IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Motorbendes, liquidaties, Holleeder, ontvoeringen, afpersingen, intimidaties [nieuwstopic] Volgende pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-10-2012 18:51 by faalhaas Profiel van faalhaas

En hier weer verder


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-10-2012 18:55 by faalhaas Profiel van faalhaas

Holleeder binnenkort in Sesamstraat:



... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-10-2012 19:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je vergeet stille tochten voor honden in de titel.


Stille tocht voor dode hond



Inwoners van Putten bereiden een stille tocht voor vanwege een dode hond. Dat meldt omroep Gelderland.

Zondag raakten twee honden in een gevecht. Een van de baasjes greep in maar daarbij kwam de hond van het andere baasje om het leven. Volgens de politie tilde een van de baasjes de andere hond bij de halsband omhoog. De hond ging daarop dood. De eigenaar deed vervolgens aangifte. Ook werd er een Facebookpagina geopend genaamd Justice for Diesel. Hierin wordt beweerd dat Diesel werd doodgetrapt. De politie heeft zijn beste mensen op de zaak gezet. De stille tocht moet zondag plaats gaan vinden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 17-10-2012 19:07 by jeroen83 Profiel van jeroen83

quote:
Op 17 oktober 2012 19:04 schreef ElitE het volgende:
je vergeet stille tochten voor honden in de titel.


Valt dat niet onder liquidaties?


Never have so many sacrificed so much for so few


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-10-2012 19:08 by faalhaas Profiel van faalhaas

En deze natuurlijk:

Kat vast in boom in Wijnjewoude
woensdag 17 oktober 2012 Wijnjewoude

Woensdagmiddag kreeg de Ureterper brandweer het verzoek een kat uit de boom te halen in Wijnjewoude.

Het dier zat in een boom achter een woning aan de Russchenreed en miauwde luid.

Met behulp van een ladder heeft de brandweer de kat naar beneden geholpen. Eenmaal op de grond, hield het dier het voor gezien, en zetten een sprint in naar de nabije bossages.



http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/38925/Kat_vast_in_boom_in_Wijnjewoude.html


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-10-2012 19:09 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 17 oktober 2012 19:07 schreef jeroen83 het volgende:
Valt dat niet onder liquidaties?


Zeker. En intimidaties ook wel denk ik.


... hoe de hazen lopen ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-10-2012 19:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 oktober 2012 19:07 schreef jeroen83 het volgende:
Valt dat niet onder liquidaties?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-10-2012 19:17 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Stille tocht voor een hond? Ultimate suicide trigger material dit.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-10-2012 21:44 by faalhaas Profiel van faalhaas

Het wereldberoemde geluksdubbeltje van oom Dagobert Duck is gisteren met een geldtransport veilig afgeleverd in het Nederlands Stripmuseum in Groningen.

Het muntje maakt daar deel uit van een tentoonstelling over Donald Duck en andere Disneyfiguren uit het bekende stripblad, dat zestig jaar bestaat. Dagobert, de gierige steenrijke oom van stripfiguur Donald Duck, verdiende zijn allereerste duppie toen hij ooit als schoenpoetser aan de slag ging.

Begin van een fortuin
En zo begon zijn fortuin, weten de trouwe lezers van het weekblad. „Het is leuk dit in het echt te zien”, zegt fan Olvar Baarda (9) uit Amersfoort. „Ja, het is mooi en spannend!” vindt ook zijn broer Kyran (11). De tentoonstelling ‘Donald Duck Weekblad 60 jaar’ in het Stripmuseum is vanaf komend weekend te bezoeken.


... hoe de hazen lopen ...


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 17-10-2012 21:47 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

quote:
Op 17 oktober 2012 21:44 schreef faalhaas het volgende:
Het wereldberoemde geluksdubbeltje van oom Dagobert Duck is gisteren met een geldtransport veilig afgeleverd in het Nederlands Stripmuseum in Groningen.

Het muntje maakt daar deel uit van een tentoonstelling over Donald Duck en andere Disneyfiguren uit het bekende stripblad, dat zestig jaar bestaat. Dagobert, de gierige steenrijke oom van stripfiguur Donald Duck, verdiende zijn allereerste duppie toen hij ooit als schoenpoetser aan de slag ging.

Begin van een fortuin
En zo begon zijn fortuin, weten de trouwe lezers van het weekblad. „Het is leuk dit in het echt te zien”, zegt fan Olvar Baarda (9) uit Amersfoort. „Ja, het is mooi en spannend!” vindt ook zijn broer Kyran (11). De tentoonstelling ‘Donald Duck Weekblad 60 jaar’ in het Stripmuseum is vanaf komend weekend te bezoeken.


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 17-10-2012 21:49 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 17 oktober 2012 21:47 schreef G.I.R.L. het volgende:





... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-10-2012 15:45 by faalhaas Profiel van faalhaas

15 jaar voor poging moord met hakbijl
Nieuws - Geweld
DONDERDAG 18 OKTOBER 2012 13:54
Het gerechtshof in Amsterdam heeft een man veroordeeld tot een gevangenisstraf van 15 jaar voor poging tot moord op zijn ex-vrouw. De 40-jarige man ging in oktober 2010 naar Zandvoort om daar het slachtoffer aan te vallen met een hakbijl. Hij sloeg haar meerdere keren op het hoofd en verwondde ook een vriendin van het slachtoffer. In hoger beroep zei de verdediging dat het niet om voorbedachte raad zou gaan, maar daar ging het hof niet in mee.

De man heeft in oktober 2010 een hakbijl gekocht en is twee dagen later vanuit Limburg naar Zandvoort gereden. Daar heeft hij zijn ex-vrouw met de bijl aangevallen. Zij zocht bescherming bij een vriendin, maar werd meerdere keren op haar hoofd geslagen. De vriendin werd ook geraakt.
Het slachtoffer heeft de aanval overleefd, maar is voor het leven verminkt. Zij is ernstig gewond geraakt in het gezicht en aan haar schedel. Volgens de verdediging was er geen sprake van poging tot moord, omdat het niet met voorbedachte raad gedaan was. Het hof veegde dat verweer van tafel en legde de man een celstraf van 15 jaar op voor poging tot moord op zijn ex-vrouw en poging tot zware mishandeling van haar vriendin. 

De man wordt volledig toerekeningsvatbaar geacht, mede omdat hij niet of gering heeft meegewerkt aan een onderzoek naar zijn psychische toestand. 


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2012 1:00 by XXL Profiel van XXL



Niet vergeten om in de bajes nog even uit te laten lekken waarvoor de beste man moet zitten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


SQT
Usericon van SQT
Posted 19-10-2012 22:19 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

IJzerdief steelt brug in Bosnië
SARAJEVO - Een ijzerdief in Bosnië dacht de zaken wat grootser aan te pakken. Hij ging ervandoor met een complete ijzeren brug.

Het gevaarte van 12 meter lang en enkele duizenden kilo's verdween woensdagavond.

De brug lag over een kleine rivier en werd gebruikt door enkele afgelegen wonende boerengezinnen. De stomverbaasde boeren alarmeerden de politie over de ongebruikelijke diefstal.

De dief werd daarop al snel in de kraag gevat. De brug lag in zijn tuin, in twee stukken. Hij had het gevaarte losgeschroefd van de fundamenten en op een vrachtwagen geladen.

Bosnië is een van de armste landen van Europa. De werkloosheid is circa 40 procent. Hele families verzamelen dakgoten en ander oud ijzer voor circa 20 eurocent per kilo.

---

Toch netjes!


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2012 22:39 by faalhaas Profiel van faalhaas

Respect


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-10-2012 22:57 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 19 oktober 2012 22:19 schreef SQT het volgende:
dief steelt


quote:
Op 19 oktober 2012 22:39 schreef faalhaas het volgende:
Respect


Heerlijk voorspelbaar.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 19-10-2012 23:30 by faalhaas Profiel van faalhaas

quote:
Op 19 oktober 2012 22:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Heerlijk voorspelbaar.


Jij vooral ja


... hoe de hazen lopen ...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-10-2012 23:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Wat een nieuws weer.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2012 9:09 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
SCP: meer zorgen over jonge gezinnen dan ouderen

Eénoudergezinnen en gezinnen van jonge dertigers zijn veel kwetsbaarder dan ouderen. Dat zegt directeur Paul Schnabel van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP).
Schnabel deed zijn uitspraken in een interview met de Telegraaf vandaag. Volgens Schnabel wordt er te veel op vertrouwd dat jongeren het wel redden.

Er is in dit land meer behoefte aan een 30-pluspartij dan aan een 50-pluspartij", aldus Schnabel. De SCP-directeur stelt dat ouderen juist het minst te klagen hebben. "Armoede komt van alle leeftijdsgroepen het minst voor onder 65-plussers, dat is maar 3 procent."

Steeds meer kleine huishoudens
Mensen tussen de 30 en 40 jaar met kleine kinderen zijn kwetsbaar, zegt hij. "Als je dan op dit moment je baan verliest, dan zit je vaak na een jaar al op bijstandsniveau. Niet veel mensen beseffen dat. Die hebben vaak op de top van de markt een tophypotheek genomen. Mensen onderschatten welke verplichtingen ze aangaan."

Schnabel constateert dat er steeds meer kleine huishoudens komen. Dat betekent dat je dan ook in je eentje de kosten moet dragen voor het huis, de auto en andere zaken. Schnabel: "Als dat niet meer lukt, zit je snel in de penarie."


Met dank aan de babyboomers.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-10-2012 10:00 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 20 oktober 2012 9:09 schreef bastianus het volgende:
Met dank aan de babyboomers.


Ligt het ook niet aan het feit dat jongeren het vanzelfsprekend vinden om alles te hebben wat hun hartje begeert?

Er valt voor veel mensen best veel te bezuinigen / hoge kosten zijn op voorhand al te voorkomen.

Je kunt genoegen nemen met een bescheiden woning ipv een kast van een keet met alles erop en eraan (Met bijbehorende tophypotheek). Nieuwe auto voor de deur is uiteraard enorm mooi maar niet noodzakelijk. Je kunt ook een iets oudere voor de deur zetten en deze met echt geld betalen ipv op afbetaling.

Telefoonkosten kunnen tientjes in de maand lager als je genoegen neemt met minder dan de laatste iPhone.
Meerdere keren per jaar vakantie is een prettige luxe, maar niet echt noodzakelijk.
Boodschappen kun je bij een goedkopere winkel als Aldi of Lidl doen.

Let op (Voor ik weer commentaar krijg van de betweters ): Ik weet dat er schrijnende gevallen zijn maar vaak is het ook gejank om niets.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


G.I.R.L.
Ride
Usericon van G.I.R.L.
Posted 20-10-2012 10:06 by G.I.R.L. Profiel van G.I.R.L.http://new.livestream.com/accounts/398160/events/1594566/player_pop_up

Het is bijna altijd gejank om niets. De nieuwste iPhone komt niet uit de lucht gevallen nee, daar moet je een paar weken vakantiewerk voor doen. Want nee, jij bent niet de mensen die je ziet op tv. So stop acting like them!


Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-10-2012 10:21 by stigma Profiel van stigma

Je hebt gelijk XXL.
Ik ben dit jaar niet op vakantie geweest omdat dat even niet uit kon. Vreemd hoeveel mensen verbaasd zijn en vinden dat je "toch wel even rust moet nemen".
Men lijkt t idd als een noodzaak ipv een luxe te zien. Terwijl überhaupt het hebben van een baan nu een luxe lijkt met de hoge werkloosheid...


Maar ze zullen in dit geval wel gekeken hebben naar het besteedbaar inkomen, verhoging in maandelijkse lasten en verhoogd risico op werkloosheid.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 20-10-2012 10:49]


Subtiel kamerolifantje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2012 14:18 by bastianus Profiel van bastianus

Mijn frustratie komt voort uit het feit dat ik überhaupt niet weet of ik een huis kan kopen b.v. Ben met mijn derde (laatste) tijdelijke contract bezig. Ondertussen zie ik de ene na de andere babyboomer afhaken voor de klas wegens burn-out, maar ontslagen worden ze niet omdat hun rechten te goed verankerd zijn. Zodoende overbruggen ze de paar jaar tot aan hun pensioen voor bijna de volle mep thuis, terwijl mensen van mijn leeftijd hun werk doen zonder vastigheid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-10-2012 14:27 by bastianus Profiel van bastianus

Verder heeft XXL wel gelijk, inderdaad. Je moet niet boven je stand leven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-10-2012 14:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Je moet niet boven je stand leven is wat anders dan stellen dat het feit is dat jongeren nu teveel verwachten. Dat eerste is natuurlijk waar, en een ontzettende dooddoener. Dat tweede weet ik zo net nog niet, jongeren zijn nu volgens mij juist veel pessimistischer over de toekomst wat betreft opleiding, werk, inkomen en welvaart. Volgens mij verwachten die nu juist minder dan wat de babyboomers altijd maar verwacht hebben in tijden van alsmaar groeiende rijkdom.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 20-10-2012 19:10 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 20 oktober 2012 10:00 schreef XXL het volgende:
Ligt het ook niet aan het feit dat jongeren het vanzelfsprekend vinden om alles te hebben wat hun hartje begeert?



Dat zeiden ze in 1970 ook al. Bij de gemeente waar ik werk wordt al bijna openlijk gesproken over de babyboomers die straks alle voorzieningen voor ouderen komen leegroven, niet omdat ze het nodig hebben maar omdat ze er recht op hebben.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen