IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-12-2003 14:20 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 19 december 2003 12:32 schreef SkinPeeleR het volgende:
tja, als ik de rijstijl van de gemiddelde gti-mongooltje of een 19 jarige RUR (= Recht Uit Racer) zie dan kan zelfs een bejaarde met rollator nog wel een keer achter op een auto knallen.


Jaja...het is oppassen geblazen op Den Nederlansche Wegen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-12-2003 14:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 20 december 2003 14:19 schreef Jenje het volgende:
Dat komt in alle religies voor. Zelfs in natuurreligies, dus dat is niet per definitie christelijk.





Dat snap ik! Mijn punt is dat ik hier al ellenlange discussies gezien heb over hoe kut alle religies niet zijn maar als het om spoken gaat dan is dat opeens prima want dat is tr00 danwel goffic...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 20-12-2003 14:26 by GRAFTAK Profiel van GRAFTAKhttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

blablablablablaat



webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-12-2003 14:31 by webblaster wim Profiel van webblaster wimhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 december 2003 14:26 schreef GRAFTAK het volgende:
blablablablablaat


dát is nog eens onzinnig nieuws.


Oud Vuil.


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 20-12-2003 14:35 by GRAFTAK Profiel van GRAFTAKhttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 december 2003 14:31 schreef webblaster wim het volgende:
dát is nog eens onzinnig nieuws.


Jammer dat je het relaas van viervoetige wolleveranciers niet op waarde weet te schatten.BLA



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 20-12-2003 14:36 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 20 december 2003 14:35 schreef GRAFTAK het volgende:
Jammer dat je het relaas van viervoetige wolleveranciers niet op waarde weet te schatten.BLA


Viervoetige wolleveraars blaten niet alleen, ze kunnen ook nog eens mekkeren.


zillah78
'k bun en blief een Diemse
Usericon van zillah78
Posted 21-12-2003 17:16 by zillah78 Profiel van zillah78

quote:
Op 19 december 2003 11:37 schreef Legatius het volgende:
Wanneer die wagen plots moet remmen misschien?!!?

Neem nu dat je er naast stond... zou je hen laten doen?

Laat eens iemand op je auto inrijden en post hier dan eens wat je met die persoon hebt aangevangen.


Ik was dus ook zo'n dom blaag (ca. 9 jaar, dat wel) die achterop een auto is gefietst: EEN GEPARKEERDE
Na aanbellen bij het dichtstbijzijnde huis, bleek de eigenaar verzekeringsagent te zijn
Ik kreeg een formuliertje en snoepjes als troost


Doe wat je niet laten kunt, zolang je een ander er maar niet mee lastig valt


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 21-12-2003 17:23 by Voice Of Doom Profiel van Voice Of Doom

quote:
Op 21 december 2003 17:16 schreef zillah78 het volgende:
Ik was dus ook zo'n dom blaag (ca. 9 jaar, dat wel) die achterop een auto is gefietst: EEN GEPARKEERDE
Na aanbellen bij het dichtstbijzijnde huis, bleek de eigenaar verzekeringsagent te zijn
Ik kreeg een formuliertje en snoepjes als troost
Zillah78?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-12-2003 21:44 by Vampie Profiel van Vampie

Bas van der Vlies, de fractieleider van de Staatkundig Gereformeerde Partij (SGP) neemt geen ander standpunt in over de morning-afterpil dan zijn partij. Vorige week ontstond er onduidelijkheid door publicaties in verschillende media over zijn standpunt. Van der Vlies zegt dat hij ''verkeerd begrepen'' is.

Begin vorige week was Van der Vlies samen met collega's van CDA, VVD en PvdA op een vmbo-school in Hellevoetsluis. Een aantal leerlingen discussiëerde met de SGP'er over een eventuele abortus na een verkrachting. Diverse media publiceerden in de dagen daarop een citaat van Van der Vlies: ''Zwangerschap als gevolg van verkrachting is medisch een zeldzaamheid. Mocht het toch zover komen, dan zijn er nog zaken als de morning-afterpil''. Op het antwoord van een scholier dat die pil ook een soort abortus is, waar de SGP zo fel tegen is, antwoordde Van der Vlies: ''In het normale geval zijn wij daar inderdaad tegen''.

Van der Vlies ontkent echter de standpuntwijziging en zegt dat er sprake is van een misinterpretatie. Hij blijft in bijna* alle gevallen tegen een abortus, ook door middel van een morning-afterpil na een verkrachting.

-
* SGP standpunt inzake abortus luidt: Abortus en de morning-afterpil zijn enkel en alleen toegestaan wanneer het leven van de moeder in gevaar is.


gristenen

[pff..was dus niet vol..maar kon hem niet vinden bij de zoekfunctie..vaag]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-12-2003 21:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 21 december 2003 17:16 schreef zillah78 het volgende:
Ik was dus ook zo'n dom blaag (ca. 9 jaar, dat wel) die achterop een auto is gefietst: EEN GEPARKEERDE
Na aanbellen bij het dichtstbijzijnde huis, bleek de eigenaar verzekeringsagent te zijn
Ik kreeg een formuliertje en snoepjes als troost


Mooie naam


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-12-2003 21:46 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Abortus moet altijd kunnen, het voorkomen is natuurlijk beter, maar als anders je hele leven naar de knoppen is vind ik abortus een goede manier om er vanaf te komen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 22-12-2003 21:47 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

quote:
Op 22 december 2003 21:46 schreef Leviathanica het volgende:
vind ik abortus een goede manier om er vanaf te komen.
Op zich ben ik het met je eens, maar deze zin vind ik een beetje...erm...grof


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 22-12-2003 21:48 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Daar komt het in de praktijk wel op neer.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 22-12-2003 23:53 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

Flinke aardbeving in Californie

http://www.cnn.com/2003/US/West/12/22/ca.earthquake/index.html

ik had eerst aarsbeving getypt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-12-2003 0:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm weten ze zeker dat het geen aanslag was?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-12-2003 1:41 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 22 december 2003 23:53 schreef skitzoid kitten het volgende:
///ik had eerst aarsbeving getypt

ROFLMAO! Geweldig!
Waar de aars van vol is loopt de kont van over


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 23-12-2003 7:25 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 23 december 2003 1:41 schreef MBMarduk het volgende:
ROFLMAO! Geweldig!
Waar de aars van vol is loopt de kont van over





Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-12-2003 10:49 by Vampie Profiel van Vampie

Het eind van het jaar nadert, en dan komen ook de zieners weer te voorschijn die menen te weten wat er volgend jaar allemaal staat te gebeuren.

In de Telegraaf komt paragnost Jan C. van der Heide uit Oegstgeest aan het woord. Volgens hem zullen in 2004 multinationals vertrekken uit Nederland, het kabinet-Balkenende gaat vallen, de longziekte SARS teistert de wereld en bij ons Koninklijk Huis zorgt Mabel Wisse Smit wederom voor opschudding. Van der Heide's algemene verwachting voor komend jaar: ''Ik verwacht dat 2004 een enorm rampzalig en onrustig jaar wordt''.

Van der Heide, ook bekend onder de naam 'de Nederlandse Nostradamus', zou in het verleden al heel wat voorspellingen hebben gedaan die uitkwamen. Maar als zijn verwachtingen voor 2004 uitkomen, staat de mensheid nog heel wat te wachten. ''Het allereerste beeld dat voor mijn geestesoog opdoemt, is een wijdverbreide armoede. Gezinnen die massaal hun rekeningen niet meer kunnen betalen! Ja, zelfs geen geld meer hebben om eten te kopen. Er gaan stemmen op om gaarkeukens in het leven te roepen, om noodlijdende burgers een fatsoenlijke maaltijd voor te zetten''.

Helderziende Roos Zorge uit Terneuzen ziet dat Osama bin Laden wordt opgepakt. En de ziekte SARS zal ook voor heel wat beroering gaan zorgen, meent zij te zien. ''Het virus zal veel slachtoffers maken. De westerse wereld komt er dit keer niet zo gemakkelijk van af...''. Zorge voorziet ook een slecht 2004. De paragnoste zegt: ''Het is allemaal zo negatief. Ik word er soms verdrietig van. Het ziet ernaar uit dat komend jaar gewoon een ellendig jaar wordt. Ik verwacht een toename van het aantal aanslagen, onder meer gepleegd door leden van het terreurnetwerk Al-Qaeda''.

Zorge ziet maar één lichtpuntje voor 2004: ''Nederland gaat het goed doen op de Olympische Spelen! ''

gelukkig 2004 iedereen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 23-12-2003 11:03 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Och, als je zegt dat alles goed zal gaan kom je niet in het nieuws...


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-12-2003 12:26 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 23 december 2003 10:49 schreef Vampie het volgende:
Het eind van het jaar nadert, en dan komen ook de zieners weer te voorschijn die menen te weten wat er volgend jaar allemaal staat te gebeuren.

In de Telegraaf komt paragnost Jan C. van der Heide uit Oegstgeest aan het woord. Volgens hem zullen in 2004 multinationals vertrekken uit Nederland, het kabinet-Balkenende gaat vallen, de longziekte SARS teistert de wereld en bij ons Koninklijk Huis zorgt Mabel Wisse Smit wederom voor opschudding. Van der Heide's algemene verwachting voor komend jaar: ''Ik verwacht dat 2004 een enorm rampzalig en onrustig jaar wordt''.

Van der Heide, ook bekend onder de naam 'de Nederlandse Nostradamus', zou in het verleden al heel wat voorspellingen hebben gedaan die uitkwamen. Maar als zijn verwachtingen voor 2004 uitkomen, staat de mensheid nog heel wat te wachten. ''Het allereerste beeld dat voor mijn geestesoog opdoemt, is een wijdverbreide armoede. Gezinnen die massaal hun rekeningen niet meer kunnen betalen! Ja, zelfs geen geld meer hebben om eten te kopen. Er gaan stemmen op om gaarkeukens in het leven te roepen, om noodlijdende burgers een fatsoenlijke maaltijd voor te zetten''.

Helderziende Roos Zorge uit Terneuzen ziet dat Osama bin Laden wordt opgepakt. En de ziekte SARS zal ook voor heel wat beroering gaan zorgen, meent zij te zien. ''Het virus zal veel slachtoffers maken. De westerse wereld komt er dit keer niet zo gemakkelijk van af...''. Zorge voorziet ook een slecht 2004. De paragnoste zegt: ''Het is allemaal zo negatief. Ik word er soms verdrietig van. Het ziet ernaar uit dat komend jaar gewoon een ellendig jaar wordt. Ik verwacht een toename van het aantal aanslagen, onder meer gepleegd door leden van het terreurnetwerk Al-Qaeda''.

Zorge ziet maar één lichtpuntje voor 2004: ''Nederland gaat het goed doen op de Olympische Spelen! ''

gelukkig 2004 iedereen


maar wat is nou dan het slechte nieuws?
beetje de uitroei-zeis door de mensheid kan geen kwaad.


Een kleine snol zit zo vol.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-12-2003 14:35 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 23 december 2003 12:26 schreef SkinPeeleR het volgende:
maar wat is nou dan het slechte nieuws?
beetje de uitroei-zeis door de mensheid kan geen kwaad.
Totdat die zei per ongeluk jouw hele familie uitroeit....


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-12-2003 15:13 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

in de metro en spits staat dat mensen juist minder zelfmoord plegen met de kerst, en dat de pasen een geliefd tijdstip is om er een eind aan te maken. Nieuwjaarsdag is ook een topdag met meer dan 5 zelfdoders per dag.
(gemiddeld zijn er 4 per dag in Nederland)


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 24-12-2003 9:29 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Blabbermouth
quote:
H.I.M. Condemn Balcony Diving - Dec. 22, 2003

Finnish goth-metallers H.I.M. have issued an official statement about the balcony divers at their London Astoria show on Friday, December 19.

"During the gig, longtime fan of the band Bam Margera [of 'Jackass' fame], who was watching the band from the side balcony at The Astoria was encouraged by the crowd to take a controlled leap into the audience. Twenty minutes later in an unrelated incident an audience member jumped feet first from the back of the balcony into the pit. The crowd below were obviously watching the stage and were therefore completely unaware of what was happening. This idiotic behaviour resulted in a young lady in the crowd suffering a cracked vertabrae which will keep her off work for 6 weeks.

"H.I.M., who were unaware of what was going on until after their gig had finished, would like to say that they are horrified by what happened and they send all of their love and best wishes for a speedy recovery to the young lady who was hurt. To jump from any balcony is wrong — but with Bam at least the situation was controlled — it's what he does for a living so nobody got hurt — but the other guy could have caused unthinkable damage. The end result was a fan was hurt and that is as wrong as wrong can be. This must not happen again."



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 24-12-2003 9:54 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 23 december 2003 14:35 schreef Misanthrope het volgende:
Totdat die zei per ongeluk jouw hele familie uitroeit....


deze opmerking had ik eerder verwacht van een 16 jarige greenpeace-lid met een voorliefde voor zeehondjes en paardrijden, houd van Justin Timberlake en zweet in haar slipje als ze scooter rijd.


Een kleine snol zit zo vol.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-12-2003 13:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 24 december 2003 9:54 schreef SkinPeeleR het volgende:
deze opmerking had ik eerder verwacht van een 16 jarige greenpeace-lid met een voorliefde voor zeehondjes en paardrijden, houd van Justin Timberlake en zweet in haar slipje als ze scooter rijd.
Net zoals jouw opmerking een opmerking was voor een metalhead die tegen alles aan wil schoppen, maar geen enkele levenservaring heeft.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen