat geld aan toe is.

Sterkte.

By the way, ik kán je er tussen zetten, nog vóór 22 april...

thanx! Ik wil het liefste gewoon elke dag een aardig tijdje in de auto doorbrengen en wat marge hebben mocht ik zakken! Ik wordt vanavond dus terug gebeld en ik hoop dat het allemaal goed komt. Ik wil dan meteen vooruit plannen met die instructeur tot en met mijn examen. Kan dat iig niet meer veranderen.

Als het niet mocht lukken, én ik kan onder mijn contract daar uit, kom ik bij jou lessen! Dan maar elke dag op en neer naar Grunn.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-03-2008 18:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Jouw nadeel is dat er maar beperkt tijd is en dat het een vreemde stad is. Mocht het niets worden met je huidige rijschool dan meel maar, dan kijken we ff wat we kunnen doen.
Maar voor jou hoop ik dat het gaat lukken met die-lui-bij-wie-je-nu-rijdt.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 10-03-2008 19:06 by robbemans Profiel van robbemanshttp://www.snakes-reptiles.com

Tis 18 jaar geleden en de regels van toen gelden nu niet meer, nu zou ik keihard afgaan heheh


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-03-2008 19:10 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 maart 2008 18:38 schreef Greycloak het volgende:
Jouw nadeel is dat er maar beperkt tijd is en dat het een vreemde stad is. Mocht het niets worden met je huidige rijschool dan meel maar, dan kijken we ff wat we kunnen doen.
Maar voor jou hoop ik dat het gaat lukken met die-lui-bij-wie-je-nu-rijdt.


nou ja, Utrecht is natuurlijk ook niet ech bekend terrein voor mij anders dan met de fiets of met de bus. thanx


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-03-2008 19:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 maart 2008 18:12 schreef Cadaveria het volgende:
heheeh ik zou mij ook niet zijn als dingen niet zonder slag of stoot gaan.
Belevenis van vanochtend:
Ik vertrek van huis ruim van te voren richting Dordrecht, omdat dat het enige examencentra is waar nog plek was. (iets in verband met het vernieuwde theorie examen vanaf 1 april)
Maar goed. OV werkte mee en ik was om 9.45 op het station en mijn examen begon om 10.30. Ik had me goed voorbereid hoe ik moest lopen door een kaartje uit te printen, want tja, je zou maar verdwalen toch?
Ik lopen lopen lopen.. het kaartje kwam toch niet helemaal overeen hoe het er in het echt uit zag... dus ik proberen mijn kaartje goed te lezen met die harde wind. Je raadt het al, kaartje waait uit mijn handen in een sloot.. Fuck.. ik in stress achter dat papiertje aan, flikker zelf bijna in de sloot.. én met ballerina's heb je nét iets minder grip op een zachte ondergrond dan met kisten..Bovendien bleef 1 schoen hangen in de modder daardoor schoot mijn voet uit mijn schoen en belandde (alleen een panty aan) in de modder en viel weer bijna in de sloot.
Tja en dan achteraf bekeken dat deze actie zinloos was want inkt houdt niet zo water.
Ik met bemodderde natte koude voet in de schoen weer verder. Opzoek naar mensen die me het konden uitleggen. Uiteindelijk iemand gevonden. Een oud dametje die het me toch redelijk helder kon uitleggen. Het was niet meer dan onder het spoor door, direct links en doorlopen tot aan de stoplichten en daar dan naar rechts. Nou super.. Ik weer lopen, lopen, lopen (inmiddels was het 10.10) en ik begon de bui al een beetje te voelen dat het tóch niet helemaal juist was, want die stoplichten kwam ik maar niet tegen. En niemand in de omgeving te bekennen natuurlijk. (zal je altijd zien)
Uiteindelijk kwam ik een man en vrouw tegen die hun oppashondjes aan het uitlaten waren. Ik vragen hoe ik moest lopen. Bleek dat het nog een half uur lopen zou zijn!!! Ik balen, ik zou dus te laat zijn. Dus ik vertel aan die mensen waarom ik daar moet zijn. Die vrouw zei onmiddelijk 'Jan, pak jij ff de auto en breng haar daar ff naar toe' Zo gezegt zo gedaan, ik was om 10.29 ter plaatse.

Verhaal 2:
gezeik met rijschool. Met de intake hadden ze tegen mij gezegt dat ik voor half april wel mijn rijbewijs in handen KÁN hebben (theoretisch gezien) Dat leek mij prima want ik heb het nodig voor de 22e. Dus aanmelding gedaan en alles. Nu blijkt het ineens toch niet te kunnen omdat het erg druk is. Ik wilde ook van de reguliere opleiding naar de 5 daagse cursus switschen omdat ik dus nu overdag vrij ben (is een voorwaarde van die cursus) Maar dat kon ook niet want ik had immers al een contract voor de reguliere opleiding. Gezeik gezeik.. Ik ben behoorlijk over de zeik en ik vind nu dus dat ze me wel onder valse voorwendselen hebben binnen gehaald! Vanavond belt mijn toegewezen instucteur mij terug. Het is nu dus ondertussen al weer bijna een maand geleden dat ik mijn intake heb gehad en in die tussentijd heb ik dus geen les kunnen volgen. Als ik dit allemaal had geweten was ik wel over heel nederland gaan zoeken naar een rijschool die me dit wél (naar waarheid) had kunnen garanderen.


Verhaal 1:
Haha ik zie het zo voor me, arme dame.. maar wel je theorie!

Verhaal 2:
Fijn is dat zeg, bah!
Hmz is er nergens in de omgeving nog plek over dan, ik zou gewoon de hele provincie en die ernaast afbellen op zoek naar een plekje. Succes iig!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-03-2008 19:47 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 maart 2008 19:33 schreef MMayo het volgende:
Verhaal 1:
Haha ik zie het zo voor me, arme dame.. maar wel je theorie!

jah echt wel!! Theorie was het makkelijke onderdeel. Ik ben beter in regels uit mijn hoofdleren dan accuraat a la minute situaties inschatten.. en dan heb je nog zo'n ding als een auto onder je gat die je moet leren kennen.. pff zucht.. ach ik kijk wel eens op straat en dan zie ik de grootste mongolen in een auto zitten.. dus mij moet het ook ooit lukken.
quote:

Verhaal 2:
Fijn is dat zeg, bah!
Hmz is er nergens in de omgeving nog plek over dan, ik zou gewoon de hele provincie en die ernaast afbellen op zoek naar een plekje. Succes iig!
ja, maar eerst moet ik dan van het contract af kunnen. punt 2 zijn er dan niet wéér scholen die me vanalles beloven en als het puntje bij het paaltje komt, het niet kan. Dan reis ik liever op en neer naar Grunn om bij Gerald te rijden. Dan weet ik tenminste van de hoed en de rand...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-03-2008 19:52 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 maart 2008 19:47 schreef Cadaveria het volgende:
jah echt wel!! Theorie was het makkelijke onderdeel. Ik ben beter in regels uit mijn hoofdleren dan accuraat a la minute situaties inschatten.. en dan heb je nog zo'n ding als een auto onder je gat die je moet leren kennen.. pff zucht.. ach ik kijk wel eens op straat en dan zie ik de grootste mongolen in een auto zitten.. dus mij moet het ook ooit lukken.


ja, maar eerst moet ik dan van het contract af kunnen. punt 2 zijn er dan niet wéér scholen die me vanalles beloven en als het puntje bij het paaltje komt, het niet kan. Dan reis ik liever op en neer naar Grunn om bij Gerald te rijden. Dan weet ik tenminste van de hoed en de rand...


lol @ theorie!

Hmja maar als je dan 5 uur op een dag wil lessen en dan je reistijd mee gaat rekenen, teringlang joh! Ahja hoop het dat jij je rijbewijs snel haalt, zou wel mooi zijn! Vooral ook blijven drammen bij je huidige rijschool.
Ik ben blij dat ik bij een prima rijschool zat, een kleine rijschool met 2 personeelsleden.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-03-2008 19:53]


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-03-2008 19:58 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 maart 2008 19:52 schreef MMayo het volgende:
lol @ theorie!

Hmja maar als je dan 5 uur op een dag wil lessen en dan je reistijd mee gaat rekenen, teringlang joh! Ahja hoop het dat jij je rijbewijs snel haalt, zou wel mooi zijn! Vooral ook blijven drammen bij je huidige rijschool.
Ik ben blij dat ik bij een prima rijschool zat, een kleine rijschool met 2 personeelsleden.
ah ja joh.. moet te doen zijn. ik ben zo suf geweest om op het laatste moment de beslissing te nemen dat ik het nodig heb. Dus dan moet ik daar ook maar gewoon hemel en aarde voor bewegen. Ik heb wel gekkere dingen gedaan hoor.. *denkt terug aan mijn statistiek bijlessen in zwolle omdat die stukken goedkoper waren dan in omgeving Utrecht*


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-03-2008 20:07 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 10 maart 2008 19:58 schreef Cadaveria het volgende:
ah ja joh.. moet te doen zijn. ik ben zo suf geweest om op het laatste moment de beslissing te nemen dat ik het nodig heb. Dus dan moet ik daar ook maar gewoon hemel en aarde voor bewegen. Ik heb wel gekkere dingen gedaan hoor.. *denkt terug aan mijn statistiek bijlessen in zwolle omdat die stukken goedkoper waren dan in omgeving Utrecht*




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-03-2008 20:17 by Mark Profiel van Mark

Vandaag mijn engelse rijbewijs binnengekregen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-03-2008 20:18 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 maart 2008 20:17 schreef Mark het volgende:
Vandaag mijn engelse rijbewijs binnengekregen.
doe mij je nederlandse dan


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-03-2008 20:30 by Mark Profiel van Mark

Ze hebben hem gehouden (verloopdatum was sowieso begin april, wat de reden was dat ik het inruilde)


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-03-2008 20:31 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 10 maart 2008 20:30 schreef Mark het volgende:
Ze hebben hem gehouden (verloopdatum was sowieso begin april, wat de reden was dat ik het inruilde)

ah bummer


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen