IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-01-2004 16:31 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 januari 2004 16:20 schreef Kasper het volgende:
Onlangs gelezen in de Dag Allemaal: 'Tabitha (Idool 2003) bezeert duim'. Bleek die del op een feestje gevallen te zijn en haar duim te hebben gekneusd. Het slachtoffertje: "Gelukkig bleek er ijs voorhanden te zijn, en kon ik lekker doorfeesten".

...of hoe plots 30.000 mensen die elke dag sterven van de honger bijzaak wordt.

@Dag Allemaal: !!!


WTF is de Dag Allemaal??? Misschien moet je lectuur met wat meer niveau gaan lezen of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 13-01-2004 16:32 by Kasper Profiel van Kasper

Hey, iedereen moet wel eens naar de kapper


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 13-01-2004 16:35 by helmet Profiel van helmethttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 januari 2004 16:32 schreef Kasper het volgende:
Hey, iedereen moet wel eens naar de kapper


Zwaremetalen.com

Domme, domme opmerking...


I'm not being rude. You're just insignificant.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-01-2004 16:36 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 januari 2004 16:35 schreef helmet het volgende:


Zwaremetalen.com

Domme, domme opmerking...


Hehe, idd, van alle slechte smoezen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 13-01-2004 16:37 by Kasper Profiel van Kasper

Ironie... u onbekend?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-01-2004 16:39 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 januari 2004 16:37 schreef Kasper het volgende:
Ironie... u onbekend?


Oh nee he? Ik waarschuw je alvast... Als je mij hierop al serieus neemt, dan kun je je lol nog op...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 16:39 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 januari 2004 16:37 schreef Kasper het volgende:
Ironie... u onbekend?


Nee, leg uit.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 13-01-2004 16:46 by Kasper Profiel van Kasper

Ok, ik geef het toe: Ja, ik lees Dag Allemaal. Ja, ik ben uitermate geboeid door het koningshuis. Ja, ik kijk VTM. Ja, Benidorm is mijn favoriete vakantiebestemming en ja, een optreden van Marco Borsato is voor mij het summum van cultuur!

En nee, ik ga niet naar de kapper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2004 16:47 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 januari 2004 16:46 schreef Kasper het volgende:

En nee, ik ga niet naar de kapper.


Da's dom. Zelfs als je lang haar hebt is er niks mis mee om het verzorgd uit te laten zien.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-01-2004 16:50 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 januari 2004 16:46 schreef Kasper het volgende:
Ok, ik geef het toe: Ja, ik lees Dag Allemaal. Ja, ik ben uitermate geboeid door het koningshuis. Ja, ik kijk VTM. Ja, Benidorm is mijn favoriete vakantiebestemming en ja, een optreden van Marco Borsato is voor mij het summum van cultuur!

En nee, ik ga niet naar de kapper.


Als ik jou was, zou ik zelf nog ff het woord "ironie" in het woordenboek opzoeken... Dan kun je volgende keer wat minder in de verdediging schieten als ik je zit te stangen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Kasper
Usericon van Kasper
Posted 13-01-2004 16:53 by Kasper Profiel van Kasper



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-01-2004 16:54 by altx Profiel van altx

quote:
Op 13 januari 2004 16:53 schreef Kasper het volgende:





Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-01-2004 12:27 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Nieuwslezeres neemt ontslag na publicatie naaktfoto’s

AMSTERDAM - Nieuwslezeres Catherine Bosley heeft ontslag genomen bij nieuwsstation WKBN nadat naaktfoto’s van haar op het internet waren gezet. Op een feestje in maart vorig jaar liet ze zich even helemaal gaan en ging uit de kleren voor een wet t-shirt contest.

(vreemde borsten heeft ze trouwens....)


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2004 12:30 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 januari 2004 12:27 schreef MBMarduk het volgende:
Nieuwslezeres neemt ontslag na publicatie naaktfoto’s

AMSTERDAM - Nieuwslezeres Catherine Bosley heeft ontslag genomen bij nieuwsstation WKBN nadat naaktfoto’s van haar op het internet waren gezet. Op een feestje in maart vorig jaar liet ze zich even helemaal gaan en ging uit de kleren voor een wet t-shirt contest.

(vreemde borsten heeft ze trouwens....)


Mja, dat is er toch wel erg om vragen, als je het mij vraagt


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-01-2004 12:32 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 15 januari 2004 12:27 schreef MBMarduk het volgende:
(vreemde borsten heeft ze trouwens....)


Opgevuld. Zoveel geld voor dát? Dan liever miniatuurborsten.. hehe


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-01-2004 12:33 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 15 januari 2004 12:32 schreef mislyd het volgende:
Opgevuld. ...

Zoveel was duidelijk ja maar ik bedoel: haar chirurg heeft haar een wanprestatie geleverd IMO.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 15-01-2004 12:42 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Dat wel. Was vast een koopje..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2004 13:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

2 voor de prijs van 1


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-01-2004 13:11 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

Zie ik ineens dat SnaacK 'm al in het lollig-topic heeft geplaatst


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-01-2004 14:12 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:

Orgasms 'at the touch of a button'

Women around the world are being told they can now have an orgasm at the touch of a button.

The makers of "Slightest Touch" say their device can give women longer, better and more intense orgasms.

They claim their device can trigger an orgasm without touching a woman's genital area.

According to the manufacturers, Slightest Touch works by stimulating the body's sexual nerve pathway.

'Turned on'

Women start by drinking an electrolyte sports drink 20 minutes before using the device.

They then apply two white electrode pads inside their ankles.

These pads are connected to the Slightest Touch device, which is about the size of a personal stereo.

With the flick of a switch, women can literally get turned on.

The device stimulates the nerves sending gentle pulses up the woman's leg for between 10 and 30 minutes leaving women on the verge of climax.

"The Slightest Touch does not provide an orgasm," said Cherisse Davidson, the company's director of customer support.

"It gently stimulates the sexual nerve pathways taking the woman to a pre-orgasmic plateau where she dangles on the edge of orgasm for as long as she wants.

"From there, gentle stimulation can then effect the orgasm."

BBC News Online has been unable to get independent scientific verification that the product works.

But Ms Davidson, who has used the device for three years, insists it is effective.

"It can be of great benefit to many women," she told BBC News Online.

"I've been using mine for three years and I just love it."

She said the product can help women who simply want to improve their sex lives and those who have problems achieving orgasm.

However, the Slightest Touch, which sells for $139.95, is not suitable for everyone.

It is not recommended for women taking anti-depressants, those who are pregnant or those with some underlying medical conditions such as heart problems.

The UK's FPA, formerly the Family Planning Association, urged women to get professional advice before spending their hard earned cash.

"If women feel they have problems with either sex or relationships, it's better to go and get professional advice about the possible causes, before spending a lot of money on a particular product," said a spokeswoman.


http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/3395507.stm



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 14:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Vertrek Lazrak uit SP-fractie lijkt onvermijdelijk

DEN HAAG - Het lijkt onvermijdelijk dat Tweede-Kamerlid Lazrak de SP-fractie gaat verlaten. "De kans dat ik behouden blijf voor de SP is zeer klein", zei Lazrak donderdag na een gesprek met SP-senator T. Kox.

Kox treedt op als bemiddelaar in het conflict dat Lazrak heeft met SP-leider Marijnissen en het partijbestuur. "Uit het gesprek is niet gebleken dat de SP bereid is mij tegemoet te komen in mijn kritiek", aldus Lazrak.

Als Lazrak uit de fractie vertrekt, gaat hij als eenmansfractie door in de Tweede Kamer. Hij is absoluut niet van plan zijn zetel terug te geven aan de SP, zoals de partijregels voorschrijven. "Ik ben gekozen!"

Marijnissen

Maandag spreekt Lazrak opnieuw met Kox, maar hij veracht niet dat het tij nog zal keren. "Het zijn slechts herhalingen van zetten". Lazrak zou graag met Marijnissen om de tafel gaan, maar uit het feit dat Kox maandag opnieuw zijn gesprekspartner is, blijkt volgens hem dat de SP er ook niet meer uit wil komen.

Het conflict tussen Lazrak en de SP gaat over omgangsvormen en geld. Het Kamerlid vindt dat Marijnissen hem schoffeert en kleineert en wil dat de SP-leider daar mee stopt. Ook vindt Lazrak het belachelijk dat SP-Kamerleden hun salaris moeten afdragen aan de partij en in ruil een modaal salaris ontvangen. Lazrak betichtte Marijnissen in dit verband van koppelbaaspraktijken.

Het Kamerlid is niet van plan in te gaan op de eis van het bestuur zijn salaris net als de andere Kamerleden in de partijkas te storten.

De SP-top is ook nog steeds zeer ontstemd over het besluit vorig jaar van Lazrak om uit de commissie-Blok te stappen. Deze commissie uit de Tweede Kamer onderzoekt het integratiebeleid van de afgelopen decennia. Lazrak hekelde de werkwijze en stapte er uit zonder overleg met Marijnissen, die het onderzoek juist had bepleit.



Hoezo geen ijzeren hand van Kameraad Marijnissen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 14:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 januari 2004 14:36 schreef Chelman het volgende:
Hoezo geen ijzeren hand van Kameraad Marijnissen?


Ik stem expres geen SP meer door het totalitaire gedrag van Marijnissen. Wat erger ik me daar toch aan. Ik weet alleen niet meer waar ik nu op moet stemmen.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-01-2004 14:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 15 januari 2004 14:44 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik stem expres geen SP meer door het totalitaire gedrag van Marijnissen. Wat erger ik me daar toch aan. Ik weet alleen niet meer waar ik nu op moet stemmen.




IDD. Ik stemde uiteraard niet op SP maar heb op zich weinig moeite met ze...maar de Grote Leider baarde me altijd zorgen. Heb je die docu gezien over de wandelgangen van de 2eKamer? Hoe hij die Agnes Kant afkafferde toen ze durfde om HEM tegen te spreken!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-01-2004 14:50 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 januari 2004 14:46 schreef Chelman het volgende:
IDD. Ik stemde uiteraard niet op SP maar heb op zich weinig moeite met ze...maar de Grote Leider baarde me altijd zorgen. Heb je die docu gezien over de wandelgangen van de 2eKamer? Hoe hij die Agnes Kant afkafferde toen ze durfde om HEM tegen te spreken!


Dat was een openbaring voor mij. Gewoon heel zijn autoritaire houding is fout. De SP is een goede partij maar het is niet goed als een dezelfde persoon het lang voor het zeggen heeft.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-01-2004 14:50 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

D66
De partij voor mensen met een goedwerkend brein.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen