IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : (on)Zinnig Nieuws Deel III Vorige pagina | Volgende pagina
Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 20-10-2003 13:13 by Trevoc Profiel van Trevochttp://www.myrkvar.nl

quote:
Posted 18-10-2003 12:33 by Vampie

Marokkaanse jongeren terroriseren in Amsterdam het woon- en zorgcentrum Nieuw-Geuzenveld en de psychiatrische instelling De Geuzenhoek, zo meldt het Parool vandaag. Dit blijkt uit een nog vertrouwelijk onderzoek van de Vrije Universiteit (VU) in Amsterdam. Volgens de onderzoekers gaat het om maximaal 80, vooral Marokkaanse jongeren, die in wisselende groepen de zorginstellingen Nieuw-Geuzenveld en De Geuzenhoek al jaren onveilig maken.

De terreur bestaat uit doodsbedreigingen aan het adres van personeelsleden, georganiseerde inbraken, diefstal, brandstichting en vernieling. Personeel wordt zodanig bedreigd dat men 's nachts niet meer wil werken. Met een georganiseerd netwerk van oudere en jongere Marokkaanse jongens wordt toegang verkregen tot de instellingen, waar ze tv's, audioapparatuur en tasjes roven.

Hoofdonderzoeker Jaap Noorda benadrukt dat de situatie van beide onderzochte instellingen representatief is voor vele instellingen voor zwakkeren in andere grote steden. Volgens hem had hij wel 30 rapporten met een dergelijke conclusie kunnen schrijven. Volgens hem lijkt het erop dat vooral Marokkaanse jongens het gemunt hebben op de zwakkeren van de maatschappij: ''Het is wachten op de eerste dode''.

Volgens Noorda moet de politiek zich echt ernstige zorgen maken over de situatie met voornamelijk Marokkaanse jongens in Amsterdam en de andere grote steden in Nederland. Er moeten maatregelen worden genomen en de bevolking moet niet met slappe plannen ''worden belazerd''


Reeds gepost in het met slotje bekroonde news III topic

Wat mij betreft zetten ze die lui niet het land uit maar rechtstreeks tegen de muur!
Wat een gore tering lijers.
Een oplossing voor dit probleem zou zijn geld zetten op de hoofden van die lui. €20 voor iedere eikel die je bij de politie binnen brengt. Laat die lui maar lekker het gevoel krijgen dat er op ze gejaagd wordt!

[Dit bericht is gewijzigd door Trevoc op 20-10-2003 13:13]



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-10-2003 13:15 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Laat die lui maar lekker het gevoel krijgen dat er op ze gejaagd wordt!

Trevoc, je bent een man naar mijn hart.


mvg wk10


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 20-10-2003 13:16 by Trevoc Profiel van Trevochttp://www.myrkvar.nl

Bounty hunter militie beginnen?



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 20-10-2003 13:17 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Ok! Jij de Nederlandse en ik de Belgische tak.


mvg wk10


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 20-10-2003 13:21 by Trevoc Profiel van Trevochttp://www.myrkvar.nl

sweet nu zijn we ook nog eens internationaal!!
Meer vrijwilligers?



RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 20-10-2003 13:23 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

quote:
Op 17 oktober 2003 22:14 schreef Vampie het volgende:
Voor wie de ultieme liefdesverklaring aan zijn of haar huisdier wil geven kan dit nu. Via Marryyourpet.com kan een baas of bazin officieel trouwen met een huisdier. De site is sinds donderdag online, en wordt vanuit Nederland gerund.

D. Lesbirel heeft hoge verwachtingen van de site. "Er zijn zoveel gekke dingen die je voor je dier kunt doen en kopen, dus ik denk dat hier zeker vraag naar is. Ik geloof er in ieder geval in, of het nu geld oplevert of niet. Het is een manier om liefde voor je dier te betuigen.", aldus de initiatiefneemster.

Lesbirel kreeg het idee voor de site dankzij haar eigen liefde voor dieren. "Het idee kwam ineens in me op en toen ik er over nadacht, bleek het best uitvoerbaar."

Hier ook nog maar een keer dan..


Zoveel liefde hebben dieren nou ook weer niet nodig. En als het dier mocht kiezen...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-10-2003 14:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 oktober 2003 13:21 schreef Trevoc het volgende:
sweet nu zijn we ook nog eens internationaal!!
Meer vrijwilligers?


20 euro per losgeslagen marrokaan Ik word miljonair


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2003 19:18 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 17 oktober 2003 22:14 schreef Vampie het volgende:
Voor wie de ultieme liefdesverklaring aan zijn of haar huisdier wil geven kan dit nu. Via Marryyourpet.com kan een baas of bazin officieel trouwen met een huisdier. De site is sinds donderdag online, en wordt vanuit Nederland gerund.

D. Lesbirel heeft hoge verwachtingen van de site. "Er zijn zoveel gekke dingen die je voor je dier kunt doen en kopen, dus ik denk dat hier zeker vraag naar is. Ik geloof er in ieder geval in, of het nu geld oplevert of niet. Het is een manier om liefde voor je dier te betuigen.", aldus de initiatiefneemster.

Lesbirel kreeg het idee voor de site dankzij haar eigen liefde voor dieren. "Het idee kwam ineens in me op en toen ik er over nadacht, bleek het best uitvoerbaar."

Hier ook nog maar een keer dan..


Dat is echt ziek en vies!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-10-2003 19:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

wat voor een asociatie heb jij met trouwen?


Je moeder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2003 19:25 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 oktober 2003 19:24 schreef karnivoor het volgende:
wat voor een asociatie heb jij met trouwen?

Trouwen met beesten is gewoon achterlijk.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Ragnhild
Usericon van Ragnhild
Posted 20-10-2003 19:26 by Ragnhild Profiel van Ragnhild

quote:
Op 20 oktober 2003 19:25 schreef Leviathanica het volgende:
Trouwen met beesten is gewoon achterlijk.


Maar dan is het nog niet vies.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 20-10-2003 19:27 by Brujeria Profiel van Brujeria

quote:
Op 20 oktober 2003 13:21 schreef Trevoc het volgende:
sweet nu zijn we ook nog eens internationaal!!
Meer vrijwilligers?


present



respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-10-2003 19:28 by Chelman Profiel van Chelman

Werkstraf voor poging tot verkrachting met banaan


ALKMAAR - De rechtbank in Alkmaar heeft maandag drie vissers uit Den Helder veroordeeld tot een werkstraf van honderd uur wegens poging tot verkrachting van een andere visser met een banaan. Het drietal kreeg verder vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en moet een leerstraf van veertig uur volgen waarin over gevoelens van daders en slachtoffers gesproken wordt.

De zaak was aangespannen door de moeder van de 15-jarige P.B. uit Den Helder. Volgens hem is hij een jaar lang 'de lul aan boord' geweest van vissersboot De Morgenster. Zo zou hij verkracht zijn met een banaan in zijn anus en werd zijn schaamhaar weggebrand. De drie mannen verklaarden echter dat het om 'vissersgeintjes' ging.

B. hield aan boord van de boot een videodagboek bij. Ook de drie verdachten maakten opnamen, onder meer van het banaanincident en het wegbranden van het schaamhaar. Toen de moeder van B. de beelden zag, besloot zij aangifte te doen.

De zaak leidde tot veel ophef in Den Helder. Het televisieprogramma Twee Vandaag meldde vorige week dat de familie van B. bedreigd werd sinds de zaak is aangedragen bij de rechtbank.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-10-2003 19:28 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 20 oktober 2003 19:26 schreef Ragnhild het volgende:
Maar dan is het nog niet vies.

Ik hoop dat de mensen die met hun beest trouwen niet op een huwelijksnacht zitten te wachten.
Maar het zou me niks verbazen, als ze al zo ziek zijn om met een beest te trouwen...


Iedereen heeft recht op mijn mening.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-10-2003 19:40 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

het ligt er maar net aan in hoeverre je daar aan denkt... sommige mensen trouwen gewoon uit liefde en denken niet echt aan de huwelijksnacht

en als je het lekker vind om door fikke genomen te worden ga je niet in alle openbaarheid ermee trouwen lijkt me

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-10-2003 19:41]


Je moeder.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-10-2003 20:00 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 oktober 2003 19:28 schreef Chelman het volgende:
Werkstraf voor poging tot verkrachting met banaan


ALKMAAR - De rechtbank in Alkmaar heeft maandag drie vissers uit Den Helder veroordeeld tot een werkstraf van honderd uur wegens poging tot verkrachting van een andere visser met een banaan. Het drietal kreeg verder vier maanden voorwaardelijke gevangenisstraf en moet een leerstraf van veertig uur volgen waarin over gevoelens van daders en slachtoffers gesproken wordt.

De zaak was aangespannen door de moeder van de 15-jarige P.B. uit Den Helder. Volgens hem is hij een jaar lang 'de lul aan boord' geweest van vissersboot De Morgenster. Zo zou hij verkracht zijn met een banaan in zijn anus en werd zijn schaamhaar weggebrand. De drie mannen verklaarden echter dat het om 'vissersgeintjes' ging.

B. hield aan boord van de boot een videodagboek bij. Ook de drie verdachten maakten opnamen, onder meer van het banaanincident en het wegbranden van het schaamhaar. Toen de moeder van B. de beelden zag, besloot zij aangifte te doen.

De zaak leidde tot veel ophef in Den Helder. Het televisieprogramma Twee Vandaag meldde vorige week dat de familie van B. bedreigd werd sinds de zaak is aangedragen bij de rechtbank.




"vissersgeintjes"
Ik weet alvast dat ik niet op een vissersboot terecht wil komen.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-10-2003 22:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Beter als verkracht door een paling


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-10-2003 22:49 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

let ook: Vissersschip: De MorgenSTER

bah


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 20-10-2003 22:55 by kleine Micha Banaan Profiel van kleine Micha Banaan

quote:
Op 20 oktober 2003 22:49 schreef Elfensteen het volgende:
let ook: Vissersschip: De MorgenSTER

bah


verdomd nog aan toe!


And my marlboro light


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-10-2003 22:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 oktober 2003 22:49 schreef Elfensteen het volgende:
let ook: Vissersschip: De MorgenSTER

bah


Na die banaan is het meer een zwart gat i.p.v. een ster


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-10-2003 9:03 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

of een zwarte banaan...



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-10-2003 9:06 by Vampie Profiel van Vampie

Op het traject Nijmegen-Boxmeer zijn maandag treinen uitgevallen ten gevolge van bladval. In totaal werden tussen half tien en half vier maarliefst twaalf stoptreinen uit de dienstregeling gehaald. Volgens een woordvoerder van de NS is het niet de eerste keer deze herfst dat er treinen hinder ondervinden door gladde rails.

Vorig jaar oktober raakten door een zware herfststorm vierhonderd treinen beschadigd. Door het slippen of blokkeren van de wielen sleten deze veel sneller. De NS zag zich destijds genoodzaakt de treinen uit de roulatie te halen, wat grote vertragingen tot gevolg had. Deze vertragingen hielden uiteindelijk aan tot eind november.

Dit jaar proberen de Nederlandse Spoorwegen de reiziger zo min mogelijk te confronteren met gevolgen van gladde rails. Men heeft 17 miljoen euro uitgetrokken voor remsystemen, gladheidsbestrijding en reparatiecapaciteit.

Op vijf drukke trajecten in Nederland is railbeheerder ProRail maandag begonnen met de behandeling van de rails met een gel. Deze gel wordt dagelijks voor de spits op de rails aangebracht en maakt de sporen stroever. Het traject Nijmegen-Boxmeer, dat gisteren voor vertraging zorgde, maakt geen deel uit van deze trajecten.



ik zei vorig jaar al...wooooorking om a chaiiiiiiin


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 21-10-2003 9:08 by FireFox Profiel van FireFox

Kraai
Kattenvoer gedrenkt in een stevige fruitschnapps heeft de nodige opschudding veroorzaakt in Duitsland. Een kraai snoepte van het alcoholische lokaas en viel vervolgens een vrouw en jong meisje aan. De gealarmeerde politie heeft de gewelddadige kraai 'aangehouden'. De kraai was volledig van de kaart. Het beest sliep zijn roes uit in een dierenasiel.

bron: www.nu.nl



Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-10-2003 9:25 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

bruut gratis dronken worden



Skull
Usericon van Skull
Posted 21-10-2003 12:29 by Skull Profiel van Skullhttp://www.sammath.nl

quote:
Op 21 oktober 2003 9:08 schreef FireFox het volgende:
Kraai
Kattenvoer gedrenkt in een stevige fruitschnapps heeft de nodige opschudding veroorzaakt in Duitsland. Een kraai snoepte van het alcoholische lokaas en viel vervolgens een vrouw en jong meisje aan. De gealarmeerde politie heeft de gewelddadige kraai 'aangehouden'. De kraai was volledig van de kaart. Het beest sliep zijn roes uit in een dierenasiel.

bron: www.nu.nl





- Mutatis mutandis -


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen