IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-11-2003 12:56 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 18 november 2003 12:21 schreef campske666 het volgende:
Nice one


Het schijnt dat de doos er ook aan zat te denken om lesbisch te worden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 18-11-2003 12:57 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

quote:
Op 18 november 2003 12:56 schreef Leviathanica het volgende:
Het schijnt dat de doos er ook aan zat te denken om lesbisch te worden.


ja klopt las het ook
wat een aarsig kind is het ook
zei rolmodel alle tienerkinderbritneysletjes worden pot en de mensheid sterft uit



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 18-11-2003 13:04 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 18 november 2003 12:56 schreef Leviathanica het volgende:
Het schijnt dat de doos er ook aan zat te denken om lesbisch te worden.



Ach, haar muziek- en acteerprestaties zullen er niet minder om worden.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 18-11-2003 13:04 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 18 november 2003 11:58 schreef campske666 het volgende:
17/11 Britney ziet zichzelf als rolmodel
Ze tongzoent Madonna, staat praktisch naakt op allerlei covers en is ook al geen maagd meer, maar toch is Britney Spears nog steeds een rolmodel voor jonge meisjes. Zegt ze zelf.
Ouders hoeven zich geen zorgen te maken als hun kinderen haar gaan imiteren, zegt de 21-jarige popster in een interview met de BBC-radio dat maandag wordt uitgezonden. "Ze moeten hun kinderen vertrouwen en in hen geloven."

Britney ligt de laatste tijd onder vuur omdat ze zich rokend en drinkend heeft laat fotograferen. Gezeur, vindt de zangeres. "De mensen moeten zich eens realiseren dat ik ook maar een mens ben." En bovendien: "Als iemand tegen me zegt dat ik iets niet moet doen, doe ik het dus wel. Zo ben ik nu eenmaal."



Wat een nobele instelling...zeker iets om naar op te kijken !! Stom kind


Kunnen we die trut niet als kadootje aan Marc Dutroux geven voordat hij (hopelijk)diep en ver weggestopt worden?


Een kleine snol zit zo vol.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-11-2003 13:04 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 18 november 2003 13:04 schreef SkinPeeleR het volgende:
Kunnen we die trut niet als kadootje aan Marc Dutroux geven voordat hij (hopelijk)diep en ver weggestopt worden?



Iedereen heeft recht op mijn mening.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-11-2003 13:05 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 18 november 2003 13:04 schreef SkinPeeleR het volgende:
Kunnen we die trut niet als kadootje aan Marc Dutroux geven voordat hij (hopelijk)diep en ver weggestopt worden?


Geef ze dan maar gewoon aan mij...een vlag over de kop en Neuken voor de vlaamse leeuw !!


Skull
Usericon van Skull
Posted 18-11-2003 13:07 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
"Als iemand tegen me zegt dat ik iets niet moet doen, doe ik het dus wel. Zo ben ik nu eenmaal."


Kutpuber


- Mutatis mutandis -


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-11-2003 13:07 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ze doet juíst wat men van haar verwacht, ze is hartstikke commercieël.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 13:23 by Chelman Profiel van Chelman

Iedereen zit haar af te zeiken en ondertussen is ze financieel onafhankelijk en zit dergelijke discussies op Amerikaanse fora ongetwijfeld met een brede grijns te volgen vanuit haar nederige stulpje.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 18-11-2003 13:26 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 18 november 2003 13:23 schreef Chelman het volgende:
Iedereen zit haar af te zeiken en ondertussen is ze financieel onafhankelijk en zit dergelijke discussies op Amerikaanse fora ongetwijfeld met een brede grijns te volgen vanuit haar nederige stulpje.


Het zou me ook niet verbazen als ze over een tijdje ergens in een afkickkliniek zit.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 13:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2003 13:23 schreef Chelman het volgende:
Iedereen zit haar af te zeiken en ondertussen is ze financieel onafhankelijk en zit dergelijke discussies op Amerikaanse fora ongetwijfeld met een brede grijns te volgen vanuit haar nederige stulpje.


als je doelstelling in het leven is "financieel opnafhankelijk worden (ten koste van alles)" is ze inderdaad geslaagd.
Ik ben geen hippie en zeker niet vies van geld maar ik tracht mijn leven toch iets zinniger in te vullen en dan maar wat minder centen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 18-11-2003 13:49 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 18 november 2003 13:23 schreef Chelman het volgende:
Iedereen zit haar af te zeiken en ondertussen is ze financieel onafhankelijk en zit dergelijke discussies op Amerikaanse fora ongetwijfeld met een brede grijns te volgen vanuit haar nederige stulpje.

Trouwens haar platenbazen (en alle personen die haar hebben gemaakt) zullen wel een grotere grijns op hun gezicht hebben.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 13:51 by Chelman Profiel van Chelman

Vooropgesteld: ik zit hier niet britney te verdedigen. ik probeer een algemeen punt te maken.

In principe weet je niet of zij (of een andere ster) haar leven zinnig invult. Je krijgt namelijk enkel een zorgvuldig geregiseerde imago te zien die in feite altijd in 'kantooruren' (shows, interviews, clips e.d.) plaatsvindt. Je weet van haar of alle andere sterren niet wat zij in d'r vrije tijd doet. Alle berichtjes die je in de kranten of zo leest over haar relaties en weet ik veel wat, maken onderdeel uit van de marketing campagne voor haar product(en) en niet een weergave van haar als persoon.

Misschien is ze dom en leidt ze geen zinnig bestaan, dat weet ik evenmin als jij. Ik vorm echter geen mening over mensen op basis van hun werk-imago. Ik ga ook niet betogen dat Kevin Spacey een of andere massamoordenaar is omdat het zijn rol in Se7en was.

En wat betreft 'ten koste van alles'. Tsja, ik kan me niet herinneren dat zij of andere sterren al te veel zware misdaden of andere onacceptabele praktijken heeft moeten begaan om haar centen te verdienen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 13:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 november 2003 13:49 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Trouwens haar platenbazen (en alle personen die haar hebben gemaakt) zullen wel een grotere grijns op hun gezicht hebben.


Tuurlijk. Zij verkoopt een produkt en maakt tevens onderdeel van dat produkt. Niks mis mee lijkt mij. Dat doet nagenoeg elke dienstverlenende onderneming.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 18-11-2003 13:53 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 18 november 2003 13:40 schreef attila_de_hun het volgende:
als je doelstelling in het leven is "financieel opnafhankelijk worden (ten koste van alles)" is ze inderdaad geslaagd.
Ik ben geen hippie en zeker niet vies van geld maar ik tracht mijn leven toch iets zinniger in te vullen en dan maar wat minder centen.


Inderdaad.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-11-2003 13:56 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 november 2003 13:40 schreef attila_de_hun het volgende:
ik tracht mijn leven toch iets zinniger in te vullen
Maar ondertussen ben je wel al uren bezig met diezelfde Britney, hoe ze haar leven indeelt en wat ze verdient.


I'm not being rude. You're just insignificant.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-11-2003 13:56 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 18 november 2003 13:52 schreef Chelman het volgende:
Tuurlijk. Zij verkoopt een produkt en maakt tevens onderdeel van dat produkt. Niks mis mee lijkt mij. Dat doet nagenoeg elke dienstverlenende onderneming.


Ik vind dat laag.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 13:56 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ja Chelman maar jij wierp wel het argument "financieel onafhankelijk" op. Vandaar dat ik dat ook noemde. Ik stoor me verder niet aan haar. Zij (en andere gelijksoortige "sterren") valt redelijk buiten mijn belevingswereld en dat bevalt me prima.
Overigens bedoel ik met ten koste van alles iets anders als jij. Ik doel meer op het opofferen van je prive leven en het leven van een glamour bestaan wat zeker zijn prijskaartje heeft met betrekking tot het opbouwen van een la,ngdurige relatie, stress etc. etc. ik trachtte te zeggen dat geld ook niet alles is.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 13:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2003 13:56 schreef helmet het volgende:
Maar ondertussen ben je wel al uren bezig met diezelfde Britney, hoe ze haar leven indeelt en wat ze verdient.


ik heb in heel mijn leven mogelijk een uur aan Britney spears besteed namelijk als zij voorbijkomt tijdesn het zappen op tv(of internet) of tijdens het bekijken van de kaften van de vele tijdschriften in de kiosken. that's it. maar zulke sterren hebben wel een bepaald levenspatroon lijkt me en daar bazeer ik mijn uitspraken op.
Neen, nu zit ik een rapport te typen op mijn werk en surf zo zo nu en dan eesn naar hier om mijn gedachten effe op wat anders te zetten.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 13:59 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 november 2003 13:56 schreef attila_de_hun het volgende:
Overigens bedoel ik met ten koste van alles iets anders als jij. Ik doel meer op het opofferen van je prive leven en het leven van een glamour bestaan wat zeker zijn prijskaartje heeft met betrekking tot het opbouwen van een la,ngdurige relatie, stress etc. etc. ik trachtte te zeggen dat geld ook niet alles is.


Een prijskaartje heeft het zeker. Blijkbaar is die prijs echter voor haar en andere sterren niet te hoog. 'Ten koste van alles' is zeer persoonsgebonden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 14:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 november 2003 13:56 schreef campske666 het volgende:
Ik vind dat laag.


Dan doe je er niet aan mee. Simpel zat.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 14:02 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2003 13:59 schreef Chelman het volgende:
Een prijskaartje heeft het zeker. Blijkbaar is die prijs echter voor haar en andere sterren niet te hoog. 'Ten koste van alles' is zeer persoonsgebonden.


absoluut en vandaar mijn nodige aanvulling. Ik zou echt voor geen geld met zo een leven willen wisselen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 18-11-2003 14:03 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 18 november 2003 14:00 schreef Chelman het volgende:
Dan doe je er niet aan mee. Simpel zat.


Idd. Beter een onbekende prutser dan een beroemde marketing-strategie.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-11-2003 14:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 november 2003 14:03 schreef campske666 het volgende:
Idd. Beter een onbekende prutser dan een beroemde marketing-strategie.


maar je kunt moeilijk allen britney spears hierop aanvallen. Er zit een heel team achter natuurlijk die de te volgen lijn uitstippelt. Eigenlijk is het zonde voor zo een artiest want je bent gewoon een speelbal denk ik en de cd maatschappij laat je keihard vallen als er een "hottere" persoon is gevonden. dus is het zaak voor zo een artiest om in die korte periode te cashen en vooral het hoofd koel houden en niet al je geld opzuipen of opsnuiven ofzo. want dan val je helemaal in een zwart gat als je sterrenstatus je ontnomen wordt.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-11-2003 14:09 by Chelman Profiel van Chelman

Dat klopt. Popartiesten hebben net als voetballers een korte 'shelf-life' en moeten dus snel cashen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen