IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Oorlog in Irak Vorige pagina | Volgende pagina
enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2004 8:52 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

van mij mogen ze die vuile teringlijers daar allemaal afslachten...

laat die laffe tering "al qaeda" strijders en iedereen die hun supporet nu eens de woord bij de daad voegen en echt zichzelf mobiliseren en ten strijde trekken tegen de Amerikanen en de nederlanders....eens kijken wie er "als god het wil" het eerste gestrekt ligt!

maar nee, lekker weerloze mensen ontvoeren en ze voor een video onthoofden...het zal godver je eigen broer of vader zijn!

Ik ben in staat om er zelf een paar af te knallen nu, beesten zijn het ze verdienne niet anders dan een nekschot en eigenlijk komen ze er dan nog te goed af!



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 9:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 8:52 schreef enforcer het volgende:
laat die laffe tering "al qaeda" strijders en iedereen die hun supporet nu eens de woord bij de daad voegen en echt zichzelf mobiliseren en ten strijde trekken tegen de Amerikanen en de nederlanders....eens kijken wie er "als god het wil" het eerste gestrekt ligt!



Dan doen ze natuurlijk niet. daarvoor hebben ze te weinig man en hun "glorieuze" strijd is een guerilla taktiek.
ik vraag me alleen nog af in welke mate we dit aan alle irakezen moeten aanrekenen want ik neem aan dat niet alle irakezen fundamentalisten zijn. en hoe met gereageerd worden? als de amerikanen bruut op gaan treden is natuurlijk precies wat de bedoeling van dit soort laffe acties is.
ik zou die speciale forces inzetten en ze een voor een afslachten.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2004 9:08 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Snij saddam zijn keel af voor de publieke televisie in Irak en nog een paar van die lui....

verschil is dat zij het waarschijnlijk verdiend hebben en deze man niet.

Glorieuze strijd...laffe teringlijers zijn het.

ik denk ook niet dat het hele irakese volk achter zulke daden staat maar het meredeen van de Sjiíeten in ieder geval wel die roepen zelfs op tot dit soort geweld, ik zag een woordvoerder op TV die $ 170 bood voor iedere Amerikaan burger of militair!





attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 9:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 9:08 schreef enforcer het volgende:
Snij saddam zijn keel af voor de publieke televisie in Irak en nog een paar van die lui....

verschil is dat zij het waarschijnlijk verdiend hebben en deze man niet.

Glorieuze strijd...laffe teringlijers zijn het.

ik denk ook niet dat het hele irakese volk achter zulke daden staat maar het meredeen van de Sjiíeten in ieder geval wel die roepen zelfs op tot dit soort geweld, ik zag een woordvoerder op TV die $ 170 bood voor iedere Amerikaan burger of militair!





Ik denk dat het meer een reactie is vanuit de religieuze hoek. Saddam onthoofden helpt daar niet bij, mogelijk zou het die religieuzen zelfs versterken(aangezien die bij de gedacht e aan Saddam alleen al in hun broek schijten).



enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2004 9:40 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Het zal wel allemaal maar als ik zulke beelden zie knapt er iets bij mij, op zo'n moment moet je me geen kalashnikov in mijn handen duwen want dan denk ik niet na!

miscshien is het iets van de religieuzen maar, het probleem is dat het midden Oosten een grote religieuze haatmachine is...en iedereen die daar niet aan mee doet is alleng of omgebracht of gevlucht....of een hele knappe jongen het verborgen te houden!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 9:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Amerikanen moeten niet zeiken, zij mishandelen gevangenen, dan weet je dat je dit soort zaken krijgt, klaar.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 9:54 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 9:40 schreef enforcer het volgende:
Het zal wel allemaal maar als ik zulke beelden zie knapt er iets bij mij, op zo'n moment moet je me geen kalashnikov in mijn handen duwen want dan denk ik niet na!




bij wie niet. ik had dat dus ook nog toen ze op die verbrande lijken stonden te dansen (terwijl de islam nota bene voorschrijft dat je met lijken van de vijand respectvol om moet gaan). Ik weet het ook niet. of de maatschappij is daar zo anders dat dat voor ons niet te bevatten is, of de media zend alleen maar de meest sensationele beelden uit. ik hoop maar het laatste.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 9:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 9:53 schreef Jenje het volgende:
Amerikanen moeten niet zeiken, zij mishandelen gevangenen, dan weet je dat je dit soort zaken krijgt, klaar.


ik krijg liever klappen dan te worden onthoofd. daar zit toch wel enig verschil tussen lijkt me. en het amerikaans slachtoffer was een burger. dan overschreid je toch een grens naar mijn mening.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 12-05-2004 9:58 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmmm..ik denk dat de VS hun tanden gaan stukbijten op Irak, zoals de Russen hun tanden stukbeten op Afganistan..


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 9:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 9:56 schreef attila_de_hun het volgende:
ik krijg liever klappen dan te worden onthoofd. daar zit toch wel enig verschil tussen lijkt me. en het amerikaans slachtoffer was een burger. dan overschreid je toch een grens naar mijn mening.
Dat van die burger klopt, maar moslims zien volgens mij weinig verschil tussen burgers en leiders (zie aanslagen).

Ik vind die mishandelingen meer vernederingen dan klappen krijgen. Dat zijn domme acties waarmee je de moslims uitlokt, en dat is oerdom. Ik vind dan ook dat die amerikanen die die soldaten mishandelden een enkeltje Al Qaida grot verdienen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 10:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 9:58 schreef Jenje het volgende:
Dat van die burger klopt, maar moslims zien volgens mij weinig verschil tussen burgers en leiders (zie aanslagen).

Ik vind die mishandelingen meer vernederingen dan klappen krijgen. Dat zijn domme acties waarmee je de moslims uitlokt, en dat is oerdom. Ik vind dan ook dat die amerikanen die die soldaten mishandelden een enkeltje Al Qaida grot verdienen.


idd, die acties van de amerikanen/britten tegen de gevangenen zijn idd zeer walgelijk en superstom (vooral als er goedkeuring bestaat van hogere hand).

als ze slim zijn pakken ze dit keihard aan, en laten de wereld zien dat dit een fout van jewelste was. en dan moeten ze hun energie maar eens steken in het opakken van die fundamentalistische terroristen (iets waar de normale irakese burger ook niet echt verdrietig zal zijn lijkt me)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 10:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die fundamentalisten nemen alleen geneogen met bloed, en ik mag aannemen dat de VS die gasten niet op de stoel zet.

Dit wordt alleen maar aangepakt als excuus om Amerikanen (en bondgenoten) af te slachten, wat de leiding er ook aan doet, het zal de irakezen niet tevreden stemmen.

Vs (en bondgenoten) moeten weg daar, dit word een guerilla-oorlog die ze misschien wel misschien op punten winnen, maar er zullen steeds aanslagen blijven gebeuren, steeds groter en grover ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 10:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 10:09 schreef Jenje het volgende:

Vs (en bondgenoten) moeten weg daar, dit word een guerilla-oorlog die ze misschien wel misschien op punten winnen, maar er zullen steeds aanslagen blijven gebeuren, steeds groter en grover ...


De eerste seconde nadat de amerikanen daar weg zijn barst daar een burgeroorlog van heb-ik-me-jou-daar-uit. Koerden, religieuzen, iran noem alles maar op. (net als joegoslavië).
moeten we daarom blijven of kan het ons geen fuck schelen? ik ga zo onderhand wel naar het laatste neigen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 10:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat boeit het Nederland dat er ene burgeroorlog in Irak is? Er zijn zoveel burgeroorlogen, daar heeft Nederland geen ééne ruk mee te maken. Wie zijn wij dat we ons daarmee bemoeien? Beetje arrogante opstelling van Nederland ....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 10:22 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 10:18 schreef Jenje het volgende:
Wat boeit het Nederland dat er ene burgeroorlog in Irak is? Er zijn zoveel burgeroorlogen, daar heeft Nederland geen ééne ruk mee te maken. Wie zijn wij dat we ons daarmee bemoeien? Beetje arrogante opstelling van Nederland ....


in principe is ieder geredde leven er een. maar dat we daar zitten is natuurlijk alleen om de VS te vriend te houden. en ik ben geen voorstander van opgelegde vredes, vooral niet bij volkeren die elkaar al eeuwen intens haten. dus ik heb geen moeite met terugtrekken( ook niet op de Balkan) ondanks de tragedie die er gaat komen dan (en waarvan ik denk dat die ooit een keer zal komen, hoe dan ook)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 10:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jep, en wat we nu doen is die puinhoop die gaat komen uittstellen met een klein beetje puinhoop.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 12-05-2004 10:52 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 9:56 schreef attila_de_hun het volgende:
ik krijg liever klappen dan te worden onthoofd. daar zit toch wel enig verschil tussen lijkt me. en het amerikaans slachtoffer was een burger. dan overschreid je toch een grens naar mijn mening.
Bij mijn weten zijn niet alle mishandelde Irakezen criminelen hoor, er zaten toch ook burgers tussen?


MuayThaigerrr!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Las laatst ook iets dat Britse soldaten laatst kinderen hebben neergeschoten, dat lijken me ook geen soldaten


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 12-05-2004 10:58 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht



Leuk leuk, zo'n oorlog. Ik blijf me verbazen hoe gek mensen kunnen worden in zo'n toestand. De verhalen van de soldaten over de mishandelingen, alsof er niets aan de hand is.

Hoewel het (vrijwel) allemaal te voorzien was.


MuayThaigerrr!!


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 12-05-2004 11:01 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

Die mishandelingen zijn FOUT punt. daar is iedereen het over eens, maar er zitten echt geen onschuldige mensen in die bak hoor.

mensen die zulke wreedheden begaan want het is een opzettelijk superwrede executie verdienen iets nog ergers!

Ze hadden godvert niets moeten doen en lekker die fucking hoessein laten zitten dat was mooi geweest, probeer je die gekken op weg te helpen krijg je dit!

De enige oplossing voor irak was ingrijpen en proberen er een welvarend land van te maken dan is er namelijk geen voedingsbodem voor extremisme meer..

ik dek dat dat de enige oplossing voor het hele midden oosten is apart van ze plaat bomarderen wat na het zien van genoemde beelden ineens ook heel acceptabel lijkt.



Vork
Usericon van Vork
Posted 12-05-2004 11:06 by Vork Wijzig reactieProfiel van VorkQuote dit bericht

ik sluit me aan bij enforcer

kheb net dat onthoofdinsgebeuren gezien, en dat getuigt van opper lafheid jegens een persoon dat er geen zak mee van doen heeft. Platgooien, heel die kiet daar, want dat komt toch nooit goed daar


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 11:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 10:52 schreef Angela Mortis het volgende:
Bij mijn weten zijn niet alle mishandelde Irakezen criminelen hoor, er zaten toch ook burgers tussen?


mogelijk, maar die acties van die engelse en amerikaanse soldaten worden toch niet goedgekeurd????

en nogmaals, zulke soldatenmoeten gewoon zeer streng gestraft worden. daar zal iedereen het over eens zijn.
maar die irakezen (of een deel ervan) is net zulke groot tuig.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 12-05-2004 11:15 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 11:08 schreef attila_de_hun het volgende:
mogelijk, maar die acties van die engelse en amerikaanse soldaten worden toch niet goedgekeurd????
bij mijn weten heeft nog niemand deze dingen goedgekeurd hoor

quote:
en nogmaals, zulke soldatenmoeten gewoon zeer streng gestraft worden. daar zal iedereen het over eens zijn.
maar die irakezen (of een deel ervan) is net zulke groot tuig.
True, het probleem komt ook van twee kanten. Alleen van welke kant de 'oplossing' komen moet..? Amerika en Groot-Brittannie zitten flink klem, ben benieuwd wat het worden gaat.

Ik heb de gecensureerde versie gezien volgens mij, zodra ze die man onthoofdden zat er een zwarte vlek voor. Maar goed ook trouwens, een beetje respect voor die man is wel op zijn plaats hier.


MuayThaigerrr!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2004 11:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 11:08 schreef attila_de_hun het volgende:
mogelijk, maar die acties van die engelse en amerikaanse soldaten worden toch niet goedgekeurd????

Ja daar zijn we goed in ... dingen afkeuren .. en we leefden allemaal gelukkig verder ....

zo werkt dat niet daar .. die willen bloed zien ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2004 11:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2004 11:15 schreef Angela Mortis het volgende:

Ik heb de gecensureerde versie gezien volgens mij, zodra ze die man onthoofdden zat er een zwarte vlek voor. Maar goed ook trouwens, een beetje respect voor die man is wel op zijn plaats hier.


ja, moet je zulke beelden nu uitzenden of niet (leuk, was er onlangs geen topic over fascinatie voor snuff)? aan de ene kant laat je wel zien wat voor varkens die fundamentalmisten zijn, aan de andere kantg moet je de familie van het slachtoffer ook ontzien lijt me.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen