IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-11-2003 12:09 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

http://www.home.nl/nieuws/binnenland/artikel/00098975


eindelijk een beetje positief bericht ten opzichte de toekomst van milieupolitiek door de cda, als ze luisteren naar hun achterban (wat ze denk ik niet zomaar naast zich neer zullen leggen)

Nu nog zien


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-11-2003 13:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 31 oktober 2003 13:08 schreef mislyd het volgende:
In Nederland wil men de 2-en 1-eurocentjes afschaffen, en daarom wordt dit jaar nog een proefproject gestart, waarbij alle bedragen worden afgerond tot 5 cent.

(En als dat in Nederland lukt, volgen de Belgen )


Dit is niet juist. Enkele grote supermarkten gaan de bedragen afronden omdat voor hun de geldkosten van de 1 en 2 centjes te hoog zijn. Dit gaat niet in heel Nederland gebeuren. En ze mogen die munten bovendien niet weigeren. Ze hopen alleen dat de stroom kleiner wordt met de afgeronde prijzen.

Goed plan trouwens. Ten eerste gaan ze geld bespren op hun geldverwerkingskosten en ze kunnen de prijzen verhogen. Good thinking!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-11-2003 13:48 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 1 november 2003 13:43 schreef Chelman het volgende:
Dit is niet juist. Enkele grote supermarkten gaan de bedragen afronden omdat voor hun de geldkosten van de 1 en 2 centjes te hoog zijn. Dit gaat niet in heel Nederland gebeuren. En ze mogen die munten bovendien niet weigeren.

Mooi zeg, ik hoorde gisteren dus over de radio in een supermarkt dat 'die centjes worden afgeschaft in Nederland', wat een nogal gedramatiseerde versie van de werkelijkheid blijkt te zijn..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-11-2003 20:59 by Iskariot Profiel van Iskariot

Vrouw omgekomen door bizar auto-ongeluk

Uitgegeven: 1 november 2003 17:44
Laatst gewijzigd: 1 november 2003 18:35
EGHEZEE - Een 54-jarige Vlaamse vrouw is zaterdagmorgen in het Belgische Eghezée op een vreemde manier om het leven gekomen.

Na een restaurantbezoek was de vrouw in haar auto met hoge snelheid aangereden. De klap was zo hevig dat ze zeven meter omhoog werd geslingerd. In de lucht raakte ze een hoogspanningskabel en werd geëlektrocuteerd. Haar lichaam viel daarna terug op de weg, waar ze nog eens werd aangereden.

Justitie van het arrondissement Namen onderzoekt de zaak, melden Vlaamse media zaterdag.

SPLATTERBONUS


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 01-11-2003 21:03 by stigma Profiel van stigma

Goh, altijd gezellig zo'n avondje uit


Subtiel kamerolifantje


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 1:22 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

nou daar ga ik dus niet uit eten...
veel te gevaarlijke omgeving



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 03-11-2003 13:49 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

heb die net ook in de metro gelezen, die gaat in m'n plakboek, naast de samoerai-zwaard supermarkt moordenaar en de foto van een verbrande irakees


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 03-11-2003 13:57 by lykle_wolfheart Profiel van lykle_wolfhearthttp://www.gothtronic.com



no text supplied


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 03-11-2003 14:02 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

hmm als de leerlingen bij mij in de klas ook eens aan het delen gingen



far
ik ben wat ik zie, maar als ik mijn ogen dan sluit
Usericon van far
Posted 03-11-2003 14:06 by far Profiel van farhttp://www.fschoutens.nl

quote:
Op 30 oktober 2003 14:21 schreef Leviathanica het volgende:
Ik hoorde laats iets raars: Er schijnt een groep Marrokkanen te zijn, die een meisje voor de keus stellen; óf verkrachting óf een "smiley".
Kies je voor smiley, dan worden je mondhoeken opengesneden tot aan je oren.
(En waarschijnlijk verkrachten ze je dan alsnog.)

Iemand had er ook op de radio iets over gehoord.

Als het echt zo is, vind ik het echt ziek!!
Je bent als meisje bijna nergens meer veilig!



waar is dat?


euh..ja...headbang!!!!!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 03-11-2003 14:08 by stigma Profiel van stigma

Nergens, het is een broodje aap. Er is al een topic over geweest. Gewoon een terugkerend verhaal om mensen op stang te jaagen.


Subtiel kamerolifantje


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 03-11-2003 17:55 by Iskariot Profiel van Iskariot

Man bereidde vrouw op traditionele Indiaase wijze

Uitgegeven: 3 november 2003 15:17
NEW DELHI - Een rechtbank in India heeft een man schuldig bevonden aan de moord op zijn vrouw, die hij daarna op traditionele wijze bereidde, voor zover bekend het eerste geval van Tandoori-mens. Sushil Sharma hangt de doodstraf boven het hoofd.

De voormalige politicus en eigenaar van meerdere restaurants in New Delhi schoot zijn vrouw in 1995 dood en sneed haar in stukjes. Vervolgens ging hij naar een van zijn etablissementen en legde de met boter ingesmeerde lichaamsdelen in een traditionele Indiaase kleioven, waarin het vlees boven houtskool gaar wordt.

Overspel

Sharma kwam naar eigen zeggen tot zijn daad omdat hij vermoedde dat zijn vrouw overspel had gepleegd. Na de moord dook hij onder bij vrienden. Twee van hen, die net als Sharma belangrijke functies hadden binnen de Congres-partij, zijn maandag schuldig bevonden aan medeplichtigheid.


Doet me om ener van een reden denken aan Snaack


En:

EU en Israël schrikken van enquête-resultaat

De Europese Unie wil niets weten van het resultaat van een peiling van de eigen Europese Commissie, waaruit blijkt dat de meeste inwoners van de EU Israël een gevaarlijk land vinden.

Voor de enquête werden 7515 burgers ondervraagd. Zij moesten op een lijst van 15 landen aangeven welke landen zij als "bedreiging voor de wereldvrede" beschouwden. Daarbij mochten ze meerdere landen noemen. Israël werd daarbij het vaakst genoemd (door 59 procent).

Israël heeft furieus gereageerd op deze uitkomst. EU-voorzitter Italië haastte zich te verklaren dat de enquête niet het standpunt van de EU weergeeft.

Je zou ook maar voor de stem van je bevolking opkomen he

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 03-11-2003 18:01]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-11-2003 18:38 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 3 november 2003 17:55 schreef Iskariot het volgende:
Man bereidde vrouw op traditionele Indiaase wijze

voor zover bekend het eerste geval van Tandoori-mens.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 03-11-2003 18:40 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

Bleh, mensenvlees is zo gezouten.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-11-2003 18:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm .. zou dat familie van Snaack zijn?


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-11-2003 18:45 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 3 november 2003 17:55 schreef Iskariot het volgende:
...
EU en Israël schrikken van enquête-resultaat

De Europese Unie wil niets weten van het resultaat van een peiling van de eigen Europese Commissie, waaruit blijkt dat de meeste inwoners van de EU Israël een gevaarlijk land vinden.

Voor de enquête werden 7515 burgers ondervraagd. Zij moesten op een lijst van 15 landen aangeven welke landen zij als "bedreiging voor de wereldvrede" beschouwden. Daarbij mochten ze meerdere landen noemen. Israël werd daarbij het vaakst genoemd (door 59 procent).

Israël heeft furieus gereageerd op deze uitkomst. EU-voorzitter Italië haastte zich te verklaren dat de enquête niet het standpunt van de EU weergeeft.

Je zou ook maar voor de stem van je bevolking opkomen he


Klopt, ik zag dit net op het Journaal.
59% is trouwens het gemiddelde. Op TV was het allemaal per land aangegeven en Nederland stond op nr.1 met 79% HAHAHA


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 03-11-2003 19:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 03-11-2003 19:12]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 03-11-2003 20:23 by MBMarduk Profiel van MBMarduk

quote:
Op 3 november 2003 18:45 schreef MBMarduk het volgende:
Klopt, ik zag dit net op het Journaal.
59% is trouwens het gemiddelde. Op TV was het allemaal per land aangegeven en Nederland stond op nr.1 met [correctie] 74%



Daarnet op het 8uur Journaal was het bericht uitgebreid met een mini-interview met die pipo van het CIDI. (voor de belgen: CIDI = het nederlands pro-Israel lobby/PR-machine)

Zijn verhaal? (uit geheugen)
"Dit wijst erop dat het beleid van de overheid NIET WORDT BEGREPEN"
"Wij moeten de boodschap dus BETER OVERBRENGEN"

Opzouten met candy-coated "wij zijn de slachtoffer"-boodschapjes.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 03-11-2003 20:23]


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-11-2003 0:46 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 1 november 2003 20:59 schreef Iskariot het volgende:
Vrouw omgekomen door bizar auto-ongeluk

Uitgegeven: 1 november 2003 17:44
Laatst gewijzigd: 1 november 2003 18:35
EGHEZEE - Een 54-jarige Vlaamse vrouw is zaterdagmorgen in het Belgische Eghezée op een vreemde manier om het leven gekomen.

Na een restaurantbezoek was de vrouw in haar auto met hoge snelheid aangereden. De klap was zo hevig dat ze zeven meter omhoog werd geslingerd. In de lucht raakte ze een hoogspanningskabel en werd geëlektrocuteerd. Haar lichaam viel daarna terug op de weg, waar ze nog eens werd aangereden.

Justitie van het arrondissement Namen onderzoekt de zaak, melden Vlaamse media zaterdag.

SPLATTERBONUS


LOL! Carmageddon.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2003 18:55 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Magnetische aardpolen wisselen mogelijk om
Bron: Dagblad de Limburger


De magnetische noord- en zuidpool van de aarde staan mogelijk op het punt om te keren. Bij de zon komt dit verschijnsel elke elf jaar voor, maar op aarde is de laatste poolomkering 780.000 jaar geleden. Het is nog onduidelijk of het deze eeuw daadwerkelijk tot een omkering komt. In het verre verleden draaiden de polen soms gaandeweg het proces terug.

Volgens metingen staat vast dat de magnetische noordpool zich de laatste jaren met vijftig kilometer per jaar van Canada richting Rusland beweegt. Dat is volgens wetenschappers ongekend snel.

Professor H. Opgenoorth van de Europese Ruimtevaartorganisatie ESA in Noordwijk zegt dat metingen aantonen dat eveneens de kracht van het magnetisch veld rond de aarde snel aan het afnemen is. Het magnetisch veld wordt veroorzaakt door het draaien van de kern in de aarde.


Misschien ook een oorzaak van klimaatsverandering

quote:
Drie gigantische zonnevlammen waargenomen
Bron: Space.com

De zon spuwt opnieuw een gigantische vlam uit (Foto: SOHO/NASA)

De zonneactiviteit blijft abnormaal. Maandagmorgen heeft de zon drie gigantische vlammen binnen 24 uur uitgespuwd. Op de foto is te zien hoe groot zo'n vlam is. Het afgeschermde gedeelte is de zon. Dit brengt het totaalaantal tot negen grote erupties in minder dan twee weken.

Wetenschappers staan voor een raadsel. Ze hebben nog nooit een ketting van activiteiten als dit waargenomen. Komende nachten zijn er, afhankelijk waarin de magnetische deeltjes gepositioneerd zijn dansende aurora's te zien tot mogelijk in de lagere delen van de VS en Europa. Het verschijnsel wordt veroorzaakt door het bombardement tegen het magnetisch veld van de aarde, waarbij doorgelaten deeltjes reageren met deeltjes in de atmosfeer.

"Ik denk dat we geschiedenis schrijven als de meest dramatische periode van zonneactiviteit wat we ooit gezien hebben", zegt Paal Brekke, project manager van het SOHO zonneobservatorium. De activiteit is buiten de normale 11-jarige cyclus gevallen, wat zeer ongebruikelijk is.

Geen van de erupties was naar de aarde toegericht, maar er wordt wel noorderlicht verwacht. Ook kunnen er weer storingen aan communicatieapparatuur en elektriciteitscentrales voorkomen


Jeej nog een keer noorderlicht

quote:
Groep vogels pleegt onverklaarbaar zelfmoord
- Bron: Stuttgarter Zeitung

Een groep spreeuwen

In Duitsland staan wetenschappers voor een raadsel waarom een enorme groep spreeuwen zondag op onverklaarbare wijze zelfmoord heeft gepleegd. Het incident vond plaats in Stuttgart.


Voorbijgangers hebben honderden spreeuwen over de stad zien vliegen, die opeens vanaf een hoogte van 20 meter in een duikvlucht naar de grond doken, en daar te pletter sloegen. Ornitoloog Guenther Schleussner van de Wilhelmina Zoölogische en Botanische Tuinen in Stuttgart vergelijkt de scene met een horrorfilm. "Ik heb nog nooit zoiets gezien in mijn hele leven", zegt hij.

De drukke straat Steinhalden Strasse lag opeens vol met dode vogels. Inwoners die een zondagse wandeling aan het maken waren zeggen dat ze een luide "splet" hoorden toen de groep kamikaze spreeuwen op de tegels en het asfalt terecht kwamen.

De ornitoloog voegt toe: "Het is ongelooflijk. Ik ben sprakeloos. Dit soort gedrag is zeer, zeer ongebruikelijk bij vogels". Schleussner zegt dat ze dit gedaan kunnen hebben door iets abnormaals, of dat het gewoon een "bizar incident" geweest is


Zijn nu ook al de spreeuwen tot moslim bekeerd

quote:
Chinees pleegt dodelijk plasje
- Bron: Het Laatste Nieuws


Een Chinese spoorwegarbeider is om het leven gekomen toen hij per ongeluk urineerde op een stroomkabel waar 380.000 volt op stond.

De man werd door de kracht van de stroomstoot tien meter hoog de lucht in geslingerd en overleed vrijwel onmiddellijk. Het ongeval gebeurde in het spoorwegstation van Guangzhou, in de Zuid-Chinese provincie Guangdong


Helpt wel goed tegen wildplassen


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 04-11-2003 19:02]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-11-2003 19:02 by Iskariot Profiel van Iskariot

[quote]Op 4 november 2003 18:55 schreef ElitE het volgende:
Misschien ook een oorzaak van klimaatsverandering

Neen, wel grappig een prof waar ik nu een cursus bij volg is gebeld door een journalist van dat dagblad. Die journalist dacht dat het het einde van de wereld zou betekenen als de polen omdraaien.

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 04-11-2003 19:03]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2003 19:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 november 2003 19:02 schreef Iskariot het volgende:

Neen, wel grappig een prof waar ik nu een cursus bij volg is gebeld door een journalist van dat dagblad.


Heeft het niet te maken met de stand ten opzichte van de zon??
De klimaat veranderingen gaan anders harder als de CO2 toename dus ik denk dat er nog een andere factor moet zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-11-2003 19:11 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 4 november 2003 19:05 schreef ElitE het volgende:
Heeft het niet te maken met de stand ten opzichte van de zon??
De klimaat veranderingen gaan anders harder als de CO2 toename dus ik denk dat er nog een andere factor moet zijn.

Nee het aardmagneetveld wordt veroorzaakt door stromingen in de buitenkern (in combinatie met een vaste binnenkern), de hoeveelheid CO2 in de atmosfeer heeft hier geen invloed op.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 04-11-2003 19:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 4 november 2003 19:11 schreef Iskariot het volgende:
Nee het aardmagneetveld wordt veroorzaakt door stromingen in de buitenkern (in combinatie met een vaste binnenkern), de hoeveelheid CO2 in de atmosfeer heeft hier geen invloed op.


Nee duhu niet alleen broeikasgassen zorgen voor de opwarming van de aarde maar ik bedoel kan het zijn dat de stand van de aarde anders is ten opzichte van de zon


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-11-2003 19:41 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 4 november 2003 19:13 schreef ElitE het volgende:
Nee duhu niet alleen broeikasgassen zorgen voor de opwarming van de aarde maar ik bedoel kan het zijn dat de stand van de aarde anders is ten opzichte van de zon
Dat kan wel, maar de invloed daarvan op het magneetveld van de Aarde in minimaal. Omkeringen worden veroorzaakt in de Aarde zelf, niet door externe objecten.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen