IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Auto Rijles/Rijbewijs Topic (AR/RT) Vorige pagina | Volgende pagina
6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 18-03-2008 1:00 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 17 maart 2008 20:16 schreef WhiteRider het volgende:


Rotondes zuigen wel, haha.

Valt wel mee, behalve wanneer jij al op de rotonde rijd, en er nog iemand effe snel ook op moet schieten waardoor jij weer op de rem moet. Behoorlijk frustrerend.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 18-03-2008 8:58 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 17 maart 2008 19:56 schreef WhiteRider het volgende:
Eerste 10 = 350 euro, daarna is het 390 per 10, eerst dus maar eens 10.

Volgens mij mag je sowieso pas na een X aantal lessen afrijden.


Volgens mij bepaal jij wanneer je afrijdt.
DSe instructeur geeft je alleen een advies ivm slagingskans.
Dus als jij vindt dat je er aan toe ben (En meestal duurt tussen de aanvraag en werkelijke afrijdatum toch wel 1,5 maand)dan moet hij het aanvragen.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-03-2008 9:03 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ja, maar ik vertrouw erop dat hij wel enigszins aanvoelt wanneer ik er klaar voor ben, hij doet 't al zo'n 35 jaar.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 18-03-2008 9:04 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Hij moet ook z`n inkomen garanderen..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-03-2008 9:04 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Als ik het gevoel heb dat ik al een tijdje niets meer leer, vraag ik echt wel een examen aan.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-03-2008 9:05 by jbassist Profiel van jbassist

Indeed
Ik zie mijn broertje ook geplukt worden op deze manier


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 18-03-2008 9:07 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Soms kan het de moeite lonen om een les bij een ander te doen en te vragen wat hij vind...kan je vele euro`s besparen...

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 18-03-2008 9:07]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-03-2008 9:08 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Dat is inderdaad het overwegen waard, bedankt!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 9:13 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 18 maart 2008 9:05 schreef jbassist het volgende:
Indeed
Ik zie mijn broertje ook geplukt worden op deze manier


of die gasten rijden beroerd en klagen dat hun rij-instructeur een lul is.. dat is de voorloper van:"Ik ben gezakt maar dat lag aan m'n rij-examinator, hij moet namelijk een aantal mensen laten zakken per dag"....

als je over dat soort dingen in de war zit zou ik eerder twijfelen aan de tandarts dan aan de rij-intructeur waar je na een half jaar voor eeuwig vanaf bent....


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Pattie
Usericon van Pattie
Posted 18-03-2008 9:51 by Pattie Profiel van Pattie

Ook al heeft de instructeur niet het laatste woord bij het bepalen wanneer je afrijdt, maakt hij/zij vaak wel de afspraak voor het afrijden. En ook al leer je soms niets nieuws meer tijdens de lessen, bepaalde dingen moet je vaker oefenen om onder de knie te krijgen lijkt mij. Natuurlijk zul je wel instructeurs hebben die je een poot uit proberen te draaien, dan is het bezoek van een andere rijschool wel de moeite waard. Maar over het algemeen zullen die mensen wel een vrij normaal advies geven. Er is immers niets beter dan mond-op-mond reclame Ikzelf had de keuze om twee weken of twee maanden na het aanvragen van het examen af te rijden. En dat is in het hoge noorden hier. Vorig jaar zomer was er een nieuwsbericht dat er in de grote steden soms wel een wachttijd van vier maanden was voor het afrijden, dat is dus iets langer wachten


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 18-03-2008 9:59 by Creepmime Profiel van Creepmime

Ja, inderdaad. Dat hele rijden kan elke aap wel, het gaat om het inschatten en leren kijken en reageren op situaties. En dat is nou eenmaal niet in een paar lesjes gedaan. En volgens mij waren vorig jaar zomer die wachttijden juist in oosten (& noorden) van ons land. Want alle examinatoren uit Utrecht moesten daar heen.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 10:03 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 18 maart 2008 9:51 schreef Pattie het volgende:
Ook al heeft de instructeur niet het laatste woord bij het bepalen wanneer je afrijdt, maakt hij/zij vaak wel de afspraak voor het afrijden.

-

Vorig jaar zomer was er een nieuwsbericht dat er in de grote steden soms wel een wachttijd van vier maanden was voor het afrijden, dat is dus iets langer wachten


dat mag je volgens mij ook zelf regelen, maar voor zover ik weet kunnen rijscholen examens inkopen en er later pas een examekandidaat aankoppelen zodat ze niet die hier genoemde 4 maanden van te voren al hoeven te melden welke druiloor er precies wanneer mag gaan zakken...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-03-2008 10:14 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

Volgens mij kan je zelf geen rijexamen aanvragen, maar dat weet ik ook niet zeker. Idd nu is er een groot te kort aan examen data's (elke rijschool) omdat iedereen ineens wil gaan afrijden voor het 'nieuwe rijden'. Kwam ik ook ineens achter.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-03-2008 11:45 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

En ik wilde voor de zomer m'n rijbewijs hebben.

Nou ja, ach, ik heb geen haast.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 11:52 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

http://www.autorijexamen.nl/

http://www.rijexamendoejezo.nl/documenten.htm

De aanvraag voor je praktijkexamen wordt in principe geregeld door je rijschool. Deze is aangesloten bij het CBR en kan via een on-line systeem de examenaanvraag en planning regelen. In principe kun je ook zelf je examen aanvragen (komt weinig voor), hiervoor dien je met 1 van de vijf regiokantoren van het CBR contact op te nemen. Kijk op de website van het CBR voor meer info.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-03-2008 11:53 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 maart 2008 11:52 schreef Aaaarco het volgende:
http://www.autorijexamen.nl/

http://www.rijexamendoejezo.nl/documenten.htm

De aanvraag voor je praktijkexamen wordt in principe geregeld door je rijschool. Deze is aangesloten bij het CBR en kan via een on-line systeem de examenaanvraag en planning regelen. In principe kun je ook zelf je examen aanvragen (komt weinig voor), hiervoor dien je met 1 van de vijf regiokantoren van het CBR contact op te nemen. Kijk op de website van het CBR voor meer info.

Volgens mij kom je er moeilijk tussen. Net zo als met het theorie examen!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 18-03-2008 11:56 by Creepmime Profiel van Creepmime

quote:
Op 18 maart 2008 10:14 schreef Cadaveria het volgende:
Volgens mij kan je zelf geen rijexamen aanvragen, maar dat weet ik ook niet zeker. Idd nu is er een groot te kort aan examen data's (elke rijschool) omdat iedereen ineens wil gaan afrijden voor het 'nieuwe rijden'. Kwam ik ook ineens achter.

Het nieuwe rijden start 1 April dus daar zal je geen last van hebben als je nu begint.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-03-2008 12:01 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

"Het nieuwe rijden"? Meer info?


Bruce Banner


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-03-2008 12:02 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 maart 2008 11:56 schreef Creepmime het volgende:
Het nieuwe rijden start 1 April dus daar zal je geen last van hebben als je nu begint.
is zo, alleen is het dus overal razend druk. Mijn rijinstucteur zei dat er dit jaar veel mensen zijn begonnen ivm het veranderen van het systeem. Rond maart en april zijn er dus ontzettend veel mensen aan het afrijden of nog aan het lessen.

Ik wist ook helemaal niet dat er iets ging veranderen. Iedereen om mij heen heeft al zo'n pampiertje dus dat is niet echt meer het gesprek van de dag
mjah ik werd daardoor wel even met de neus op de feiten gedrukt wat betreft mijn plan om nu al mijn rijbewijs te hebben.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-03-2008 12:04 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 maart 2008 12:01 schreef Lainedil het volgende:
"Het nieuwe rijden"? Meer info?
http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=3372

ik heb tijdens mijn theorie die nieuwe (test)vragen moeten maken.. MOEILIJK. Ben zo blij dat ik mijn theorie dus voor 1 april heb


[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 18-03-2008 12:05]


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 12:05 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 18 maart 2008 11:53 schreef Cadaveria het volgende:
Volgens mij kom je er moeilijk tussen. Net zo als met het theorie examen!


theorieexamen was anders prima zelf te regelen (een paar jaar geleden)


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-03-2008 12:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 maart 2008 12:01 schreef Lainedil het volgende:
"Het nieuwe rijden"? Meer info?


Als een wijf rijden:

Snel een hogere versnelling kiezen.
Auto in versnelling uitrollen.
Laaaaaang voor een verkeerslicht voet van de gas in de hoop dat ie op groen springt (en met het risico dat je achterligger wurgneigingen krijgt).


Allemaal om €5,34 per jaar op brandstof te besparen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-03-2008 12:06 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 maart 2008 12:05 schreef Aaaarco het volgende:
theorieexamen was anders prima zelf te regelen (een paar jaar geleden)
Nog steeds wel! maar omdat het theorie examen dus drastisch moeijlijker gaat worden vanaf 1 april, wil heel Nederland het NU gaan halen. De rijscholen hebben data's ingekocht. Particulier moet je soms zelfs naar Groningen omdat daar nog een plekje is. Ik ben naar Dordrecht geweest.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 12:09 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

op zich is een beetje beter leren dan toch een beter plan dan zo takkever rijden?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-03-2008 12:12 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

quote:
Op 18 maart 2008 12:06 schreef Chelman het volgende:
Als een wijf rijden:

Snel een hogere versnelling kiezen.
Auto in versnelling uitrollen.
Laaaaaang voor een verkeerslicht voet van de gas in de hoop dat ie op groen springt (en met het risico dat je achterligger wurgneigingen krijgt).


Allemaal om €5,34 per jaar op brandstof te besparen.


terwijl iedereen weet dat je rijstijl en gedrag in de auto toch daarna enorm veranderd, ze zouden beter een meer praktisch autorijden aan kunnen leren ipv die stompzinnige zogenaamd miljeu bewuste crap.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen